Br您owow這se farbowane :) - Strona 153 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-07-06, 16:17   #4561
psyhe666
Zakorzenienie
 
Avatar psyhe666
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: ;)
Wiadomo軼i: 12 669
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Z tego co s造sza豉m to syoss to ten sam producent co palette? Ile w tym prawdy?
__________________
Hey, I just met you
and this is crazy!
But here's my indeks
so tr鎩ka maybe.

psyhe666 jest offline  
Stary 2011-07-06, 18:37   #4562
Bahamadia_25
Zakorzenienie
 
Avatar Bahamadia_25
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 3 312
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez psyhe666 Poka wiadomo嗆
Z tego co s造sza豉m to syoss to ten sam producent co palette? Ile w tym prawdy?

a mi z kolei kobitka w drogerii m闚i豉, 瞠 sayoss to to samo co schwarzkopf tyle, 瞠 sayoss ma zimne odcienie
Bahamadia_25 jest offline  
Stary 2011-07-06, 18:49   #4563
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

a jak myslicie jaka farbka jest najmniej szkodliwa dla wlosow ?
mi fryzjerka powiedziala ze Garnier
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-07-06, 19:00   #4564
psyhe666
Zakorzenienie
 
Avatar psyhe666
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: ;)
Wiadomo軼i: 12 669
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Bahamadia_25 Poka wiadomo嗆
a mi z kolei kobitka w drogerii m闚i豉, 瞠 sayoss to to samo co schwarzkopf tyle, 瞠 sayoss ma zimne odcienie
Czyli dobrze jednak m闚i豉m Nad Palette pisze schwarzkopf
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg palette-deluxe-farba-do-wlosow-rubinowy-fiolet-nr-679.jpg (29,8 KB, 3 za豉dowa)
__________________
Hey, I just met you
and this is crazy!
But here's my indeks
so tr鎩ka maybe.

psyhe666 jest offline  
Stary 2011-07-06, 19:01   #4565
psyhe666
Zakorzenienie
 
Avatar psyhe666
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: ;)
Wiadomo軼i: 12 669
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a jak myslicie jaka farbka jest najmniej szkodliwa dla wlosow ?
mi fryzjerka powiedziala ze Garnier
Jak dla moich w這s闚 najlepsza by豉 loreal
__________________
Hey, I just met you
and this is crazy!
But here's my indeks
so tr鎩ka maybe.

psyhe666 jest offline  
Stary 2011-07-06, 21:48   #4566
Bahamadia_25
Zakorzenienie
 
Avatar Bahamadia_25
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 3 312
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez psyhe666 Poka wiadomo嗆
Jak dla moich w這s闚 najlepsza by豉 loreal

oj tam si czepiasz

Mi z kolei s逝篡豉 Joanna Naturia

Trzeba dobra sobie indywidualnie do woich w這s闚, bo wiadomo inna kondycja itp .....
Bahamadia_25 jest offline  
Stary 2011-07-06, 22:09   #4567
cybercat11
Rozeznanie
 
Avatar cybercat11
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Opole
Wiadomo軼i: 579
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

a po kt鏎ej farbie w這sy naj豉dniej si b造szcz ?
cybercat11 jest offline  
Stary 2011-07-06, 22:10   #4568
ewe11
Raczkowanie
 
Avatar ewe11
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 224
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez cybercat11 Poka wiadomo嗆
a po kt鏎ej farbie w這sy naj豉dniej si b造szcz ?
Joanna multi color
__________________
zapuszczam w這ski Nie prostuj!
Nie susz!
* skrzypowita
* seboradin
*dro盥瞠
* wax
*olejek rycynowy
ewe11 jest offline  
Stary 2011-07-06, 22:51   #4569
Bahamadia_25
Zakorzenienie
 
Avatar Bahamadia_25
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 3 312
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez ewe11 Poka wiadomo嗆
Joanna multi color


te tak s康z, tylko m闚cie co chcecie, ale dalej si b璠 upiera, przy tym, 瞠 to wszystko zale篡 od stanu w這s闚, jak s zniszczone 瘸dna farba nie zdzia豉 cud闚
Bahamadia_25 jest offline  
Stary 2011-07-06, 23:57   #4570
Kachula82
Zakorzenienie
 
