fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-09, 18:12   #1
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 179
GG do talk-a
Talking

fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??


hej laski ostatnio tak sobie myslałam co by tu zmienić w swojej fryzurce...wczoraj przeglądałam zdjęcia fryzur z opaskami które wysyłałyście i powiem wam, że bardzo mnie one zainspirowały niestety nie dysponuje fotką na której byłaby widoczna moja fryzurka ale postaram sie wam ją opisać...no więc mam mocno wycieniowane włoski do ramion z przedziałkiem na boku..mam takjakby grzywke na skos...no i wymyśliłam sobie jakbym tak na tej pseudo grzywce zrobiła trzy pasemka- żółte zielone i niebieskie...co o tym myślicie co powiedziałybyście na laske idącą ulicą z taką fryzurką??może macie jakieś fotki z podobnymi fryzurkami?
talk-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 18:20   #2
marta87tychy
Raczkowanie
 
Avatar marta87tychy
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: tychy
Wiadomości: 93
GG do marta87tychy
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

jezeli te 3 pasemka pasoałyby do twojego stylu to czemu nie. ja osobiscie duzo eksperymentuje z włoskami ale nie zdecydowałabym sie na takie rozwiazanie.
__________________
marta87tychy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 18:55   #3
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 179
GG do talk-a
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

jakoś korcą mnie te pasemka a najbaaaaardziej ich kolorki takie wiosenne... no może nie jestem Michałem Wiśniewskim ale ubieram sie kolorowo i mysle ze mogloby to wygladac faaajnie...marta87tychy czemu nie zdecydowałabys się na taaka fryzurke??
talk-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 19:25   #4
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

Ważne żebyś to Ty czuła się dobrze w takiej fryzurze bo w sumie co cię obchodzi to co myślą inni? Też często robię coś "głupiego" na głowie czym gorszę moją babcię Pozdrawiam
Ninedin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 19:33   #5
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 179
GG do talk-a
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

długo zastanawiałam sie nad nową fryzurką... i jakoś nic ciekawego nie znalazłam w necie...nic co by mnie powaliło te pasemka byłyby ogryginalne i zastanawiam sie poprostu co o nich myslą inne laski mile widziane fotki jakis fajnych fryzurek ktore wam sie podobaja dzieks za odpowiedzi czkekam na kolejne
talk-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 19:47   #6
pEtArdA
Raczkowanie
 
Avatar pEtArdA
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 108
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

ja mysle ze to dobry pomysl milo oglada sie dziewczyny ktore maja swoj styl i daleko im do szarej monotonii
__________________
cieszę się życiem...
pEtArdA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 19:47   #7
shockwaves
Wtajemniczenie
 
Avatar shockwaves
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 698
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

Hej ! a moze pasemka w kolorach flagi francuskiej : niebiesko- bialo - czerwone?
Lub wloskiej : czerwono - bialo - zielone?

Byloby ciekawiej xD
shockwaves jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 20:03   #8
Kasiek1987
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiek1987
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Knurów (Śląsk)
Wiadomości: 5 157
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

Podobają mi się takie szaleństwa kolorystyczne Chociaż bardziej preferuję "tradycyjne" kolory, czyli np. połączenie blondu, czerwieni i fioletu. Ta zieleń i niebieski może się szybko wypłukiwać. Ale jestem jak najbardziej ZA takim połączeniem
__________________
Wymiana kosmetyczna:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...1#post55596361
Kasiek1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 20:03   #9
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 179
GG do talk-a
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

nio moze i tak ale jakos te kolorki nei zabardzo pasuja mi do ciuszkow a pozatym to tak troszke dziko obce panstwa na glowce nosis musialyby byc bialo czerwone a takei nie zabardzo m isie widza ale dzieki za zdanie i pomysł
talk-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 21:51   #10
marta87tychy
Raczkowanie
 
Avatar marta87tychy
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: tychy
Wiadomości: 93
GG do marta87tychy
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

Cytat:
Napisane przez talk-a
jakoś korcą mnie te pasemka a najbaaaaardziej ich kolorki takie wiosenne... no może nie jestem Michałem Wiśniewskim ale ubieram sie kolorowo i mysle ze mogloby to wygladac faaajnie...marta87tychy czemu nie zdecydowałabys się na taaka fryzurke??

