problemy z wygladem - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-23, 20:30   #91
mysza_87
Zakorzenienie
 
Avatar mysza_87
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: UĆ ;)
Wiadomości: 3 625
GG do mysza_87
Dot.: problemy z wygladem

Niestety, nie mogę podzielić *milko* twojego zachwytu szamponem Vichy Aminexil. Wydaje mi się , że włosy przestały ci wypadać z jakiegoś innego powodu, a nie dzięki szamponowi, bo 7 dni to za krótki czas żeby szampon zaczął oddziaływać na cebulki włosów. Ja sama zużyłam 2 opakowania po 200ml tego szamponu i nic mi to nie dało
__________________
Niech włos będzie z Wami
mysza_87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 20:34   #92
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa
Wiadomości: 2 927
Dot.: problemy z wygladem

A Normadermem też nie ma się co tak zachwycać - wiem, że są osoby, którym pomaga, ale bardzo wiele jest niezadowolonych, wystarczy spojrzeć na KWC. Zresztą nic dziwnego, tyle silikonów, co krem z tej serii, to już dawno w kremie nie widziałam, także lepiej skupić się na kuracji proponowanej przez L_V .
Co do szamponu, to mysza ma rację - również wątpię, by po 7 dniach cokolwiek dało takie efekty.
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 22:15   #93
anitaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 439
Dot.: problemy z wygladem

Do L_V
Mam pytania (znowu):
1) czy moge uzywac poki nie dostane jakiegos z polecanych przez ciebie filtrow , Photoderm AKN ? link do niego, zebys mogla przeanalizowwac sklad:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...?produkt=11379
Jest dosc tlusty wiec moze mogla bym po nimzastosowac cos matujacego czy nie? I wogle jakie jest twoje zdanie na temat roznych preparatow matujaych, czy nie pogarszaja itd i czy ma sens je uzywac skoro twarz i tak sie robi tlusta ?

2) Wczoraj juz uzylam tego toniku i kremu ale po tym moja cera sie odrazu swiecila mocno i byla jakby lepka. Czy to tak juz ma byc? Bo w sumie to jak mam tlusta skure to widac te wszystkie moje zaskurniaki no i nie zbyt to fajnie wyglada:/ To moze po prostu nie bede patrzec w lustro bo odrazu mam ochote zastosowac tony kremu matujacego albo mycie sie woda czy przecieranie chusteczkami, a to chyba nie wplywa zbyt dobrze na naczynka.. bo je dodatkowo podraznia

3) Czy moja skura sie w koncu unormuje kiedys ( bardzo bardzo ale to bardzo bym chciala zeby to byl góra rok!! chociaz jeszcze bardziej zeby do konca wakacji no ale wiem moja skura nie jest w dobrym stanie i to nie tak latwo :/) Zeby sie nie tluscila, nie czerwienila(zebym nie miala problemow naczynowych), miala rowny koloryt --> brazowy, nie miala sladow po tradziku i zebym nie miala tradziku!!
Prosze odpowiedziec!!!!

Dziekuje bardzo!
anitaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 22:16   #94
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez anitaa
L_V

Jesli chodzi o ta maseczke , to moja skura ciagle wlasciwie ma rozszerzone pory i silnie sie blyszczy.. wiec hm ??

Co do peelingu raz na tydzien, to moze to byc ten Sebium gel gommant?
Czy nie bardzo?
Pozdrawiam.
Może byc ten peeling.

Z maseczka nie szalej za często - najwidoczniej twoja skóra jest jeszcze do tego bardzo wra zliwa. Raz czy dwa w tyg wystarczy, glinka powinna owoli regulowac wydzieloanie loju, ale nic od razu.


