Samoopalacze i kosmetyki br您uj帷e - Strona 30 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza dzia豉nia sk豉dnik闚 kosmetyk闚, ich skuteczno軼i i wp造wu na zdrowie. R闚nie informacje na temat filtr闚 przeciws這necznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2006-06-22, 21:44   #871
eevvaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: z domku:)
Wiadomo軼i: 3 146
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez eevvaa
kobietki mam chusteczk samoopalaj帷a Vichy, czy kt鏎a z Was j uzywa豉,jaki daje efekt??
Ona jest na jedno u篡cie prawda?
nikt mi nie odpowie?
__________________
Zapraszam na mojego bloga
http://eevvastyle.blogspot.com/


eevvaa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-22, 21:50   #872
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gda雟k/Warszawa
Wiadomo軼i: 2 927
Dot.: Opalamy si!!!!

Eevvaa, niestety Vichy nie u篡wa豉m. Tu jest w徠ek por闚nuj帷y chusteczki Vichy i LPR:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=122957
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-22, 21:52   #873
Ray
Zakorzenienie
 
Avatar Ray
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 8 613
Dot.: Opalamy si!!!!

skladniki barwiace w samoopalaczach polegaja na tym ze l帷z sie z keratynocytami i zatrzymuja tam na jakis czas barwnik.. srodki br您uj帷e tylko wylacznie lekko przyciemnia skore nic poza tym... w srodkach br您uj帷yh czy samoopalaczach zwiazki barwiace to: dixydroksyaceton, juglon, aldehyd glicerynowy w wiekszosci wiekszosc preparatow oparta jest na juglonie i dixydroxyacetonie
__________________
wiosna!! zaczynam biega !
Ray jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-22, 21:53   #874
Ray
Zakorzenienie
 
Avatar Ray
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 8 613
Dot.: Opalamy si!!!!

przepraszam za bledy w nazwie poprawiam sie DIHYDROKSYACETON, JUGLON, wiec szukajcie preparatow ktore posiadaja te skladniki w skladzie i najlepiej na jak najwyzszym miejscu co swiadczy o wiekszym % go w substancji
__________________
wiosna!! zaczynam biega !
Ray jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-22, 23:21   #875
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomo軼i: 2 343
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Opiumalfa
czy ktos pr鏂z kate30 (bo na niej sie wszystko trzyma uzywa z powodzeniem chusteczek LRP??bo moja twarz tak odcina sie od reszty twarzy ze wygladam jak trup
Te chusteczki niby maj by do jasnej karnacji, ale daj tak samo popali (sic!), jak Autohelios w kremie. Po prostu za ciemny kolor. Poza tym jak dla mnie 鄉ierdz, poza tym po ich u篡ciu w ci庵u p馧 godziny fatalnie przet逝軼i豉 mi si sk鏎a. Nieprzyjemne wra瞠nia i nie kupi ponownie. To ju wol Autoheliosa, je瞠li b璠 chcia豉 jaki samoopalaczowy hardcore
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 07:07   #876
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 5 314
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Erato
Te chusteczki niby maj by do jasnej karnacji, ale daj tak samo popali (sic!), jak Autohelios w kremie. Po prostu za ciemny kolor. Poza tym jak dla mnie 鄉ierdz, poza tym po ich u篡ciu w ci庵u p馧 godziny fatalnie przet逝軼i豉 mi si sk鏎a. Nieprzyjemne wra瞠nia i nie kupi ponownie. To ju wol Autoheliosa, je瞠li b璠 chcia豉 jaki samoopalaczowy hardcore
Marudy kto wam dogodzi???

beoneself
- mam nadziej, 瞠 zasilisz skromne k馧ko mi這郾iczek dove .
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 07:41   #877
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomo軼i: 2 158
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Kate30
Marudy kto wam dogodzi???

beoneself - mam nadziej, 瞠 zasilisz skromne k馧ko mi這郾iczek dove .
Czy Ty czasem nie powinna by juz nad morzem?
__________________
Psy maj w豉軼icieli - koty maj s逝膨cych
kamaO jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 09:30   #878
madziarra
Zakorzenienie
 
