Plecy i dekolt. Trądzik, krostki, wypryski, blizny potrądzikowe na plecach i dekolcie - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-08, 13:14   #331
karoola0
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 518
GG do karoola0
Question trądzik na plecach

moim problemem jest to ze na plecach czasem cos mi wyskakuje i pozostaja po tym slady(troszke ciemniejsze plamki), chcialabym sie tego pozbyc ale nie wiem jak.. mojej mamy siostra, ktora tez ma taki problem poszla do kosmetyczki a ta jej powiedziala ze musi regularnie chodzila na solarium, efekty rzeczywiscie sa, ale ja chcialabym sie dowiedziec czy moze jest jakis inny sposob??
karoola0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 13:26   #332
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: jak sie tego pozbyc??

a może wartoby się wybrać do dermatologa? to sa wkońcu problemy skórne, więc popytaj o dobrego dermatologa w twoim mieście i hop do niego [bo nie każdy dermatolog jest dobrym lekarzem - powiedzmy to sobie szczerze ]
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 13:57   #333
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: jak sie tego pozbyc??

Moim zdaniem to solarium nic tu nie pomoże, a wręcz przeciwnie - zaszkodzi...
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 14:14   #334
Martini:)
Raczkowanie
 
Avatar Martini:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 496
GG do Martini:)
Dot.: jak sie tego pozbyc??

hmm... moja matoda (na mnie poskutkowala, chociaz, to nie bylo wybitnie zaawansowane stadium) to codziennie wieczorkiem przemyc spirytusem, przy kazdej kapieli specjalna myjka wyparzana za kazdym razem(!!) i peelingi... a potem spokojnie mozna chodzic na solke, bez zadnych obaw o przebarwienia...
p.s. solarium faktycznie zasusza te ktore już są ale wcale nie pomaga w liwidacji calosci... bo te ktore sie jescze hmm.. "nie wykluły" to w koncu i tak wyjda... itd. wiec to wcale nie zazegna problemu.. wg. mnie Pozdrawiam, Martyna
Martini:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 14:29   #335
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: jak sie tego pozbyc??

i o ile dobrze pamiętam, to solarium może chwiloo pomóc, by później po zaprzestaniu 'kuracji' krostki pojawiły się ze zwiększoną intensywnością
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 15:09   #336
April007
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 1 790
GG do April007
Dot.: jak sie tego pozbyc??

Duzo osob chwali sobie mycie plecow mydlem siarkowym. Moze smarujesz plecy jakimis balsamami? Mnie po kazdym tak wysypywalo - przestalam i jest lepiej Co do przebarwien powinny zejsc z czasem ( ale absolutnie nie pod solarium - ono je tylko utrwali ), mozesz stosowac Acne -Derm punktowo- przyspiesza zanikanie przebarwien
April007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 16:14   #337
Dobra_Wilczyca
Raczkowanie
 
Avatar Dobra_Wilczyca
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 101
Dot.: jak sie tego pozbyc??

Też miałam ten problem. Jak coś wyskakuje to myję mydłem siarkowym i profilaktycznie co 2 dzień. Dlaczego nie codziennie? Żeby nie wysuszyć skóry.
A co do przebarwień. Moja dermatolog zaleciła mi peeling z kwasami. Działa świetnie. Po nim balsam odżywczy. Ślady są teraz minimalne, ale ten efekt uzyskałam po kilku miesiącach.
Stosowałam peeling Tołpy.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce
Dobra_Wilczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 17:30   #338
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 411
Dot.: jak sie tego pozbyc??