Co do pielęgnacji, spokojnie, nie wszystko na ra.
Na razie proponuje powoli zacząc wporwadzac Effaclar, tzn. nie codziennie, tylko wymiennie z innym komsetykiem. proponuje taki schemat:

dzien:
woda termalna i/ lub tonik
Filtr [ a jesli nie masz to krem AA young]

Wieczorem:
demakijaz: żel do mycia buzi (physiogel]
tonik
noc 1 : effaclar k
noc 2: kremik aa young
noc 3: kremik aa young
noc 4: effaclar k
noc 5: krem aa young
noc 6: krem aa young

Czyli Effaclar k stosuj narazie co 3 noc, aby skora mogła sie przywyczaic do kwasu LHA, no i dopoki ni ekupisz filtra, to niestety nie mozna czescej.

Maska z glinki - 1, max 2 razy w tyg
Mask łagodząca, np algi - 2-3 razy w tyg
peeling - 1 w tyg
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 22:22   #95
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez anitaa
Do L_V
Mam pytania (znowu):
1) czy moge uzywac poki nie dostane jakiegos z polecanych przez ciebie filtrow , Photoderm AKN ? link do niego, zebys mogla przeanalizowwac sklad:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...?produkt=11379
Jest dosc tlusty wiec moze mogla bym po nimzastosowac cos matujacego czy nie? I wogle jakie jest twoje zdanie na temat roznych preparatow matujaych, czy nie pogarszaja itd i czy ma sens je uzywac skoro twarz i tak sie robi tlusta ?

2) Wczoraj juz uzylam tego toniku i kremu ale po tym moja cera sie odrazu swiecila mocno i byla jakby lepka. Czy to tak juz ma byc? Bo w sumie to jak mam tlusta skure to widac te wszystkie moje zaskurniaki no i nie zbyt to fajnie wyglada:/ To moze po prostu nie bede patrzec w lustro bo odrazu mam ochote zastosowac tony kremu matujacego albo mycie sie woda czy przecieranie chusteczkami, a to chyba nie wplywa zbyt dobrze na naczynka.. bo je dodatkowo podraznia

3) Czy moja skura sie w koncu unormuje kiedys ( bardzo bardzo ale to bardzo bym chciala zeby to byl góra rok!! chociaz jeszcze bardziej zeby do konca wakacji no ale wiem moja skura nie jest w dobrym stanie i to nie tak latwo :/) Zeby sie nie tluscila, nie czerwienila(zebym nie miala problemow naczynowych), miala rowny koloryt --> brazowy, nie miala sladow po tradziku i zebym nie miala tradziku!!
Prosze odpowiedziec!!!!

Dziekuje bardzo!
AD. 1 - Bioderma ma bardzo dobre, stabilne filtry - jasne że możesz. jednak zawiera ona w skłądzie alkohol, wiec zwroc uwage, czy nie podrazni naczynek. niektorym dziewczynom alkohol w skladzie nie przeszkadza.
Na filtr nie nakladamy juz zadnego kremu, mozesz go jedynie lekko zmatowic pudrem sypkim.
Nie wiem czy wiesz, ale kremy matujace sa czestym powodem powsawania nowych zaskornikow - zawieraja w skladzi eduzo silikanow kotre maja za zadanie "optycznie" wygladzic skore.


AD2.

Moze nalozylas na twarz zbyt duzą ilośc produktu? Aitko, sama musisz ocenic, czy np wystarczy Ci mycie zelem, czy musisz nalozyc tonik i ile kremu wchlonie Twoja skora.

AD.3.
Unormuje sie, ja tez kiedys mialam doła z powodu radziku, a 8 czy 10 lat temu to szanse na wyleczenia mialam beznadziejne, a jednak udalo sie. Boze, ile ja pieniedzy wsazilam w specjalistyczne zabiegi u komsetyczki...ktora ostaecznie doprowadzila do zakazenia skory ehh, strach wspominac.
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 22:25   #96
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez mysza_87
Ja mam problemy z czarnymi kropeczkami na nosie Wogóle nie mogę tego usunąć... peelingi, próby wyciskania, toniki przeciw wągrom i nic.... Zastanawiam się czy wizyta u kosmetyczki pomogłaby w ich usunięciu?
L_V, możesz mi coś poradzić?
Kosmetyczka omoze na tydzien, dwa, potempory znowu sie zapchaja. tu tzreba dzialac nieco inaczej. jedyne co mi przychodzi do glowy to kwasy, ale poniewa mamy lato, to nie poszalejemy. na lato moge jedynie zaproponowac Ci to samo co Anicie - lekki Effaclar K, ktory przygotuje skorę, np. do Diacneala na jesien i zime.