Avatar madziarra
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 4 013
GG do madziarra
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Erato
Te chusteczki niby maj by do jasnej karnacji, ale daj tak samo popali (sic!), jak Autohelios w kremie. Po prostu za ciemny kolor. Poza tym jak dla mnie 鄉ierdz, poza tym po ich u篡ciu w ci庵u p馧 godziny fatalnie przet逝軼i豉 mi si sk鏎a. Nieprzyjemne wra瞠nia i nie kupi ponownie. To ju wol Autoheliosa, je瞠li b璠 chcia豉 jaki samoopalaczowy hardcore
Ja kilka dni temu zaopatrzy豉m si w tak chusteczk , jeszcze nie pr鏏owa豉m. Co do przet逝szczaj帷ej si sk鏎y, to po u篡ciu pr鏏ki Autoheliosa sk鏎a 鈍ieci豉 mi si jak posmarowana mas貫m po nieca貫j godzinie Cz瘰to mi si tak dzieje po samoopalaczach Nie mam tak jedynie po p造nnym Clarinsie i L'orealu
madziarra jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 09:51   #879
haniuta
Przyczajenie
 
Avatar haniuta
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 6
Dot.: Opalamy si!!!!

czas wylezc z nory
bo czytam czytam czytam czytam i smialosci nie mam zebyz aczac gadac

wy mnie nie znacie ale ja, kochane moje, mam wra瞠nie ze znam was od lat i gadam z wami czesciej jak z wlasnym dzieckiem )). Powinni zamknac to forum bo uzaleznia bardziej jak kofeina (cos w tym musi byc bo standardem staje sie rano duet "jak kawa to wizaz" albo "jak wizaz to kawa").

ale o opalaniu mialo byc - no wiec (WAS TEZ POWINNI ZAMKNAC bo dzialacie lepiej jak casyno i ruleta ))) - cz這wiek majatek straci was czytajac) w zyciu nie mialam takiego rozeznania w rynku jak was czytajac. Dzi瘯i temu pierwszy raz w zyciu mam samoopalacz do ryja, albowiem zazwyczaj ryja smarowac sie ba豉m (mialam wizje ze jak samoopalacz to zaraz plamy, zaraz wypali mi jakies dziury, oraz ze ma totalnie masakrujace chemiczne zwiazki, i W ZYCIU TEGO NIE POLOZE NA TWARZ, bo umre albo pokryje sie skorupa). No. A teraz mam Avenke saoopalajaca, i sobie chwal. Chociaz mam dosc ciemna karnacj a ona wydaje mi sie byc wcale nie mocna kolorystycznie to daje fajny z這ty efekt na tym co juz cz這wiek ma. Pewnie na jasnych karnacjach sprawdza sie tez fajnie. Zero zaciek闚.

ale rodzi sie tez mi pytanie - mzoe ja jaks durnowata jestem ale zastanowilam sie czy oprocz tego ze ona opala i ja ja wklepuje na wieczor, to czy ona ma cos POZA SAMOOOPALACZEM co robi dobrtze mojej cerze? Czy generlanie robie sobie ZLE byle mie ten z這ty odcien? bo zaczynam miec wyrzuty sumienia i wstawac w nocy i wklepywac krem i przepraszam pysk ze go tak traktuje. WIEM - TO GLUPIE ale poniekad to przez was zacze豉m na stare lata przemawiac do swojej 34 letniej cery ))))))))))) (i wcale nie ejste mi z tym zle - chyba czas mnie zamknac )))))))


aaaaa propo cia豉 (do nog i reszty nie przemawiam i wcale nie mam w yrzut闚 sumienia ze wcieram w nie chemie ) mi sie swietnie sprawdza Garnier skura mu郾ieta s這鎍em - nie z馧ty, fajnie rzadki wiec nie ma problem闚 z rozprowadzeniem, nie smierdzi, troche sie klei ale po chwili wsiaka i nie robi plam, nie schodzi tez plamiasto (a potrafie sie wyszorowac szczotka jak mnie cos najdzie), niemniej chyba w nastepnej turze do豉cze do wielbicielek dave i sprawdze jak z nim bede sie dogadywac.

....no swietnie jak milcze to milcze a jak sie rozpisalam to odrazu elaborat
haniuta jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 09:52   #880
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 593
Dot.: Opalamy si!!!!

ja pr鏏owa豉m chusteczki LRP i jak dla mnie super sprawa-nawet na ca貫 rece mi jeszcze starczy這.

Jednak s zdecydowanie za drogi co (prawie) codziennego u篡tku
__________________
Szcz窷cia nie mo積a kupi, ale...mo積a je sobie urodzi



evitka21 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:04   #881
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomo軼i: 6 827
Dot.: Opalamy si!!!!

