Br您owow這se farbowane :) - Strona 25 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2007-06-25, 14:51   #721
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale braz na pierwszym zdjeciu jest bardzo ladny jaki to kolor i farba?
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-06-25, 15:08   #722
Kobieta_s這necznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_s這necznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: s這necznikowe pole :-)
Wiadomo軼i: 3 176
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Poka wiadomo嗆
nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale braz na pierwszym zdjeciu jest bardzo ladny jaki to kolor i farba?
To Loreal Casting Ciemny braz (stara wersja)
Kobieta_s這necznik jest offline  
Stary 2007-06-25, 15:33   #723
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Kobieta_s這necznik Poka wiadomo嗆
To Loreal Casting Ciemny braz (stara wersja)
ooo dzieki mialam castinga tylko jasny braz teraz moze kupie ten co Ty mialas
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-06-25, 16:14   #724
Kobieta_s這necznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_s這necznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: s這necznikowe pole :-)
Wiadomo軼i: 3 176
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Poka wiadomo嗆
ooo dzieki mialam castinga tylko jasny braz teraz moze kupie ten co Ty mialas
Tylko ostrzegam na poczatku wychodzi czarny, a pozniej po ok. miesi帷u robi si bardzo ciemno brazowy
Kobieta_s這necznik jest offline  
Stary 2007-06-25, 18:06   #725
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Kobieta_s這necznik Poka wiadomo嗆
Tylko ostrzegam na poczatku wychodzi czarny, a pozniej po ok. miesi帷u robi si bardzo ciemno brazowy
oj czarny... dlaczego te ladne brazy z opakowan zawsze wychodza czarne no nic, trzeba sprobowac
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-06-25, 18:21   #726
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ 奸御k ♥
Wiadomo軼i: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Ehh ju nie mog si doczeka farbowania. Kolor wyblak i wyp逝ka si totalnie i te rudawe odrosty byle do ko鎍a miesi帷a
__________________

M&M

Sta


Susanna szyje - m鎩 krawiecki blog
Susanna jest offline  
Stary 2007-06-25, 18:55   #727
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Susanna Poka wiadomo嗆
Ehh ju nie mog si doczeka farbowania. Kolor wyblak i wyp逝ka si totalnie i te rudawe odrosty byle do ko鎍a miesi帷a
hehehe, ja tez bede niedlugo malowac
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-06-25, 19:45   #728
invissible
Zakorzenienie
 
Avatar invissible
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 3 555
Wpisy w blogu: 5
GG do invissible
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Dziewczyny, a macie fotki br您闚 po Color Touch'u Welli? Bo za kilka dni id farbowa (m鎩 pierwszy raz! (; ) i jeszcze nie wiem, jaki odcie wybra. :P
invissible jest offline  
Stary 2007-06-25, 19:53   #729
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ 奸御k ♥
Wiadomo軼i: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Poka wiadomo嗆
hehehe, ja tez bede niedlugo malowac
Oho pewnie czym nowym ja p鏦i co zostaj przy L'orealu kolor 5.3 jest git
__________________

M&M

Sta


Susanna szyje - m鎩 krawiecki blog
Susanna jest offline  
Stary 2007-06-26, 09:00   #730
praline
Zakorzenienie
 
Avatar praline
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: *
Wiadomo軼i: 7 445
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

hi,
mia豉m umie軼i fotki moich w這sk闚 po malowaniu farb Br您 Loreal Excellence
braz.jpg braz1.JPG braz2.JPG braz5.JPG braz6.JPG braz4.JPG
praline jest offline  
Stary 2007-06-26, 10:34   #731
Agatin-K
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Z kontowni
Wiadomo軼i: 1 361
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Ja w 8 przypadkach na 10 widz帷 kogo na ulicy rozpoznam, czy ma farbowane czy naturalne w這sy... w Twoim przypadku bym sie pomylila pi瘯ny kolor, wygl康a jak naturalny, mo瞠 nawet za bardzo jednak Loreal to Loreal....
__________________
Niewidzialny jak ska豉, ska豉
Przybywa z otch豉ni 鈍iat豉, 鈍iat豉
Cz這wiek widmo!
Agatin-K jest offline  
Stary 2007-06-27, 20:43   #732
Xanim
Raczkowanie
 
