..........Wzorki na pazurki :-) ........... - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-22, 12:38   #91
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

niestety po czerwonym frenczu slad zaginal na moich panurkach lakier nie trzyma sie dlugo a jeszcze moje hobby nie pozwala mi na zachonie dluzej wzorku
Wymadzalam cos na szybkiego... tylko na jednym pazurku bo nie mialam czasu na inne
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SSA42044.jpg (77,8 KB, 73 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SSA42039.jpg (77,2 KB, 101 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SSA42037.jpg (78,2 KB, 96 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SSA42034.jpg (75,9 KB, 79 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SSA42036.jpg (74,8 KB, 51 załadowań)
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 13:15   #92
agnieszkaK
Zadomowienie
 
Avatar agnieszkaK
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 999
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

taki subtelny wzorek,ładnie się prezentuje
P.S ale sobie skórki załatwiłaś, musiało boleć
agnieszkaK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 13:21   #93
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

ojj bolalo hehe zagapilam w w telewizor i ciach
ale juz jest ok
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 13:37   #94
prunelka
Zadomowienie
 
Avatar prunelka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 811
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Slicznie! Mi sie bardzo podoba ten wzoreczek, tylko szkoda, ze na jednym pazurku
__________________
Początki mojego decou Zapraszam w odwiedziny, Ania

Serwetki na wymianę

Mój raczkujący blog: http://aniciutciut.blogspot.com/ Zapraszam
prunelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:29   #95
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Rzeczywiście skromniutko. Wzorek jest Ok. Tylko troche nie leżą mi kolory...czerwień z zielonym i złotem..jakoś mi nie współgra
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 18:31   #96
Misia.m
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 195
GG do Misia.m
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Te czerwone coś, nie wiem czy to łezki, czy płatki,czy zapałki?
Nie bardzo mi się to widzi,mogło być lepiej.
Misia.m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 19:22   #97
prunelka
Zadomowienie
 
Avatar prunelka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 811
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Mi sie wlasnie w tym wszystkim kolorki najabrdziej podobaja Niby czerwony i kontrastowy zielony, ale zrobilas to tak, ze mi sie podoba
__________________
Początki mojego decou Zapraszam w odwiedziny, Ania

Serwetki na wymianę

Mój raczkujący blog: http://aniciutciut.blogspot.com/ Zapraszam
prunelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 19:54   #98
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

a w naturze jakie sa kwiatki ?czerwone a jakie maja lodyzki ? zielooone;-)
no prawde mowiac nie wyszly mi troszke te kwiatuszki bo ja dopiero ucze sie je robic moze za jakis czas bedzie lepiej
a tylko na jednym paluszku bo na reszte nie mialam czasu
pozdrawiam
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 09:24   #99
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Cytat:
Napisane przez Katarzynka21 Pokaż wiadomość
a w naturze jakie sa kwiatki ?czerwone a jakie maja lodyzki ? zielooone;-)
no prawde mowiac nie wyszly mi troszke te kwiatuszki bo ja dopiero ucze sie je robic moze za jakis czas bedzie lepiej
a tylko na jednym paluszku bo na reszte nie mialam czasu
pozdrawiam
Hehe, no dobra Ćwicz jak najwięcej..nawet na tipsach, a nam tu wklejaj swoje pazury
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 09:56   #100
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

na pierwszej stronie jest wlasnie taki kwiatuszek jak chcialam zrobic....tylko ze na tipsie i mysle ze chyba lepiej wyszedl.... daleko mi jeszcze do waszych pieknych kwiatuszkow
Ale jestem uparta i bede cwiczyla
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 21:14   #101
mara_m
Rozeznanie
 
Avatar mara_m
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 916
GG do mara_m
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

A mi się podoba... Choć pewnie postawiłabym na inne zestawienie kolorków we wzorku. Poza tym fajne te kwiatuszki
__________________
Gdyby została Ci tylko jedna godzina życia, i mógłbyś zadzwonić tylko do jednej osoby, lub tylko z jedna osoba mógłbyś spędzić tą godzinę, do kogo byś zadzwonił? z kim byś spędził ten czas?
I dlaczego jeszcze zwlekasz?
mara_m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 21:25   #102
młodaa
Wtajemniczenie
 