Avatar Kachula82
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomo軼i: 4 573
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Bahamadia_25 Poka wiadomo嗆
a mi z kolei kobitka w drogerii m闚i豉, 瞠 sayoss to to samo co schwarzkopf tyle, 瞠 sayoss ma zimne odcienie
Palette jest Schwarzkopfa
Czyli Producent wymy郵i co na te z貫 opinie w鈔鏚 fryzjer闚 co lubi gada z貫 rzeczy na t firm m闚i帷 klientce 瞠 lepiej farbowa w salonie Ot sprawa rozwi您ana

---------- Dopisano o 23:56 ---------- Poprzedni post napisano o 23:53 ----------

Cytat:
Napisane przez cybercat11 Poka wiadomo嗆
a po kt鏎ej farbie w這sy naj豉dniej si b造szcz ?
Mi na bardzo zniszczone w這sy Palette Shampoo. A potem Joanna.
Powiem Ci 瞠 nad b造skiem Joanny nawet m鎩 tata sie zachwyca u mamy. M闚i 瞠 sta豉 w kolejce a za nia babeczka tez w br您ie i wygl康a豉 jakby mia豉 zniszczonego brudnego mopa a nie w這sy. A mojej mamie to b造szcza造 tak, 瞠 cz這wiek oczy mru篡. To s jego s這wa

---------- Dopisano o 23:57 ---------- Poprzedni post napisano o 23:56 ----------

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a jak myslicie jaka farbka jest najmniej szkodliwa dla wlosow ?
mi fryzjerka powiedziala ze Garnier
Sk康 ja to znam. Palette fe a garnier to cudo. Mi w這sy zniszczy.
__________________
http://zwyczajnienic.blogspot.com
o w這sach, kosmetykach i takich tam


Aby mi si tak chcia這 jak mi si nie chce...

Kachula82 jest offline  
Stary 2011-07-07, 10:28   #4571
psyhe666
Zakorzenienie
 
Avatar psyhe666
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: ;)
Wiadomo軼i: 12 669
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Bahamadia_25 Poka wiadomo嗆
oj tam si czepiasz

Mi z kolei s逝篡豉 Joanna Naturia

Trzeba dobra sobie indywidualnie do woich w這s闚, bo wiadomo inna kondycja itp .....
Jak wr鏂isz od fryzjera to pochwal si efektem
__________________
Hey, I just met you
and this is crazy!
But here's my indeks
so tr鎩ka maybe.

psyhe666 jest offline  
Stary 2011-07-07, 11:07   #4572
zglowawchmurach
Raczkowanie
 
Avatar zglowawchmurach
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Gda雟k
Wiadomo軼i: 221
GG do zglowawchmurach
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

za godzin jad do fryzjera. rozja郾ia mi moj czer i nak豉da br您. mam nadziej, 瞠 uda mu si uzyska taki kolorek, jaki ma Megan.
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg megan-fox-94.jpg (74,1 KB, 74 za豉dowa)
__________________
Chcia豉m p造n望 po l康y nieznane.
Dop造n窸am do siebie samej.



Wierz w marze ziele ponad nieba b喚kit!


zglowawchmurach jest offline  
Stary 2011-07-07, 11:16   #4573
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

powiem szczeze ze mi po kazdej farbie wlosy blyszcza
choc nie sa one niewiadomo jak zdrowe, poprostu juz tak mam
moze to zasluga tego ze uzywam zawsze odzywek
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-07-07, 14:49   #4574
mmiinnii
Raczkowanie
 
Avatar mmiinnii
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Polski
Wiadomo軼i: 70
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

mam pytanie dziewczyny ,a u篡wa豉 kt鏎a z Was Safiry z這cisty cynamon??jak wychodzi na w這sach czy tak jak na pude趾u czy mo瞠 jasniej, czy ciemniej???bo szuka豉m na forum ale dogrzeba豉m si do jaki info z 2008r ale nic konkretnego tam nikt nie pisa
__________________
CARPE DIEM

CEL-60
grudzie-67 stycze- 66
mmiinnii jest offline  
Stary 2011-07-07, 15:28   #4575
Katrin242
Raczkowanie
 
