Wysyp krostek- co jest przyczyną? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-23, 22:02   #1
wewelinka
Zadomowienie
 
Avatar wewelinka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 717
Unhappy

Wysyp krostek- co jest przyczyną?


sluchajcie otóż ostatnio mnie wysypało jak za młodziutkich lat i za chiny nie wiem jaka moze byc tego przyczyna może to od solarium ? może przez to że odstawiłam hormony? a może w ogóle przez wysoką temperature (miejsce w którym pracuje nie jest klimatyzowane i jest tu średnio temp 30stopni) dziewczyny ratujcie bo juz nie mam co ze sobą zrobić
__________________
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz!"
wewelinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 23:08   #2
soniczka
Raczkowanie
 
Avatar soniczka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mikołów
Wiadomości: 67
GG do soniczka
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

mam ten sam problem. od pewnego czasu wysypało mi się na buźce, pleckach i dekoldzie!! ale akorat zauważylam to przed pierwszym pójściem na solarium, więc ono nie jest powodem, a tabletki hormonalne odstawiłam w marcu, więc tez nie... moze coś w powietrzu wisi?
soniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-23, 23:39   #3
falkka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 457
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

ja jak odstawiłam tabletki hormonalne to wysypało mnie jak sitko. stawiałabym na to . buzia doszła do siebie po około roku ! mam nadzieje ze u ciebie tak nie bedzie, ale przecież każdy reaguje inaczej.

hmm a co do solarium to na wizażu wyczytałam z najpierw daje chwilową poprawę później zaś wysypuje jesczze mocniej i twarz prdukuje wiecej sebum. wiec ten czynnik tez jest mozliwy.

a moze powinnaś iśc do dermatologa?
__________________
Mój kramik

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=474228
falkka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 00:47   #4
Papiszynka
Zakorzenienie
 
Avatar Papiszynka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 11 785
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

Mnie tez strasznie wysypalo, ale to niestety wina dupiastych kosmetykow no ale naprawde, tragedia, moze to serio cos z tym powietrzem nie tak?
Papiszynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 00:49   #5
Gosia_Szymonek
Rozeznanie
 
Avatar Gosia_Szymonek
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 626
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

Dziewczyny, to na bank przez odstawienie tabletek. Wysyp nie musi nastąpi tuż po, ale na przykład po 2, 3, 4, itd. miesiącach. Ja tak miałam. W lutym 2005 roku odstawiłam Harmonet, cera mi się pogarszała powoli ale sukcesywnie i we wrześniu miałam już tak duży problem, że musiałam wybrać się do dermatologa i zaczęłam terapię antybiotykową, która de facto okazała się nieskuteczna. Wróciłam do antykonceptów pod koniec roku i znów mam piękną buźkę i plecki. Boję się tylko co ze mną będzie, gdy ponownie będę musiała lub będę chciała zrobić przerwę. W tym momencie zmieniam tabletki na Yasmine i mam cichą nadzieję, że w razie czego ich odstawienie nie będzie takie bolesne jak odstawienie Harmonetu lub, że im jestem starsza tym mniejsza szansa na wysyp No cóż...pozostała jedynie nadzieja.
Pozdrawiam.
Gosia_Szymonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 07:59   #6
soniczka
Raczkowanie
 
Avatar soniczka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mikołów
Wiadomości: 67
GG do soniczka
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

a w ogóle po ile są yasmin? bo ja po harmonecie miałam zmiane na novonett i odstawiłam wcześniej, no i możliwe,że teraz są skutki.... też bede musiała iść do dermatologa, ale oo matko... u nas są takie wredne babsztyle!! ewentualnie pójdę prywatnie... poczekam jeszcze z tydzień, jak nic nie zniknie to ide.
soniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 08:01   #7
soniczka
Raczkowanie
 
Avatar soniczka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mikołów
Wiadomości: 67
GG do soniczka
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

ps jak tak dalej pójdzie to dośmiertnie będziemy łykać pigułki nawet nie mając z sexem itp nic wspólnego ;]

bo ginekologa o tabletki takie,by i na trądzik działaly prosic nie będe... bo moja mama brała pigułki antykon. też działające na jej doolegliwości [coś z jajnikiem] i urodziła mnie... nie żebym była niechciana
soniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 09:25   #8
wewelinka
Zadomowienie
 
