GUAM- preparat wart swojej ceny? - Strona 6 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-04-12, 18:21   #151
Aralia83
Raczkowanie
 
Avatar Aralia83
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 167
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Dzięki za odpowiedź. Koniecznie się pochwal jakie efekty.
Aralia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-12, 19:17   #152
malwiiina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 1 644
GG do malwiiina
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez Aralia83 Pokaż wiadomość
Dzięki za odpowiedź. Koniecznie się pochwal jakie efekty.

oczywiscie,
juz widze efekt malutki jesli chodzi o wygladzenie cell(mam malutki ale jednak),a efekt gladkiej skory jest juz po 1 zabiegu

jak narazie to moj najlepszy zabieg antycell,a mialam ju ztego troszke
__________________


malwiiina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-12, 22:34   #153
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez malwiiina Pokaż wiadomość
oczywiscie,
juz widze efekt malutki jesli chodzi o wygladzenie cell(mam malutki ale jednak),a efekt gladkiej skory jest juz po 1 zabiegu

jak narazie to moj najlepszy zabieg antycell,a mialam ju ztego troszke
Ja zdecydowalam sie robic na jesien.Kupie sobie caly zestaw.
A powiedz mi jakiego Ty uzywasz?
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-12, 22:39   #154
malwiiina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 1 644
GG do malwiiina
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez traci Pokaż wiadomość
Ja zdecydowalam sie robic na jesien.Kupie sobie caly zestaw.
A powiedz mi jakiego Ty uzywasz?


uuuuu-do jesieni to prawie rok
tak swoja droga to czemu dopiero wtedy?na takie zabiegi nie ma wpływu pora roku

ja mam guam freddo do kruchych naczynek,co prawda mam 2-3 naczynka pekniete na jednej nodze-widac po naciagnieciu skory i przyjzeniu sie,ale jesli stosowałabym zabiegi rozgrzwajace ten problem z pewnscia szybko by sie poglebil
patrzyłam na konto sprzedajacego u ktorego kupilam guam i widze ze nie ma juz tej mojej promocji,ten zestaw jest teraz 10zl tanszy,ale wylookałam sporo innych,ciakwych promocji
__________________


malwiiina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-12, 22:45   #155
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez malwiiina Pokaż wiadomość
uuuuu-do jesieni to prawie rok
tak swoja droga to czemu dopiero wtedy?na takie zabiegi nie ma wpływu pora roku

ja mam guam freddo do kruchych naczynek,co prawda mam 2-3 naczynka pekniete na jednej nodze-widac po naciagnieciu skory i przyjzeniu sie,ale jesli stosowałabym zabiegi rozgrzwajace ten problem z pewnscia szybko by sie poglebil
patrzyłam na konto sprzedajacego u ktorego kupilam guam i widze ze nie ma juz tej mojej promocji,ten zestaw jest teraz 10zl tanszy,ale wylookałam sporo innych,ciakwych promocji
Tak ,tak wiem ,ze to nie ma wplywu.
Latem bede w Polsce i zaczne juz tam.
A poem jak przyjade to kupie guam+plus krem po+plus taki jeszcze jeden krem Thalgasso czy jakos tam.
Taka sobie serie zrobie.
A datego na jesien bo tak sobie zaplanowalam ,bede miec wtedy wiecej czasu.
Dzieki za odp
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-12, 23:09   #156
Daenerys
Wtajemniczenie
 
Avatar Daenerys
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kiedys Wlkp teraz Eng
Wiadomości: 2 898
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez traci Pokaż wiadomość
Tak ,tak wiem ,ze to nie ma wplywu.
Latem bede w Polsce i zaczne juz tam.
A poem jak przyjade to kupie guam+plus krem po+plus taki jeszcze jeden krem Thalgasso czy jakos tam.
Taka sobie serie zrobie.
A datego na jesien bo tak sobie zaplanowalam ,bede miec wtedy wiecej czasu.
Dzieki za odp
A gdzie kupisz zestaw? W Polsce czy w Anglii. Ja kupilam Guam Freddo z balsamem 'po' i zaplacilam 55 funtow.
__________________




