Kremy z filtrami UV pod oczy - ZBIORCZY - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-19, 10:22   #91
Evka
Wtajemniczenie
 
Avatar Evka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 456
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Paula07
Evka, Biodrma podrazniła ci skórę wokół oczu, ponieważ zawiera alkohol w składzie,po prostu musisz na te okolice uzywać filtra bez alkoholu.
No właśnie wiem o tym alkoholu, wybrałam go bo mam mieszaną cere i głupia wysmarowałam się nawet na oczy Teraz wiem że pod oczka inny filtr musze kupic, przymierzałam się właśnie do tej polecanej przez Was Avenki choc kolor mnie troche przeraża

Dzięki dziewczyny za pomoc !
Zabieram się do lektury podanych przez Was linków i akcji ratunkowej
Evka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-19, 14:14   #92
agateczka
BAN stały
 
Avatar agateczka
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 660
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

hej, ja mam ten do wrazliwych miejsc Avene i rzeczywiscie kolor nieciekawie wyglada na pierwszy rzut oka ale po nalozeniu nie wyglada tak zle tylko nie podoba mi sie w nim ze wlasciwie wogole sie nie wchlania i nie moge przy nim stosowac tuszu do rzes bo po kilku minutach powstaje fatalny efekt podbitych oczu, poniewaz tusz odbija sie na nim okropnie
agateczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-26, 18:33   #93
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Ja uzywam antka dp i wszystko bylo ok, az do czwartku. Na oczy i pod nakładam więc emulsję avene, ale i tak oko (tylko lewe) łzawi i szczypie. Caly czas muszę wycierać łzy i szczególnie zewnetrzny kącik oka jest juz czerwony jak nie wiem co.
Skoro nawet avene tak działa, to co robic? No i tylko jedno oko, prawe czasem troszke, a lewe to masakra :-(
Jak siedzę w domu i nie nakładam tuszu to ok, a jak bede wychodzic, to nie wiem. Chyba spłaczę cały tusz i będę wyglądać, jak czarownica :/
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-30, 13:34   #94
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Evka
Teraz wiem że pod oczka inny filtr musze kupic, przymierzałam się właśnie do tej polecanej przez Was Avenki choc kolor mnie troche przeraża
kolor jest piękny, to taki mineralny odpowiednik wycofanego łososia na skórze jest po prostu niewidoczny, w przeciwieństwie do białych filtrów.

a jeżeli chodzi o filtry pod oczy, to wg mnie SVRy wybitnie się do tych okolic nie nadają. z innymi filtrami raczej nie miałam do tej pory problemów.
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-30, 15:07   #95
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 343
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Ash
Ja uzywam antka dp i wszystko bylo ok, az do czwartku. Na oczy i pod nakładam więc emulsję avene, ale i tak oko (tylko lewe) łzawi i szczypie. Caly czas muszę wycierać łzy i szczególnie zewnetrzny kącik oka jest juz czerwony jak nie wiem co.
Skoro nawet avene tak działa, to co robic? No i tylko jedno oko, prawe czasem troszke, a lewe to masakra :-(
Jak siedzę w domu i nie nakładam tuszu to ok, a jak bede wychodzic, to nie wiem. Chyba spłaczę cały tusz i będę wyglądać, jak czarownica :/
Ash, a ja off topic - dlaczego znikłaś z avatara? Po co nam tu jakaś indyjska misska?
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-30, 21:19   #96
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Podłączam się do Erato - Ash, kurna, wracaj do nas, niech ta "indyjska misska" siedzi na awatarkach w Bollywodzie
  Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-30, 22:08   #97
Nikita-v
Zadomowienie
 
