Jak poprawic wyglą cery ? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-24, 15:51   #1
rafi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Question

Jak poprawic wyglą cery ?


WItam
Zaczne od tego ze jestem facetem, pewnie jednym z nielicznych tu na forum
W zasadzie niemam wiekszych problemow ze skóra, chociaz od czasu do czasu cos mi wyskakuje, chcialbym zeby to "od czasu do czasu" bylo rzadziej, a o ile to mozliwe w ogole

Do mycia twarzy uzywam aktywnego zelu nivea for men, kremu nawilzajacegeo tez NfM, po goleniu balsam NIvea Mild i 2 razy an tydzien robie peeling gruboziarnisty Lirene. o
Moj typ skory to hmm wrazliwa alergiczna, chociaz przez ostatni rok zrobila sie taka bardziej gruba i meska mam 17 lat.

Jak juz wyzej pisalem chcialbym poprawic wygalad skory, hm moze jakies suplementy czy cuś no niewiem...
Z góry dziekuje za sensowne wypowiedzi

pozdrawaim Rafal
rafi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 12:37   #2
tula1980
Raczkowanie
 
Avatar tula1980
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Atlantyda
Wiadomości: 233
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Przeczytaj sobie wątek "koleżanka ładnie wyleczyła cere"
__________________
Żadna miłość, przyjaźń, szacunek nie jednoczy tak jak wspólna nienawiść do czegos.
tula1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 20:00   #3
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Cytat:
Napisane przez rafi
WItam
2 razy an tydzien robie peeling gruboziarnisty Lirene. o
Moj typ skory to hmm wrazliwa alergiczna,
Przy wrażliwej i alergicznej cerze BROŃ BOŻE peelingi gruboziarniste...zrobisz krzywde cerze takimi mocnymi zabiegami..jedynie drobnoziarnisty a już najlepszy będzie enzymatyczny...
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 20:25   #4
joasia1313
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 11
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

rafał podziwiam, nawet ja tak o cere nie dbam!
polecam ci skrzyp i pokrzywę z humavitu.
jem od jakiegos czasu i zaczynam wiedziec efekty - szczególnie na paznokciach i włosach, ale to pewnie bardziej dzieczyny zaintersuje.
nie wiem czy na cere pomoże, ale sprobowac nie zaszkodzi.
joasia1313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 20:28   #5
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Aha, możesz tez łykać wit. A i E...bo nie ma to jak dbac o cere od wewnątrz...Pamiętaj-dieta też jest bardzo wazna!!
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-28, 12:42   #6
rafi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Cytat:
Napisane przez AAgusiaczeK
Przy wrażliwej i alergicznej cerze BROŃ BOŻE peelingi gruboziarniste...zrobisz krzywde cerze takimi mocnymi zabiegami..jedynie drobnoziarnisty a już najlepszy będzie enzymatyczny...
nooo faktycznie troche ostry jest ale myslalem ze tak ma byc
co konkretnego mozesz polecic z tych enzymatyczny ?
rafi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-28, 13:13   #7
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa
Wiadomości: 2 927
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=9050
Z tańszych ten Sama używam, co prawda nie mam już niestety 17 lat ale cerę nadal wrażliwą i alergiczną.
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-28, 17:09   #8
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Cytat:
Napisane przez rafi
nooo faktycznie troche ostry jest ale myslalem ze tak ma byc
co konkretnego mozesz polecic z tych enzymatyczny ?
Z tych tanszych i skutecznych to Ziaja- czerone opakowanie- ok. 10 zł kosztuje, ale jest naprawde świetny. Sama używałam..poleca
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-28, 23:22   #9
rafi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

oki dzieki dziewczyny, wyprubuje

a co sadzicie na temat mydla siarkowego ? Czy jest bardzo wsuszajace/odpowiednie dla mnie ?
rafi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 11:40   #10
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Cytat:
Napisane przez rafi
oki dzieki dziewczyny, wyprubuje

a co sadzicie na temat mydla siarkowego ? Czy jest bardzo wsuszajace/odpowiednie dla mnie ?
JAko kosmetyczka odradzam...z tego co piszesz wynika,że nie potrzebujesz takiego drastycznego środka..
Wybierz się raz na pół roku do kosmetyczki na oczyszczanie i nie powinienes mieć większych problemów...
Pamiętaj o codziennej pielęgnacji cery rano i wieczorem( lekkimi emulsjami myjący i tonik, ktory jest podstawą do nienagannej cery).
Pozdrawiam
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:26   #11
rafi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