bo znając mnie nie umiałabym sobie dobrac nic kolorystycznie do tych 3 róznych pasemek :P ale tak jak mówią dziewczyny wazne zebys ty sie w tej fryzurce dobrze czuła bo przecez nie o to chodzi zeby codziennie zastanawiac sie czemu ludzie na przystanku tak dziwnie sie na mnie patrza i wyrzucac sobie pochopną decyzję ale wątpię zeby az tak rzucały sie w oczy
__________________
marta87tychy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 22:21   #11
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

Ja nigdzie nie moge znalezc takich fotek.Ale wazne ze Tobie sie takie podobaja i czulabys sie dobrze.Zreszta kazdy ma inne upodobania
Przez przypadek znalazlam jeszcze takie kolory na fryzurach,nie gniewaj sie ze wkleje do Twojego postu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg barb1.jpg (47,6 KB, 85 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dollor_hair.JPG (28,7 KB, 59 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg hair_stars.JPG (27,8 KB, 87 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kim_1.jpg (37,1 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kim3.jpg (27,9 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sher1.jpg (29,3 KB, 63 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 22:23   #12
mila1658
Raczkowanie
 
Avatar mila1658
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: gdzies :D
Wiadomości: 171
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

dobry pomysl jezeli tylko ci sie to podoba to czemu nie ja osobiscie wole jakies tradycyjne polaczenia ale wiadomo kazdy lubi co innego
mila1658 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 22:51   #13
Kasiek1987
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiek1987
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Knurów (Śląsk)
Wiadomości: 5 157
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

A ja mam takie 2 fotki z ciekawymi kolorami na głowie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (68,5 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2asx.jpg (79,2 KB, 58 załadowań)
__________________
Wymiana kosmetyczna:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...1#post55596361
Kasiek1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 00:25   #14
Iam
Rozeznanie
 
Avatar Iam
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 680
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

no ja jestem ciekawa jak ci wyjdzie ten zielony kolorek, a tak w ogóle to jaką farbą będziesz robić, masz juz coś na oku?? daj koniecznie foty po metamorfozie
Iam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 07:00   #15
pEtArdA
Raczkowanie
 
Avatar pEtArdA
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 108
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

tyle ze ja bym z farbą nie kombinowała moze lepiej doczepic pasemka ?? kolory będą żywsze no i nie ma ryzyka zniszczenia wlosow
__________________
cieszę się życiem...
pEtArdA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 12:43   #16
mroofka82
Raczkowanie
 
Avatar mroofka82
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 63
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

Hyh. Tesh mialam kiedys podobny pomysl )) Tylko ze....zrobilam sobie 6 pasemek na calej dlugosci wlosow, po 3 z kazdej stronyy. Czerwony, niebieski i pomarancz...yhhhh Wloski mam ciemny blond...wiec z czerwonego wyszdl prawie czerwony, pomarancz to taki dziwny rudy, a niebieski wyszedl na zgnila brzydka zakurzona zielen !!! MASAKRA !!! Przyszlam do domu i sie poryczalam...zobaczyl mnie moj chop i sie poryczal ratowalam wloski trwala ondulacja, ktora wybarwila te "cudne" kolorki Na szczescie bylo to dawno temu i jush o tym nie pamietam....dlatego tezzz ja krzycze "nigdy wiecej" !!!
mroofka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 12:50   #17
NEA666
BAN stały
 
Avatar NEA666
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: TL/ZMC
Wiadomości: 472
GG do NEA666
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

ja bym sobie tak zrobila (moze na wakacjach sie skuszę), ale raczej bym sie zdecydowala na sztuczne pasemka bo ciężko uzyskać taki kolor na włosach.
i moze kolory: zolty, czerwony, zielony? rasta
NEA666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 17:04   #18
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 179
GG do talk-a
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

