letnia przemiana - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-22, 21:23   #1
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30

letnia przemiana


a więc tak... nadchodzi lato i chciałabym troszke się odmienić zmienić kolorek włosków.. myślałam o blondzie,ale nie wiem jaki odcień by mi pasował dlatego prosze o rade i z góry dziękuję
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC01663.JPG (59,0 KB, 342 załadowań)
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-22, 21:27   #2
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

jak ktoś chce to moge dodać jeszcze inne fotki jakby ta była mało wyraźna
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-22, 21:50   #3
Olllka
Raczkowanie
 
Avatar Olllka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 92
Dot.: letnia przemiana

no pododawaj jeszcze pare innych tak samej siebie najlepiej i z bliska ale moim zdaniem ładnie Ci w tym kolorku co masz
__________________
"...And you know that you’re good...
...Cause they told you could be...
...The next BEST superstar..."
Mel C.
Olllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 07:40   #4
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 250
Dot.: letnia przemiana

kolor włosów Ci pasuje, aczkolwiek jeśli chciałabyś jakiejś odmiany również koloru to proponowałabym Ci kilka orzechowych pasemek,takich w ciepłym kolorze no i jakieś leciutkie cieniowanie włosków
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg czarnulka.jpg (33,4 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fajny fryzio.jpg (9,5 KB, 52 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg krótkie blondd.JPG (19,5 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg supcio fryz.jpg (29,0 KB, 34 załadowań)
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 10:15   #5
Olllka
Raczkowanie
 
Avatar Olllka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 92
Dot.: letnia przemiana

aa ja mysle że tutaj pierwsza fryzurka Simpson była by fajna dla Ciebie
__________________
"...And you know that you’re good...
...Cause they told you could be...
...The next BEST superstar..."
Mel C.
Olllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 15:39   #6
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: letnia przemiana

kilka propozycij odemnie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 50wroc.JPG (56,0 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg BO04small.JPG (14,3 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg images152158_hair24.JPG (28,0 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg largemedium11.JPG (46,0 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jolkr.JPG (10,1 KB, 30 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 15:57   #7
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

oj dziękuję za propozycje może coś jeszcze? czyli w blond lepiej nie? a może do jakiegoś brązu rozjaśnić a potem jakieś blond pasemka? kurde... bo zmiana by się przydała ale kochane jesteście
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC01661.JPG (62,9 KB, 224 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 16-02-06_1916.jpg (47,8 KB, 271 załadowań)
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 16:23   #8
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

dodam kilka fotek które ukazuja to co chciałabym miec na głowce myslicie ze mi pasuje?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 017_heidimueller_nbctca05.jpg (50,7 KB, 56 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg galeria_fryzur_Simpson-Ashlee-02.jpg (23,9 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Natalia_Dziewczyna_790489.jpg (63,5 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg normal_3.jpg (25,6 KB, 24 załadowań)
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 16:34   #9
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: letnia przemiana

Jak na lato to jakiś wakacyjny kolorek- blond . Ostatnio ciągle mam ciemne włosy a teraz zastanawiam sie nad czymś jasnym- ładnie podkreśla opaleniznę i rozświetla twarz .
P.S. Przystojnych masz kolegów .
Ehinokokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 16:55   #10
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

hehe.. ale myślisz że będzie mi blond pasować? bo nie każdemu nietstey pasuje dlatego już pytam się o opinie innych ludzi hehe... to nie są koledzy tylko przyjaciele tacy naj,naj aa.. przystojni to swoją drogą ważne że mają wspaniałe serducha
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 17:15   #11
Olllka
Raczkowanie
 
Avatar Olllka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 92
Dot.: letnia przemiana

ta fryzurka co kaska22 dołączyłą (nizej fotka) tesh fajna i mogłabys właśnie sobie dobrać ten kolorek jakieś pasemka tak jak Ci sie pdoba, ale napewno nie całe na blond, bo Tobie dobrze w tym ciemnym kolorku
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jolkr.JPG (10,1 KB, 18 załadowań)
__________________
"...And you know that you’re good...
...Cause they told you could be...
...The next BEST superstar..."
Mel C.
Olllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 17:16   #12
Olllka
Raczkowanie
 
Avatar Olllka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 92
Dot.: letnia przemiana

fajny kolorek ma Simpson z tych które Ci sie podobaja
__________________
"...And you know that you’re good...
...Cause they told you could be...
...The next BEST superstar..."
Mel C.
Olllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 17:31   #13
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

Ollka a myślisz ze będzie mi dobrze w tym kolorku co ma Ashley? bo tak się zastanawiam... ale dzięki Ci za zabranie głosiku
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 18:14   #14
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: letnia przemiana

co do blondu to bym sie troche zastanowila.Ale mysle ze w jasnym brazie to bys ciekawie wygladala
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 20:01   #15
Milky_quartz
Zadomowienie
 
Avatar Milky_quartz
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Z roznych miejsc:)
Wiadomości: 1 966
Dot.: letnia przemiana

Ja również radzę Ci orzechowe pasemka Ciężko stworzyć naturalny blond na naturalnie ciemnej główce pozdrawiam
Milky_quartz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 20:15   #16
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

mhm... .właśnie,własnie... tak myśle i myśle i nadal jestem w kropce... najbardziej mi się podoba fryz Ashley... :P widzicie mnie w niej? SsAsSaSsAsSas
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg galeria_fryzur_Simpson-Ashlee-02.jpg (23,9 KB, 19 załadowań)
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 20:17   #17
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

tzn... nie sam kształt fryzurki a kolorek taki kolorek mnie kręci co Wy na to?
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 21:48   #18
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: letnia przemiana