tonik ? ktory mogla bys polecic ? i w jakiej kolejnosci to wszystko bo zaczynam sie gubic... zel do mycia twarzy, golenie, balsam po goleniu taonik krem ?? hmm i nieiwem moze sei myle ale czy po toniku nieswieci sie cera ?
rafi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 17:11   #12
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Nie mam pojęcia w jakiej kolejności...Ale jeśli chodzi i świeceniu cery po toniku, to zależy jaki tonik. Aktualnie używam AA young Oceanica i skóra sie wcale nie swieci. Gdyby nawet ta powłoczka znikłaby po ok 10 minutach.
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 18:43   #13
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Cytat:
Napisane przez rafi
tonik ? ktory mogla bys polecic ? i w jakiej kolejnosci to wszystko bo zaczynam sie gubic... zel do mycia twarzy, golenie, balsam po goleniu taonik krem ?? hmm i nieiwem moze sei myle ale czy po toniku nieswieci sie cera ?
W bardzo dobrej kolejności wymieniłeś wszystkie czynności
Zawsze najpierw żel do mycia twarzy np. z firmy AA, potem golenie( pisze to podług Ciebie, ja się nie gole na twarzy ), balsam po goleniu, tonik, tez delikatny a AA( i cera się nie świeci, a po uzyciu żelu do mycia musisz wrócic do odpowiedniego pH skóry, ktore zele myjące zmieniają, podobnie jak mleczka do demakijażu, których uzywają kobiety) a po toniku, lekki krem. Najlepiej z tej samej serii co żel, i tonik, ale na to nie ma reguły. Krem najlepeij matujący,, bo jesteś facetem, więc puder nie wchodzi w gre.
Co do matujących kremów to przeszukaj forum, bo było sporo watków na ten temat.
Pozdrawiam i jeśli masz jeszcze jakieś watpliwości to pytaj
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:32   #14
rafi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Dzieki bardzo mi pomoglas!! buziak

rozumiem ze mialas an mysli te 2 kosmetyki ?
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ils&itemid=662

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=2734

Mam jeszcz taki pytanko co do mojego noska, niestety niemam cyfrowki takze musze to jakos opisac.. jesli sie przyjzec tak z bliska do lustra pod swiatlem to na nosie mam takie hmm niewiem jakby ?zapchane? pory nie sa to pryszcze ale tak jakby powiekszone, wypukle pory, kolor maja normalny jak reszta skury... mam andzieje ze lapiesz o co mi chodzi da sie to jakos naprawic ?

pozdrawiam
rafi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:38   #15
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Cytat:
Napisane przez rafi
Dzieki bardzo mi pomoglas!! buziak

rozumiem ze mialas an mysli te 2 kosmetyki ?
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ils&itemid=662

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=2734

Mam jeszcz taki pytanko co do mojego noska, niestety niemam cyfrowki takze musze to jakos opisac.. jesli sie przyjzec tak z bliska do lustra pod swiatlem to na nosie mam takie hmm niewiem jakby ?zapchane? pory nie sa to pryszcze ale tak jakby powiekszone, wypukle pory, kolor maja normalny jak reszta skury... mam andzieje ze lapiesz o co mi chodzi da sie to jakos naprawic ?

pozdrawiam
Miałam na myśli serię pomarańczową z AA..do cery normalnej, mieszanej..Dokładnie jest to żel aktywy do mycia twarzy i tonik do cery normalnej i mieszanej( seria z takim pomarańczowym paseczkiem). Postaram się znaleźć i wkleje Ci link. W każdej lepszej drogerii dostaniesz tą serię, jest delikatna i naprawde dobra9 w jej skład wchodzi tez krem do twarzy)..

