Białe plamy po sterydach! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-25, 15:41   #1
klaudynka4
Zakorzenienie
 
Avatar klaudynka4
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Wiadomości: 7 090
Wpisy w blogu: 4
GG do klaudynka4 Send a message via Skype™ to klaudynka4

Białe plamy po sterydach!


Mam czasami atopowe zapalenie skóry, lekarka przepisała mi sterydowe maści, ale po ich zastosowaniu pojawiają mi się w miejscu smarowania białe plamy, które nie chcą znikać! Nie chcą się też opalać... Znalazłam nazwę tej przypadłości jest to pseudobielactwo posterydowe. Jak się tego pozbyć ?? ( Czy to kiedyś zniknie ? Leki odstawiłam już dawno (ze 2 miesiące temu) a to nadal jest.. Boję się, że nie będę mogła się przez to opalać, bo póki jestem blada to tego tak mocno nie widać, ale potem
Tylko proszę nie radźcie mi udania się do lekarza mieszkam w małym miasteczku gdzie jest tylko jeden dermatolog i bardzo trudno się do niego dostać.
klaudynka4 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:04.