Samoopalacze i kosmetyki br您uj帷e - Strona 22 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza dzia豉nia sk豉dnik闚 kosmetyk闚, ich skuteczno軼i i wp造wu na zdrowie. R闚nie informacje na temat filtr闚 przeciws這necznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2006-06-18, 20:08   #631
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 12 590
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
chodzi Ci o ten? http://www.bielenda.com.pl/foto/0_236.jpg
koniecznie napisz, jak si sprawdza. Ciekawie sie zapowiada
Tak jest!
L_V jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 20:27   #632
God_give_me_truth_in_me
Raczkowanie
 
Avatar God_give_me_truth_in_me
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Wiadomo軼i: 285
Dot.: Opalamy si!!!!

moja siostra uzywala tego Bielendy.
nie br您owi jej-tzn. nie nadawa koloru,ale 豉dnei pachnia cytrusami i roz鈍ietla sk鏎.

podobno niez貫,ale nie rewelacja
__________________
Uwa瘸j jak ta鎍zysz-bo 篡ciowy parkiet bywa 郵iski...

God_give_me_truth_in_me jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:17   #633
Sandija
Go嗆
 
Wiadomo軼i: n/a
Dot.: Opalamy si!!!!

Kurczaki pieczone, ale chyba ta Bielenda to nie br您uje?

Contax, a mo瞠sz jakiego linka zapoda? zaciekawi豉 mnie t Lirene z erytruluz, wcze郾iej chyba zaden ta雟zy kosmecio jej nie mia, co? Dobrze m闚i?
  Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:31   #634
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomo軼i: 2 343
Dot.: Opalamy si!!!!

Chiba tylko Dove ma erytruloz Ale w kombinacji z DHA, a to Lirene sama erytruloza?
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:33   #635
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomo軼i: 11 348
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Sandija
Contax, a mo瞠sz jakiego linka zapoda? zaciekawi豉 mnie t Lirene z erytruluz, wcze郾iej chyba zaden ta雟zy kosmecio jej nie mia, co? Dobrze m闚i?
Na KWC go jeszcze nie ma. To tego roczna nowo嗆 Irki

http://www.sklep.eris.pl/produkt.php?id=650
Contax jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:37   #636
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomo軼i: 12 363
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Sandija
Kurczaki pieczone, ale chyba ta Bielenda to nie br您uje?
Albo br您uje tylko wybranych 1 na milion
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do 篡cia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:37   #637
Sandija
Go嗆
 
Wiadomo軼i: n/a
Dot.: Opalamy si!!!!

A dzi瘯i
Hm, nawet na opakowaniu si chwal, 瞠 zawiera erytruloz, ciekawe.
No nic, czekamy na relacj
  Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:37   #638
Dreamgirl
Rozeznanie
 
Avatar Dreamgirl
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomo軼i: 813
GG do Dreamgirl
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Sandija
Kurczaki pieczone, ale chyba ta Bielenda to nie br您uje?
potwierdzam mia豉m, u篡wa豉m, nie zauwa篡豉m ani troch br您owienia sk鏎y.
__________________
"Nie id za mn, bo nie umiem prowadzi.
Nie id przede mn, bo mog za Tob nie nad捫y.
Id po prostu obok mnie i b康 moim przyjacielem."
/Albert Camus/
Dreamgirl jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:38   #639
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomo軼i: 11 348
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Erato
Chiba tylko Dove ma erytruloz Ale w kombinacji z DHA, a to Lirene sama erytruloza?
Tak sama erytrulosa, a Dave ma mieszakn z DHA i dlatego tak 鄉ierdzi .
Contax jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:46   #640
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomo軼i: 11 348
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Sandija
A dzi瘯i
Hm, nawet na opakowaniu si chwal, 瞠 zawiera erytruloz, ciekawe.
No nic, czekamy na relacj
Sandija relacja jest ju powy瞠j, ale jeszcze j wklejam. Pa熥am si nim ponad 2 tygodnie.

Edit:

Cytat:
Napisane przez Contax
Efekt opalanizny jest wolniejszy, ale za to 鈍ietnie nawil瘸, nie jak wi瘯szo嗆 balsam闚 z DHA, kt鏎e wysuszaj. Balsam bardzo 豉dnie si wsmarowuje i nie pozostawia smug, ani zaciek闚, nie brudzi te ubra. Ja po czterech aplikacjach mam 豉dnie oz這con sk鏎.