Avatar Nikita-v
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 1 693
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

tez miałam kiedys problem z podraznieniem skóry wokół oczu i własnie dziewczyny z wizaży poleciły mi... sama muszę się przyznac ze bardzo mnie to zdziwiło... aby posmarowac to hydrokortisonem, i rzeczywiscie pomogło.. skóra przestała piec... pózniej zaczęło znikac zaczerwienienie... stosowałam przez trzy dni... pozniej przeszłam na krem pod oczy Ziaja Calma HCL i było juz ok...
Nikita-v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-01, 15:06   #98
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Nikita-v
tez miałam kiedys problem z podraznieniem skóry wokół oczu i własnie dziewczyny z wizaży poleciły mi... sama muszę się przyznac ze bardzo mnie to zdziwiło... aby posmarowac to hydrokortisonem, i rzeczywiscie pomogło.. skóra przestała piec... pózniej zaczęło znikac zaczerwienienie... stosowałam przez trzy dni... pozniej przeszłam na krem pod oczy Ziaja Calma HCL i było juz ok...
Ostatnio dwa dni nie posmarowalam okolic oczu moim antkiem i wrocilo do normy, wczoraj posmarowalam i znow to samo. Musze skombinowac kase na filterek do oczu.
Dziś jak nałozyłam ziemię wulkaniczną, to moje lewo oko odrazu to wyczulo i zaczelo łzawic i szczypac, mimo, ze zachowalam bezpieczna odleglosc. Kurka, nie wiem, co z tym okiem.

Erato, Sandija, strasznie ta babka mi sie podoba.
p.s. Sandijo nie odpisalas mi na pw
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-01, 15:20   #99
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Ash, wiem, wiem - jak będę w domku, to Ci podam dokładną nazwę via PW

Mnie ostatnio oczka podrażnił AG Clinique'a, mimo że go stosuję od dawna o od pół roku non stop, to tak mnie teraz załatwił tylk kremik avene mi pomaga.
  Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-03, 14:46   #100
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Sandija
Ash, wiem, wiem - jak będę w domku, to Ci podam dokładną nazwę via PW
Cenę tęż podaj J
P.S. avatar zmienię, jak będę miała dostęp do netu w swoim kompie. Jestem w trakcie wymiany neostrady na DSL i od kilku dni mam bardzo ograniczony dostęp do netu.
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-04, 09:12   #101
marsi11
Zakorzenienie
 
Avatar marsi11
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 9 905
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

mnie niestety avenka podraznila w okolicach oczu, na buzce spisuje sie swietnie ale wokol oczu- koszmar tylko wychodze z domu i zaraz wygladam jak krolik a lzy sie leja
czy moge pod oczy stosowac cos innego zostawiajac na buzce avene?
marsi11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-04, 09:33   #102
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 343
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez marsi11
mnie niestety avenka podraznila w okolicach oczu, na buzce spisuje sie swietnie ale wokol oczu- koszmar tylko wychodze z domu i zaraz wygladam jak krolik a lzy sie leja
czy moge pod oczy stosowac cos innego zostawiajac na buzce avene?
A która Avenka konkretnie? Ta do szczególnie wrażliwych miejsc czy jakaś inna?
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-04, 16:55   #103
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Chciałam pochwalić tonującego antka - ponieważ nie zawiera alkoholu (!), mogę sie nim maziać pod oczętami
Więcej takich niewyskokowych filtrów LRP, proszę
  Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-04, 23:25   #104
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Sandija
Chciałam pochwalić tonującego antka - ponieważ nie zawiera alkoholu (!), mogę sie nim maziać pod oczętami
Więcej takich niewyskokowych filtrów LRP, proszę
mozna o link z obrazkiem prosic? ;p
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 09:00   #105
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 348
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Ash na KWC go nie ma, ale znalazłam go na allegro => http://www.allegro.pl/item113627437_...acy_50_ml.html

=> wersja zeszłoroczna, http://www.allegro.pl/item113925648_..._barwiacy.html
Contax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 13:42   #106
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Contax
Ash na KWC go nie ma, ale znalazłam go na allegro => http://www.allegro.pl/item113627437_...acy_50_ml.html

=> wersja zeszłoroczna, http://www.allegro.pl/item113925648_..._barwiacy.html
Dzięki
Wersja zeszłoroczna jest tansza i kusi
ale chyba filtry sie juz przeterminowaly... stad ta cena?
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 13:52   #107
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Sandija
Chciałam pochwalić tonującego antka - ponieważ nie zawiera alkoholu (!), mogę sie nim maziać pod oczętami
Więcej takich niewyskokowych filtrów LRP, proszę
zapomnialam zapytac... a jak z kolorem? zapewne brazowa tapeta odcinajaca sie od szyi?
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 15:37   #108
mar_go
Rozeznanie
 