Ja wyobrazam sobie ciebie w tym kolorku,tylko niewiem jaka farba uzyskasz,jak sie nie myle to jest nalozona farba ciemny blad i na to cieniutkie pasemka lub baleyage
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 22:41   #19
czarna-nirvanka
Raczkowanie
 
Avatar czarna-nirvanka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 173
Dot.: letnia przemiana

a moze pasemka?
czarna-nirvanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 08:19   #20
Olllka
Raczkowanie
 
Avatar Olllka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 92
Dot.: letnia przemiana

tak princess mi sie bardzo podoba i mysle że byś super wyglądała tylko do tego jakies zwariowane ściecie, jakiś fajny ciuch i bedzie slicznie
__________________
"...And you know that you’re good...
...Cause they told you could be...
...The next BEST superstar..."
Mel C.
Olllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 08:27   #21
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

dziękuę Wam najwyżej wydrrukuje to zdjęcie i pójde do fryzjera bo sama wole sie nie mieszać,bo mam przykre wspomnienia ale nadal czekam na dalsze propozycje jak będę miała ten kolorek to od razu zamieszczam moje foteczki
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 08:42   #22
Papiszynka
Zakorzenienie
 
Avatar Papiszynka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 11 785
Dot.: letnia przemiana

Mi sie wydaje ze w blondzie nie bedzie Ci ladnie.Bedziesz wygladac pospolicie, w ciemnych wlosach wygladasz ciekawiej i w ogole Twoja twarz nie pasuje do blondu, ale to tylko moje zdanie Moja kolezanka ma bardzo fajnie zrobione wlosy, Ty tez mozesz sobie cos takiego zrobic- dosc mocno wycieniowane, ciemne, a z booku przy twarzy kilka jasnych pasemek. Naprawde super to wyglada no ale ona tez ma super fryzjerke
Papiszynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 08:47   #23
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

Papiszynko a masz może zdjęcie sowjej koleżanki? bo jak tak fajnie wygląda to i ja może bym spróbowała... w sumie to też myśle że blon nie dla mnie... mhm... raczej jakiś brązik z jaśniejszymi pasemkami dla ożywienia wchodzi w gre dzięki za rade
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 10:59   #24
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: letnia przemiana

A może posiadasz trochę większe zdjecie Twarzy?
Zrobiłam taką poglądową fryzurkę, ale chyba nie wygląda fajnie
Ehinokokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 16:27   #25
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

no troszke nie poszło ale w kolorku jakoś się widze mhm.. kochana jesteś właśnie czegoś takiego było mi trzeba zaraz dodoam jakieś inne fotki jak dam rade to mogłabyś jeszcze raz mi zrobić taki fotomontaż?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 16-02-06_2006.jpg (9,9 KB, 143 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 16-02-06_2012.jpg (42,8 KB, 94 załadowań)
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 11:38   #26
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

ejjj.... drogie forumowiczki pomóżcie mi bardzo prosze
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 11:55   #27
paula00
Rozeznanie
 
Avatar paula00
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 610
Dot.: letnia przemiana

Cytat:
Napisane przez prince$$
mhm... .właśnie,własnie... tak myśle i myśle i nadal jestem w kropce... najbardziej mi się podoba fryz Ashley... :P widzicie mnie w niej? SsAsSaSsAsSas

ja cie osobiscie widze w tej fryzurce i w tym kolorku do tego letnia opalenizna i bedzie miodzio

a tak wogole co to za przystojniakow tam masz ?
__________________
... just ask me.
paula00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 12:02   #28
prince$$
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 30
Dot.: letnia przemiana

Cytat:
Napisane przez paula00
ja cie osobiscie widze w tej fryzurce i w tym kolorku do tego letnia opalenizna i bedzie miodzio

a tak wogole co to za przystojniakow tam masz ?
a Oo... dzięki za rade a te przystojniaczki to moi przyjaciele haha... kurde... przystojni nie? ale serca i charaktery mają pikne a wiec podwójne szczęście a co? podobają Ci się? pozdrawiam
prince$$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 12:57   #29
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: letnia przemiana

Witaj Moim zdaniem nie będzie pasował ci ten blond Jeżeli koniecznie chcesz mieć troche jaśniejsze włosy zrób kilka pasemek, albo wybierz jakiś jaśniejszy odcień brązu Na farbowanych włosach od razu na 100% nie wyjdą takie jasne pasemka. Jeżeli chodzi o fryzurę to pasowałaby ci grzywka ze skosu, żeby nie tak całkiem na czoło Pozdrawiam
Ninedin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 13:13   #30
paula00
Rozeznanie
 
Avatar paula00
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 610
Dot.: letnia przemiana

Cytat:
Napisane przez prince$$
a Oo... dzięki za rade a te przystojniaczki to moi przyjaciele haha... kurde... przystojni nie? ale serca i charaktery mają pikne a wiec podwójne szczęście a co? podobają Ci się? pozdrawiam

baaaaaa i to jak !!! ucaluj ich odemnie
__________________
... just ask me.
paula00 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:54.