Effaclar K zawiera pochodne kwasu salicylowego [BHA], tzn. LHA - delikatnie złuszcza naskorek, odblokowujac, oczyszczajac i domykajac przy tym pory. na lato nie znam nic lepszego. sama sie w tym momencie tym ratuje, na jesien wracam do silniejszych retinoidow w polaczeniu z kwasami AHA
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 22:27   #97
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez mysza_87
Niestety, nie mogę podzielić *milko* twojego zachwytu szamponem Vichy Aminexil. Wydaje mi się , że włosy przestały ci wypadać z jakiegoś innego powodu, a nie dzięki szamponowi, bo 7 dni to za krótki czas żeby szampon zaczął oddziaływać na cebulki włosów. Ja sama zużyłam 2 opakowania po 200ml tego szamponu i nic mi to nie dało
Mi na wypadaie włsów w zimie pomógł MSM i szampon z chininą Klorane.
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 22:28   #98
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: problemy z wygladem

Ach, Anitko, myślę ze im szybciej zapoatrzysz się w MSM tym lepiej. On pomaga na cere i włosy, i to naprawde pomaga. Wszystko co Ci opleciłam sprawdziłam na sobie, MSM łykam nawet teraz - zapuszczam włosy
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 22:46   #99
anitaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 439
Dot.: problemy z wygladem

L_V

To prosze powiedz mi jak mam zamowic ten MSM przez internet, bo tak inaczej to sie nie da , bo ekspedientki na mnie zawsze dziwnie patrza jak o to pytam (nie wiedza co to jest i 100 razy pytaja o nazwe )

Co do tego ze da sie to wszystko unormowac , to mam pytanie czy mialas tez na mysli naczynka i loj czy tylko (az) tradzik?
I czy dobrze zrozumialam, czy ty leczylas 8-10 lat tradzik?
A i jeszcze jedno pytanie czy mialas tez taka jak ja tlusta skure i takie jak ja problemy z naczynkami?

A i musze sie tez pozalic co do wrazliwosci mojej skury: niekiedy jak juz nie moge na siebie patrzec bo mi sie zbierze tyle tego loju (strefa T i policzka) ze wygladam jak bym byla w tych miejscach wysmarowana smalcem, to przecieram tam platkiem kosmetycznym i robi mi sie w tych miejscach co przetarlam mocno czerwona skura
anitaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 22:49   #100
anitaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 439
Dot.: problemy z wygladem

A jaki puder sypki mi polecasz i jak mam zdobyc algi??
Do L_V oczywiscie
anitaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-23, 23:14   #101
mysza_87
Zakorzenienie
 
Avatar mysza_87
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: UĆ ;)
Wiadomości: 3 625
GG do mysza_87
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez L_V
Mi na wypadaie włsów w zimie pomógł MSM i szampon z chininą Klorane.
A co to jest to MSM?
__________________
Niech włos będzie z Wami
mysza_87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 09:42   #102
PannaX
Rozeznanie
 
Avatar PannaX
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: z przeszłości
Wiadomości: 947
GG do PannaX
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez mysza_87
A co to jest to MSM?
To donor grup siarkowych. Wpływa na poprawę włosów (przyspesza wzrost, poprawia grubość i strukturę) oraz skóry.