Cytat:
Napisane przez karoola0
mojej mamy siostra, ktora tez ma taki problem poszla do kosmetyczki a ta jej powiedziala ze musi regularnie chodzila na solarium
Czy ten zakład kosmetyczny był połączony z solarium? Takiej "kosmetyczce" należałby się i to wcale nie wirtualny... po takiej poradzie omijałabym ją szerokim łukiem.
Co do tematu głównego, dołączam się do fanklubu mydła siarkowego
Lukrecja_Borgia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 22:26   #339
madziaaakk
Rozeznanie
 
Avatar madziaaakk
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 550
GG do madziaaakk
Cool problem z plecami/studniowka/pomocy

dziewczyny mam problem 28 stycznia mam studniowke a moje plecy sa w oplakanym stanie.. mam zaskorniki ale to pominmy ale zaczelam je rozdrapywac i wyduszac (co na plecach nieudolnie wyszlo) I TERAZ MAM RANY. A dodatkowo zostaly mi blizny po lecie takie jasne bo w tym miejscu gdzie mialam ranki nie opalilam sie. Bylam kilka razu w solarium bo myslalam ze mi pomoze i opali te biale kropki ale nici. Nie pomoglo tzn przesuszylo ranki troche. Ale teraz znowu jest zle. TAk pomyslalam ze kupie sobie balsam brazujacy z sorai zeby moze delikatnie ujednolicil skore (biale kropki) i zel rozswietlajacy z erisa bo podobno odbija swiatlo przez co odwraca uwage od niedoskonalosci . Rozglądalam sie po sklepach w zamosciu i znalazlam latwo soraje w rossmanie ale nie znalazlam erisa i to w wielu miejscach bylam . Napiszcie mi czy to dobry pomysl poki jeszcze nie kupilam tych kosmetykow i radzcie co wy mi radzicie aby to wszystko zamaskowac. Buziaki
madziaaakk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 22:29   #340
madziaaakk
Rozeznanie
 
Avatar madziaaakk
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 550
GG do madziaaakk
Dot.: problem z plecami/studniowka/pomocy

i dodam ze sukienka ma odsloniete plecy bo niestety nie moglam znalezc zadnej kiecki z zaslonietymi. tylko nie mowcie mi zebym dobrala szal bo jak pozniej zacznie sie impeza to i tak nie bede w nim tanczyla
madziaaakk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 07:37   #341
Audacieux
Wtajemniczenie
 
Avatar Audacieux
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łysa Góra!
Wiadomości: 2 481
Dot.: problem z plecami/studniowka/pomocy

masz jeszcze sporo czasu, by udać się do dobrego salonu kosmetycznego. Jeżeli szybko się tam wybierzesz zdążysz sobie poradzić z tym problemem do 28.01.
__________________
na wymianę 71 lakierów do paznokci - tutaj
Audacieux jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 17:46   #342
Audacieux
Wtajemniczenie
 
Avatar Audacieux
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łysa Góra!
Wiadomości: 2 481
Dot.: jak sie tego pozbyc??

proponuję wizytę u dermatologa lub innej kometyczki. Teraz jest naprawdę dużo możliwości oczyszczania, maseczek itp. w dobrych salonach kosmetycznych. kilka sesji i po problemei. Solarum odradzam. Skóra szybciej się starzeje, a poza tym to jest tylko chwilowe rozwiazanie.
__________________
na wymianę 71 lakierów do paznokci - tutaj
Audacieux jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 18:37   #343
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Dot.: problem z plecami/studniowka/pomocy

Kup sobie brevoxyl, smaruj 2 razy dziennie a te problemy skorne znikna
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 18:55   #344
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: problem z plecami/studniowka/pomocy

Cytat:
Napisane przez kasienka.b
Kup sobie brevoxyl, smaruj 2 razy dziennie a te problemy skorne znikna
Tylko uwaga na pościel/ręczniki/koszulę nocną/piżamę.
Wszystko odbarwia.
Załatwiłam tak sobie kilka kompletów.
Smok jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 19:15   #345
layla_lbn
Zakorzenienie
 
Avatar layla_lbn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa (czasem Lublin)
Wiadomości: 17 440
Wpisy w blogu: 2
GG do layla_lbn Send a message via Skype™ to layla_lbn
Dot.: problem z plecami/studniowka/pomocy

A ten żel to musi być z erisa? Dużo jeste teraz żeli z brokatem/balsamów z drobinkami, czy pudrów do ciała z drobinkami. Ja miałam mały problem z plecami i po prostu przy robieniu makijażu miałam też korektorowane drobne krostki/zaczerwienienia
__________________
Gdy już posmakowałeś lotu,
zawsze będziesz chodzić po ziemi z oczami utkwionymi w niebo,
bo tam właśnie byłeś i tam zawsze będziesz pragnął powrócić.

Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje


layla_lbn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 19:31   #346
Miss Foch
BAN stały
 
Avatar Miss Foch
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 84
Dot.: problem z plecami/studniowka/pomocy

Cytat:
Napisane przez kasienka.b
Kup sobie brevoxyl, smaruj 2 razy dziennie a te problemy skorne znikna
ile kosztuje?
Miss Foch jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 19:36   #347
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: problem z plecami/studniowka/pomocy

Chyba ok. 16 zł w aptece.
Smok jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 20:43   #348
madziaaakk
Rozeznanie
 
Avatar madziaaakk
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 550
GG do madziaaakk
Dot.: problem z plecami/studniowka/pomocy

Cytat:
Napisane przez kasienka.b
Kup sobie brevoxyl, smaruj 2 razy dziennie a te problemy skorne znikna
a ty stosowalas go? na co? pomogl? i jak dlugo:P:P?
madziaaakk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-09, 21:36   #349
karoola0
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 518
GG do karoola0
Dot.: jak sie tego pozbyc??

dzieki dziewczyny dodam ze nie wiem co to byla za kosmetyczka, siostra mamy mieszka w malym miasteczku i chyba nie ma wyboru:P
karoola0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 17:31   #350
tisane
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 171
GG do tisane
Question Jak pielegnowac tlusta skore z tendencja do wyprysków , na plecach?

Mam z tym problem , glownie zima , wychodza mi w niektorych miejscach wypryski .
Nie wiem czy smarowac to czyms , czy ogolnie jakis preparat na cale plecy?

Bede wdzieczna za wszelkie informacje , dotyczace tego problemu.
tisane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 18:43   #351
chmureczka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 61
Unhappy Straszne Plecy I Dekold:/ :((

Hej! Pomozcie! Niedlugo mam studniowke,sukienka oczywiscie z golymi plecami a z tylu... tragedia:/ Plecy i dekold sa cale wysypane wypryskami... nawet ropnymi :/ nie wiem co mam z tym zrobic! Slyszeliscie moze czy gdzies i za ile mozna zrobic jakies zabiegi dzieki ktorym to zniknie? i jezeli tak to na czym to polega! Plizzzzz pomocy!
chmureczka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 18:51   #352
megi576
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 13
Dot.: Jak pielegnowac tlusta skore z tendencja do wyprysków , na plecach?

mam ten sam problem ale tylko zimą. w lato intensywnie opalam plecy i nic mi nie wyskakuje znikają wszystkie krostki a teraz znów sie pojawiły i też nie wiem jak je leczyć
megi576 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 19:30   #353
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Straszne Plecy I Dekold:/ :((

moja pierwsza rada dla Ciebie (na cale zycie): pisz dekolT
lain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 19:49   #354
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Straszne Plecy I Dekold:/ :((

w aptece mozesz kupic masc Akneroxid 5% lub 10% ... ja uzywam 10% i bardzo sobie chwale i dokladnie jest na problemy z dekoltem i plecami...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 21:02   #355
czikuś
Raczkowanie
 
Avatar czikuś
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 304
GG do czikuś
Dot.: Jak pielegnowac tlusta skore z tendencja do wyprysków , na plecach?

Taki problem należy podejść w ten sam sposób co twarz. Poza tym są w serii Eris Pharmaceris T specjalny żel do mycia i balsam do ciała na obszary trądzikowe, więc może pomogą. A punktowo to to co do twarzy, bo nikt nie robi preparatów punktowych na pryszcze na twarzy a inne na te na plecach, czy gdzie indziej
czikuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 21:17   #356
ta_bletka
Raczkowanie
 
Avatar ta_bletka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 449
Dot.: Jak pielegnowac tlusta skore z tendencja do wyprysków , na plecach?