Avatar Katrin242
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Toru
Wiadomo軼i: 377
GG do Katrin242
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆


這oooo
piekne sa odcienie tej nowej farbki :0
dzieki Tobie dowiedzialam sie ze wogole taka jest ,widzialyscie ja juz gdzies ? jest dostepna?
Wczoraj wybra豉m si na poszukiwanie mix闚 Syossa w Naturze i Rossmannie i niestety- nigdzie tej farby nie ma!
Katrin242 jest offline  
Stary 2011-07-07, 15:41   #4576
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

to bardzo niedobrze ;/
bo ja jutro jade na zakupy i chcialam wpasc do Rossmana i zobaczyc jak te farbki prezentuja sie na zywo ;D
a wydaje mi sie ze w Rossmanie najszybciej sa nowosci tak jak np ostatnio widzialam nowa Welle w piance ale jakos mnie nie uzekla
a te Syossy mocno mi sie podobaja
a nadchodzi pora farbowania moich wloskow i moze wybrala bym jakis odcien z tych mixow
a tak to nie wiem
,,mahoniowy szatyn " z Garniera tez mi sie podoba ale nikt sie nie wypowiedzial jak ta farbka wyglada na wlosach
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-07-07, 18:40   #4577
cybercat11
Rozeznanie
 
Avatar cybercat11
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Opole
Wiadomo軼i: 579
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Coraz bardziej przekonujecie mnie do tej Joanny Szczerze my郵a豉m 瞠 to jakie kiepskie tanie farby. A tu tak zachwalacie wi璚 Warto spr鏏owa.
cybercat11 jest offline  
Stary 2011-07-07, 18:49   #4578
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez cybercat11 Poka wiadomo嗆
Coraz bardziej przekonujecie mnie do tej Joanny Szczerze my郵a豉m 瞠 to jakie kiepskie tanie farby. A tu tak zachwalacie wi璚 Warto spr鏏owa.

dla mnie Joanna nie jest zla ale nie jest tez swietna
farbowalam dwa razy na czekoladowy braz i na odrostach ( naturalny blond )
wyszedl tak rudawo
a jak robilam ta Naturia palona kawa to na odrostach wyszlo mi bardzo masakrycznie jak marchewa ale moze to ja tak mam
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-07-07, 18:54   #4579
funKe1990
Raczkowanie
 
Avatar funKe1990
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: polen.
Wiadomo軼i: 40
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Kachula82 Poka wiadomo嗆
Czerwie wychodzi po farbowaniu. Dopiero za kt鏎ym razem ci zniknie (podaj przyk豉d mojej mamy). Jak ci sta to id do fryzjera bo oni to zawsze co mog lepiej zdzia豉 ni my same.
dzi瘯i wielkie za odpowied tak te zrobi, p鎩d do fryzjera. czerwony to nie m鎩 kolor i teraz musz si z tego jako wypl徠a...
__________________


___________________
Soundtrack fr mein Leben
funKe1990 jest offline  
Stary 2011-07-07, 20:05   #4580
poldzia89
Zadomowienie
 
Avatar poldzia89
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 1 726
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a jak myslicie jaka farbka jest najmniej szkodliwa dla wlosow ?
mi fryzjerka powiedziala ze Garnier
Garnier nie niszczy za bardzo w這s闚 w moim przypadku ale niestety kolor szybko sie zmywa. Teraz stosuje palette i jestem zadowolona, co jaki czas l`oreal(moim zdaniem najlepsza i farba fryzjerska specjalna.

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
powiem szczeze ze mi po kazdej farbie wlosy blyszcza
choc nie sa one niewiadomo jak zdrowe, poprostu juz tak mam
moze to zasluga tego ze uzywam zawsze odzywek
Ja mam to samo ka盥y zachwyca sie tym ale ja mam takie w這sy ze po ka盥ej farbie mi sie b造szcz czy po jakiej taniej czy po drogiej ten sam efekt.
__________________
Dietetyk z pasj

poldzia89 jest offline  
Stary 2011-07-07, 20:39   #4581
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez poldzia89 Poka wiadomo嗆
Garnier nie niszczy za bardzo w這s闚 w moim przypadku ale niestety kolor szybko sie zmywa. Teraz stosuje palette i jestem zadowolona, co jaki czas l`oreal(moim zdaniem najlepsza i farba fryzjerska specjalna.


