Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-29, 18:34   #1
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Question

Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie


Zdjęcie to było robione zimą tego roku, niestety z makijażem.
-Moja cera jest mieszana, o chłodnym oliwkowym odcieniu,trądzikowa (taki wiek)
-widoczne są na policzkach ciemno złote piegi
-Włosy są grube, brązowe, obecnie cieniowane, z przodu do ucha, z tyłu dłuższe
-oczy mają ciemna oprawe
- teczówki mają odień chłodnej zieleni, z ciemnozłotą obwódką
-usta mają naturalnie ciemno czerwony odcień
-opalam sie łatwo, na początku na złocisto czerwony, pózniej kolor przechodzi w złocisty brąz.
-rumienię sie na ciemno różowy kolor
- Najlepiej czuję sie w bieli, beżach. Dobrze w Pastelach, i czerwieni.
-Najgorzej czuje sie w granacie, brązie, niebieskim, żółtym.

Co poradziłybyście Mi abym wyglądała lepiej ?
Jak sie malować?
Czego unikać?

Brdzo proszę Kochane Wizażanki o Pomoc ))
Wszystkim za wkład będę bardzo wdzięczna

Serdecznie Pozdrawiam!
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan

Edytowane przez MonikaPrzybylska
Czas edycji: 2006-06-06 o 22:02
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 19:22   #2
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Aż tak strasznie wyglądam? :P :P
Znajdzie sie jakaś życzliwa duszyczka?
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 19:27   #3
ratjus
Raczkowanie
 
Avatar ratjus
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Zgorzelec
Wiadomości: 69
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Wiesz co, nie rozumiem co ty chcesz od siebie. Albo jestes zakompleksiona, albo chcesz aby ktos ci powiedzial ze jestes naprawde ladna dziewczyną, sorry ale wiele dziewczyn chcialoby tak wygladac jak ty.
__________________




ratjus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 19:29   #4
munj
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: gdańsk.
Wiadomości: 1 081
GG do munj
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

, jesteś prześliczna
munj jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 19:40   #5
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Dziekuje
Nie jestem zakompleksiona, mam jak wiekszość dziewczyn większe czy mniejsze zastrzezenia do swojego wyglądu.
Nie wiem jakiego podkładu używać, aby nie zatykał porów.
Kompletnie nie wiem jak się malować, dotychczas używałam tylko podkładu, czarnej kredki, i tuszu, ewentualnie jakiegos błyszczyku.
Chciałabym jakiejś odmiany. Wprowadzić jakiś kolor
nie wiem także jaki mam typ urody.
Uważam sie za osobę o przecietnej urodzie, i licze na waszą pomoc.
Pozdrawiam Drogie Wizazanki
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 19:58   #6
ratjus
Raczkowanie
 
Avatar ratjus
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Zgorzelec
Wiadomości: 69
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

SKROMNOSC JEST CNOTĄ....

wiec tak po pierwsze jestes sliczna bez makijazu
a wiec wydaje mi sie ze powinnas rozswietlic troche fryzurke, moze jakies delikatne pasemeczka, zapuscic wlosy,poniewaz masz sliczny ksztalt twarzy( nie to co ja(, a jezeli juz beda dluzsze tak do ramion to radze je w ten sposób pocieniowac aby zmniejszyc objetosc, makijaz jak najbardziej naturalny, w delikatnym brązie i pastelach róz, ewentualnie zloty, podkład proponuje MAYEBELLINE instant smooth result, jest lekki i nie zatyka porów, a odcien to juz sama sobie wybierz, nie podkreslaj za bardzo oczu czarna kredka bo z natury masz juz ciemna oprawe, a jezeli jest za duzo czarnego to wtedy spojrzenie jest ciezkie
pozdrawiam sliczna dziewczyno
__________________




ratjus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:03   #7
FirstLady
Rozeznanie
 
Avatar FirstLady
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 666
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

...

Edytowane przez FirstLady
Czas edycji: 2011-04-10 o 15:39
FirstLady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:30   #8
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Ślicznie dziękuje
Wiecie, ja miałam przez długi czas fajne, długie włosy, ale po jakimś czasie mi sie znudziły, wiec ściełam na krótko 2 lata temu
Chciałam aby mi urosły, ale ciągle je ścinałam, i dzis mam długość taką jaką mam
Mój tata to nawet mi zabraniał ścinać, ale ja byłam głupia, i nie posłuchałam.
Jakoś nie mam cierpliwości do zapuszczania bo to tak długo trwa, ale cały czas próbuję.
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:36   #9
FirstLady
Rozeznanie
 
Avatar FirstLady
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 666
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

...