Avatar mar_go
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 899
GG do mar_go
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Sandija
Chciałam pochwalić tonującego antka - ponieważ nie zawiera alkoholu (!), mogę sie nim maziać pod oczętami
Więcej takich niewyskokowych filtrów LRP, proszę
Ooo, ja jakaś ślepa, że mi wcześniej ta informacja o braku alkoholu umknęła.
Bardzo dziękuję Sandijko za oświecenie, bo właśnie Ci odpowiadałam w wątku o tonującej Avence że się boję tego alkoholu w składzie tonującej

Kto czyta nie błądzi




(hehe, napisałam "kot czyta nie błądzi")
__________________
Więc teraz serca mam dwa
Smutki dwa
I miłość po kres
I radość do łez
mar_go jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 14:26   #109
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Erato
No, Conti mnie wyręczyła Co prawda ja raczej podniosłam alarm z powodu łzawienia i pieczenia oczu, a nie skóry wokół. Poszukaj wątków na temat kremów Dermalibour albo Epitheliale, zerknij na KWC. To są popularne i na ogół chwalone "kremy ratunkowe" na podrażnioną skórę. Sandija też kiedyś założyła wątek o ataku uczulenia, tam dziewczyny pisały o róznych sposobach na takie sytuacje: http://www.wizaz.pl/forum/showthread...atak+uczulenia
Mnie też kuku zrobiła Bioderma, i to po kilku miesiącach bezstresowego używania także wokół oczu. Odstawiłam, oczywiście, i pod oczy używam Avene do wrażliwych miejsc, na razie spisuje się b. dobrze. To ten: http://www.wizaz.pl/produkty/baza/pr...?produkt=11308
Erato, na KWC pisza, ze ma dziwny kolor, a ja ostatnio w ogole nie nakladam makijazu. Tylko antek i jak gdzies wychodze, to sie matowie. To chyba bedzie dziwnie wygladalo, jak bede miala tylko na oczy nalozony jakby podklad...
Jak się u Ciebie sprawuje?
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 20:35   #110
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 343
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Ash, kolor rzeczywiście nie należy do najlepszych Jest to jasny beż z wyraźnym odcieniem różowym. Pod oczami wygląda to nawet nie najgorzej, bo tam zazwyczaj skóra jest albo bardzo jasna, albo są jakieś cienie, ten krem troszkę maskuje takie różnosci. Ale ogólnie nie jest to jakies strasznie widoczne, jak nakładam go wokół oczu, na resztę twarzy inny filtr i nie wyglądam jak panda w wersji różowej Jeżeli masz mocno śniadą cere, to może się dziwnie odcinać, niestety. Na jasnej skórze raczej nie powinno być problemu.
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-11, 21:28   #111
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

śniada cera może mi się tylko pomarzyć
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-20, 10:58   #112
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Dostałam dziś ten filtr. Kolor jest rzeczywiście dziwny. Wygladam jakbym dokoła oka nałożyła różowy cień. Nie podoba mi się to :/
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-20, 11:11   #113
patricja
Zadomowienie
 
Avatar patricja
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 1 835
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