Avatar Xanim
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomo軼i: 78
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Zagladamy tu czesto z kolezanka, z ktore ostatnio usilujemy znalezc jakis ladny korol brazu, niestety jak juz wiecie czesto wychodzi nam na wloskach nie to co chcialysmy. W ramach wiec wszelkich wzajemnych porad w tym temacie zamieszczamy zdjecie wlosow farbowanych castingiem odcieniem mrozny kasztan moze komus sie przyda.

P.S. Podczas poszukiwan idealnego wymarzonego odcienia brazu, ktory jest ciezki do osiagniecia przez stardardowo dotepne odcienie wpadlysmy na pomysl mieszania odcieni, np. jakby pomieszac kasztan ze srednim brazem lub ciemnym brazem moze wyszloby cos ciekawego. Co o tym sadzicie?
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg P6270403.jpg (42,0 KB, 341 za豉dowa)
Xanim jest offline  
Stary 2007-06-27, 21:46   #733
lilianaX
Rozeznanie
 
Avatar lilianaX
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 611
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez praline Poka wiadomo嗆
hi,
mia豉m umie軼i fotki moich w這sk闚 po malowaniu farb Br您 Loreal Excellence
Za陰cznik 967571 Za陰cznik 967572 Za陰cznik 967573 Za陰cznik 967574 Za陰cznik 967575 Za陰cznik 967576
奸icznie Ci wyszed ten kolor - bardzo naturalny i jak najbardziej br您owy. Ostrzegam jednak przed t farb. Kupi豉m j mojej mamie, kt鏎a ma z natury w這sy br您owe. Po zmyciu farby okaza這 si, 瞠 w這sy s kruczoczarne. Nawet za dnia w 鈍ietle s這necznym by造 czarne i w og鏊e nie chcia造 si zmy...
__________________
"A prayer for the wild at heart, kept in cages"
Tennessee Williams
lilianaX jest offline  
Stary 2007-06-27, 22:53   #734
karolinkamalinka
Zadomowienie
 
Avatar karolinkamalinka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: UK
Wiadomo軼i: 1 065
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Xanim Poka wiadomo嗆
Zagladamy tu czesto z kolezanka, z ktore ostatnio usilujemy znalezc jakis ladny korol brazu, niestety jak juz wiecie czesto wychodzi nam na wloskach nie to co chcialysmy. W ramach wiec wszelkich wzajemnych porad w tym temacie zamieszczamy zdjecie wlosow farbowanych castingiem odcieniem mrozny kasztan moze komus sie przyda
Pi瘯ny wyszed Ci ten mro幡y kasztan,a jaki mia豉 wyj軼iowy kolor w這s闚? Mnie te interesuje jaki 豉dny br您ik.
karolinkamalinka jest offline  
Stary 2007-06-27, 23:00   #735
karolinkamalinka
Zadomowienie
 
Avatar karolinkamalinka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: UK
Wiadomo軼i: 1 065
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez praline Poka wiadomo嗆
hi,
mia豉m umie軼i fotki moich w這sk闚 po malowaniu farb Br您 Loreal Excellence
Za陰cznik 967571 Za陰cznik 967572 Za陰cznik 967573 Za陰cznik 967574 Za陰cznik 967575 Za陰cznik 967576
Bardzo naturalnie wyszed ten br您 Ale Ci zazdroszcz
karolinkamalinka jest offline  
Stary 2007-06-28, 00:05   #736
Xanim
Raczkowanie
 
Avatar Xanim
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomo軼i: 78
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Wyjsciowy kolor, hmm do niedawna blond, potem cos z czerwieni na to jasny opalizujacy kasztan loreala, potem szamponetka Joanny kasztan i na koncu mrozny kasztan Casting, ktory szczerze polecam, nie drazni skory glowy, ma delikanty w porownaniu do innych zapach, latwo sie naklada wlosy sa po nim wyjatkowo blyszczace a odzywka super po prostu. Dziekuje za odpowiedzi i ponawiam pytanie dotyczace mieszania odcieni ze soba.