Edytowane przez FirstLady
Czas edycji: 2011-04-11 o 16:44
FirstLady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:39   #10
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez ratjus
SKROMNOSC JEST CNOTĄ....
delikatne pasemeczka, zapuscic wlosy,poniewaz masz sliczny ksztalt twarzy( nie to co ja(, a jezeli juz beda dluzsze tak do ramion to radze je w ten sposób pocieniowac aby zmniejszyc objetosc, makijaz jak najbardziej naturalny, w delikatnym brązie i pastelach róz, ewentualnie zloty, podkład proponuje MAYEBELLINE instant smooth result, jest lekki i nie zatyka porów, a odcien to juz sama sobie wybierz, nie podkreslaj za bardzo oczu czarna kredka bo z natury masz juz ciemna oprawe, a jezeli jest za duzo czarnego to wtedy spojrzenie jest ciezkie
Na pewno skorzystam z Twoich rad
Nigdy nie używałam podkładów z Maybelline, ale jeśli polecasz to spróbuje, musze tylko sprawdzić na KWC czy nadaje sie do mojej skóry.
Brązy, róze, złota, brzmią zachęcajaco
Niektóre osoby też twierdzą że z ta czarną kredką przesadzam, ale to z przyzwyczajenia.
Ńie widziałam Twojej twarzy, wiec nie wiem jaki ma kształt,
ale na pewno masz wiele ślicznych elementów w soim wyglądzie godnych uwagi
Każdy jest Wyjatkowy, i jestem pewna że nie ma drógiej osoby, takiej jak ty
Pozdrawiam !
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:39   #11
Sylwia***
Wtajemniczenie
 
Avatar Sylwia***
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 480
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Moze glupio zabrzmi to, co napisze, ale mysle, ze mozesz popodgladac, jak sie ubiera i maluje Edyta Gorniak, bo chyba masz podobny typ urody. Przypatrz sie, w czym jej bylo dobrze, w jakich kolorach fajnie wygladala, a w jakich kiepsko itp., i wyprobuj na sobie. Tylko nie przesadzaj z makijazem. Powodzenia!
Sylwia*** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:48   #12
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez FirstLady
tez tak mialam. scinalam, bo myslalam ze przeciez jak bardzo bede chciala zapuscic, to beda rosly, ale na razie nie mam cierpliwosci, wiec zetne.
i chyba jestes zima, ale ja sie nie znam, wiec...
Prosze, nie ścinaj,
ściać to moment, a aby odrosły trzeba dużo czasu.
Może spróbuj zregenerować Twoje włosy jakimiś maskami,olejkami.
Bardzo chciałabym Ci coś podpowiedziec ,ale sie na tym nie znam
Kiedyś czytałam na tym forum że Olejek rycynowy wcierany regularnie we włosy i skórę głowy conajmniej na godzinę przed myciem,
ma działanie wzmacniające, włosy po nim są jakby bardziej odżywione i błyszczące.
Ja stosuje ten olejek już 2 miesiące, i zauważyłam poprawę.
Podobno włosy rosną po nim troszkę szybciej
Można go kupic w Aptece, duża buteleczka kosztuje 4 zł, a mała 2zł.
Dobrze jest też wykać tabletki ze skrzypem polnym np. "Skrzypovita"
nie znam ceny.
Pzdr!
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 20:52   #13
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez Sylwia***
Moze glupio zabrzmi to, co napisze, ale mysle, ze mozesz popodgladac, jak sie ubiera i maluje Edyta Gorniak, bo chyba masz podobny typ urody. Przypatrz sie, w czym jej bylo dobrze, w jakich kolorach fajnie wygladala, a w jakich kiepsko itp., i wyprobuj na sobie. Tylko nie przesadzaj z makijazem. Powodzenia!
NApewno Przeglądne jej zdjęcia, dziękuję
Ona miała chyba mamę cygankę,
a ja mam babcie, ale nie am z nią kontaktu niestety
Bardzo mi sie podoba, zarówno jako piosenkarka, jak i osoba publiczna.
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:00   #14
FirstLady
Rozeznanie
 
Avatar FirstLady
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 666
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

...

