(: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-29, 15:57   #1
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164

(: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)


Tak jak w tytule nudzilo mi sie wiec postanowilam sobie umilic czas malowaniem sie

PUL RZARTEM:

Postanowilam w koncu wykombinowac jakies polaczenie mojego czerwonego Inglota z czyms innym co pozwoli mi czasem go na codzien uzyc... w rezultacie wyszlo to co wyszlo spojrzalam w lusterko stwierdzilam ze mi juz calkiem ODBIJA i poszlam to zmyc... mimo wszystko pokazuje wam kochane wizazanki

Do tej propozycji użyłam:

korektor L`Oreal TM
podklad miejscami TM L`oreala a miejscami PMU
puder CC
kuleczki PR
brazer Wibo
baza pod cienie Sephora
pomadka oriflame z palety
na nia blyszczyk taki jakis bez nazwy
cienie z paltey zielenie
czerwony INGLOT
pod lukiem z palety te jasne
cien Vollare sypki dla ozywienia zieleni
kredka zielona (niemiecka)
kredka biala bez nazwy
a rzesy doslownie musnelam tuszem Cantare
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg czcalosc1.JPG (55,4 KB, 379 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czcalosc2.JPG (65,6 KB, 261 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czcalosc3.JPG (47,9 KB, 279 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czcalosc4.JPG (60,2 KB, 283 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (94,3 KB, 329 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czkosmetyki.JPG (47,5 KB, 287 załadowań)
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:01   #2
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

PÓŁ SERIO

Po dojsciu do wniosku ze moje skrzywienie psychiczne zaczelo rozwijac sie w niesamowitym tepie postawilam na cos naturalnego... co w sumie trenowalam juz jakis czas i zrobilam taki o makijazyk w ktorym (moim zdaniem) wygladam lepiej

Usta w rzeczywistosci sa bardziej bezowe niz rozowe jak na zdjeciach

Do tego makijazu uzylam
wszystkiego do buzki tego co wyzej
zas oczy i usta to:
cienie z Sephory
Cien pol-mat INGLOT
kredka Maybbeline EE
tuszyk MF
na ustach mieszanka blyszczyka no name i ados
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.JPG (87,1 KB, 297 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2calosc1.JPG (75,0 KB, 223 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2calosc2.JPG (51,9 KB, 320 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2calosc3.JPG (73,1 KB, 263 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2calosc4.JPG (45,6 KB, 203 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kosmetyki2.JPG (66,1 KB, 180 załadowań)
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:16   #3
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Pierwszy nie przypadł mi do gustu ponieważ ta czerwień jest połozona tak jakby bez pomysłu - albo wyciągnęłabym ją wyżej i pociągnęła załamanie powieki albo dała na ruchomą powiekę trochę więcej. Wyszedł tak trochę jakby plamkowato , no i zieleń w zewnętrznym kąciku Tomiał być "pul rzart" więc end of comment

Drugi jest bardzo kobiecy ,ładnie poprowadziłaś ciemniejszy cień ale użyłabym do tego makijażu cieplejszego błyszczyka np tego z pietrwszego makijażu Jakoś tak nie widzę ciebie w takich bladych zimych kolorach

Koniec komentarza
Tweraz możez bić
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:24   #4
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Cytat:
Napisane przez mona1978
Pierwszy nie przypadł mi do gustu ponieważ ta czerwień jest połozona tak jakby bez pomysłu - albo wyciągnęłabym ją wyżej i pociągnęła załamanie powieki albo dała na ruchomą powiekę trochę więcej. Wyszedł tak trochę jakby plamkowato , no i zieleń w zewnętrznym kąciku Tomiał być "pul rzart" więc end of comment

Drugi jest bardzo kobiecy ,ładnie poprowadziłaś ciemniejszy cień ale użyłabym do tego makijażu cieplejszego błyszczyka np tego z pietrwszego makijażu Jakoś tak nie widzę ciebie w takich bladych zimych kolorach

Koniec komentarza
Tweraz możez bić
heheheh ale za co? ja kupuje kupuje i kupic nie moge... ten blyszczyk a chce taki brzoskwiniowo biszkoptowy (mniam mniam) obiecuje poprawe
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:30   #5
KOKAINA
Zadomowienie
 
Avatar KOKAINA
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Centrum
Wiadomości: 1 914
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Pierwszy Takie pawie oczko, całkiem ciekawie,fantazyjnie wręcz
Drugi Delikatnie,ale z klasą.
__________________
'You tell me we can start the rain.
You tell me that we all can change
You tell me we can find something to wash the tears away.'
KOKAINA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:40   #6
karo-la
Wtajemniczenie
 
Avatar karo-la
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 2 368
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