A ja dzisiaj pierwszy raz posmarowałam buzke kremem na lato z spf 15 AVONa. I też mi podrażnił oczka Tak delikatnie mnie piecze skóra wokół. No to nowy krem pojdzie w odstawke ;( a ja się biore za stosowanie Waszych rad
__________________
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu,
ale nikt nie wie, jak go wskrzesić...
Albert Einstein
patricja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-20, 16:36   #114
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez patricja
A ja dzisiaj pierwszy raz posmarowałam buzke kremem na lato z spf 15 AVONa. I też mi podrażnił oczka Tak delikatnie mnie piecze skóra wokół. No to nowy krem pojdzie w odstawke ;( a ja się biore za stosowanie Waszych rad
bierz się, bierz, bo Avon nie ma fotostabilnych filtrów
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-18, 11:40   #115
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Ash
Dostałam dziś ten filtr. Kolor jest rzeczywiście dziwny. Wygladam jakbym dokoła oka nałożyła różowy cień. Nie podoba mi się to :/
no wiec używam juz jakis czas, kolor ok, nawet jak sie porządnie posamoopalam, oczy sa po prostu rozswietlone troche dzieki temu kolorowi. jednak niestety tez szczypią mnie oczy, i znow szczegolnie lewe, wlasciwie zaraz po nalozeniu mam łzy w zewnetrzym kąciku lewego oka. nie szczypie az tak jak antek, ale tez konkretnie. teraz latem zupelnie olałam tusz do rzes, ale co to bedzie, jak znow zaczne uzywac
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-18, 13:13   #116
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 348
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Ash
teraz latem zupelnie olałam tusz do rzes, ale co to bedzie, jak znow zaczne uzywac
Ash może wyjściem będzie henna i odrżywka na rzęski.
Contax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-18, 16:40   #117
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Contax
Ash może wyjściem będzie henna i odrżywka na rzęski.
miałam raz hennę i nie widziałam wielkiej różnicy. mam prawie czarne rzęsy, ale i tak z henną to nie ten efekt co tusz. Lubie wydłuzone, pogrubione
a poza tym to nie zmienia tego, ze mam calkiem spory syskomforf, kiedy oczy mnie szczypią od filtra. Kurcze, a moze my kładziemy na siebie te paskudne kremy, a za kilka lat sie okaże, że reszta świata, która patrzy na nas, jak na dziwadła, ma racje. Nigdy nic mi jeszcze nie podrazniło skóry, czy to na twarzy czy na samych powiekach, a juz na pewno nic nie powodowało łzawienia.
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-18, 19:36   #118
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 348
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Ash
miałam raz hennę i nie widziałam wielkiej różnicy. mam prawie czarne rzęsy, ale i tak z henną to nie ten efekt co tusz. Lubie wydłuzone, pogrubione
No to z uzyskaniem takiego efektu będzie problem.

Cytat:
Napisane przez Ash
Kurcze, a moze my kładziemy na siebie te paskudne kremy, a za kilka lat sie okaże, że reszta świata, która patrzy na nas, jak na dziwadła, ma racje. Nigdy nic mi jeszcze nie podrazniło skóry, czy to na twarzy czy na samych powiekach, a juz na pewno nic nie powodowało łzawienia.
To niemożliwe, ja widzę efekty po kilku miesiącach stosownia filtrów. Poza tym przemysł kosmetyczny cały czas idzie do przodu i z roku na rok będą produkowane lepsze preparaty ochronne.

Piszę to łzawiąc od sprayu Avene spf 40.
Contax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-18, 22:18   #119
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Jak nas tak szczypią te nasze oczęta, to moze sie okaze, ze na skore nie, ale na gałke filterki maja jakis zgubny wpływ.

Kurcze, trzeba jakos temu zaradzic, bo co jak tak za kierownica nagle zaszczypie? Jak tak wlasnie czasem mam, akurat nie za kierownica, bo ostatnio bardzo malo jezdze, ale jak mnie tak konkretnie zaszczypie, to musze powycierac krem, bo łzy leca, jak oszalale i nic nie widze, piecze, szczypie, brrr
__________________
Ty też możesz pomóc dzieciom spełnić ich marzenia
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-19, 13:21   #120
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Podrażnienie filtrem- skóra powiek

Cytat:
Napisane przez Ash
Dostałam dziś ten filtr. Kolor jest rzeczywiście dziwny. Wygladam jakbym dokoła oka nałożyła różowy cień. Nie podoba mi się to :/
Ja też mam ten filterek i pod oczami sprawuje się po prostu świetnie. Kolor w moim przypadku jest taki mocno ciemnobeżowy tylko w tubce i chwilę po nałożeniu, bo za sekundę jaśnieje i już zupełnie nie odcina się od reszty twarzy. Do tego maskuje cienie pod oczami i jeszcze nie zdarzyło się, żeby mnie podrażnił. Za to zbiera się w załamaniach skóry i zmarszczkach śmiechowych:-(
joasiak1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:02.