propozycja makijażu na wesele... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-10, 00:56   #1
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Smile

propozycja makijażu na wesele...


...dla pewnej wizażanki

Koleżanka napisałam mi na WP iż wybiera sie na wesele i nie wie jak sie umalować na tę okazję
Napisała też że będzie miała turkusową sukienkę,
dlatego do tego make-up'u uzyłam (nie mam turkusowych) niebieskich i szarych cieni (bo takie lubi)

Bedzie to raczej prosty, ale mam nadzieję efektowny makijaż
Zmalowałam go przed chwilą (jutro mnie nie będzie w domu, potem nie wiem czy znalazłambym na to czas ) więc zdjęcia nie są zbyt dobre - sztuczne światło :/

Mam nadzieję że się spodoba

Kosmatyki:

Twarz:
baza Daxa Cashmire secret, podkład True Match W3, korektor L'oreal (nakładmy punktowo, delikatnie wklepujemy rozcierając go) Magique, puder C. Carroll, róż Oriflame

Oczy:
cienie : kremowy (łuk brwiowy) Sensique 3-101, szary Ellen Betrix (13),
błękitny Oriflame (70), niebieski paletka Magneteyes, biała perła Inglot Integra ; kredka czarna Rimmel, eyeliner Inglot, tusz L'oreal

Usta:
błyszczyk Maybelline (509)

EDIT :
zmiana zdjęć


Pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 11.jpg (95,8 KB, 673 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 12.jpg (102,9 KB, 823 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14.jpg (93,8 KB, 1949 załadowań)
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu

Edytowane przez Rei
Czas edycji: 2007-09-02 o 21:42
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 00:57   #2
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Smile Dot.: propozycja makijażu na wesele...

EDIT : usunełam zdjęcia
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu

Edytowane przez Rei
Czas edycji: 2007-02-18 o 23:35
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 01:08   #3
Isia83
Zadomowienie
 
Avatar Isia83
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiadomości: 1 471
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Bardzo mi się podoba ta propozycja Oczy są ślicznie wyeksponowane, przyciągają spojrzenie, intrygują... Na wielkie wyjście w sam raz.

Świetne są te wątki typu "krok po kroku" . Naprawdę można się wiele nauczyć. Zwłaszcza od takiej specjalistki jak Ty
nocne pozdrowienia dla nocnego marka
__________________



Nasz dzien - 02.07.2011


Było cudownie...
kilka zdjęć...


Isia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 04:45   #4
czarownicagosia
Zakorzenienie
 
Avatar czarownicagosia
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: brooklyn,ny
Wiadomości: 7 828
GG do czarownicagosia
Thumbs up Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Lubie ogladac jak takie fajne makijaze powstaja
Bardzo mi sie podoba - pieknie podkreslone oczy
Duzy plus
__________________
moje zdjecia

czarownicagosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 07:54   #5
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

No Rei ! Witaj w klubie "kroczących" wizażanek Super każda z nas odkrywa swoje techniki - Twoja jest świetna Na wesele nie dawałabym może tej czerni tylko granat ale qrczę na twoich oczkach tak fajnie sie to komponuje więc już sama nie wiem

mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 08:18   #6
gusinek
Rozeznanie
 
Avatar gusinek
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: z domku
Wiadomości: 631
GG do gusinek
Smile Dot.: propozycja makijażu na wesele...

rewelacja!! wspaniale podkreslone oczka stały sie teraz takie tajemnicze i intrygujace
jak dla mnie bomba brawo
gusinek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 08:55   #7
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Rei swietny makijaz.Bardzo mi sie podoba, a jak ty pieknie w nim wygladasz, rewelacja. Makijaz opisany krok po kroku jest czytelny i wiadomo co jak zrobic
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 09:41   #8
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Naprawdę pięknie!
Na Wizażu często widzę jak można odmianić niebieskie cienie do powiek i wyczarować z nich świetny mokijaż(wcześniej nie trawiłam tego koloru na powiekach)

Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu

Czarną kreseczkę zmieniłabym na ciemny granat, ale tak jak jest teraz i tak jest oszałamiająco
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 09:45   #9
Auryna
Raczkowanie
 
Avatar Auryna
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 377
GG do Auryna
Post Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Cudownie umalowałaś oczy, super! Lekcja krok po kroku jest bardzo czytelna. Chyba skuszę się w końcu na niebieskie cienie. Pięknie.
Auryna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 09:46   #10
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

oo widze ze coraz wiecej wizazanek kroczy ostatnio super

makijaz hm...zawsze myslalam ze zielone oczy i niebieski cien sie gryza (co prawda jak bylam kiedys nieuswiadomiona makijazowo to wlasnie w tym kolorze sie malowalam)...ogolne wrazenie robi dobre, sa twoje charakterystyczne mocne kreski i rzesy, ale czy twojej kolezance bedzie pasowal? i jeszcze jedno skoro ma turkusowa sukienke to nie wiem czy niebiesko-szary makijaz jest dobrym rozwiazniem ...ale kto wie moze wlasnie jako calosc wszystko zgra
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 09:47   #11
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Rei oczyska pięknie Ci wyszły
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 09:56   #12
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Dzięki dziewczyny

(też myslałam o granatowej kredce, ale nie posiadam takiej )



(ok 11 ruszam z chłopakiem odwieść jego brata do jednoski wojskowej
szkoda mi go ale może na dobre mu to wyjdzie )
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 09:59   #13
karo-la
Wtajemniczenie
 