P.S. Zalaczam dodatkowe fotki w celu przyblizenia uzyskanego koloru
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg mrozny kasztan.jpg (71,2 KB, 216 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg P6270401.JPG (38,6 KB, 223 za豉dowa)
Xanim jest offline  
Stary 2007-06-28, 08:14   #737
nusia2605
Rozeznanie
 
Avatar nusia2605
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomo軼i: 797
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Mieszanie farb to bardzo dobry pomysJu kilka razy spotka豉m si z tym w salonach fryzjerskich.Moja kole瘸nka od lat chodzi do stylisty i on zawsze miesza farby a efekt,POWALAJ。Y,a jak d逝go kolor si utrzymuje.......
nusia2605 jest offline  
Stary 2007-06-28, 08:57   #738
michalinaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomo軼i: 12
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Ja raz pozwoli豉m sobi na farb w salonie fryzjerskim (zaszala豉m z okazji 郵ubu). Fryzjerka te miesza豉 jakie 2 kolory z welli. Efekt by niesamowity, niestety na moje g瘰te i wtedy jeszcze d逝gie w這sy kosztowa這 to prawie 300z!!! Kolor za to trzyma si bardzo d逝go, a za d逝go, bo potem 瘸dn z dost瘼nych w sklepach farb nie mog豉m tego zakry.
michalinaa jest offline  
Stary 2007-06-28, 10:02   #739
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Dziewczyny kochane, br您owow這se farbowane porad嬈ie, bo zwariuj. Jak si pozby wstr皻nej rudej po鈍iaty na w這sach, kt鏎e nie by造 farbowane ciep造mi odcieniami, tylko tak si wyp逝kuje z moich w這s闚 ciemny br您. Marzy mi si ciemny b康 鈔edni br您 o bardzo ch這dnym odcieniu, mo瞠 macie jakie typy w鈔鏚 farb, kt鏎ych u篡wacie, b康 u篡wa造軼ie, w鈔鏚 drogeryjnych i profesjonalnych, kt鏎 by軼ie poleci造. Licz na Was, bo szczerze m闚i帷 krew mnie zalewa z powodu wychodz帷ej rudo軼i, a zaznaczy musz, 瞠 jestem zimnym typem kolorystycznym.
__________________
.Portfolio
Zapraszam te na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline  
Stary 2007-06-28, 10:55   #740
praline
Zakorzenienie
 
Avatar praline
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: *
Wiadomo軼i: 7 445
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Agatin-K Poka wiadomo嗆
Ja w 8 przypadkach na 10 widz帷 kogo na ulicy rozpoznam, czy ma farbowane czy naturalne w這sy... w Twoim przypadku bym sie pomylila pi瘯ny kolor, wygl康a jak naturalny, mo瞠 nawet za bardzo jednak Loreal to Loreal....
naprawd? :p w sumie przeszed mi ju sza na czerwone, fioletowe itp w這sy jaki przechodzi豉m w liceum. Teraz gustuj w naturlanych br您ikach (ciep造ch, z這tawych)