Ja mam to samo ka盥y zachwyca sie tym ale ja mam takie w這sy ze po ka盥ej farbie mi sie b造szcz czy po jakiej taniej czy po drogiej ten sam efekt.


przez jakies kilka miesiecy tez uzywalam Palette
ladne wloski po niej mialam ogolnie ale jak kilka razy cale wloski pofarbowalam to mi sie zaczely lamac koncowki i wysuszaly sie dlatego zrezygnowalam ,Garnier naprawde szybko sie zmywa a jakie robilas odcienie z Garniera?
ja mam ciemno brazowe wloski farbowane , ale chce zejsc sobie poprzez farbowanie odrostow na inny kolor , na jakis jasniejszy
Loreal ma drogie farbki niestety ;/
ale skusilam sie i kupilam sobie mrozny kasztan Castinga ale poloze sobie ja na cale wlosy dopiero po wakacjach bo chce zeby wogole byl jakis efekt bo narazie mam za ciemne choc w sloncu juz blyszczy delikatnie na taki kasztan , rudawy
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-07-07, 21:12   #4582
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Ma這polska
Wiadomo軼i: 20 172
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Ja w sumie z Deli jestem te zadowolona. Kolor si powoli wyp逝kuje, chocia mia豉m na blondzie robiony. I teraz ma 豉dny kolorek, taki br您owy, bo z poczatku by造 dosy czarne.
__________________
natalkaa7522 jest offline  
Stary 2011-07-07, 21:12   #4583
cybercat11
Rozeznanie
 
Avatar cybercat11
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Opole
Wiadomo軼i: 579
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

wola豉bym wyda wi璚ej je郵i by豉 by to gwarancja 瞠 b璠 zadowolona z farby--- niestety tak nie ma
cybercat11 jest offline  
Stary 2011-07-07, 22:19   #4584
poldzia89
Zadomowienie
 
Avatar poldzia89
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 1 726
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
przez jakies kilka miesiecy tez uzywalam Palette
ladne wloski po niej mialam ogolnie ale jak kilka razy cale wloski pofarbowalam to mi sie zaczely lamac koncowki i wysuszaly sie dlatego zrezygnowalam ,Garnier naprawde szybko sie zmywa a jakie robilas odcienie z Garniera?
ja mam ciemno brazowe wloski farbowane , ale chce zejsc sobie poprzez farbowanie odrostow na inny kolor , na jakis jasniejszy
Loreal ma drogie farbki niestety ;/
ale skusilam sie i kupilam sobie mrozny kasztan Castinga ale poloze sobie ja na cale wlosy dopiero po wakacjach bo chce zeby wogole byl jakis efekt bo narazie mam za ciemne choc w sloncu juz blyszczy delikatnie na taki kasztan , rudawy
oj du穎 tego by這 r騜ne mahonie, ciemny kasztan jasny kasztan, r騜ne odcienie br您闚. dok豉dnie loreal dobry jest ale drogi dlatego na same odrosty wole palette.
__________________
Dietetyk z pasj

poldzia89 jest offline  
Stary 2011-07-08, 07:50   #4585
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

no co prawda to prawda Palette jakos najlepiej chwyta , moje wlosy naturalne sa dosc odporne na farbowanie
zawsze mi jasniej wychodzi i to mnie bardzo denerwuje bo co sie z tym wiaze , oczywiscie to ze szybko mi sie zmywa z odrostow i potem nieciekawie wyglada ta roznica miedzy odrostami a reszta wlosow

poldzia89 : a robilas moze tym mahoniowym szatynem z Garniera albo kasztanem opalizujacym ?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-07-08, 10:49   #4586
zglowawchmurach
Raczkowanie
 
Avatar zglowawchmurach
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Gda雟k
Wiadomo軼i: 221
GG do zglowawchmurach
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

nie u篡豉bym ju palety. to zab鎩stwo dla w這s闚. wola豉bym wyda wi璚ej kasy i um闚i si na wizyt u fryzjera. w豉郾ie wczoraj fryzjerka mi powiedzia豉, 瞠 ze sklepowych farb najlepiej wybiera casting i garnier bez amoniaku.
__________________
Chcia豉m p造n望 po l康y nieznane.
Dop造n窸am do siebie samej.