Avatar młodaa
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 363
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Co do czerwonego frencha-sam w sobie jest ok, tylko te zdobienia, jakies dziwne, moze osobiscie wolalabym ksztalt listkow
a co do drugiego-calkiem przyjemny

ogolnie jestem na tak
młodaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 21:51   #103
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Ciesze sie ze podobaja wam sie moje pazurki
dziekuje
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 21:55   #104
malina19
Zakorzenienie
 
Avatar malina19
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 11 412
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

bardzo ladne i pomyslowe francuskie manicure
malina19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-28, 09:59   #105
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Dziekuje Ci Malinko19
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-29, 17:03   #106
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

ten czarno biały najbardziej ale co nie znaczy ze inne nie.wręcz przeciwnie
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-29, 17:17   #107
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

ohh dziekuje
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-29, 21:29   #108
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

troszke mnie tu nie bylo a tu tyle piekniusich wzoraskow, naprawde wszystkie sa sliczne, uwielbiam kolorowe french'e
czekam na kolejne
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-29, 21:47   #109
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

dziekuje
Stalo sie cos strasznego zlamal mi sie pazurek i musialam je obciac :9: teraz czekam az odrosna
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SSA42129.JPG (85,8 KB, 122 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SSA42130.JPG (80,0 KB, 93 załadowań)
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-29, 22:07   #110
Cytrynka_Wawa
Zakorzenienie
 
Avatar Cytrynka_Wawa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 6 954
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

bardzo ladne pazurki
__________________
Cytrynka_Wawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-04, 21:37   #111
Młoda69
Raczkowanie
 
Avatar Młoda69
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiadomości: 158
GG do Młoda69
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Ładne pazurki skzoda tylko że używasz tak często nakejek mi sie 100 razy bardziej podobają te malowane
__________________
60..59..58..57..56..55:roll eyes:
Młoda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-05, 11:38   #112
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Złamał ci się? Żeby mi się tak złamał Widziałaś moje kikuty? To jest dopiero tragizm
I w całości popieram Młodą69 Staraj się więcej malować niż naklejać
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-05, 12:02   #113
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

no niestety zlamal sie
Widzialam Twoje pazurkiBardzo sliczne
Bardzo lubie naklejeczki bo tak ladnie wygladaja;-) i ze mnie straszny leniuszek jest,czasem nie chce mi sie siedziec nad pazurkami ,tylko raz dwa pomaluje cos przykleje i jest fajnie
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-05, 16:52   #114
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

ladne
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-05, 17:07   #115
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Cytat:
Napisane przez Katarzynka21 Pokaż wiadomość
no niestety zlamal sie
Widzialam Twoje pazurkiBardzo sliczne
Bardzo lubie naklejeczki bo tak ladnie wygladaja;-) i ze mnie straszny leniuszek jest,czasem nie chce mi sie siedziec nad pazurkami ,tylko raz dwa pomaluje cos przykleje i jest fajnie
Dla mnie będą śliczne za jakies 2-3 tygodnie
To kiedyś postaraj się przełamać lenistwo i zmalować nam coś tutaj Zachęcam, bo to daje o wiele większą satysfakcję niż naklejki(bo przecież przykleić je to żaden problem) A malowanki to coś zupełnie innego, to byłoby tylko i wyłacznie twoje dzieło,a naklejki mają wsyzscy
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-05, 19:53   #116
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Dziekuje
eh...trudno bedzie ze mnie jest straszny len;-)ale postaram sie
Tylko musze zakupic sobie jakies fajne linery ...
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-06, 10:21   #117
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

Ale czasem trzeba się przełamać Zakup linery i działaj!
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-06, 16:27   #118
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

czekamy na szalenstwo z linierami
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 17:18   #119
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

co prawda moje pazurki sa jeszcze bardzo krotkie ale nie moglam sie powstrzymac od pomalowania ich
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SSA42166.JPG (76,7 KB, 80 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SSA42167.JPG (73,2 KB, 87 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SSA42168.JPG (76,4 KB, 53 załadowań)
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 17:43   #120
agnieszkaK
Zadomowienie
 
Avatar agnieszkaK
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 999
Dot.: ..........Wzorki na pazurki :-) ...........

śliczniusie i jak ładnie błyszczą, przyznaj się co tam nałożyłaś???
__________________


lista ników na ovu

http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=46327800&p ostcount=2183
agnieszkaK jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:31.