Cytat:
Napisane przez lilianaX Poka wiadomo嗆
奸icznie Ci wyszed ten kolor - bardzo naturalny i jak najbardziej br您owy. Ostrzegam jednak przed t farb. Kupi豉m j mojej mamie, kt鏎a ma z natury w這sy br您owe. Po zmyciu farby okaza這 si, 瞠 w這sy s kruczoczarne. Nawet za dnia w 鈍ietle s這necznym by造 czarne i w og鏊e nie chcia造 si zmy...
uuuu...a jaki mia豉 wyj軼iowy kolor? do嗆 ciemny ten br您? ja mia豉m raczej sprany jasny br您, mo瞠 dlatego farba tak mocno mi nie chwyci豉,,,chocia zaraz po malowaniu mia豉m ciemny br您, kt鏎y stopniowo wyp逝kiwa si, a w ko鎍u zrobi si kolorkiem z fotki

Cytat:
Napisane przez karolinkamalinka Poka wiadomo嗆
Bardzo naturalnie wyszed ten br您 Ale Ci zazdroszcz
dzi瘯uj te jestem zadowlona z efektu ko鎍owego
praline jest offline  
Stary 2007-06-28, 11:19   #741
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez madziunia80 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny kochane, br您owow這se farbowane porad嬈ie, bo zwariuj. Jak si pozby wstr皻nej rudej po鈍iaty na w這sach, kt鏎e nie by造 farbowane ciep造mi odcieniami, tylko tak si wyp逝kuje z moich w這s闚 ciemny br您. Marzy mi si ciemny b康 鈔edni br您 o bardzo ch這dnym odcieniu, mo瞠 macie jakie typy w鈔鏚 farb, kt鏎ych u篡wacie, b康 u篡wa造軼ie, w鈔鏚 drogeryjnych i profesjonalnych, kt鏎 by軼ie poleci造. Licz na Was, bo szczerze m闚i帷 krew mnie zalewa z powodu wychodz帷ej rudo軼i, a zaznaczy musz, 瞠 jestem zimnym typem kolorystycznym.
plukanka flor illum matowo szara. wydaje mi sie ze tutaj juz byla o tym mowa, przejrzyj kilka ostatnich stron
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-06-28, 13:06   #742
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Poka wiadomo嗆
plukanka flor illum matowo szara. wydaje mi sie ze tutaj juz byla o tym mowa, przejrzyj kilka ostatnich stron
Dzi瘯i serdeczne.
__________________
.Portfolio
Zapraszam te na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline  
Stary 2007-06-28, 13:31   #743
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez madziunia80 Poka wiadomo嗆
Dzi瘯i serdeczne.
nie ma za co
kosmita77 jest offline  
Stary 2007-06-28, 13:37   #744
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Poka wiadomo嗆
nie ma za co
A czy ta p逝kanka wp逕a jako niekorzystnie na jako嗆 w這sa. Bo nie chcia豉bym zosta z sianem na g這wie.
__________________
.Portfolio
Zapraszam te na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline  
Stary 2007-06-28, 15:12   #745
Xanim
Raczkowanie
 
Avatar Xanim
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomo軼i: 78
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Co do miesznia farb, ja chyba zmieszam mrozny kasztan z brazem lub ciemnym brazem. Wiem ze na pewno prosfesjonalne farby mozna mieszac, wiem tez ze niektore babcki mieszaja sklepowe farby, ale zastanawiam sie czy castunga tez mozna by zmieszac? Ciekawa jestem efektu mysle ze moze w ten sposob uzyskalabym efekt koloru jaki ma jakas modelka na zdjeciu na drugiej stronie watku. Moze cos mi doradzicie? Moze jest jakis inny kolor/farba ktora daje taki efekt? Najgorsze jest to ze wiekszosc profesjonalnych zdjec jest retuszowanych wiec i kolor moze byc zmodyfikowany.
W kazdym razie jak zrobie i nie zostane lysa tfu tfu to wkleje fotki
Xanim jest offline  
Stary 2007-06-28, 20:20   #746
unusual
Raczkowanie
 