Hej Haniuta, witam na forum
fajny avatar
agnieska jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:10   #882
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomo軼i: 2 343
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez haniuta
czas wylezc z nory
bo czytam czytam czytam czytam i smialosci nie mam zebyz aczac gadac

wy mnie nie znacie ale ja, kochane moje, mam wra瞠nie ze znam was od lat i gadam z wami czesciej jak z wlasnym dzieckiem )). Powinni zamknac to forum bo uzaleznia bardziej jak kofeina (cos w tym musi byc bo standardem staje sie rano duet "jak kawa to wizaz" albo "jak wizaz to kawa").

ale o opalaniu mialo byc - no wiec (WAS TEZ POWINNI ZAMKNAC bo dzialacie lepiej jak casyno i ruleta ))) - cz這wiek majatek straci was czytajac) w zyciu nie mialam takiego rozeznania w rynku jak was czytajac. Dzi瘯i temu pierwszy raz w zyciu mam samoopalacz do ryja, albowiem zazwyczaj ryja smarowac sie ba豉m (mialam wizje ze jak samoopalacz to zaraz plamy, zaraz wypali mi jakies dziury, oraz ze ma totalnie masakrujace chemiczne zwiazki, i W ZYCIU TEGO NIE POLOZE NA TWARZ, bo umre albo pokryje sie skorupa). No. A teraz mam Avenke saoopalajaca, i sobie chwal. Chociaz mam dosc ciemna karnacj a ona wydaje mi sie byc wcale nie mocna kolorystycznie to daje fajny z這ty efekt na tym co juz cz這wiek ma. Pewnie na jasnych karnacjach sprawdza sie tez fajnie. Zero zaciek闚.

ale rodzi sie tez mi pytanie - mzoe ja jaks durnowata jestem ale zastanowilam sie czy oprocz tego ze ona opala i ja ja wklepuje na wieczor, to czy ona ma cos POZA SAMOOOPALACZEM co robi dobrtze mojej cerze? Czy generlanie robie sobie ZLE byle mie ten z這ty odcien? bo zaczynam miec wyrzuty sumienia i wstawac w nocy i wklepywac krem i przepraszam pysk ze go tak traktuje. WIEM - TO GLUPIE ale poniekad to przez was zacze豉m na stare lata przemawiac do swojej 34 letniej cery ))))))))))) (i wcale nie ejste mi z tym zle - chyba czas mnie zamknac )))))))


aaaaa propo cia豉 (do nog i reszty nie przemawiam i wcale nie mam w yrzut闚 sumienia ze wcieram w nie chemie ) mi sie swietnie sprawdza Garnier skura mu郾ieta s這鎍em - nie z馧ty, fajnie rzadki wiec nie ma problem闚 z rozprowadzeniem, nie smierdzi, troche sie klei ale po chwili wsiaka i nie robi plam, nie schodzi tez plamiasto (a potrafie sie wyszorowac szczotka jak mnie cos najdzie), niemniej chyba w nastepnej turze do豉cze do wielbicielek dave i sprawdze jak z nim bede sie dogadywac.

....no swietnie jak milcze to milcze a jak sie rozpisalam to odrazu elaborat
haniuta, witamy i zapraszamy - do gadania, czyli pisania
Co do ryja i jego smarowania samoopalaczem - jedyne, co mo瞠 ryjowi owemu zaszkodzi, to przesuszenie DHA, wzgl璠nie zapchanie substancjami dodatkowymi, kt鏎ych ryje nie lubi Avene np. ma mie dzia豉nie nawil瘸j帷e i chyba ma - oceniam po pr鏏kach, bo nie mam pe軟ego opakowania. Je瞠li Ci s逝篡, tj. nie widzisz 瘸dnych negatywnych "objaw闚" na twarzy, to mo瞠sz go stosowa z absolutnie czystym sumieniem Je瞠li masz ciemn karnacj i efekt po Avene jest za s豉by, to radz Ci wypr鏏owanie Autoheliosa La Roche Posay - daje mocny i wyra幡y efekt, przy czym nie jest pomara鎍zowy. Dla bladych za mocny, dla 郾iadych powinien by idealny.
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:15   #883
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomo軼i: 2 158
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez haniuta
czas wylezc z nory
bo czytam czytam czytam czytam i smialosci nie mam zebyz aczac gadac

wy mnie nie znacie ale ja, kochane moje, mam wra瞠nie ze znam was od lat i gadam z wami czesciej jak z wlasnym dzieckiem )). Powinni zamknac to forum bo uzaleznia bardziej jak kofeina (cos w tym musi byc bo standardem staje sie rano duet "jak kawa to wizaz" albo "jak wizaz to kawa").
A d逝go nas tak podgl康a豉? Witamy serdecznie!!!
__________________
Psy maj w豉軼icieli - koty maj s逝膨cych

Edytowane przez kamaO
Czas edycji: 2006-06-23 o 11:23
kamaO jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:22   #884
Basia39
Zakorzenienie
 
Avatar Basia39
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 472
Dot.: Opalamy si!!!!

haniuta witamy
Ja tez u篡wam samoopalacza Avenki i nic z貫go mojej mordce nie robi, wr璚z przeciwnie delikatnie nawil瘸 i nadaje 豉dny odcie.