To zaskórniki, wagry....musisz isć do kosmetyczki na oczyszczanie twarzy..Wycisnie Ci je mechanicznie i powinno być ok. Takie oczyszczanie jeśli nie masz wiekszych problemów z cera wystarczy raz na pól roku..
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:47   #16
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

http://www.oceanic.com.pl/ to jest ta seria...niby do wrażliwej, ale jest też doskonała do normalnej..do takiej jak Twoja( wnioskuje tak z Twoich opisów)
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:59   #17
rafi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

no mam mam
ale w tej pomaranczowej seri sa 3 toniki,
-t. bezzapachowy
-t. matujaco-ozezwiajacy
-t nawilzajaco lagodzacy

i wez tu badz madrym

Cytat:
To zaskórniki, wagry....musisz isć do kosmetyczki na oczyszczanie twarzy..Wycisnie Ci je mechanicznie i powinno być ok. Takie oczyszczanie jeśli nie masz wiekszych problemów z cera wystarczy raz na pól roku..
nno moze sie przelamie i pujde ale chyba bym sie dziwnie czu jako facet u kosmetyczki hmmm
rafi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:59   #18
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Ja nie polecam mechanicznego oczyszczania...brrr. Mi na zaskórniki pomagają kwasy. Możesz tez używać maseczek z glinką zieloną np. Demraglin, Argileitz stosowane regularnie naprawdę pomagają
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:03   #19
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Na Twoim miejscu wzięłabym matujaco-odświeżajacy, albo ten zwykły bezalkoholowy.
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:10   #20
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Weź matująco-ozeźwiający...jest naprawde godny polecenia..
A co do mechanicznego oczyszczania...jeśli jest profesjonalnie wykonane nie ma skutków ubocznych..Do mnie klienci zawsze wracają...I już nie raz i nie dwa oczyszczałam faceta, nie ma w tym nic dziwnego i dla żadnej kosmetyczki nie będzie to dziwne..
A z autopsji wiem,że facetów bardziej boli Sa chyba mniej odporni na ból...
I nieprawda jest, że po oczyszczaniu trzeba tydzień siedzieć w domu z zaczerwienioną buzią..te czasy już minęły....Moje klientki nigdy nie czuły dyskomfortu po zabiegu....
Poszukaj naprawde dobrego salonu i profesjonalnej kosmetyczki a na pewni będziesz zadwolonyz efektów...I nie wstydź się...Wielu mężczyzn odwiedza salony...mnie to bynajmniej już nie dziwi...
Pozdrawiam
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-31, 23:11   #21
rafi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Thumbs up Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Dzieki bardzo mi pomogalas

Kupilem sobie ten tonik, calkiem fajny mam jeszcze pytanie peeling robi sie przed zcy po umyciu buzki ?

pozdrawiam
rafi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 08:19   #22
AAgusiaczeK
Zadomowienie
 
Avatar AAgusiaczeK
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Holandia->Piła
Wiadomości: 1 220
GG do AAgusiaczeK
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Cytat:
Napisane przez rafi
Dzieki bardzo mi pomogalas

Kupilem sobie ten tonik, calkiem fajny mam jeszcze pytanie peeling robi sie przed zcy po umyciu buzki ?

pozdrawiam
Po uzyciu żelu do mycia a przed tonizowaniem...nie rób częsciej jak raz na tydzien..Pozdrawiam i ciesze się,że Ci pomogłam
__________________
"Bądź dla innych słonecznym zegarem - odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny."



02.07.2006 wyjazd i.........koniec Wizażu (jeszcze kiedyś tu wrócę...)
AAgusiaczeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 21:41   #23
Beata
Przyjaciółka Wizażu
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 115
Dot.: Jak poprawic wyglą cery ?

Do porad AAgusiaczeK dodam ,że oprócz oczyszczania cery w gabinecie możesz poddać się fajnemu zabiegowi jakim jest peeling ultradźwiękowy. Takie oczyszczanie można powtarzać dość często. Poza tym w domu możesz stosować maseczkę oczyszczającą oraz nawilzającą. Co do kremów matujących to byłabym ostrożna gdyż w większości przypadków zatykają pory skory i powodują przesuszenie cery.
__________________
Studio Urody-Beata Krajnik
ul.Beżowa 2 Szczecin
tel.505 097 568

www.ocean-urody.pl
Zapraszamy na kursy i szkolenia:kosmetyka,
fryzjerstwo,masaż,makijaż ,
paznokcie w Szczecinie
Beata jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:08.