Daenerys jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 11:51   #157
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez Daenerys Pokaż wiadomość
A gdzie kupisz zestaw? W Polsce czy w Anglii. Ja kupilam Guam Freddo z balsamem 'po' i zaplacilam 55 funtow.
W Anglii.
W Polsce tylko kupie sobie na piersi bo na ebay nie mozge znalesc.
Chce kupic blotko i do tego krem po.
Jest jeszcze taki krem firmy Thalgasso (czy jakos tak) i ten krem tez chce sobie kupic.
Tak dla wzmocnienia efektu.
W Polsce bede ok 2 miesiecy wiec zaczne juz tam.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 14:50   #158
Niuniaczek
BAN stały
 
Avatar Niuniaczek
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 100lica
Wiadomości: 1 468
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez malwiiina Pokaż wiadomość
Mysle ze tak,porownywałam z guamem mojej kolezanki-kosmetyczki i jest identykopakowanie,zapac h ,konsystencja wszytsko.Kosmetyczka wspominała cos o certyfikatach ze dostaje do kazdegoguamu a ja nawet nie wiedzialam ze to to i wywalilam od razu heheh,takie małe karteczki po włosku to niby było to.
.
Dzięki za odp.


Kurzcę nie wiem czy kupić
-frodo
-arizona rapida
-czy zwykłyn ????

Najchetniej bym wzięła promocyjny zestaw chłodzący +próbkę ariona ale nie ma próbek...

Ale jet tu coś dziwnego przecież rozgrzewajace kąpiele perzyczyniają się do celulitu a tu błtko rozgrzewające???

Edytowane przez Niuniaczek
Czas edycji: 2008-04-13 o 15:32
Niuniaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 15:40   #159
malwiiina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 1 644
GG do malwiiina
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez Niuniaczek Pokaż wiadomość
Dzięki za odp.


Kurzcę nie wiem czy kupić
-frodo
-arizona rapida
-czy zwykłyn ????

Najchetniej bym wzięła promocyjny zestaw chłodzący +próbkę ariona ale nie ma próbek...

Ale jet tu coś dziwnego przecież rozgrzewajace kąpiele perzyczyniają się do celulitu a tu błtko rozgrzewające???

tez sie nad tym zastanawialam,ale pewnie ktos madry nad tym myslal
mialam wlasnie zapytac kolezanki kosmetyczki o to czy wszytskie rodzaje guamu sa rownie skuteczne,ale zapomnalam-napisze jak tylko sie dowiem.Sama nie mam wyboru wiec nie dociakałam juz.
a oefektach freddo bede informowac na bierzaco.
__________________


malwiiina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 15:46   #160
Niuniaczek
BAN stały
 
Avatar Niuniaczek
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 100lica
Wiadomości: 1 468
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Dziękować, dziękować to ja się narazie wstrzymam z zakupem Kurcze mam chrapkę na tę Arizonę...niby taka najskuteczniejsza.... a gorace kapiele biorę non stop ...mimo że mam naczynka na twarzy
Niuniaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 21:41   #161
jamajka1987
Raczkowanie
 
Avatar jamajka1987
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 42
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

dziewczyny mam pytanie-czy ten guam fredro(na naczynka) i ten normalny oprocz tego ze jeden chlodzi a drugi rozgrzewa sa tak samo skuteczne?
jamajka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 21:46   #162
malwiiina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 1 644
GG do malwiiina
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez jamajka1987 Pokaż wiadomość
dziewczyny mam pytanie-czy ten guam fredro(na naczynka) i ten normalny oprocz tego ze jeden chlodzi a drugi rozgrzewa sa tak samo skuteczne?
fredro

poczytaj troszke watek-jest bardzo krotki-napewno znajdziesz odp
ja odp 2 posty wczesniej
__________________


malwiiina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-14, 10:08   #163
Aralia83
Raczkowanie
 