KamaO zwi cytat z tego posta troch
Basia39 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:25   #885
haniuta
Przyczajenie
 
Avatar haniuta
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 6
Dot.: Opalamy si!!!!

jestem takim etatowym podgladaczem )) podgladam was regulanie i non stop i juz nawet wiem ktora jaka ma cere i ktorej co sluzy. wlazlam z zawodowego obowiazku podgladacza i zostalam z zamilowania.
piekny zestaw prawda?;-)

tak, avenka jest nawilazajaca i faktycznie nie robi mi jakis cudow. to co? przestac sie umartwiac i przepraszac cere? ;-)

a LPR mnie ciagnie i pewnie nie obejdzie sie bez sciagniecia go do pieknego maista gdynia )))))))) niech mnie tylko pensje dadza.....
haniuta jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:25   #886
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomo軼i: 12 363
Dot.: Opalamy si!!!!

Haniuta-witamy. Co do tracenia maj徠ku to si zgadzam A strach wchodzi w jaki w徠ek,bo zaraz si pojawia co co "koniecznie" trzeba przetestowa, co poprawi stan naszej sk鏎ki Koniecznie
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do 篡cia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:35   #887
Opiumalfa
Zakorzenienie
 
Avatar Opiumalfa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomo軼i: 7 818
Dot.: Opalamy si!!!!

hej Haniuta

zauwa篡造軼ie ze niekt鏎e z nas (ja tez swojego czasu zamiast napisac skr鏒 LRP (la roche posay) piszemy LPR (liga Polskich Rodzin)
Opiumalfa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:35   #888
uskow
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomo軼i: 1 965
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez natii4
Haniuta-witamy. Co do tracenia maj徠ku to si zgadzam A strach wchodzi w jaki w徠ek,bo zaraz si pojawia co co "koniecznie" trzeba przetestowa, co poprawi stan naszej sk鏎ki Koniecznie
Dlatego ja wchodz tylko w panel u篡tkownika Nie chc zna nowych w徠k闚
__________________

uskow jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:43   #889
haniuta
Przyczajenie
 
Avatar haniuta
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 6
Dot.: Opalamy si!!!!

ja jestem mistrzem i bogiem liter闚ek, ale ze mi taka GROZNA literowka polityczna na takim fajnym sympatycznym forum wyjdzie to nie podejrzewalam

samoopalajacy LPR )))

i to w moim debiucie ;-)

a co do "szkodliwosci" forum - to po pierwszym paniczym O MATKO JAK JA MOGLAM TYLE LAT BEZ TEGO I JAKIM CUDEM JA JESZCZE ZYJE? oraz O MATKO TERAZ TO JUZ PEWNIE I TAK NIE MA SZANSY DLA MNIE W TYM WIEKU zaczelam wpisywac do specjanego notatnika co musze i bez czego nie moge.
Cale szczescie udalo mi sie go zgubic
bo bylo by baaaardzooo slabo.
chyba ze bym przestawila rodzine na jedzenie pokrzywy - co pewnie i na zdrowie im by wyszlo
haniuta jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:51   #890
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomo軼i: 6 827
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez uskow
Dlatego ja wchodz tylko w panel u篡tkownika Nie chc zna nowych w徠k闚
co by nie p鎩嗆 w 郵ady mojego chomikowania
agnieska jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:53   #891
nervica
Raczkowanie
 
Avatar nervica
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Antwerpia, Belgia
Wiadomo軼i: 190
Dot.: Opalamy si!!!!

Oj prawda, Wiza to kopalnia informacji
Witaj haniuta

A ja si dzisiaj wygrzeba豉m z wyra ze znowu pi瘯nie i r闚no opalonymi girami
__________________


Ludzi poznaje si po ich 鄉ieciach.