Edytowane przez FirstLady
Czas edycji: 2011-04-10 o 15:38
FirstLady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:02   #15
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Ładna jestes Fryzurki nie musisz zmieniac ale mysle ze ładnie byłoby ci w jasnych pasemkach takich cieniutkich aby ozywiły kolor Jesli chodzi o makijaz to jakis ladny rozyk na poliki i moze pastelowe cienie a mniej kredki?
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:09   #16
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez Kadunia
Ładna jestes Fryzurki nie musisz zmieniac ale mysle ze ładnie byłoby ci w jasnych pasemkach takich cieniutkich aby ozywiły kolor Jesli chodzi o makijaz to jakis ladny rozyk na poliki i moze pastelowe cienie a mniej kredki?
Jeszcze niedawno bardzo chciałam mieć jasne pasemka, tylko bałam się tego że po tak dużym rozjaśnieniu zniszczą mi się włosy, i bałam się odrostów.
Tak, mniej kredki
Dzięki
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:11   #17
Sylwia***
Wtajemniczenie
 
Avatar Sylwia***
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 480
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez MonikaPrzybylska
NApewno Przeglądne jej zdjęcia, dziękuję
Ona miała chyba mamę cygankę,
a ja mam babcie, ale nie am z nią kontaktu niestety
Bardzo mi sie podoba, zarówno jako piosenkarka, jak i osoba publiczna.
Ech, fajnie by bylo miec babcie cyganke O ile pamietam, Edyty tata jest cyganem, wiec wszystko sie zgadza. A potrafisz spiewac?

Wiesz, ja z kolei uwazam, ze nie powinnas sobie robic zadnych pasemek, bo ciemne, tzn. ciemnobrazowe lub prawie czarne wlosy wygladaja b. ladnie, tak klasycznie. Ewentualnie pasemka moglyby byc brazowe, tzn. o ton jasniejsze od reszty, ale tylko troszeczke jasniejsze.
Sylwia*** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:15   #18
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez MonikaPrzybylska
Jeszcze niedawno bardzo chciałam mieć jasne pasemka, tylko bałam się tego że po tak dużym rozjaśnieniu zniszczą mi się włosy, i bałam się odrostów.
Tak, mniej kredki
Dzięki
zdania sa podzielone wiec najlepiej jakbys sie wybrała do fryzjerki ona ci doradzi czy robic pasemka czy nie i w jakim odcieniu Nadmiar kredki zastap ładnymi cieniami Sama kiedys dawałam duzo czarnej kredki a od jakegos czasu daje bardzo mało aby tylko oczy podkreslic bo to obciaza oczka strasznie i wole za to kredke np w kolorze brązowym do tego lub fajny cien
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 21:45   #19
ratjus
Raczkowanie
 
Avatar ratjus
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Zgorzelec
Wiadomości: 69
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez MonikaPrzybylska
Na pewno skorzystam z Twoich rad
Nigdy nie używałam podkładów z Maybelline, ale jeśli polecasz to spróbuje, musze tylko sprawdzić na KWC czy nadaje sie do mojej skóry.
Brązy, róze, złota, brzmią zachęcajaco
Niektóre osoby też twierdzą że z ta czarną kredką przesadzam, ale to z przyzwyczajenia.
Ńie widziałam Twojej twarzy, wiec nie wiem jaki ma kształt,
ale na pewno masz wiele ślicznych elementów w soim wyglądzie godnych uwagi
Każdy jest Wyjatkowy, i jestem pewna że nie ma drógiej osoby, takiej jak ty
Pozdrawiam !
ja ciebie widzialam to ty tez mnie zobacz, w koncu trzeba sie zaakceptowac a ten obok gosciu to moj chyba przyszly maz )) a te malenstwo to moj marcelek, wlasnie tłamszony przez ukochana babcie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 000_1894.jpg (30,4 KB, 71 załadowań)
__________________




ratjus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:08   #20
wiosna9
Raczkowanie
 
Avatar wiosna9
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Wiadomości: 425
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez MonikaPrzybylska
Zdjęcie to było robione zimą tego roku, niestety z makijażem.
-Moja cera jest mieszana, o chłodnym oliwkowym odcieniu,trądzikowa (taki wiek)
-widoczne są na policzkach ciemno złote piegi
-Włosy są grube, brązowe, obecnie cieniowane, z przodu do ucha, z tyłu dłuższe
-oczy mają ciemna oprawe
- teczówki mają odień chłodnej zieleni, z ciemnozłotą obwódką
-usta mają naturalnie ciemno czerwony odcień
-opalam sie łatwo, na początku na złocisto czerwony, pózniej kolor przechodzi w złocisty brąz.
-rumienię sie na ciemno różowy kolor
- Najlepiej czuję sie w bieli, beżach. Dobrze w Pastelach, i czerwieni.
-Najgorzej czuje sie w granacie, brązie, niebieskim, żółtym.

Co poradziłybyście Mi abym wyglądała lepiej ?
Jak sie malować?
Czego unikać?