Avatar Aralia83
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 167
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Zachęciłyście mnie. Właśnie zamówiłam guam na all u polecanego tu sprzedawcy. Jak nie podziała to
Nie mam już innych pomysłów.
Aralia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-14, 14:02   #164
Klara02
Zadomowienie
 
Avatar Klara02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 726
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Podziala
__________________
Klara02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-14, 17:07   #165
bejbi19
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: tu i tam
Wiadomości: 3 624
GG do bejbi19
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Ja stosowałam Guam przez kilka miesięcy. Wchodziłam do wanny kładłam błotko na nogi i brzuch, owijajam się folia a potem wskakiwalam w pizamke i pod kołdre. Efekty sa naprawde niezle. Skora nie dosc ze gladka to jeszcze elastyczna i jezeli ktos sie mierzy to widac ze ubywa centymetrow.

moze kupie sobie nastepne pudełko, akurat przed latem
bejbi19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-14, 18:09   #166
Niuniaczek
BAN stały
 
Avatar Niuniaczek
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 100lica
Wiadomości: 1 468
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

A ja właśnie zamówiłam na Allegro guam freddo 500g i Rapida 300 g - porównam sobie jak działaja ojjj już sie nie mogę doczekać
Niuniaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-14, 20:41   #167
Daenerys
Wtajemniczenie
 
Avatar Daenerys
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kiedys Wlkp teraz Eng
Wiadomości: 2 898
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Zrobilam sobie wczoraj Guam Freddo pierwszy raz. I jak nazwa wskazuje (freddo po wlosku zimno) bylo mi strasznie zimno. Nalozylam, owinelam sie folia, wlazlam pod 3 koce i koldre, lecz caly czas bylo mi strasznie zimno w nogi i brzuch, gdzie sie owinelam. Efekt byl bardzo mocny, mentolowy. Po zabiegu mialam bardzo czerwone nogi. Czy wy macie tez czerwone nogi po tym???? Ogolnie rzecz biorac bardzo nieprzyjemne.
Miejmy nadzieje, ze moje cierpienia nie pojda na marne i zadziala.
__________________




Daenerys jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-14, 21:45   #168
bienemaja2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cześć Dziewczyny! Ja po przejrzeniu tego wątku też skusiłam się na guam. Właśnie mam zaaplikowane na nogach. Przez pierwsze 15 min to aż się trzęsłam z zimna. Teraz jest juz lepiej. Zaraz lecę zmyć i nasmarować się żelem z tej samej serii. O efektach będę pisać
bienemaja2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 09:06   #169
Aralia83
Raczkowanie
 
Avatar Aralia83
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 167
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

W takim razie dobrze, że zamówiłam zwykły guam, bo jestem straszny zmaźluch. Podobno wysyłka już w drodze. Ale chyba zacznę używać dopiero w maju, bo teraz będę mieć trochę urlopu, więc może gdzieś sobie wyjadę, a to chyba trzeba regularnie stosować.
Aralia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 11:23   #170
Luba
Zakorzenienie
 
Avatar Luba
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 24 327
Wpisy w blogu: 1
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez Daenerys Pokaż wiadomość
Zrobilam sobie wczoraj Guam Freddo pierwszy raz. I jak nazwa wskazuje (freddo po wlosku zimno) bylo mi strasznie zimno. Nalozylam, owinelam sie folia, wlazlam pod 3 koce i koldre, lecz caly czas bylo mi strasznie zimno w nogi i brzuch, gdzie sie owinelam. Efekt byl bardzo mocny, mentolowy. Po zabiegu mialam bardzo czerwone nogi. Czy wy macie tez czerwone nogi po tym???? Ogolnie rzecz biorac bardzo nieprzyjemne.
Miejmy nadzieje, ze moje cierpienia nie pojda na marne i zadziala.
Zadziała
Ale racja, że to jest niezbyt przyjemne, ja umieram z zimna
Ale czerwonych nóg nie miałam. Może to reakcja alergiczna?
__________________
Nie jestem na tyle młody żeby wiedzieć wszystko
J.M. Barrie