W tym pierwzsym czerwień ładna, ale nie pomysłowo położona- o tak sobie pomaziane, i już. Ja bym jeszcze co pokombinowała.
A ten makijażyk drugi- już kiedyś pokazywałaś bardzo podobny- rzeczywiście dla Ciebie idealny.
__________________








karo-la jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:42   #7
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

a mi sie podobaja obydwa

pierwszy... przed powiekszeniami zdjec myslalam ze ta czerwien jest tak pacnieta i nie roztarta...ale po powiekszeniu, nie dosc ze widze duzo kolorkow, to jeszcze wszystko slicznie wyglada na twoim wielkim oczku i pytanie - prosze o numerek inglota czerwonego
drugi... sliczny...bardzo podoba mi sie nalozenie cieni, ja tak nie umiem, bo zawsze przesadze i nie wychodzi taki cieniutki luk ciemnym tylko grubsze cos bardzo kobiecy
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:52   #8
amistad.k.m.s
Zakorzenienie
 
Avatar amistad.k.m.s
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 3 827
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Smileoganel PR to skrót od Pierre Rene?
I rozumiem, że chodzi o te kulki, które zaznaczyłam na zdjęciu?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg czkosmetyki copy.jpg (100,8 KB, 66 załadowań)
amistad.k.m.s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:54   #9
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

dzieki dziewczyny co do drugiego makijazu tak pokaztwalam cos podobnego ale w innych kolorach i nie tak do konca polozony

Inglot to Matrix z zolto zlotymi drobinkami a nr to 432

cos pokombinuje jeszcze z ta czerwienia mi sie tez nie podobalo wiec zmylam
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 16:55   #10
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

[QUOTE=amistad.k.m.s]
Cytat:
Napisane przez smileofangel
Smileoganel PR to skrót od Pierre Rene?
I rozumiem, że chodzi o te kulki, które zaznaczyłam na zdjęciu?
na jakim zdjeciu hihi ale tak chodzi o te kolorowe korygujace kuleczki

o juz widze tak to sa te kuleczki z reszta innych tam nie ma
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 17:00   #11
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

wow podwójna dawka, to lubię najbardziej.
Pierwszy-kolorowy, egzotyczny...bardzo mi się podoba.
Drugi-stonowany, delikatny... pięknie
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 17:01   #12
amistad.k.m.s
Zakorzenienie
 
Avatar amistad.k.m.s
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 3 827
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Cytat:
Napisane przez smileofangel
na jakim zdjeciu hihi ale tak chodzi o te kolorowe korygujace kuleczki

o juz widze tak to sa te kuleczki z reszta innych tam nie ma
Dziękuję za odp. Bardzo apetycznie wyglądają
amistad.k.m.s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 17:15   #13
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Fajne makijarzyki ten pierwszy tez spoko taki ostry
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 17:36   #14
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

bardziej podoba mi się ten drugi, ale pierwszy też ciekawy
szalejesz dziewczyno
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 17:47   #15
buena
Wtajemniczenie
 
Avatar buena
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 2 707
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Drugi ładniutko i spokojnie, bardzo Ci w nim do twarzy .
A co do pierwszego, no to sama wiesz. Ale,jeśli wpadniesz kiedyś na pomysł, jak i z czym połączyć tą czerwień, to możesz wyglądać całkiem fajnie. Bo z ta czerwienią Ci do twarzy.
buena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 17:49   #16
ewa.nea
Zakorzenienie
 
Avatar ewa.nea
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 502
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Ładniej Ci w drugiej propozycji, tak delikatnie. Pierwsza to faktycznie "pół żartem:
__________________
W zamęcie myśli
upadam na samo dno
serca...
ewa.nea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 19:13   #17
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Dziewczyny a moze ktoras z was mi podpowie z czym ja polaczyc na codzien? no bo na wieczor np czarny granat fiolet ok cos sie wymysli ale na dzienne wyjscie? czy moze ten cien sie nie nadaje na dzien wcale?
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 19:26   #18
aleksandra999
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2 402
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Ja z prośbą...Czy jakis moderator mógłby zedytować tytuł tego wątku...?
dostaje wysypki... chyba,że to żart...?
aleksandra999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 19:41   #19
gosiah
Rozeznanie
 
Avatar gosiah
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 713
GG do gosiah
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Pierwszy makijaż taki trochę szalony. Ale nie jestem wielbicielką czerwonych cieni, może dlatego, że przy naczynkowej cerze nauczyłam się zwalczać czerwony kolor na twarzy. Drugi taki delikatny, kobiecy. Oprócz tego, co wspomniały wcześniej dziewczyny, podoba mi się w nim połączenie błyszczące usta + matowe cienie na powiekach. Trochę ożywia to ten stonowany makijaż, nie psując ogólnego wrażenia delikatności.


Rozumiem, że to żart, chyba że cudowne wyleczenie z dysortografii nastąpiło w drugiej połowie zdania. Możesz opatentować formułę leczącą aniołku. Czeka Cię interes życia.

Pozdrawiam
__________________
„Być może prawdą jest, że los, zamykając przed nami jedne drzwi, otwiera drugie, lecz jakże nieznośny jest ów moment przeciągu.”