L_V Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej osoby! Twoich porad (mi samej BARDZO się przydadzą! od wczoraj zaczęłam wprowadzać je w życie - narazie tyle na ile mi zasoby pienięzne pozwalają ), Twojej wiedzy, cierpliwości i wyrozumiałości
pozdrawiam
PannaX jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 09:49   #103
chocolatka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 534
Dot.: problemy z wygladem

LV, Kochana , jestem pod wrażeniem. To, że zawsze piszesz profesjonalne posty wiem od dawna. Ale Twoja cierpliwość Naprawdę jestem w szoku
Niedługo niektórzy zaczną pytać jak odkręcić kran, by umyć ręce (A Ty spokojnie to wytłumaczysz )
Pozdrawiam Cię cieplutko
chocolatka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 09:53   #104
PannaX
Rozeznanie
 
Avatar PannaX
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: z przeszłości
Wiadomości: 947
GG do PannaX
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez chocolatka
Niedługo niektórzy zaczną pytać jak odkręcić kran, by umyć ręce (A Ty spokojnie to wytłumaczysz )
Odniosłam to samo wrażenie
PannaX jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 09:54   #105
littledevil
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Venus
Wiadomości: 177
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez babessa
Zacznę od włosów, bo miałam taki sam problem. Od farbowania, pasemek , suszenia - zrobiło mi sie istne siano na głowie, próbowałam różnych odżywek z drogerii, potem z apteki maseczki dory, wax i nic nie pomagało. W końcu poszłam do fryzjera podciąć włosy, kolor zmieniłam na mój naturalny i teraz włosów nie farbuję, bo nie widać odrostów, a po przejściu na kosmetyki profesjonalne - zamiast stogu siana, mam śliczne falowane włosy w naturalnym kolorze. Włosy są zdrowe i lśniące. Suszę je żadko, tylko jak chcę je wyprostować, a zazwyczaj myje wieczorem i pozwalam im wyschnąć naturalnie. Na suchych włosach pasemka wyglądają moim zdaniem brzydko, bo efekt jest tylko po wyjściu od fryzjera, a potem tak jak napisałaś, zlewaja sie w jedna całość.
moge wiedziec jakich kosmetykow do wlosow uzywasz??
littledevil jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 09:55   #106
chocolatka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 534
Dot.: problemy z wygladem

To tylko taka malutka ironia z mojej strony


A naszą LV podziwiam
chocolatka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 10:03   #107
PannaX
Rozeznanie
 
Avatar PannaX
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: z przeszłości
Wiadomości: 947
GG do PannaX
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez littledevi
moge wiedziec jakich kosmetykow do wlosow uzywasz??
Zastanów sie 10 razy zanim zadasz pytanie. Włóż choć odrobinę wysilku by - ja nei mówię przeczytać- lecz przeskanować wątek. Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się na tej samej stronei wątku z ktorej zamieściłaś cytat... To nei zlośliwośc z mojej str czy chęć zbesztania. Zwykła dobra rada na przyszłość.
Żeby nei było ze jestem zła i neidobra Odpowedź na Twoje pytanie:

Cytat:
Napisane przez babessa
Włosy:

Wiem, że wax jest na wizażu bardzo chwalony, sam dlatego go kuoiłam, ale nie pomógł mi ani trochę.
Natomiast po szmponie i odżywce Matrixa (sleek look) - rewelacja, nie poznaję swoich włosów, kiedys nosiłam je ciągle ściągnięte w kucyk, bo wyglądały koszmarnie, albo godzinę mmęczyłam suszarką, żeby wyprostować, a efekt i tak był średni. Próbowałam też innych profesjonalnych, ale nie dawały takiego efektu jak matrix. Świetny jest też rekonstruktor Lanzy.
Na Twoim miejscu zrezygnowałaby z pasemek, wiem jak to wyglądało na moich włosach, zresztą na ulicy też widzę dziewczyny, który pasemka się zlewają w jedną całość i raczej to nie zdobi. Fryzjer powinien obciąc Tobie włosy odpowiednio do ich natury, wtedy powinny się ładnie układać + oczywiście dobre odżywki, bez tego się nie obejdzie.
PannaX jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 10:27   #108
PannaX
Rozeznanie
 
Avatar PannaX
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: z przeszłości
Wiadomości: 947
GG do PannaX
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez anitaa
L_V

To prosze powiedz mi jak mam zamowic ten MSM przez internet, bo tak inaczej to sie nie da , bo ekspedientki na mnie zawsze dziwnie patrza jak o to pytam (nie wiedza co to jest i 100 razy pytaja o nazwe )
Na przykład:

http://www.kulturystyka.sklep.pl/inf....php?info_id=3 - tu masz regulamin
http://www.kulturystyka.sklep.pl/inf....php?info_id=4 - wysyłka
http://www.kulturystyka.sklep.pl/ind...th/63/MSM.html - link do MSM