Japonia
Luba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 20:46   #171
Daenerys
Wtajemniczenie
 
Avatar Daenerys
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kiedys Wlkp teraz Eng
Wiadomości: 2 898
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez Luba Pokaż wiadomość
Zadziała
Ale racja, że to jest niezbyt przyjemne, ja umieram z zimna
Ale czerwonych nóg nie miałam. Może to reakcja alergiczna?
Raczej tak na moje naczynka dziala. Cos przypuszczam... Narazie dwa razy zrobilam i widze niewielka poprawe, ale widze.

Ile tego sie naklada? Dosyc duzo czy tylko troche???? I czy toras z was wie moze na ile to starcza?
__________________




Daenerys jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 22:36   #172
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez Daenerys Pokaż wiadomość
Raczej tak na moje naczynka dziala. Cos przypuszczam... Narazie dwa razy zrobilam i widze niewielka poprawe, ale widze.

Ile tego sie naklada? Dosyc duzo czy tylko troche???? I czy toras z was wie moze na ile to starcza?
Nakladaj tak zeby pokrylo skore.
A na co nakladasz?TRylko na nogi brzuch czy posladki?
I jaka pojemnosc masz tego guamu?
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-16, 18:05   #173
Luba
Zakorzenienie
 
Avatar Luba
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 24 327
Wpisy w blogu: 1
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez Daenerys Pokaż wiadomość
Raczej tak na moje naczynka dziala. Cos przypuszczam... Narazie dwa razy zrobilam i widze niewielka poprawe, ale widze.

Ile tego sie naklada? Dosyc duzo czy tylko troche???? I czy toras z was wie moze na ile to starcza?
Skóra przynajmniej jest gładziutka, no nie?

Tak jak traci pisze wszytsko zależy od tego na co nakładasz, jak na mniejszą powierzchnie, to na dłuzej starczy.
A ja nakładam taka warstwe żeby pokryc skórę, ale mam potem problem, bo jak nałożę folię to wydaje mi się, że bagno się przesuwa i jestnierównomiernie rozsmarowane.
I prawdę mówiąc wariuję od tego zimna Jestem niezbyt na zimno wytrzymała
__________________
Nie jestem na tyle młody żeby wiedzieć wszystko
J.M. Barrie


Japonia
Luba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-16, 18:16   #174
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez Luba Pokaż wiadomość
Skóra przynajmniej jest gładziutka, no nie?

Tak jak traci pisze wszytsko zależy od tego na co nakładasz, jak na mniejszą powierzchnie, to na dłuzej starczy.
A ja nakładam taka warstwe żeby pokryc skórę, ale mam potem problem, bo jak nałożę folię to wydaje mi się, że bagno się przesuwa i jestnierównomiernie rozsmarowane.
I prawdę mówiąc wariuję od tego zimna Jestem niezbyt na zimno wytrzymała
Ja mam ten sam problem.Widze ,ze ta foli przesuwa.
Musze opracowac jakas technike dobrego nakladania.

A powiedzcie mi (ja robilam tylko na brzuch) czy przy takim regularnym stosowaniu skora na udach jest ladniejsza?
tzn pytam bo moje uda nie sa najlepszym stanie (jeszcze po ciazy bo tak sie spaslam ze hej) niby nie sa jakies takie grube ale poprostu sa nieksztaltne i mam tam pelno roznych "dolow" czy pomoze mi guam przy takim regularnym stosowaniu?
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-16, 18:33   #175
bienemaja2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Ja dzisiaj mam drugi dzień z guam Przed chwilą nałożyłam i zowu te cholerne zimno Niestety nie mogę sobie zaaplikować guam na gorąco bo mam popękane naczynka. Po pierwszym zabiegu rzeczywiście spodnie luźniej wiszą. Nie zauważyłam jakiegoś szczególneo działania na celulit, ale to dopiero początek także jestem dobrej myśli Odnoszę jednak wrażenie guam na zimno wysusza skórę. Trzeba ją potem solidnie nawilżyć. Narazie to tyle. O dalszych efektach i cierpieniach będę pisać
bienemaja2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-17, 09:23   #176
Aralia83
Raczkowanie
 