moim zdaniem nie ma co za bardzo przejmowac sie plecami i wydziwiac na nich to samo co na twarzy... jakies maseczki, specjalne zele do oczyszczania....moze jeszcze kremy? jesli chodzi o mnie i o moje plecy, to po prostu smaruje na noc brevoxylem partie objete pryszczami. ale to i tak bardzo sporadycznie. skora na plecach jest nieco grubsza, ale i tak trzeba rozwaznie uzywac polecony tu przeze mnie brevoxyl bo po kilkudniowym stosowaniu moze wysuszac.
uwazam ze twarz jest za bardzo masakrowana tymi wszelkimi specyfikami.nie trzeba sie nawet przygladac zeby dostrzec ze jest duzo jasniejsza od reszty ciala. za duzo sie przy niej majstruje. takze podpowiem Ci tyle,zebys nie przesadzala z ta pielegnacja plecow. wystarczy od czasu do czasu punktowo,albo plackami posmarowac jakims antytradzikowym specyfikiem.
ta_bletka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-11, 21:57   #357
paliziomka
Zadomowienie
 
Avatar paliziomka
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 1 077
GG do paliziomka
Dot.: Jak pielegnowac tlusta skore z tendencja do wyprysków , na plecach?

Mydło siarkowe Barwa, wyszukiwarka i miłej lekturki
__________________
Prowadzisz firmę? Chcesz efektywnej reklamy?

http://znajdzfirme.org
paliziomka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-18, 20:57   #358
kasiacezk
Raczkowanie
 
Avatar kasiacezk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: z daleka;)
Wiadomości: 418
GG do kasiacezk
Exclamation Krostki na plecach a wizyta solarium- czy to pomoże?

28 mam wesele.chciałabym wiedzieć czy solarium pomoże trochę zblednąć moim krostkom na plechach.niewiem jak to się nazywa ale mam nadzieję że wiecie o co chodzi.a jeśli pomoże to na ile mam tam iśc?dodam że cerę mam raczej ciemną a w solarium nigdy nie byłam.jesli natomiast mi nie pomoże to co mogę zrobić żeby moje plecy wyglądąły ładnie w gorsecie?włosy będę miała podpiete więc będzie je widać a ja tak niezbyt się z nimi dobrze czujęmam nadzieję że jeszcze dzisiaj mi cos napiszecie bo jutro bym juz poszła do tego solarium.dzięki z góry za pomoc
__________________

Póki nie przyjdzie śmierć, która wszystko niszczy... życie jest piękne

kasiacezk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-18, 21:25   #359
primavera
Zakorzenienie
 
Avatar primavera
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław i okolice
Wiadomości: 6 594
Dot.: dzisiaj muszę to wiedzieć!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Solarium wysusza skórę, więc na pewno wysuszy i krostki (tak jak i słonko latem ) Jeśli nie byłaś wcześniej, to na pierwszy raz polecam 5 minut - lepiej ewentualnie pójść dwa razy na 5 minutek niż zbyt mocno się przypiec
Pozdrawiam i gratulacje z okazji ślubu
primavera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-18, 21:26   #360
agusia.19
Raczkowanie
 
Avatar agusia.19
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 72
Dot.: dzisiaj muszę to wiedzieć!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cytat:
Napisane przez kasiacezk
28 mam wesele.chciałabym wiedzieć czy solarium pomoże trochę zblednąć moim krostkom na plechach.niewiem jak to się nazywa ale mam nadzieję że wiecie o co chodzi.a jeśli pomoże to na ile mam tam iśc?dodam że cerę mam raczej ciemną a w solarium nigdy nie byłam.jesli natomiast mi nie pomoże to co mogę zrobić żeby moje plecy wyglądąły ładnie w gorsecie?włosy będę miała podpiete więc będzie je widać a ja tak niezbyt się z nimi dobrze czujęmam nadzieję że jeszcze dzisiaj mi cos napiszecie bo jutro bym juz poszła do tego solarium.dzięki z góry za pomoc
Moja siostra miała taki problem przed studniówką. Chodziła na solar ze 3 razy (najpierw na 7 minut a potem na 9) i naprawde było o niebo lepiej . Nie znam się na tym i nie wiem czy nie zależy to od typu skóry . Takie drobne krostki zawsze możesz zatuszować korektorem
Aha i udanej zabawy życzę!
agusia.19 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
tradzik na plecach, trądzik

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-05-21 13:52:06


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:20.