Jaką fryzurke wybrac? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-05, 18:50   #1
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Exclamation

Jaką fryzurke wybrac?


Witam kochane Panie i Panowie ;-) Po maturce mam zamiar wybrać sie do fryzjera Czas zmienić sobie fryz ;O No i tu pojawia sie problem mam dylemat nie wiem w czym bedzie mi ładnie Chciałabym fryzurke z grzywke i lekka asymetrie i wycieniowanie, jednak obawiam sie, że grzywka (taka na całe czoło) nie bedzie mi pasować =(( Zamieszczam moje fotki i fotki fryzurek, które bardzo mi sie podobaja Prosze o rady
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg showa.JPG (19,8 KB, 77 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjecia 271a.JPG (10,0 KB, 76 załadowań)
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 18:57   #2
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

A teraz fotki fryzurek, które mi sie podobają
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 4b8_DanniiMffj9_04_1024.jpg (112,9 KB, 39 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg jesien-zima05_04.jpeg (88,0 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: gif 13kkn.gif (75,0 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 270c56e6c9080321a5905e3903f0fbd1.jpg (63,8 KB, 26 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fryz.jpg (29,0 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg grzywka.jpg (8,5 KB, 28 załadowań)
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 09:24   #3
lir391
Zakorzenienie
 
Avatar lir391
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 812
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

Jesteś bardzo ladna i uważam,że bedzie Ci slicznie w grzywce na cale czolo, bo masz owalną twarz Wg mnie najlepiej byloby Ci w fryzurkach z fotki nr 2 i nr 3 Pozdrawiam
__________________
Зачем мы давим на тормоз, не на газ?


'I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.'
/Terry Pratchett/



lir391 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 09:29   #4
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 369
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

ladna buzia to kazda fryzura pasuje najlepiej jak pojdziesz do fryzjera i razem zdecydujecie co ci bedzie najbardziej pasowac Moj typ to twoja fryzura nr.2 lub 3 lub 4 a to cos ode mnie bo tez mi sie ten fryz podoba cot y na to?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fryzura2.jpg (96,8 KB, 53 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 24528.jpg (22,3 KB, 27 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fryzura4.jpg (93,8 KB, 41 załadowań)
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 12:57   #5
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

Hmmm a co sądzisz o 1 bo jakoś najbardziem mi sie podoba ;-)
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 12:58   #6
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

Nooomm świetne foteczki ale qrde obawiam sie tej grzywki =(( Ajj...dziękuje za odpowiedz i za zainteresowanie przywracacie mi wiare w ludzi Hehhe
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 14:37   #7
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 250
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

myslę że taka fryzurka pocieniowa z grzywką na bok będzie jak najbardziej Ci pasować kilka propozycji ode mnie...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg super blond za ramiona z grzywką w bok.JPG (20,6 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg blond.jpg (30,3 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg supcio fryz.jpg (29,0 KB, 10 załadowań)
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 14:50   #8
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

Dzięki Smerfetaaaa Jakbyś miała coś jeszcze to bardzo prosze Hiehie Boooźka
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 14:56   #9
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 250
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

może jeszcze coś takiego
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg doda.jpg (48,1 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg spoksik fryzura.jpg (23,7 KB, 18 załadowań)
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 17:00   #10
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

a moze taka fryzurka,mysle ze wsam raz bedzie pasowac,a grzywke mozesz zrobic lekka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg EY1.JPG (20,2 KB, 20 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 17:55   #11
ankaj25
Raczkowanie
 
Avatar ankaj25
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: częstochowa
Wiadomości: 45
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

Mnie się takie podobają
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg grzywka.jpg (17,7 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg images.jpg (2,4 KB, 193 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg krfuxw.jpg (8,1 KB, 7 załadowań)
__________________
Bądź piękna jak lotos, słodka jak miód i zagadkowa jak pogoda.
ankaj25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 18:27   #12
Monisiaczek87
Raczkowanie
 
Avatar Monisiaczek87
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 245
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

hej ja tez po maturce wybieram sie do fryzjerka :d i cos podobnego chce sobie zrobic a co do koloru to chce takie jak VICTORIA BECKHAM
dołanczam fotke

wypowiedzcie sie czy taki kolorek jest ładny
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg victoria 1 .jpg (15,7 KB, 9 załadowań)
Monisiaczek87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 18:54   #13
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

kaska222 dzięki podoba mi sie twoja propozycja hmm jeszcze mam troszke zcasu bo wybieram sie pod koniec maja wiec dziewczynki jak jeszcze cos macie to byłabym wdzięczna ;-)
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 18:55   #14
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

Monisiaczek87 powodzenia na maturce ;-)) Nom ta fota Victori też świetna jednak ja zostane przy swoim kolorQ no moze tylko odświeze odrosty Hehe
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 18:58   #15
aska15241
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 152
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

ja tez dodam cos od siebie....kilka foteczek moz ci sie przydadza, a co do fryzurek to sa swietne
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 017_heidimueller_nbctca05.jpg (50,7 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1536_188544869_la_la_H145137_L.jpg (33,4 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2025_1826_simpson-ashlee-01-100.jpg (9,2 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3273119.jpg (44,0 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg babak122.JPG (20,6 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jessica-simpson-turkey.jpg (12,6 KB, 6 załadowań)
aska15241 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 19:02   #16
maja.j
Raczkowanie
 
Avatar maja.j
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 35
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

fajne fryzurki.
A może mi też doradzicie? Mam jedną fryzurkę na oku, ale nie wiem czy bedzie mi pasowac
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mania.JPG (31,9 KB, 16 załadowań)
maja.j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 19:06   #17
maja.j
Raczkowanie
 
Avatar maja.j
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 35
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

a to ta fryzurka:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fryzurka.jpg (47,9 KB, 49 załadowań)
maja.j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 19:24   #18
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

Cytat:
Napisane przez aska15241
ja tez dodam cos od siebie....kilka foteczek moz ci sie przydadza, a co do fryzurek to sa swietne
Hmmm ta 2ga całkiem ciekawa...Dziękuje za zainteresowanie
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-08, 12:44   #19
agniuszka87
Rozeznanie
 
Avatar agniuszka87
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 737
Dot.: Jaką fryzurke wybrac?

Cytat:
Napisane przez maja.j
fajne fryzurki.
A może mi też doradzicie? Mam jedną fryzurkę na oku, ale nie wiem czy bedzie mi pasowac
Mi sie wydaje, że bedzie Ci pasować ale jakaś znawczyni to ze mnie nie jest
__________________
Aguniaaaa....











agniuszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:00.