BASIC- nowość? - Strona 10 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-02-15, 18:21   #271
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 371
Dot.: BASIC- nowość?

lepiej sie pospieszyc z kupowaniem kosmetykow basic http://www.portalspozywczy.pl/handel...ami,64065.html
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-15, 18:31   #272
pierniczkowa
Zadomowienie
 
Avatar pierniczkowa
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Gex
Wiadomości: 1 330
Dot.: BASIC- nowość?

Cytat:
Napisane przez Caramella Pokaż wiadomość
lepiej sie pospieszyc z kupowaniem kosmetykow basic http://www.portalspozywczy.pl/handel...ami,64065.html
u moich rodzicow w miescie zamknieto Schleckera juz kilka miesiecy temu wiec zupelnie nie mialam dostepu ostatnio i sie wkurzalam, ze akurat tam sklep zamkneli, a teraz widze ze juz nie bedzie wcale.. szkoda, bo bylo kilka perelek
__________________

Edytowane przez pierniczkowa
Czas edycji: 2012-02-15 o 18:33
pierniczkowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-18, 16:08   #273
Nikia45
Przyczajenie
 
Avatar Nikia45
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 4
Dot.: BASIC- nowość?

Czy używałyście tuszy z Basic? Jak się sprawują?
Nikia45 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-18, 16:25   #274
zzzielona
Wtajemniczenie
 
Avatar zzzielona
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 094
Dot.: BASIC- nowość?

Nieco świeższe informacje dot. Schleckera
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,1052...c_pracy_w.html
__________________
Bloguję o kobiecych sprawach...
Moja biżuteria!
zzzielona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-20, 16:32   #275
NioseWamPicie
Zadomowienie
 
Avatar NioseWamPicie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 948
Dot.: BASIC- nowość?

Cytat:
Napisane przez zzzielona Pokaż wiadomość
Nieco świeższe informacje dot. Schleckera
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,1052...c_pracy_w.html
ooo, super! Trochę się zmartwiłam wcześniej, już chciałam jechać zapasy porobić :P
NioseWamPicie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-21, 15:01   #276
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: BASIC- nowość?

Cytat:
Napisane przez Nikia45 Pokaż wiadomość
Czy używałyście tuszy z Basic? Jak się sprawują?
miałam jeden. Był taki zwykły. Poprawny, ale szału też nie było. Miałam chyba z zielonymi detalami.
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-21, 16:21   #277
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 371
Dot.: BASIC- nowość?

o super przepraszam za zamieszanie, nie widzialam tych informacji
Cytat:
Napisane przez zzzielona Pokaż wiadomość
Nieco świeższe informacje dot. Schleckera
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,1052...c_pracy_w.html
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-22, 12:10   #278
zzzielona
Wtajemniczenie
 
Avatar zzzielona
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 094
Dot.: BASIC- nowość?

Cytat:
Napisane przez NioseWamPicie Pokaż wiadomość
ooo, super! Trochę się zmartwiłam wcześniej, już chciałam jechać zapasy porobić :P
Pewnie dużo osób tak chciało właśnie zrobic :P. Fajna akcja marketingowa dla nich!
__________________
Bloguję o kobiecych sprawach...
Moja biżuteria!
zzzielona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-04-12, 21:29   #279
tuRmaNIA
Zadomowienie
 
Avatar tuRmaNIA
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 942
Dot.: BASIC- nowość?

Cytat:
Napisane przez Caramella Pokaż wiadomość
lepiej sie pospieszyc z kupowaniem kosmetykow basic http://www.portalspozywczy.pl/handel...ami,64065.html
Cytat:
Napisane przez pierniczkowa Pokaż wiadomość
u moich rodzicow w miescie zamknieto Schleckera juz kilka miesiecy temu wiec zupelnie nie mialam dostepu ostatnio i sie wkurzalam, ze akurat tam sklep zamkneli, a teraz widze ze juz nie bedzie wcale.. szkoda, bo bylo kilka perelek
Cytat:
Napisane przez zzzielona Pokaż wiadomość
Nieco świeższe informacje dot. Schleckera
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,1052...c_pracy_w.html
No niestety, chyba jednak zamykają Schlecker'y w Polsce

Byłam dziś na Pietrynie w Łodzi, gdzie znajdował się Schlecker a tam po sklepie nie ma śladu
Ostatni raz byłam tam jakoś w listopadzie...

A jak na początku marca byłam w Konstantynowie Łódzkim, gdzie też mieli sklep zastałam to samo co dzisiaj w Łodzi
__________________
NIE ma czegoś takiego jak ten perfum/ta perfuma - te perfumy

Też mam bloga

NOWINKI -Kolorówka Wings of Color
tuRmaNIA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-04-13, 11:57   #280
Amelianna
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2002-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 521
GG do Amelianna
Dot.: BASIC- nowość?

Cytat:
Napisane przez tuRmaNIA Pokaż wiadomość
No niestety, chyba jednak zamykają Schlecker'y w Polsce

Byłam dziś na Pietrynie w Łodzi, gdzie znajdował się Schlecker a tam po sklepie nie ma śladu
Ostatni raz byłam tam jakoś w listopadzie...

A jak na początku marca byłam w Konstantynowie Łódzkim, gdzie też mieli sklep zastałam to samo co dzisiaj w Łodzi



U mnie jeszcze stoi , kiedyś zapytałam kasjerki o zamykanie sklepów to odpowiedziała, że na na razie nic nie wie na ten temat.
Szkoda mi, bo mają fajne niektóre produkty jak słynna beżowa kredka czy matowe błyszczyki w musie oraz nowe lakiery do paznokci. Kredki już kupiłam na zapas, zastanawiam się nad tymi błyszczykami.
Ponadto długo coś nie ma na nowych limitowanek, ostatnia była chyba w listopadzie. Napisałam z ciekawości maila z zapytaniem o limitowankę i odpisali, że nie mogą udzielić informacji, ale w przyszłości powinno coś się pojawić.
Amelianna jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:12.