Edytowane przez Contax
Czas edycji: 2006-06-19 o 08:48
Contax jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 21:59   #641
witaminka
Rozeznanie
 
Avatar witaminka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Kielce
Wiadomo軼i: 568
Dot.: Opalamy si!!!!

witam
mam obecnie spopt Ziaja i hmm 陰dnie br您owi ale niestety tak sa smugi i to spore na nogach i po wewnetrzenej stonie rak nio i SMIERDZI! naszczescie juz go koncze mam ochote na J&J albo dove hmm zobacze ktory bedzie tanszy jak efekt ten sam?
przezucam sie na balsamiki bo juz jestem bankrutem przez solarium!! ale przynajmniej mam rownomierna i ladniejsza opalenizne
__________________
- wiesz kt鏎e rany goj sie najd逝瞠j?
- te po szcz窷ciu ...
witaminka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 22:19   #642
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 12 590
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez witaminka
witam
mam obecnie spopt Ziaja i hmm 陰dnie br您owi ale niestety tak sa smugi i to spore na nogach i po wewnetrzenej stonie rak nio i SMIERDZI! naszczescie juz go koncze mam ochote na J&J albo dove hmm zobacze ktory bedzie tanszy jak efekt ten sam?
przezucam sie na balsamiki bo juz jestem bankrutem przez solarium!! ale przynajmniej mam rownomierna i ladniejsza opalenizne
Solarium?? To chyba nie to forum, witaminko...
L_V jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 22:34   #643
witaminka
Rozeznanie
 
Avatar witaminka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Kielce
Wiadomo軼i: 568
Dot.: Opalamy si!!!!

ano nie to forum...ale chyba nie zgine za to
__________________
- wiesz kt鏎e rany goj sie najd逝瞠j?
- te po szcz窷ciu ...
witaminka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 22:39   #644
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gda雟k/Warszawa
Wiadomo軼i: 2 927
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez witaminka
ano nie to forum...ale chyba nie zgine za to
No nie wiem, nie wiem - tu bywa wiele bladych wampirzyc, poluj帷ych tylko noc.
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 22:41   #645
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 12 590
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez witaminka
ano nie to forum...ale chyba nie zgine za to
A pewnie 瞠 nie zginiesz
L_V jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 22:43   #646
saska3
Raczkowanie
 
Avatar saska3
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 59
Dot.: Opalamy si!!!!

Ja mam kiepskie wspomnienia po samoopalaczach-bry... pomara鎍z i ten charakterystyczny zapach nie do prze篡cia, balsamy bronzuj帷e jako tak s豉bo dzia豉j - mo瞠 jestem marud- ale wol jednak s這nko na pla篡 od tubeczki kremu. A teraz jestem ju br您owiutka bo s這nko jest u mnie pi瘯ne i szum fal cicho gra. Pozdrawiam
__________________
Dobro i Z這 maj to samo oblicze, wszystko zale篡 jedynie od momentu, w kt鏎ym stan na drodze cz這wieka.

Paulo Coelho
saska3 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 22:45   #647
witaminka
Rozeznanie
 
Avatar witaminka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Kielce
Wiadomo軼i: 568
Dot.: Opalamy si!!!!

ufff to mi ul篡這 a juz sie przestraszy豉m .. i myslalam ze bede musiala stad
__________________
- wiesz kt鏎e rany goj sie najd逝瞠j?
- te po szcz窷ciu ...
witaminka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 22:51   #648
witaminka
Rozeznanie
 
Avatar witaminka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Kielce
Wiadomo軼i: 568
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez saska3
Ja mam kiepskie wspomnienia po samoopalaczach-bry... pomara鎍z i ten charakterystyczny zapach nie do prze篡cia, balsamy bronzuj帷e jako tak s豉bo dzia豉j - mo瞠 jestem marud- ale wol jednak s這nko na pla篡 od tubeczki kremu. A teraz jestem ju br您owiutka bo s這nko jest u mnie pi瘯ne i szum fal cicho gra. Pozdrawiam

Ja tez wole s這nko i ... boje sie juz tu wspomniac co jeszcze bo znow mi sie oberwie ja uzywam balsamu braz. dla podtrzymania moze dla lepszego efektu opalenizny a w ogole jak masz cialko opalone tio wydaje mi sie ze balsam ladniej wyglada bo nie ma jasnych plam
__________________
- wiesz kt鏎e rany goj sie najd逝瞠j?
- te po szcz窷ciu ...
witaminka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 23:01   #649
Dolly
Zakorzenienie
 
Avatar Dolly
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 812
GG do Dolly
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez God_give_me_truth_in_me
hej dziewczyny

dam cynk - dzisiaj kupi豉m za 13,99 z Dove w SuperPharm :->
te chcia豉m da ten cynk dzisiaj... no w豉郾ie wczoraj go kupi豉m
__________________
kocham t piosenk http://www.youtube.com/watch?v=BboBncMCpws
...bo w ko鎍u to przez ni w euforii z豉ma豉m nog ta鎍z帷
Dolly jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 23:09   #650
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomo軼i: 6 827
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Rayne
No nie wiem, nie wiem - tu bywa wiele bladych wampirzyc, poluj帷ych tylko noc.
do mnie pijesz?
agnieska jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-18, 23:20   #651
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gda雟k/Warszawa
Wiadomo軼i: 2 927
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez agnieska
do mnie pijesz?
Cholera, wyda這 si, no Pami皻am, 瞠 Ciebie otacza demoniczna atmosfera, pami皻am... A Rayne to imi jednej wampirzycy, wi璚 ja i nick mam odpowiedni dla filtromaniaczki (o kolorze sk鏎y nie wspomn).
Ach, te mity o filtromaniaczkach kr捫帷e tu i 闚dzie - a o piciu prosz nie wspomina.
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 00:17   #652
Ivvonka
Zadomowienie
 
Avatar Ivvonka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomo軼i: 1 977
Dot.: Opalamy si!!!!

