(: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-29, 22:51   #31
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

dzieki dziewczyny za wszystkie komentarze tych moich konstrastujacych miedzy soba propozycji... myslalam ze nie bedzie trudnym zauwazenie ze tytul hmmm kladzie nacisk na same makijaze i bledy zrobilam celowo... czasem zdarza mi sie je robic nieswiadomie bo mam dysortografie za co przepraszam ale dzis zrobilam co zrobilam umyslnie... a chyba wolnosc slowa w tym wypadku obroni mnie od moderatorow bo nigdzie nie spotkalam sie na wizazu z zastrzezeniem ze za bledy ort. dostaje sie bana

Jeszcze raz dzieki

Mona po blyszczyk ide jutro
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:56   #32
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Cytat:
Napisane przez smileofangel
myslalam ze nie bedzie trudnym zauwazenie ze tytul hmmm kladzie nacisk na same makijaze i bledy zrobilam celowo... czasem zdarza mi sie je robic nieswiadomie bo mam dysortografie za co przepraszam ale dzis zrobilam co zrobilam umyslnie... a chyba wolnosc slowa w tym wypadku obroni mnie od moderatorow bo nigdzie nie spotkalam sie na wizazu z zastrzezeniem ze za bledy ort. dostaje sie bana
Skoro tak, to nie będę edytować tytułu wątku i pozostanie on taki jaki jest.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 23:04   #33
WioletaM
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 222
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

bardziej podoba mi się pierwszy makijaż, bo jest taki wyraźny i pasuje do Ciebie
WioletaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 00:45   #34
Zuza
Raczkowanie
 
Avatar Zuza
 
Zarejestrowany: 2002-01
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 84
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

pierwszy odbija slicznie kolor teczowki, chociaz cienie nalozone sa troche dziwnie, plackami, no nie wiem..... kolorki super
drugi natomiast swietnie Ci pasuje, w zasadzie klasyka na codzien, idealna dla Twoich oczek, bardzo elegancko, skromnie, z umiarem, w dwoch slowach: z klasa
Zuza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 10:30   #35
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

pół serio-zapisałam w ulubionych
pół żartem- zrezygnowałąbym z zieleni w zewneyrznych kącikach na rzecz czerni lub fioletowej purpury
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 10:36   #36
gusinek
Rozeznanie
 
Avatar gusinek
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: z domku
Wiadomości: 631
GG do gusinek
Smile Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

pierwszy bardzo odwazny, ale tez interesujacy np na jakies imprezowe szalenstwo czemu nie mnie sie bardzo spodobał
drugi naturalny- równiez sliczny zreszta komus ładnemu we wszystkim dobrze
__________________
mój skarb Bartuś 30.04.2010 3400 57cm

przeczytaj proszę, może Ty potrafisz pomóc

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post35342764

gusinek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 10:46   #37
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

drugi jest calkiem calkieb, bardzo mi sie podoba takie rozmycie i rozjasnienie oczu, uzylas ladnych zimnych brazikow i tej mlecznej bieli przez co Twoje spojrzenie nabralo takiego chlodu... no a pierwszy jak to pierwszy Poł na pół ale czerwony cień bardzo ładny ma świetny odcien....
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 11:10   #38
Momo
Zakorzenienie
 
Avatar Momo
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: ok. Bydgoszczy
Wiadomości: 5 521
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Piękny jest ten drugiAle pierwszemu też nic nie brak
__________________
Moim ulubionym sprzętem kuchennym jest laptop ...

Kobieta zmienną jest...moje hobby
http://turkusowykwiat.blogspot.com/

Awatar - made by Momo
Momo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 11:20   #39
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 158
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Mnie się oba podobają - w pierwszym jesteś kobietą - wampem, w drugim bizneswoman
__________________
Psy mają właścicieli - koty mają służących
kamaO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 11:27   #40
dureksis
Zadomowienie
 
Avatar dureksis
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: z pracy ;)
Wiadomości: 1 366
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Ten pierwszy wcale nie jest aż taki zły.. chociaż sama nie wiem

Drugi rzeczywiście elegancki i klasyczny, z resztą w tym typie najlepiej smile.
Cieniowania oka można pozazdrościć, to wielka sztuka.
__________________
Empty skies but a butterflies wings
beat silent like air...
dureksis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 13:58   #41
Editaphx
Zadomowienie
 
Avatar Editaphx
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: gdzieś pomiędzy wierszami.
Wiadomości: 1 475
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

a mi się podobają oba, choc drugi bardziej, jest staranniejszy a powiedz mi jak robisz ten łuczek w zagłębieniu? tz. czym? aplikatorem? bo
wychodzi Ci on taki cieniutki, fajny.zaintrygowalo mnie to
__________________

Editaphx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 14:10   #42
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

dziekuje dziewczyny za wszystkie posty bardzo mi milo

co do nakladania cieni robie to przewaznie pedzelkiem z Sephory... tak tez nalozylam "luczek" tylko ze on jest wyzej zalamania na tej kosci bo ja mam jakas pochrzaniona budowe oka ze jak bym w samo zaglebienie dala to by nic widac nie bylo...
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 14:16   #43
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Drugi makijaz o niebo lepszy! Będzie pasował mi do nowych ciuchów Bardzo ładny, lekki i naturalny. Pasuje do Ciebie i naprawde ślicznie w nim wyglądasz

W pierwszym makijażu wykonanym przez Ciebie mam wrażenie jakby gryzły się kolory. Może poprostu źle je dopasowałas... Nigdy wiecej takich żartów
A ha! a żart przez "ż" a nie "rz"
[chyba że to było special]
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 14:58   #44
Asieńka_86
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 612
GG do Asieńka_86
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Pierwszy jak dla mnie troszki za mocny, ale Tobie w nim do twarzy. A drugi to brak słów idealnie w nim wyglądasz
Asieńka_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 21:24   #45
justyna_dt
Zakorzenienie
 
Avatar justyna_dt
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 19 596
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

W pierwszym tak mi to z daleka wygląda jakby ta czerwień odcinała się od reszty, tzn. była źle roztarta. Ale to tylko z daleka. A drugi...
__________________

Yamaha WR125X » Suzuki SV650S » Yamaha R6
justyna_dt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-06, 12:33   #46
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 252
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

pierwszy makijaż powiem szczerze nie zrobił na mnie wrażenia chociaz jest mocno zaakcentowany i używałaś mocnych i pewnych kolorów drugi bardzo ładny, subtelny, podoba mi się
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-11, 18:11   #47
kroofk@
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 2 870
Dot.: (: nudziło mi się/pul rzartem pół serio :)

Pul rzartem:
trochę inaczej rozłożyłabym czerwony cień, ale podoba MISIĘ
Pół serio:
lubię takie makijaże.
__________________
Przegrałam swój najlepszy czas...
MARZENIA I MIŁOŚĆ BOLĄ...

kroofk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:03.