nie no żółty zielony czerwony raczej odpadają bo w przedszkolu zawsze takie spinki nosilam na glowce... nie nie mam jeszce konkretnej farby...jest tesz jeden problem...moja szkoła w ktorej dyrka jak mnei ozbaczy to padnei wiec chyba pomysl zostawie na wakacje... nie wiem jak wyjdzie...najpierw zapytam fryzierka jak bede ciela wloski co otym mysli i czy mto zorbic mozei macie racje ze kolorki pewnei nie wyjda takie jak bede chciala... dzieks za fotki te ktore zalczyla kaska222 to prawdziwe arcydzielka na wloskach...ale na tych wyslanych przez kasiek1987 sa sliczne kolorki jak tylko bede miala kolorki na wloskach zalaze fotke ale nie wiem jeszcze czy to dobry pomysl...wygladac napewno beda swietnie o ile wyjda
talk-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 17:10   #19
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 179
GG do talk-a
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

sorrrki za blędy ale się śpieszyłam i klawiaturka m ifiksuje
talk-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-11, 10:56   #20
Dinulka
Zakorzenienie
 
Avatar Dinulka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 646
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

ja kiedyś miałam doczepione fioletowe pasemko Zaplecione w warkoczyk
Dinulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-11, 19:22   #21
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 179
GG do talk-a
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

no cio tak malo sie wypowiadacie nie wiem jak to wyjdzie narazie wygladam jak debil bo moje wloski domagaja sie fryzjerka ale nie mam czasu isc filetowy tez m isiem podoba
talk-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-12, 09:57   #22
Dinulka
Zakorzenienie
 
Avatar Dinulka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 646
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

a no i jeszcze wcześniej miałam pomarańczowe i czerwoneale wtedy to obydwa naraz a myśle,że swój pomysł powinnaś wprowadzić w życie
Dinulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-12, 13:42   #23
praline
Zakorzenienie
 
Avatar praline
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: *
Wiadomości: 7 445
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

jaki masz teraz kolor wloskow??
kolorowe pasemka szybko ci sie spiora...3-4tygodnie wyglada sie jak czlowiek..pozniej juz tylko zostaje "poprawianie" tej koloryzacji
praline jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-12, 13:55   #24
amberlinka
Raczkowanie
 
Avatar amberlinka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 379
Arrow Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

Wszystko fajnie i pięknie, ale niestety nie na długo. Takie intensywne kolorki wytrzymają max miesiąc, a później wyblakną i nie będzie to fajnie wyglądało, a do tego odrosty. Chyba, że byś co miesiąc robiła poprawki tych pasemek
Hah, ale osobiście bym sobie czegoś takiego nie zrobiła. Może dlatego, że mieszkam w takim miasteczku gdzie jest pełno łysych i skinów i jak im się coś nie podoba, coś w stylu punk to przechlapane, a po za tym w moim LO by tego nie zaakceptowali, trochę lipa Pozdrawiam
amberlinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-12, 16:15   #25
NEA666
BAN stały
 
Avatar NEA666
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: TL/ZMC
Wiadomości: 472
GG do NEA666
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

bylam dzisiaj u fryzjera i jedno takie kolorowe doczepione pasemko u mnie kosztuje 20zł. Chyba sobie zrobie cos takiego ale tylko jedno i jeszcze nie wiem jaki kolor. Macie jeszcze jakies foteczki?
NEA666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-12, 17:49   #26
paulinka_vel_paulinka
Wtajemniczenie
 
Avatar paulinka_vel_paulinka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 971
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

u mnie jedno pasemko kosztowało 8zł, robiłam sobie całą głowe w -różowych- wiem, nie kometujcie koloru, to było daaaawno ;/. Ale co do pasemek, tragedia, jakieś takie sztuczne, się puszyły strasznie...wogóle lipa, można okazjonalnie ale tak to marnie to wygląda:/
__________________
Dbam o siebie dieta od 3.09.2010!!!
20.12.2010 jeszcze 6,7kg TO GO!!!
paulinka_vel_paulinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-13, 09:20   #27
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 179
GG do talk-a
Dot.: fryz ufoludka czy orginalna super fryzurka??

jasny brąz... no ja tez jesli juz to tak gdzies na ok 2miesiace te sztuczne mają ładny kolorek ale pewnie paulinka_vel_paulinka ma racje...dzisiaj idem do Fryzjerka...popytam go troszke mzoe cos doradzi
talk-a jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:23.