Avatar Aralia83
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 167
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Wczoraj przyszła do mnie paczka z błotkiem. Nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuje, ale z drugiej strony nie chcę teraz robić jednego zabiegu, jak w poniedziałek wyjeżdżam, bo podobno najlepiej przynajmniej kilka pierwszych zrobić co drugi dzień.
Aralia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-17, 09:26   #177
Klara02
Zadomowienie
 
Avatar Klara02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 726
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Tak, najlepiej stosowac regularnie
__________________
Klara02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-17, 09:29   #178
Aralia83
Raczkowanie
 
Avatar Aralia83
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 167
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Czyli jak mi się skończy to co dalej?
Aralia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-17, 10:44   #179
Luba
Zakorzenienie
 
Avatar Luba
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 24 327
Wpisy w blogu: 1
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

Cytat:
Napisane przez traci Pokaż wiadomość

A powiedzcie mi (ja robilam tylko na brzuch) czy przy takim regularnym stosowaniu skora na udach jest ladniejsza?
tzn pytam bo moje uda nie sa najlepszym stanie (jeszcze po ciazy bo tak sie spaslam ze hej) niby nie sa jakies takie grube ale poprostu sa nieksztaltne i mam tam pelno roznych "dolow" czy pomoze mi guam przy takim regularnym stosowaniu?
Ja nakładam na brzuch i uda (co se będe żałować ) i widze poprawę. Stosuję to żeby poprawic wyglad skóry, bo po zimie wydaje sie sobie jakas sflaczała i właśnie pełna dołów (i niestety pagórków też ). U mnie GUAM spełnia swoja rolę jesli chodzi o wygląd skóry, niweluje te nierówności i skóra jest gładka.

Cytat:
Napisane przez bienemaja2 Pokaż wiadomość
Ja dzisiaj mam drugi dzień z guam Przed chwilą nałożyłam i zowu te cholerne zimno Niestety nie mogę sobie zaaplikować guam na gorąco bo mam popękane naczynka. Po pierwszym zabiegu rzeczywiście spodnie luźniej wiszą. Nie zauważyłam jakiegoś szczególneo działania na celulit, ale to dopiero początek także jestem dobrej myśli Odnoszę jednak wrażenie guam na zimno wysusza skórę. Trzeba ją potem solidnie nawilżyć. Narazie to tyle. O dalszych efektach i cierpieniach będę pisać
Ja z kolei nie widze wysuszenia u siebie. Ale to chyba dlatgeo, ze ja od dawna mam "hyzia" na punkcie nawilżania się zewnetrzengo (balsamy) i wewnętrznego (pije wodę i ostatnio wspomagam się capivitem nawilżającym)

Cytat:
Napisane przez Klara02 Pokaż wiadomość
Tak, najlepiej stosowac regularnie
Niestety

Cytat:
Napisane przez Aralia83 Pokaż wiadomość
Czyli jak mi się skończy to co dalej?
Kupić nastepne

A tak serio, to ja mam zamiar zrobić sobie przerwe po jednym (kilowym) opakowaniu.
__________________
Nie jestem na tyle młody żeby wiedzieć wszystko
J.M. Barrie


Japonia
Luba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-17, 10:49   #180
Manehajera
Zakorzenienie
 
Avatar Manehajera
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 4 073
Dot.: GUAM- preparat wart swojej ceny?

sluchajcie a zauwazylyscie roznice w dzialaniu guamu frodo (ten chlodzacy) a tym co rozgrzewa? wolalabym kupic ten zimny ze wgledu na moje naczynka ale wydaje mi sie ze ten''goracy'' lepiej dziala...ktos rozwieje watpliowsci?
Manehajera jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-07-22 12:54:32


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:14.