Dziwny Problem z wypadającymi włosami po odzywce. Czy ktoś wie, co z tym zrobić? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-12, 10:54   #1
Hela_Bertz
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 544

Dziwny Problem z wypadającymi włosami po odzywce. Czy ktoś wie, co z tym zrobić?


witam!

Mam pewien problem, który zaczyna mnei ostatnio niepokoić. Nie narzekam na kondycję włosów, nie wypadają garściami,uzywam nie najgorszych rzeczy do pielęgnacji i suplementów od wewnatz ale od kilku miesięcy obserwuję dziwne zjawisko.
Zazwyczaj używam szamponu goldwella, (bardzo dobrze dziala u mnei na skórę głowy i na pewno nie szkodzi) i balsamu Gliss kur płynny jedwab. Wiem, ten balsam jest dość cięzki i oblepiajacy , ale staram sie go idealnie spłukać, bo swietnie po nim rozczesują sie włosy, nie elektryzują, jak po innych rzeczach itp .

I rezultat jest taki - przez dwa dni włosy są super, nie mam ani jednego włosa na grzebieniu, a nastepnie stają sie lekko przetłuszczone i zaczynają wypadać, także przy następnym myciu,po jakichś 5 dniach wyciągam sobie po prostu jakąś ilośc włosów po przeczesaniu rekę. Po czym,. po myciu, wszystko znów jest przez jakieś dwa -trzy dni idealnie i od nowa.

Czy ktos może miał taki problem? Czym to jest spowodowane? Czy Gliss kur tak działa na czyjeś włosy? Może jakieś rady, bo naprawdę niewiele odzywek służy mi tak jak ta, a tutaj się okazuje, ze taki zonk...bo myslę, ze ma to coś wspólnego jednak z tym balsamem moze ktoś zna coś, oprócz Biosilka, co równie idealnie pomaga roczesać cienkie, długie , plączace się włosy, a nie powoduje takich cudów?
Hela_Bertz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-12, 15:49   #2
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: Dziwny Problem z wypadającymi włosami po odzywce. Czy ktoś wie, co z tym zrobić?

Zacznę od tego , że Biosilk ma swe nowsze i lepsze wersje Badd azz a przede wszystkim jedwab Chi i ten gorąco Ci polecam .
PO drugie: miałam pododbny problem, kiedy jeszcze używałam odżwek i szamponów drogeryjnych (przez jeden dzień wosy świetne, na drugi przetłuszczone i wypadające).
Myślę, że to niekoniecznie musi byc wina odzywki a moze to być wina szamponu, choc firma Goldwell jest świetna.. Na Twoim miejscu spróbowałabym używac przez jakiś czas szamponu Seboradin Niger (ogranicza przetłuszczanie, działa zbawiennie na skórę głowy), jesli po kilku użyciach nie zauważysz różnicy to zapewne wina odżywki. . Ale przyznam, że wydaje mi się, że powinnas skupić się początkowo na szamponie- może już zbyt długo go używasz, preferencje naszego ciała sie zmieniają i może już nie służy Twej głowie.Dla pewności użyj go jeden , dwa razy bez odzywki lub z inną odżywką.
Co do Gliss kur-nawet jesli dobrze spłukujesz może to być niewystarczające, postaraj się nie nakładac preparatu przy głowie , jesli wyjdzie na jaw , że to on za stan rzeczy odpowiada, może być bowiem tak , że sam w sobie "oblepia" włosy i skóre głowy, jesli dojdzie do tego jeszcze naturalna wydzielina skóry głowy , może już być tego za dużo i stąd ten efekt.
Ah , może tez byc i tak , ze 5 dniowa przerwa między jednym myciem a drugim jest zbyt długa, może spróbuj co 3 dni ( zauwazyłam,że im bardziej włosy przetłuszczone, im później je myjemy tym więcej wylatują -są zbyt obciążone)
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-13, 11:57   #3
iza91
Raczkowanie
 
Avatar iza91
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 183
GG do iza91
Dot.: Dziwny Problem z wypadającymi włosami po odzywce. Czy ktoś wie, co z tym zrobić

Może idź do dermatologa
__________________

"Nikt nie popełnia większego błędu niż ten, kto nie robi nic tylko dlatego, że może zrobić tylko trochę."
E. Burke

"Człowiek, który nie zmierza do jakiegoś celu, nie osiągnie żadnego."
iza91 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:34.