Brdzo proszę Kochane Wizażanki o Pomoc ))
Wszystkim za wkład będę bardzo wdzięczna

Serdecznie Pozdrawiam!
Jesteś śliczną młodą dziewczyną, kolor włosów pasuje do Ciebie.
Nie zmieniaj nic w sobie, zainwestuj w dobre kosmetyki i tyle.
__________________
W przeszłość przenoszą nas wspomnienia..w przyszłość marzenia...
wiosna9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:10   #21
wiosna9
Raczkowanie
 
Avatar wiosna9
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Wiadomości: 425
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Mogłabys jedynie zapuścić włoski.
__________________
W przeszłość przenoszą nas wspomnienia..w przyszłość marzenia...
wiosna9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:23   #22
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez ratjus
ja ciebie widzialam to ty tez mnie zobacz, w koncu trzeba sie zaakceptowac a ten obok gosciu to moj chyba przyszly maz )) a te malenstwo to moj marcelek, wlasnie tłamszony przez ukochana babcie
A ja z kolei uwazam że to Ty jesteś śliczna
Masz bardzo ładne rysy Twarzy.
Jak będe mieć dzieci, chciałabym mieć chłopczyka, bo mam do nich złabość, zardoszcze
Życze dużo szcześcia z rodzinką, nie ważne czy jest ślub czy nie, ważne że sie kochacie
Pzdr.!
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:27   #23
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Dziekuje wszystkim za Pomoc!
Pasemek nie zrobie, bo uważam że potem to tylko kłopot, cenie naturalność. "Jakiego mnie Boże stworzyłeś, takiego mnie masz!"
Pozdrawiam Wszystkie Wizażanki!
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 22:32   #24
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez Sylwia***
Ech, fajnie by bylo miec babcie cyganke O ile pamietam, Edyty tata jest cyganem, wiec wszystko sie zgadza. A potrafisz spiewac?

Wiesz, ja z kolei uwazam, ze nie powinnas sobie robic zadnych pasemek, bo ciemne, tzn. ciemnobrazowe lub prawie czarne wlosy wygladaja b. ladnie, tak klasycznie. Ewentualnie pasemka moglyby byc brazowe, tzn. o ton jasniejsze od reszty, ale tylko troszeczke jasniejsze.
Śpiewać?
Jako tako, nikt nie ucierpiał na zdrowiu badz psychice
Ja nie jestem pewna czy tata, myślałam że mama.
Obiło mi sie o uszy kiedys że przez to dzieci w szkole jej dokuczały.
U mnie nikt nie wie, a zresztą teraz ponoć jesteśmy w Uni Europiejskiej, wiec każdy czuje sie bardziej wyzwolony
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 23:19   #25
paula007
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 21 088
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Monika! Śliszna z Ciebie dziewczyna Co Ty chcesz poprawiać
Dobrze wyglądasz, kolor włosów Ci jak najbardziej pasuje, masz śliczny odcien cery Pozazdrościć
__________________



paula007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 23:31   #26
...:::AnGeL:::...
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 399
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Moim zdaniem nawet nie mosisz sie malowac!! Jestes sliczna kobieta tylko wloski zaposc i bedzie ok.
...:::AnGeL:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-30, 15:02   #27
Sylwia***
Wtajemniczenie
 
Avatar Sylwia***
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 480
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Cytat:
Napisane przez MonikaPrzybylska
Śpiewać?
Jako tako, nikt nie ucierpiał na zdrowiu badz psychice
Ja nie jestem pewna czy tata, myślałam że mama.
Obiło mi sie o uszy kiedys że przez to dzieci w szkole jej dokuczały.
U mnie nikt nie wie, a zresztą teraz ponoć jesteśmy w Uni Europiejskiej, wiec każdy czuje sie bardziej wyzwolony
No bo co tu kurcze wysmiewac, tu tylko mozna zazdroscic takiego typu urody ...
Pozdrawiam!
Sylwia*** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 22:32   #28
CandyGirl:*:*
Raczkowanie
 
Avatar CandyGirl:*:*
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Z domu.
Wiadomości: 57
Send a message via Skype™ to CandyGirl:*:*
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

smallerIMG_0502[1].jpg
__________________
Zapraszam na moja strone z avatarami



www.e-avatarki.prv.pl
CandyGirl:*:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-04, 00:17   #29
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

Hmm słońce na tej fotce przerobionej przez CandyGirl wyglądasz prześliczniezupełni e wlasnie jak Edyta Górniak Też uwazam,ze wloski powinnas zapuscic i jestes zima ,wszystko by sie zgadzalo,ale lepiej dla pewnosci zrobic test na typ urody i wszystko bedzie jasnePozdrawiam cieplutko
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-06, 08:11   #30
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Dot.: Co poprawi mój wygląd? :)))) Poradzcie

O Ślicznie! Dziękuję, zastosuję sie do Waszych wskazówek, no troszkę Edytki tam jest
Dzięki za Pomoc!
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:36.