co z tą cerą? :/ - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-21, 08:09   #31
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Wink Dot.: co z tą cerą? :/

Są dwa rodzaje tego kremu. Jeden dla cery dojrzałej a drugi właśnie dla każdego rodzaju cery Ja mam ten drugi i mam też kremik pichtowy. I z daxa pomimo tylu zachwyceń jestem jakoś średnio zadowolona. Chyba go dam komuś w prezencie A pichtowy jak najbardziej mi odpowiada - moim zdaniem dużo lepszy niż daxa.
Milka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-21, 13:31   #32
Nacia...
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: D.T
Wiadomości: 1
GG do Nacia...
Dot.: co z tą cerą? :/

hej wiesz co istnieje taka masć jak Benzacne i to moze być jeden ze sposobów rozwiązania Twoich problemów są dwa rodzaje tej maści na poiczątek najplepiej kupić ta o słabszym działaniu...poza tym moze zwykły krem typu dove, nivea , bambino takze pomuc ...pozdrawiam - Natalka
Nacia... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-22, 17:00   #33
margo1986
Raczkowanie
 
Avatar margo1986
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 48
Dot.: co z tą cerą? :/

o tak pichtowy jest naprawde swietny!
"masć jak Benzacne" a nie wiesz jak dokladnie sie nazywa?
Jesli chodzi o bambino, nivea itd. to jednak odpada...
margo1986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 07:53   #34
olusia006
Raczkowanie
 
Avatar olusia006
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 118
GG do olusia006
Dot.: co z tą cerą? :/

no wiesz margo 1986 nie myslalam ze tak szybko skoczysz po ten pichtowy kremik sama go juz troszku uzywam i jestem baaardzo zadowolona, jednak nie ma jak polska firma no i 'naturlany' kosmetyk, a jesli kremik siem sprawdzil i Ci sluzy,to moze pomysl o toniku pichtowym, bardzo polecam- tez jest super!! cena niewielka,butla spora,zapach podobny,ale dzialanie...
ciesze sie ze sprawdzilo sie u Ciebie cos co polecilam
a jeśli chodzi o Dax'a,to jak Milka mowila sa dwie wersje tego kremiku,jedna przeciwzmarszkowa(moze i rzeczywiscie dla kobietek po 35 roku,albo takim co je wczesniej zmarszki dopadly ) no i dotleniajaca, dla syskich i tą mam a jesli chcesz wiedziec wiecej to wroc na poprzednia stronke z linkiem tego kremiku i poczytaj dokladnie opinie na kwc,sa opisane tam obydwie wersje jak nie teraz(bo juz siem zaopatrzylas z cala serie kremikow) to moze pozniej go sproboj...a jak juz siem dowiesz o care & control to nie zapomnij siem odzielic wrazeniami
tymczasem, pozdrawiam gorąco
__________________
robaki sikają w krzaki
olusia006 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 09:06   #35
justysia274
Zadomowienie
 
Avatar justysia274
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wodzisław Śląski, Leicester
Wiadomości: 1 684
GG do justysia274
Dot.: co z tą cerą? :/

1! Najważniejszy warunek!! Codziennie pij minimalnie 2,5 litra wody dziennie! Woda oczyszcza cere i skórę, więc zakrórniki zmiejszą się i będzie mniejszy problem no i nawilżysz skórę od wewnątrz!
2! Łykaj tabletki Capivit Hydra cos tam, te co reklamują, dodatkowo nawilżysz skórę od zeznątrz i oczyscisz cere od wewnątrz.
3! Przecieraj sobie buźkę tonikiem najlepiej z Ziajii, taki ogórkowy łagodny. Kosztuje ok. 4 zł, a jest świetny nawet do najbardziej dziwacznej cery.
4! Kup sobie krem Bambino, no i smaruj sie nim na noc = nawilżenie i "osłabienie: zaskórników.
5! Na pojedyncze krostki nakładaj punktowo maść cynkową, najlepiej na noc (ok. 2zł)

Mnie ta kuracja pomogła, świetnie. Ale nie zapomnij codziennie pić wody! Obowiazek!
__________________
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=286542
ciuchowy wątek
justysia274 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 09:55   #36
Iwona31
Rozeznanie
 
Avatar Iwona31
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Siedlce
Wiadomości: 891
Dot.: co z tą cerą? :/

Cytat:
Napisane przez justysia274
1! Najważniejszy warunek!! Codziennie pij minimalnie 2,5 litra wody dziennie! Woda oczyszcza cere i skórę, więc zakrórniki zmiejszą się i będzie mniejszy problem no i nawilżysz skórę od wewnątrz!
2! Łykaj tabletki Capivit Hydra cos tam, te co reklamują, dodatkowo nawilżysz skórę od zeznątrz i oczyscisz cere od wewnątrz.
3! Przecieraj sobie buźkę tonikiem najlepiej z Ziajii, taki ogórkowy łagodny. Kosztuje ok. 4 zł, a jest świetny nawet do najbardziej dziwacznej cery.
4! Kup sobie krem Bambino, no i smaruj sie nim na noc = nawilżenie i "osłabienie: zaskórników.
5! Na pojedyncze krostki nakładaj punktowo maść cynkową, najlepiej na noc (ok. 2zł)

Mnie ta kuracja pomogła, świetnie. Ale nie zapomnij codziennie pić wody! Obowiazek!

Wszystko ok, poza tym kremem Bambino; jeśli masz rozszerzone pory, to lepiej go nie używaj na noc w lecie, bo pod wpływem temp. jełczeje (psuje się) już nałożony na twarz i zapychając pory pomaga skórze wytwarzać sebum, czyli wszelkie nieczystości skóry (zaskórniki, wągry).
Krem ten jest dobry na zimę, dla kogoś , kto ma b. mało rozszerzone pory - czyli BABY .

Polecam dodatkowo min. 4 razy w tyg. peeling antybakteryjny w żelu TinTin firmy Ziaja - jest REWELACYJNY! Na bazie ziół. Cudo.
__________________
Koniecznośc uwalnia od męki wyboru...
Iwona31 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-25, 06:23   #37
margo1986
Raczkowanie
 
Avatar margo1986
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 48
Dot.: co z tą cerą? :/

Dzieki Dziewczyny za pomoc juz widze wyrazna poprawe. W zasadzie to zalezalo mi tylko na dobrym kremie, ale wszystkie wskazowki moga sie przydac.
Pozdrawiam.

Co do Daxa to moze pomysle o nim na przyszlosc bo juz boje sie "przyzwyczajenia" skory :/ i pewnie za jakis czas obecnie stosowane kosmetyki moga przestac dzialac.
margo1986 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:55.