Avatar wewelinka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 717
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

ale ja juz kiedys odstawialam tabletki i nic mi sie po nich nie dzialo a teraz to sie załamałam... wcześniej jak ich nie brałam to miałam gładziutką buzię a teraz to "o matko i córko" a nie ma pewnie niewielkiej tabletki ze znikomą dawką hormonów? bo nie chce mi sie truć tym świństwem
__________________
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz!"
wewelinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 11:58   #9
Gosia_Szymonek
Rozeznanie
 
Avatar Gosia_Szymonek
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 626
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

Harmonet kosztuje ok. 34 zł. także nie są najtańsze. Yasmin podobnie. Słyszałam, że oba preparaty mają bardzo małą w porównaniu z innymi dawkę hormonów także powinny być OK. No ale to, że mnie po ich odstawieniu obsypało to fakt niezaprzeczalny.
Gosia_Szymonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 22:21   #10
soniczka
Raczkowanie
 
Avatar soniczka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mikołów
Wiadomości: 67
GG do soniczka
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

no to mamy problem... no to co my mamy z tymi pigulkami ? znowu woda się w organiźmie zacznie odkładać, nowe 2kg przybędzie na wadze ;/ ale lepiej gruba i gładka niż chuda i pryszczata...
soniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-25, 12:00   #11
tula1980
Raczkowanie
 
Avatar tula1980
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Atlantyda
Wiadomości: 233
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

Cytat:
Napisane przez wewelinka
sluchajcie otóż ostatnio mnie wysypało jak za młodziutkich lat i za chiny nie wiem jaka moze byc tego przyczyna może to od solarium ? może przez to że odstawiłam hormony? a może w ogóle przez wysoką temperature (miejsce w którym pracuje nie jest klimatyzowane i jest tu średnio temp 30stopni) dziewczyny ratujcie bo juz nie mam co ze sobą zrobić
Moczem to!!
__________________
Żadna miłość, przyjaźń, szacunek nie jednoczy tak jak wspólna nienawiść do czegos.
tula1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-25, 16:58   #12
Little Angel
Wtajemniczenie
 
Avatar Little Angel
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Bydzia
Wiadomości: 2 458
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

Cytat:
Napisane przez soniczka
no to mamy problem... no to co my mamy z tymi pigulkami ? znowu woda się w organiźmie zacznie odkładać, nowe 2kg przybędzie na wadze ;/ ale lepiej gruba i gładka niż chuda i pryszczata...
z tym tyciem po hormonach to raczej pic na wode-kobiety lubia sobie wytlumaczyc z czego wynika te pare dodatkowych kilo i tyle
A co do pryszczy to radze sie zastanowic nad inna forma leczenia.Sama jestem w podobnej sytuacji i nie mam zamiaru brac hormonow ponownie z powodu cery.Wiem,ze po odstawieniu i tak wszystko wroci wiec sie nie truje nadaremno.A dermatolodzy bardzo lubia wciskac hormony bo moga wtedy sobie powiedziec"jestem super lekarzem,nastapilo cudowne uleczenie".Ale ja mam w d**** takie uleczenie.
Little Angel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 00:32   #13
wesoła jola
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 7
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

Witajcie
mnie tak wysypało po odstawieniu tabsów. Ale to był koszmar!- obrzydliwe ropne krosty. Teraz mam piękną cerę! Co robię? Peeling raz w tygodniu,picie wody mineralnej 2 l dziennie i codzień na czczo łyżeczka oliwy z oliwek to działa.
wesoła jola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 22:12   #14
soniczka
Raczkowanie
 
Avatar soniczka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mikołów
Wiadomości: 67
GG do soniczka
Dot.: juz nie wiem co sie stalo z moja buzia

peeling robie już dłuugo, wode piję litrami... i właśnie w trakcie tego wszystkiego mnie obsypało. maaaaaasaka [choć wiem,że woda na serio pomaga ;] ]

a co do wody w organiźmie za czasów brania hormonów... mi tak lekarz powiedział. aczkolwiek ja nie przytyłam no.. może po zimie waga sie zmieniła,ale już wracam do normy i w ogole to na pewno za sprawa zimnych wieczorów z ciastkami ;]

ps. na syfki troszke już mi pomaga penaten w kremie(ok 7 zł) .A bynajmniej łagodzi podrażnienia.
soniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:35.