Silne podrażnienie po retinoidach - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-26, 21:28   #1
anita216
Raczkowanie
 
Avatar anita216
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bielawa
Wiadomości: 263
GG do anita216

Silne podrażnienie po retinoidach


Witajcie Kochane Wizazanki! Chcialabym Was zapytac o reakcje skóry po kwasach. W poniedzialek bylam u dermatologa i owa Pani doktor przepisala mi ATREDERM 0.05 % na blizny i przebarwienia, powstale przy tradziku. Kazala mi smarowac skore na noc ( bo na dzien absolutnie nie wolno wg niej) a na dzien stosowac krem BIODERMA Photoderm Max 50+. I ustosunkowalam sie do jej zalecen, ale...Wszystko bylo Ok az do wczoraj. Moja skora wyglada jak poparzona, wkolo ust porobily sie brazowo-czerwone plamy ktore bardzo pieka.Czuje sie tak jakby ktos wylal na mnie rozgrzany olej . W dodatku skora strasznie łuszczy, az wstyd wyjsc na ulice...Ale łuszczenie to nie problem. Najgorsze jest to pieczenie na twarzy.
Nie moge nawet umyc twarzy bo czuje az taki bol. Probowalam ja myc mleczkiem Dr. Eris do cery wrazliwej ale nie moge wytrzymac. Nakremowac tez sie nie da bo uczucie pieczenia jest okropne. Krem z IWOSTINU do cery hypoalergicznej tez nie pomogl- odrazu musialam go zmyc przegotowana woda.BIOMARIS takze Dzis w aptece Pani dala mi probke kremu EMOLIUM i kazala wyprobowac. Bylam akurat u brata, umylam twarz ( z wielkim bolem) i posmarowalam podraznione miejsca tym wynalazkiem. Niestety efekt byl taki sam jak podczas smarowania poprzednimi kremami czyli okropne pieczenie, uczucie goraca i wielki rumien na twarzy. Wiec prosze Was kochane Wizazanki o pomoc. Doradzcie mi co nadaje sie do podraznionej od kwasow skorze. Odstawilam ten caly ATREDERM i dopiero w poniedzialek bede sie widziala z pania doktor, wiec zapytam co moze mi pomoc...Ale do poniedzialku to ja chyba nie wytrzymam Prosze napiszcie czym smarowac te skore bo boje sie cokolwiek ruszac...Nawet mam stracha isc zaraz do lazienki w celu oczyszczenia twarzy ...Pozdrawiam goraco i czekam na jakiekolwiek rady...Dziekuje z gory za kazda odpowiedz
anita216 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 21:41   #2
asienka22
Raczkowanie
 
Avatar asienka22
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 291
Dot.: Poparzenie kwasami?!?!?!?-POMOCY :(

hejka kochana ja tez mialam dawniej kwas na twarzy dermatolog sotoswal u mnie peelingy kwasem glikolowym ogolnie wylala na mnie 70%tego swinstwa skora wygladala jak poparzona schodzila platami ale mnie samo przeszlo,nie czulam bolu tyle ze zle wygladala ta skora a sprobuj kupic zwykly rumianek zaparz i poloz gaze namocza nim na twarz rumianek bardzo ladnie goi i usmieza bol przynjmniej u mnie i koniecznie idz do lekarza
asienka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 21:52   #3
anita216
Raczkowanie
 
Avatar anita216
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bielawa
Wiadomości: 263
GG do anita216
Dot.: Poparzenie kwasami?!?!?!?-POMOCY :(