Dalej kombinuj sama. Zamawianie nei jest takie trudne jak się wydaje... Zawsze jest ta obawa przed pierwszym razem powodzenia

[edit] Możesz też kupic MSM w aptece internetowej , np. tutaj http://vena-vita.pl/product_info.php?products_id=2869 Zasady wysyłki - http://vena-vita.pl/shipping.php
PannaX jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 11:31   #109
dziewczyna6
Raczkowanie
 
Avatar dziewczyna6
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 152
Dot.: problemy z wygladem

może inni już to pisali, ale po 1: idź do ALERGOLOGA bo przecież możesz mieć alergie na poszczególne produkty żywnościowe. Może zrobi ci testy alergiczne i sie okaże!! Głowa do góry! Ja też mam probem bo mam rogowacenie mieszkowe skóry. chyba kazdy ma probemy! nie jesteś jedyna
dziewczyna6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 11:39   #110
201707171556
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 619
Dot.: problemy z wygladem

L_V ja równiez jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich rad, wiedzi i bardzo prosze Cię o pomoc.
Od stycznia tego roku codziennie na noc używam kremu Differin (przepisany przez dermatologa) ale teraz po przeczytaniu min. tego wątku i Twoich porad co do leczenia cery dotkniętej trądzikiem mam wątpliwości czy jest to dobry lek dla mnie....a mianowicie czy nie lepiej zamienić go na Effeclar K? Lub czy używac Effeclar K co 2 dzień na noc? I czy można go stosowac zamiennie z differinem i czy wtedy powinnam także zacząc używac filtrów (tzn. wiem oczywiście, że filtry dla wszystkich są niezbędne, ale niestety te finanse...ehh...) bo do tej pory jedynie smarowałam się zwykła emulsją do opalania 15 lub 18 Ziaja lub Kolastyna....
Napisz mi prosze co o tym myślisz.
201707171556 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 12:17   #111
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez chocolatka
To tylko taka malutka ironia z mojej strony


A naszą LV podziwiam
O, chocolatko, miło Cię wiedzieć Ja również jestem pod wrażeniem wiedzy i CIERPLIWOŚCI L_V
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 12:26   #112
anitaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 439
Dot.: problemy z wygladem

dziewczyna6 ja juz bylam u alergologa i nic nie wyszlo.. moze minimalne ale to ze niby nie przeszkadza. Chociaz to bylo moze rok, dwa lata temu ..
anitaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 13:37   #113
*milka*
Zakorzenienie
 
Avatar *milka*
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pustelnia
Wiadomości: 5 378
GG do *milka*
Dot.: problemy z wygladem

ups....
*milka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 13:39   #114
chocolatka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 534
Smile Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez In_ThE_ShAdOwS
O, chocolatko, miło Cię wiedzieć Ja również jestem pod wrażeniem wiedzy i CIERPLIWOŚCI L_V

Ooo, Shadi Ciebie również miło widzieć Ślicznie wyglądasz na zdjęciu w avatarku
(Dawno nie rozmawiałyśmy, a Ty mnie jeszcze pamiętasz )
chocolatka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 13:50   #115
*milka*
Zakorzenienie
 
Avatar *milka*
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pustelnia
Wiadomości: 5 378
GG do *milka*
Dot.: problemy z wygladem