Wierz w marze ziele ponad nieba b喚kit!


zglowawchmurach jest offline  
Stary 2011-07-08, 10:53   #4587
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

to chyba cos w tym jest skoro wiekszosc fryzjerek tak wlasnie mowi
ja poszukuje wlasnie idealnego koloru z Garniera
mialam Braz ale to jednak nie to ( ma on zloto -rudawe tony)
dzisiaj moze kupie tegoo mahoniowego szatyna, ciekawe jak On wychodzi
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-07-08, 11:01   #4588
Bahamadia_25
Zakorzenienie
 
Avatar Bahamadia_25
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 3 312
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

zglowawchmurach

i jak efekt po wizycie ?? jestem strasznie ciekawa bo kolor mi si bardzooo spodoba, mo瞠 zaszalej z takim na jesie

Musz Wam powiedzie, 瞠 je郵i chodzi o mnie jestem bardzo zadowolona.
Pokaza豉m fryzjerce kolor z fotki nr 1 (nie Kim tylko t moj znajom;p)
a ona w og鏊e do mnie o tj Ania pami皻am ten kolor jak jej k豉d豉m
my郵a豉m 瞠 spadn z krzes豉
Wi璚 spraw mia豉m za豉twion bo przynajmniej pewny kolor.
Jej wyszed troszk ja郾iej ni mi bo mia豉 k豉dziony na blond.
Ja z racji tego 瞠 na br您 i jeszcze jestem 鈍ie穎 po farbie mam kolor mo積a powiedzie jak mmiinnii na avatarze

Og鏊nie jestem zadowolona bo kolor bardzoooo mi pasuje do koloru oczu i uwa瘸m, 瞠 wygl康am tak noooo z pazurem
A fryzjerka powiedzia豉, 瞠 czekolady s BARDZO MODNE NA SEZON LETNI W TYM ROKU
(chyba nie oszuka豉by ci篹arnej hihi )

Edytowane przez Bahamadia_25
Czas edycji: 2011-07-08 o 11:05
Bahamadia_25 jest offline  
Stary 2011-07-08, 11:05   #4589
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Bahamadia_25 Poka wiadomo嗆
zglowawchmurach

i jak efekt po wizycie ?? jestem strasznie ciekawa bo kolor mi si bardzooo spodoba, bo瞠 zaszalej z takim na jesie

Musz Wam powiedzie, 瞠 je郵i chodzi o mnie jestem bardzo zadowolona.
Pokaza豉m fryzjerce kolor z fotki nr 1 (nie Kim tylko t moj znajom;p)
a ona w og鏊e do mnie o tj Ania pami皻am ten kolor jak jej k豉d豉m
my郵a豉m 瞠 spadn z krzes豉
Wi璚 spraw mia豉m za豉twion bo przynajmniej pewny kolor.
Jej wyszed troszk ja郾iej ni mi bo mia豉 k豉dziony na blond.
Ja z racji tego 瞠 na br您 i jeszcze jestem 鈍ie穎 po farbie mam kolor mo積a powiedzie jak mmiinnii na avatarze, no ale si apierze

Og鏊nie jestem zadowolona bo kolor bardzoooo mi pasuje do koloru ocz闚

to super !
pokaz nam jaki kolorek sobie sprawilas .
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-07-08, 12:01   #4590
Bahamadia_25
Zakorzenienie
 
Avatar Bahamadia_25
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 3 312
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

ivoncia16

to super !
pokaz nam jaki kolorek sobie sprawilas .[/QUOTE]

Gdybym tylko mog豉, wczoraj robi豉m zdj璚ia kom鏎k, ale za choler nie wida po鈍iaty czekolady ani nic takiego
Kolor wychodzi za ka盥ym razem jak zwyczajny br您
Ale mo瞠 po spraniu si, b璠zie lepiej widoczny na zdj璚iu

P鏦i co musicie wierzy na s這wo
Bahamadia_25 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
br您owe w這sy, farba, farba do w這s闚

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:47.