Cytat:
Napisane przez asienka22
hejka kochana ja tez mialam dawniej kwas na twarzy dermatolog sotoswal u mnie peelingy kwasem glikolowym ogolnie wylala na mnie 70%tego swinstwa skora wygladala jak poparzona schodzila platami ale mnie samo przeszlo,nie czulam bolu tyle ze zle wygladala ta skora a sprobuj kupic zwykly rumianek zaparz i poloz gaze namocza nim na twarz rumianek bardzo ladnie goi i usmieza bol przynjmniej u mnie i koniecznie idz do lekarza
dziekuje Asiu za pomoc, probowalam dzis przemyc twarz rumiankiem i powiem Ci szczerze ze az tak nie pieklo jak przy uzyciu kremow.A w koncu musze sie dzis umyc Zapomnialam wspomniec o tym rumianku w watku. Ide zaparzyc rumianek i biore sie za umycie buzki. Mam nadzieje ze bedzie dobrze i przestanie szczypac. 3maj za mnie kciuki zebym sie nie darla na caly dom, bo sasiedzi pomysla jeszcze ze rodzice mnie bija Pozdrawiam Cie cieplutko- jeszcze raz dziekuje
anita216 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 09:28   #4
ToYa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 54
Dot.: Poparzenie kwasami?!?!?!?-POMOCY :(

Anita - mialam podobnie...mnie pomogla witamina E+A wicisnieta z kapsulki - byl to jedyny srodek po ktorym mnie twarz nie piekla.
ToYa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 12:34   #5
la loba
Raczkowanie
 
Avatar la loba
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 182
Dot.: Poparzenie kwasami?!?!?!?-POMOCY :(

Mi Alantan pomógł. I obowiazkowo odstaw na jakis czas ten krem z kwasami dopoki buziaka nie wyleczysz... Pozdrawiam
la loba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 16:02   #6
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Dot.: Poparzenie kwasami?!?!?!?-POMOCY :(

to zupełnie normalna reakcja na retinoidy (atrederm to nie "kwasy").
z czasem skóra się przyzwyczai.
na razie stosuj atrederm co kilka dni.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-28, 20:14   #7
anita216
Raczkowanie
 
Avatar anita216
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bielawa
Wiadomości: 263
GG do anita216
Dot.: Poparzenie kwasami?!?!?!?-POMOCY :(

Dziekuje Kochane Wizazanki za pomoc Nie moglam odpisac wczesniej gdyz weekend spedzilam na uczelni Ale przeczytalam Wasze wypowiedzi i ciesze sie ze poswiecilyscie mi swoj czas Troszke mi przeszlo to szcypanie ale niestety skora schodzi mi platami. Cera jest bardzo sucha i co godzinke smaruje ja kremem. Myslalam ze ATREDERM to kwasy...Ale jestem niedouczona
Wiec mozecie mi wiecej powiedziec na temat tego specyfiku? Bo ja nic niewiem, na ulotce jest napisane kilka zdan....Czy ktoras z Was go stosowala? jesli tak to sie odezwijcie (jesli macie chec i czas na takie *******y Pozdrawiam serdecznie. Jeszcze raz dziekuje
anita216 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 11:47   #8
iuvenilis
Raczkowanie
 
Avatar iuvenilis
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 366
Dot.: Poparzenie kwasami?!?!?!?-POMOCY :(

hej,
myślę ża na podrażnioną skrórę możesz nakładać PANTHENOL. Tę zwykłą piankę na poparzenia nakładaj jak najczęściej, to nic nie piecze, a podrażniona skróra szybko się zregeneruje. pozdrawiam
__________________
...
iuvenilis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-22, 22:25   #9
Marcysia899
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 1
Dot.: Silne podrażnienie po retinoidach

Po użyciu ATREDERUM mam bardzo podrazniona skóre wręćz jakby poparzona, utworzyła sie sucha boląca i piekąca skorupa!! tragedia!! zero mimikii tawrz(żeby chociaz nie ruszyc tej skorupy bo strasznie boli i piecze) wszystkie kremy po nałożeniu są odrazu zmywane bo strasznie piecze (avene serum kojaco nawilzające, pharmaceris A nawilzajaco kojacy) PHANTELOL w piance tez bardzoooooooooo picze najlepiej sprawuje sie krem dermosan A+E. ta skorupa w moment pochlania caly krem. ale jak dlugo to potrwa??

Edytowane przez Lorri
Czas edycji: 2013-02-25 o 13:29 Powód: Zmiana tytułu
Marcysia899 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-25, 20:32   #10
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 097
Dot.: Silne podrażnienie po retinoidach

Próbowałaś na to podrażnienie kremów z cynkiem i miedzią typu Cicalfate Avene albo Cicabio Biodermy?
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:47.