Mysza 87 To jeszcze zalazy kto ma jakie wlosy... Ja wczesniej np kupywalam Ampulki VIVHY nie malpo za nie placilam bo jakies 116zl ;/ i nic mi nie pomogly....To byla akurat nowa seria ampulek takie w plastikowych sloiczkach moim zdaniem poprzednie byly lepsze. No wiec wracajac do szamponu uwierz mi ze po tygodni codziennego stosowania przestaly mi wypadac wlosy a wypadaly mi garsciami a mam ich naprawde duuuzo. Szczerze mowiac sama sie zdziwilam ze po tak krotkim czasie stosowania dalo b.duze efekty. Po wypadaniu wlosow zaopatrzylam sie w witaminy Innove na gestosc wlosow i jestem bardzo zadowolona. A co do kremow VICHY Normaderm to dla mnie pasowal skora byla matowa a krem na noc od swfkow byl REWELACYJNY naprawde bylam pod wrazeniem bo naprawde dobrze usowal syfki. Wiec na kazdego Krem, szampon dziala inaczej ja bylam b.zadowolona. A jesli chodzi o usowanie sywkow to z tego co wiem sa teraz specjalne tabletki Antykoncepcyjne ktore wplywaja na na nasza skore. Ostatnio wszedzie o tym pisza. W Glamour u Ginekologa jest pelno ulotek na ten temat ....Moja kolezanka byla u Dermatologa ktory ja wyslal do GINEKOLOGA na badania jajnikow a te traba nie przeczytala skierowania do jakiego lekarza idzie i miala zonka po wejsci do gabinetu. Lekarz kazal jej rozebrac sie od pasa w dul a wczesniej nie miala tej przyjemnosci zeby odwiedzic tego lekarza hehe. Po badaniu wypisal jej tabletki oczywiescie antykoncepcyjne....Ale jaki efekt daly ona miala pelnoo duuuzych sywkow na policzkach czole strasznie to wygladalo po przyjmowania tabletek wszystko zniknelo nie miala ani jednego syfka. A i osoby ktore maja tlusta cere nie powinny opychac sie : Czekolada, czipsami (poniewaz jest to pozywienie dla syfkow), nie wolno jest pikantnych przypraw, odpadaja kechupy, majonezy to tyle bo wiecej nie pamietam...A i od alkocholu tez mozna dostac wysypki na twarzy....
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 10190006.jpg (4,5 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg smile.jpg (10,8 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ciaza .jpg (14,2 KB, 8 załadowań)
*milka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-24, 13:57   #116
*milka*
Zakorzenienie
 
Avatar *milka*
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pustelnia
Wiadomości: 5 378
GG do *milka*
Dot.: problemy z wygladem

Anito a mogla bys napisac jak wygladaly te badania u arelgologa i co to byl za lekarz panstwowy bylas prywatnie a moze badania robili Ci w szpitalu ???
*milka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-25, 10:43   #117
anitaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 439
Dot.: problemy z wygladem

To byl jakis zastrzyk czy cos juz nie pamietam jakas igle mi wbili w reke i jesli by sie zaczerwienilo czy tez tam cos zrobilo to by oznaczalo ze jestem uczulona na cos, no a to mi tak minimalnie wyszlo ze to nie mialo rzadnego znaczenia.. bo jezeli by mocno wyszlo to bym miala pewnie robione jeszcze inne badania.. nie i prywatnego tylko w jakims szpitalu..
anitaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-25, 11:48   #118
anitaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 439
Dot.: problemy z wygladem

Moja twarz jets cala czerwona , tlusta, powychodzilo mi duzo pryszczy na czole i wybijaja sie na brodzie (ropne)
L_V
czy jestes pewna ze te kosmetyki o ktorych mi pisalas mi pomoga a nie zaszkodza?? jestem zalamana
anitaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-25, 11:50   #119
anitaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 439
Dot.: problemy z wygladem

No i mnie szczypie skura.. nie wiem czy te toniki i kremy sa dobre bo moja skura na nie zbyt dobrze nie reaguje, intensywnie pachna i podrazniaja mi oczy i nos.. Ja juz nic nie wiem.. wygladam okropnie
anitaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-25, 12:43   #120
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: problemy z wygladem

Cytat:
Napisane przez chocolatka
Ooo, Shadi Ciebie również miło widzieć Ślicznie wyglądasz na zdjęciu w avatarku
(Dawno nie rozmawiałyśmy, a Ty mnie jeszcze pamiętasz )
Hehe, dziękuję Jasne, że pamiętam Szkoda, że rzadko na BK wchodzisz
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:02.