Chcialam bardzo polecic dwukomorowy Sublime Bronze do twarzy Od razu tonuje, swietnie wygladza. Uzylam go samego na nocne wyjscie, przypudrowalam kuleczkami - mialam efekt pieknej, zlotej opalenizny na twarzy. Po zmyciu twarzy opalenizna sie nadal utrzymywala
Ivvonka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 00:30   #653
God_give_me_truth_in_me
Raczkowanie
 
Avatar God_give_me_truth_in_me
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Wiadomo軼i: 285
Dot.: Opalamy si!!!!

Chlip.

mam smugi na nadgarstkach po wewn皻rznej stronie,przy d這niach - takie poziome bia貫 paski

a po holidayskinku tego nie mia豉m..tzn ,mialam ale mniej..

i wydaje mi si,瞠 jestem jednak pomaranczowa..
moze mi sie wydaje?

Ale chyba jednak 瘸逝je zdrady Johnsona dla Dove i wr鏂 do J&J.
__________________
Uwa瘸j jak ta鎍zysz-bo 篡ciowy parkiet bywa 郵iski...

God_give_me_truth_in_me jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 01:17   #654
Sandija
Go嗆
 
Wiadomo軼i: n/a
Dot.: Opalamy si!!!!

Witaminko witaj u nas Nikt Ci nie zbij, dop鏦i nie b璠ziesz przekonywa豉 nas do solarium

Dziewczyny, no!!! Jak to przeczyta豉m, to zw徠pi豉m w siebie jako filtromaniaczk.
Ja nie cierpi blado軼i, fuj. Tylko zim poluj noc張 酥i w trumie, teraz latem jestem br您owiutka jak czekoladka i wygrzewam si na s這neczku

A 瞠 opalenizna pracowicie wyhodowana a le瞠nie na s這neczku pod os這n filtr闚, to inna sprawa
  Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 01:18   #655
Sandija
Go嗆
 
Wiadomo軼i: n/a
Dot.: Opalamy si!!!!

Ivvonko, a jest to cudo na KWC?
  Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 07:03   #656
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Pi豉
Wiadomo軼i: 2 907
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez God_give_me_truth_in_me
balsam delikatnie brazuj帷y a 豉dnie to moim zdaniem kolastyna.
teraz ,na lato ,fajna jest wersja z drobinkami
Dzi瘯i W豉snie chyba wczoraj j ogl康a豉m, czy to ta?http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...p?produkt=8001
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 07:22   #657
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomo軼i: 6 827
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Rayne
Cholera, wyda這 si, no Pami皻am, 瞠 Ciebie otacza demoniczna atmosfera, pami皻am... A Rayne to imi jednej wampirzycy, wi璚 ja i nick mam odpowiedni dla filtromaniaczki (o kolorze sk鏎y nie wspomn).
Ach, te mity o filtromaniaczkach kr捫帷e tu i 闚dzie - a o piciu prosz nie wspomina.

a'propos.... dzi kolejny s這neczny dzie, bleh
agnieska jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 08:22   #658
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomo軼i: 8 250
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez agnieska

a'propos.... dzi kolejny s這neczny dzie, bleh
u mnie te s這neczko 鈍ieci od rana zaraz id na zakupy w topie - mam nadziej, 瞠 mnie troszeczk opali
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 08:54   #659
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 593
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
a'propos.... dzi kolejny s這neczny dzie, bleh
ja te nie cierpi gor帷a....nawet nie ze wzgl璠u na zagro瞠nie dla sk鏎y tylko 瞠 sie poc i m璚z i jest fuj...
i inni ludzie (czytaj :tramwaj) te s fuj....

a zaraz spadam na ostatni w tej sesji egzamin!!!!! i wakacje!!!!!
__________________
Szcz窷cia nie mo積a kupi, ale...mo積a je sobie urodzi



evitka21 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-19, 09:02   #660
Basia39
Zakorzenienie
 
Avatar Basia39
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 472
Dot.: Opalamy si!!!!

Ja to chyba wog鏊e jaki odmieniec jestem, ale nie lubi lata za bardzo wog鏊e, a je郵i ju to tylko na wakacjach, kiedy mo積a korzysta z jego urok闚 o Upalne lato w mie軼ie dla mnie to tragedia!
Basia39 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
balsam br您ujacy, balsamy br您uj帷e, dove summer glow, opalenizna, samoopalacz, samoopalacze

Nowe w徠ki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:00.