Avatar karo-la
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 2 368
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Rei , witaj w klubie kroczących.
Piękny makijażyk- do Ciebie apsyje idealnie- oczyska super
__________________








karo-la jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 10:04   #14
Zuza
Raczkowanie
 
Avatar Zuza
 
Zarejestrowany: 2002-01
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 84
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Rei, ze wszystkich Twoich makijazy ten podoba mi sie NAJBARDZIEJ!!!!!!!! Pewnie dlatego, ze lubie takie mocne, wyraziste Slicznie!!!!!!
Zuza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 10:22   #15
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

elegancki i zmysłowy
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 11:23   #16
Thalia2006
Raczkowanie
 
Avatar Thalia2006
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 234
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Ślicznie podkreśliłaś oczy, są w tym makijażu takie wyraziste Bardzo podoba mi się ten makijaż
__________________
Zbieram myśli rozsypane...
Thalia2006 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 12:35   #17
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 250
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

piękny efekt
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 12:47   #18
marta87tychy
Raczkowanie
 
Avatar marta87tychy
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: tychy
Wiadomości: 93
GG do marta87tychy
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

śliczny makijaż bardzo mi sie podoba że napisałaś krok po kroku jak i co zrobić to duze ułatwienie dla mnie bo nie jestem jeszcze tak zaawansowana w te klocki
__________________
marta87tychy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 13:40   #19
quizzz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 46
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Oglaszam wszem i wobec ze to ja jestem ow wizazanka ktora Rei wspieraHihiTo zlota kobieta-wystarczylo raz sie spytac i mi taka niespodzianeczke zrobila))Makijazyk jest przeeepiekny-mysle ze bedzie pasowal i basta!!!Kiedys juz mialam coik podobnego,ale maziala mnie kosmetyczka,a teraz mam problemik bo ide na wesele i musze dojechac do miejscowosci oddalonejo 200km i zdac sie na swoje "zdolnosci" kosmetyczneZostaje tam 3dni-bo sobie bede mieszkac z mezczyzna w wynajetym przez pare mloda hoteliku))Uhuhuh!Teraz ie jeszcze zastanawiam nad wygladem w dniu poprawin...ehh!Pozdrawiam serdecznie i zycze milego ogladania makijazy
p.s:podziekowania takze dla karol-i za rady))
Papusie
quizzz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 13:43   #20
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Ekstra Ostatnie zdjęcie - śliczne
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 13:45   #21
asiulka123
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka123
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 593
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Oczka bardzo intrygujace .

Bardzo fajnie oglada sie Twoje zdjecia i mozna sie wiele nauczyc .
asiulka123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 14:26   #22
dissolved__girl
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 604
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Rei, powinnyśmy Ci zapłacic za te kroczki mnie sie tam podoba ta czarna kredka, z granatową mogłoby wyjść tak zbyt niebiesko
dissolved__girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 14:33   #23
dissolved__girl
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 604
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Rei, powinnysmy Ci płacić za te kroczki podoba mi sie ta czarna kredka, z granatową mogłoby wyjśc tak "zbyt niebiesko"
dissolved__girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 15:34   #24
oLaSeK=D
Zadomowienie
 
Avatar oLaSeK=D
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Paris, France
Wiadomości: 1 604
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Fantastyczny makijaz, wygladasz slicznie
oLaSeK=D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 15:39   #25
Świniaczek
Zakorzenienie
 
Avatar Świniaczek
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gdzieś tam na końcu świata :)
Wiadomości: 3 048
GG do Świniaczek
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Ale ty masz zielone oczyska! Dopiero teraz zwróciłam uwagę No a w makijażu jak laleczka z porcelany wyglądasz i bardzo mi się podoba, chociaż ja bym w takim wyglądała jak debil
__________________
W świni siła! W świni moc!


Świniaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 16:00   #26
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Cytat:
Napisane przez Zuza
Rei, ze wszystkich Twoich makijazy ten podoba mi sie NAJBARDZIEJ!!!!!!!! Pewnie dlatego, ze lubie takie mocne, wyraziste Slicznie!!!!!!

dokladnie jest bardzoooOOooo kobiecy i taki...sexy




pzdr
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 17:48   #27
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

piekny makijaz rei jestem zachwycona co do samej techniki to ja nie wiem czy ja to robie nie tak czy o co biega :P bo np Ty pudrujesz i modelujesz na koncu a ja to robie na poczatku tzn ogolnie zajmuja sie buzia, najpierw tuszuje rzesy a pozniej nakladam ciemna linie w srodku :P poza tym korektor nakladam pod podklada a nie na no ale jak sie tak zastanowie to moze i Ty lepiej to robisz??? moze ja tez powinnam na a nie pod
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 17:51   #28
nowinka
Raczkowanie
 
Avatar nowinka
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 414
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

świetny makijaz! mam ta sama sytuacje co wizazanka dla ktorej powstal ten watek.Rowniez skorzystam z tej propozycji.
Moze jeszcze cos na poprawiny...?
Pozdrawiam
nowinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 19:07   #29
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Nienawidzę niebieskiego w makijażu - to wiedzą wszyscy. Ale u CIebie ten kolor wygląda bardzo ładnie, niesamowicie podkreśla oczy. Może drugi raz w życiu podoba mi się niebieski makijaż, twój jest jednym z nich!

Naprawdę zrobiłas świetną propozycję weselną.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-10, 19:18   #30
ewa.nea
Zakorzenienie
 
Avatar ewa.nea
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 502
Dot.: propozycja makijażu na wesele...

Pięknie podkreśliłaś oczy
__________________
W zamęcie myśli
upadam na samo dno
serca...
ewa.nea jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:18.