Avatar unusual
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomo軼i: 189
GG do unusual
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Drogie Wizazanki!
Do tej pory farbowalam wlosy tylko u fryzjera, na ciemny braz (zmieszane dwa kolory) farba Kadusa, a teraz kupilam farbe Garniera i chce sprobowac koloryzacji w domu (z pomoca mamy)
zanim jednak zdecyduje sie na taki krok chcialabym zapytac czy moze ktoras z Was farbowala juz Garnierem 100% color g喚boki mahoniowy szatyn nr415 ???
pare stron wczesniej widzialam kolorek gleboki szatyn u kosmity i spodobal mi sie ,ale chcialabym zasiegnac opinii innych bo odcien ,ktory kupilam jest inny (mahoniowy)

dodatkowo zalaczam fotki mojego kolorku :
1,2.krotko po farbowaniu
3. troche wyplukany

jak myslicie ? jakiego koloru moge sie spodziewac ??
bede bardzo wdzieczna za wszystkie rady !
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg yayay.JPG (34,1 KB, 156 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 11.JPG (26,1 KB, 145 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg etejhej.JPG (26,5 KB, 150 za豉dowa)
unusual jest offline  
Stary 2007-06-28, 21:19   #747
_Nelly_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 89
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Xanim Poka wiadomo嗆
Zagladamy tu czesto z kolezanka, z ktore ostatnio usilujemy znalezc jakis ladny korol brazu, niestety jak juz wiecie czesto wychodzi nam na wloskach nie to co chcialysmy. W ramach wiec wszelkich wzajemnych porad w tym temacie zamieszczamy zdjecie wlosow farbowanych castingiem odcieniem mrozny kasztan moze komus sie przyda.

P.S. Podczas poszukiwan idealnego wymarzonego odcienia brazu, ktory jest ciezki do osiagniecia przez stardardowo dotepne odcienie wpadlysmy na pomysl mieszania odcieni, np. jakby pomieszac kasztan ze srednim brazem lub ciemnym brazem moze wyszloby cos ciekawego. Co o tym sadzicie?

czy mo瞠sz da wi璚ej zdj耩 twoich w這sk闚 w kolorze Mro幡ego Kasztana?? na w wersji ca趾iem rozpuszczonych w這s闚
_Nelly_ jest offline  
Stary 2007-06-28, 21:19   #748
_Nelly_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 89
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Cytat:
Napisane przez Xanim Poka wiadomo嗆
Zagladamy tu czesto z kolezanka, z ktore ostatnio usilujemy znalezc jakis ladny korol brazu, niestety jak juz wiecie czesto wychodzi nam na wloskach nie to co chcialysmy. W ramach wiec wszelkich wzajemnych porad w tym temacie zamieszczamy zdjecie wlosow farbowanych castingiem odcieniem mrozny kasztan moze komus sie przyda.

P.S. Podczas poszukiwan idealnego wymarzonego odcienia brazu, ktory jest ciezki do osiagniecia przez stardardowo dotepne odcienie wpadlysmy na pomysl mieszania odcieni, np. jakby pomieszac kasztan ze srednim brazem lub ciemnym brazem moze wyszloby cos ciekawego. Co o tym sadzicie?

czy mo瞠sz da wi璚ej zdj耩 twoich w這sk闚 w kolorze Mro幡ego Kasztanu?? np w wersji ca趾iem rozpuszczonych w這s闚
_Nelly_ jest offline  
Stary 2007-06-29, 00:11   #749
Pyra1990
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomo軼i: 7 528
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Unusual po co tu farbowac? kolor jak dla mnie masz super bardzo mi sie podoba
Pyra1990 jest offline  
Stary 2007-06-30, 13:42   #750
noemi_90
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomo軼i: 1
Dot.: Br您owow這se farbowane :)

Kobieta_zlonecznik. jak Ci sie uda這 zejsc z czarnego na taki ladny br您ik ??
noemi_90 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
br您owe w這sy, farba, farba do w這s闚

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:31.