(Oliver Brown)
nervica jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 10:57   #892
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomo軼i: 12 363
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez uskow
Dlatego ja wchodz tylko w panel u篡tkownika Nie chc zna nowych w徠k闚
Ja si kiedy zdenerwowa豉m i ca陰 subskrybcj wy陰czy豉m,wi璚 w panelu mam tylko niedobitki sprzed roku
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do 篡cia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 11:05   #893
haniuta
Przyczajenie
 
Avatar haniuta
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 6
Dot.: Opalamy si!!!!

..oraz mam taki patent (pewnie banalny ale sie sprawdza) na NIE耗ΘN。E paznokcie przy uzyweaniu balsamow i samoopalaczy - kiedy nakladam balsam zawsze jak mam je pomalowane, dzieki czemu brudzi sie co najwyzej lakier,a lakier jak to lakier 豉two zmyc i polozyc na nowo.

trenuje tez wcieranie avenki na wierzch dloni watka i powiem wam ten patent tez nie jest zly, coprawda wymaga gimnaztyki - jak wetrzec z skore dloni a jednoczenie nie wetrzec i wyszorowac opuszki palcow - ale mozna dojsc do wprawy.
haniuta jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 11:18   #894
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomo軼i: 2 343
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Opiumalfa
hej Haniuta

zauwa篡造軼ie ze niekt鏎e z nas (ja tez swojego czasu zamiast napisac skr鏒 LRP (la roche posay) piszemy LPR (liga Polskich Rodzin)
O tak, to jest podst瘼ne... Ja si pilnuj, 瘸dnych tam LPR Jak by豉 inna opcja plityczna, to 豉two by這 zrobi LSD z SLD
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 11:24   #895
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomo軼i: 2 158
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Basia39
haniuta witamy
Ja tez u篡wam samoopalacza Avenki i nic z貫go mojej mordce nie robi, wr璚z przeciwnie delikatnie nawil瘸 i nadaje 豉dny odcie.

KamaO zwi cytat z tego posta troch
Do us逝g
__________________
Psy maj w豉軼icieli - koty maj s逝膨cych
kamaO jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 11:24   #896
Myszi
Wtajemniczenie
 
Avatar Myszi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Solaris
Wiadomo軼i: 2 129
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez Erato
O tak, to jest podst瘼ne... Ja si pilnuj, 瘸dnych tam LPR Jak by豉 inna opcja plityczna, to 豉two by這 zrobi LSD z SLD
Jak to kiedy powiedzia pan Kalisz:
"ㄠcznie w ubieg造m roku Centralne Biuro 奸edcze zabezpieczy這 88 kilogram闚 marihuany, 53 kilogramy heroiny, 17,5 tysi帷a tabletek SLD."
__________________
To m闚i豉m ja - Myszi

Still figuring it out.
Myszi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 11:43   #897
Wojtusia
Zakorzenienie
 
Avatar Wojtusia
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomo軼i: 6 456
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez natii4
Co do alternatywnych sposob闚 opalania si U篡wa kt鏎a z was rajstop w spreyu?
Ja ostatnio widzia豉m w sklepie, ale nie odwa篡豉m si kupi. Czekam, a kto opisze wra瞠nia z u篡wania takiego specyfiku. Widzia豉m, 瞠 by造 testety i chyba r騜ne odcienie tego sprayu. No c騜, interesuj帷e, ale w ciemno nie kupi.
Wojtusia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 11:49   #898
uskow
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomo軼i: 1 965
Dot.: Opalamy si!!!!

Naprawd s rajstopu w spray`u? Czy sobie 瘸rtujecie?
__________________

uskow jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 11:58   #899
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gda雟k/Warszawa
Wiadomo軼i: 2 927
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez uskow
Naprawd s rajstopu w spray`u? Czy sobie 瘸rtujecie?
S, s. Zobacz cho熲y tu:
http://www.airstocking.pl/
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-23, 13:50   #900
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 5 314
Dot.: Opalamy si!!!!

Cytat:
Napisane przez evitka21
ja pr鏏owa豉m chusteczki LRP i jak dla mnie super sprawa-nawet na ca貫 rece mi jeszcze starczy這.

Jednak s zdecydowanie za drogi co (prawie) codziennego u篡tku
Zgadza si, 瞠by utrzyma opalenizn trzeba u篡wa co drugi dzie.
Ale i tak moim zdaniem s przeboskie - w豉郾ie si dzi jedn pomizia豉m i buzia od razu inaczej wygl康a.
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
balsam br您ujacy, balsamy br您uj帷e, dove summer glow, opalenizna, samoopalacz, samoopalacze

Nowe w徠ki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:59.