Lidia Jasińska — Flirtuchy


gosiah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:04   #20
justyce
Zadomowienie
 
Avatar justyce
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 190
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

A mnie podoba się ten pierwszy makijaż może dlatego, że właśnie lubię czerwone cienie. Fakt, może umiejscowienie tego cienia na powiece jest troszkę "nietrafione" - ale to tylko kwestia dopracowania, sam pomysł jest fajny.
A drugi makijaż - "zwyczajny", stonowany, klasyczny - i też dodaje tajemniczego uroku Twojej twarzy
__________________
Bluegirls come in every size,
Some are wise and some otherwise...
justyce jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:14   #21
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Cytat:
Napisane przez aleksandra999
Ja z prośbą...Czy jakis moderator mógłby zedytować tytuł tego wątku...?
dostaje wysypki... chyba,że to żart...?
ja mam nadzieje, ze to zart wlasnie bo stwierdzenie z bledem powtarza sie w poscie, wiec cel zamierzony jak sadze
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:24   #22
aleksandra999
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2 402
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Cytat:
Napisane przez grin_ajz
ja mam nadzieje, ze to zart wlasnie bo stwierdzenie z bledem powtarza sie w poscie, wiec cel zamierzony jak sadze
...tak sądzę
aleksandra999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:28   #23
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

A mi podobaja sie obydwa, jednak z zastrzezeniem, ze intryguje mnie i inspiruje bardziej pierwszy, choc sama nie mialabym odwagi tak sie pokazac innym. Podziwiam w nim jednak nie tylko odwazna kolorystyke, ale w ogole tworczosc i fantazje, za to wielki buziol . Drugi jest natomiast cudowny w swojej prostocie, a mimo niej - a może dzieki niej - wygladasz w nim bardzo ladnie. Kolorystycznie takze
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:17   #24
KOKAINA
Zadomowienie
 
Avatar KOKAINA
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Centrum
Wiadomości: 1 914
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Cytat:
Napisane przez aleksandra999
Ja z prośbą...Czy jakis moderator mógłby zedytować tytuł tego wątku...?
dostaje wysypki... chyba,że to żart...?
Bede bronić Smile, bo to na pewno był żart, ciężko tego nie zauważyć Puł rzartem , Pół serio
__________________
'You tell me we can start the rain.
You tell me that we all can change
You tell me we can find something to wash the tears away.'
KOKAINA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:18   #25
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Cytat:
PUL RZARTEM:
Faktycznie trzeba potraktować z przymrużeniem oka.

Cytat:
PÓł SErio
MI się podoba, nawet dobrze w nim wyglądasz.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:38   #26
moriam
Rozeznanie
 
Avatar moriam
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 950
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

a mnie sie oba podobaja
jeden na imprezke-szalona noc
a drgi na odzien-lagodna codziennosc
kobieta zmienna jest..to norma a nie choroba psychiczna
moriam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:44   #27
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

jeśli chodzi o 'pul rzartem' to mnie się ten kolor bardzo bardzo podoba, ale aby nie wyszedł efekt jak z balu przebierańców trzeba by trochę zminimalizować ten makijaż ale fajnie, że pokazałaś to, co pokazałaś.

na serio - wyglądasz pięknie na serio, a ten makijaż fajnie podkreśla zieleń twoich piwnych oczu, więc moim zdaniem powinnaś się tak malować!
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:48   #28
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 658
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Pół żartem - zupełnie do mnie nie przemawia,
Pół serio - ładny stonowany, elegancki, ale czegoś mu brak, w zasadzie bardzo pospolity.
Inne twoje propozycje bardziej mi sie podobały
Ale rzęsiska twoje jak zwykle powalają
__________________
Połam język
Spadł bąk na strąk, a strąk na pąk. Pękł pąk, pękł strąk, a bąk się zląkł.


MIŁEGO DNIA
Sathi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:01   #29
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Cytat:
Napisane przez smileofangel
heheheh ale za co? ja kupuje kupuje i kupic nie moge... ten blyszczyk a chce taki brzoskwiniowo biszkoptowy (mniam mniam) obiecuje poprawe
Och Smile ja dzisiaj kupiłam dwa błyszczyki Manhattanu Nie są to brzoskwiniowo-biszkoptowe ale utrzymane w tej tonacji. Błyszczyków Manhattan ma sporo do wyboru właśnie w takiej kolorystyce - poszukaj może akurat coś trafisz Sprawdzałam kolorystyke na www manhattanu - zupełnie odmienna niż w realu
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:31   #30
Beata321
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 140
GG do Beata321
Smile Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Pierwszy nieco szalony, drugi taki naturalny i delikatny, ale Tobie kurczę chyba we wszystkim ładnie.
__________________
Pracuję nad Avatarkiem...

Uzależnienie od kosmetyków pogłębia się z dnia na dzień...
Beata321 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:28.