Jaki fotelik samochodowy?- Zebrane wątki - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *
Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Kobieta > Dziecko - Mama z klasą

Notka

Dziecko - Mama z klasą Blaski i cienie macierzyństwa - staramy się o dziecko, leczenie niepłodności, ciąża, poród, wychowanie dziecka, wszystko co z dzieckiem i byciem mamą i tatą związane.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-05, 14:59   #1
esti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 257
GG do esti
Jaki fotelik samochodowy?- Zebrane wątki

Mam zamiar kupić fotelik od 15 do 36 kg czy ktoś z was ma doświadczenie może cos polecić kwota do 350 zł
esti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 15:08   #2
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 867
Dot.: fotelik samochodowy

Ja kupilam najprostszy,koszt ok 120 zł .
odpinane oparcie daja samą podstawke ,taki "no name" ale z atestami.

Oparcie ma boczki żeby główka nie latała na boki,wyciaga sie zagłówek dla wyższego dziecka,oparcia pod rączki,zdejmowany pokrowiec.Ma szerokie siedzsko wiec nawet w grubej kurtce dziecko siedzi wygodnie.
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 18:52   #3
KATESIA
Zakorzenienie
 
Avatar KATESIA
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 4 251
GG do KATESIA
Dot.: fotelik samochodowy

Ja tez kupiłam najprostszy ale za kwote ok30zł, zrobiony ze steropianu, równiez z odpinanymi plecami tak ze teraz uzywam samego siedziska. Jesli moge poradzic to własnie z tymi plecami-aby nie były zbyt ruchliwe (czasem mój synek przy ostrzejszym zakręcie przechylał sie na bok razem z plecami, nie było to zbyt kłopotliwe ale dosyc zabawne, niebezpieczne tez nie było bo pasem był przypięty....
Mimo ze pracuje w hurtowni z artykułami dzicinnymi to jednak sama nie chciałam kupowac drozszego bo po co płacic za nazwe firmy czy jakies zbedne bajery?
KATESIA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-31, 22:12   #4
plusik_99
Raczkowanie
 
Avatar plusik_99
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kopenhaga/Bronshoj
Wiadomości: 225
Question jaki fotelik samochodowy ??

Szukam fotelika takiego dla wagi 9-36 kg. Znalazłam na allegro taki :
http://www.allegro.pl/item105750820_...onca_hit_.html ,
co o nim sądzicie? Czy ktoś ma taki?
plusik_99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 07:08   #5
Mariqa
Wtajemniczenie
 
Avatar Mariqa
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 2 394
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Uważam, ze mimo, iż polecany od 9 m-ca raczej nadaje się dla starszych dzieci, jest płaski, ma małe oparcie dla rączek, lepszy dla dwulatka bo mały niespełna roczny odkrywca powinien być lepiej obudowany
__________________
C'est la vie - cały twój Paryż dwie drogi na krzyż
Knajpa, kościół, widok z mostu
Mariqa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 07:13   #6
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 867
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

osobiscie nie polecam fotelików od 9 do 36 wiadomo ze 9 kg dziecko to jeszcze maluszek i moze mu byc nie wygodnie w foteliku dla 20 kg .

pozatym 20 kg moze sie nie miescici w pasy od fotelika,takim dzieciom mozna zapinac juz pasy samochodowe ktore sa dluższe i wygodniejsze.

9 kg ma dziecko w wieku ilu ? rok? a 20 ma dziecko 5 letnie ,roznica w budowie jest ogromna.
stad polecam kupowac foteliki od urodzenia -skorupa,potem 9-18 a potem foteik bez pasow ,do zapinanai przez pasy samochodowe.

ja mialam fotelik 9-18 taki w ktorym dziecko moglo spac,przesuwalo sie go na specjalnej podstawce ,dziecko spalo w pozycji praktycznie lezacej a nie na siedząco ,fotelik renolux.

nawet teraz dziecko spi w aucie a ma fotelik tylko siedzacy ,poodbny do tego z allegro ,z pewnoscia spi sie na siedzaco nie wygodnie i glowa lata na wszytskie strony stad taka pozycja dla malucha moim zdanie nie wchodzi w gre.
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 09:32   #7
pkawecka
Zadomowienie
 
Avatar pkawecka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 1 265
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Cytat:
Napisane przez plusik_99
Szukam fotelika takiego dla wagi 9-36 kg. Znalazłam na allegro taki :
http://www.allegro.pl/item105750820_...onca_hit_.html ,
co o nim sądzicie? Czy ktoś ma taki?
nie warto kupować fotelików uniwersalnych o tak dużej rozpiętości wagi. jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. dziecko 9kg wymaga innej ochrony a 36kg innej.
wszystkie foteliki, które są na rynku muszą mieć atesty, bo inaczej nie zostałyby dopuszczone do sprzedaży. spełniają wymogi techniczne, ale to nie znaczy, ze w razie wypadku rzeczywiście spełnią swoją rolę.
ja kupuję maxi-cosi, bo ma najlepsze wyniki w testach zderzeniowych. inne rzeczy dla dziecka, kupowałam używane albo jakieś no name, bo nie bardzo mnie stać na firmówki. ale z fotelika dużo korzystamy, a poza tym obliczyłam, ze to wychodzi 1zł na dzień za życie mojego dziecka - warto wydać.
__________________
Kto nie ryzykuje ten nic nie ma
pkawecka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 10:30   #8
plusik_99
Raczkowanie
 
Avatar plusik_99
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kopenhaga/Bronshoj
Wiadomości: 225
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Moja mala ma 6 miesiecy i juz wazy 9,8 kg! Rzeczywiscie nie pomyslalam,ze on sie nie rozklada...i jak tu wybrac sie gdzies dalej? nienie, to nie dla mojego paczusia
Szukam dalej.
plusik_99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 11:19   #9
BabciaWeatherwax
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 5 833
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Rozkłada się Ramatti Venus Comfort, ma bardzo dobre oceny użytkowniczek na forum GW Zakupy i zrobione testy ADAC.
http://www.allegro.pl/item104956247_..._4gratisy.html
Jak Jedras wyrośnie z Maxi Cosi Cabrio to chyba się na niego zdecyduję bo Maxi Cosi ma kolejny fotelik trochę drogi
__________________
liberalny
<tolerancyjny, nie stosujący przymusu, wolnościowy, nierygorystyczny>
(Słownik Języka Polskiego PWN)

Jędrek ma...

Forum techniczne dla katalogu kosmetyków
mikroREKLAMA
Smaczny?...
No pewnie :-D

Ta reklama pokazywana jest pod 5 833 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
BabciaWeatherwax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 11:49   #10
plusik_99
Raczkowanie
 
Avatar plusik_99
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kopenhaga/Bronshoj
Wiadomości: 225
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

http://www.ramatti.pl/ na tej stronie jest film z testów bezpieczenstwa. Jejku i to przy 60 km/h !!! to ja od dzis chyba 40 bede jezdzic.
plusik_99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-02, 17:12   #11
watka
Rozeznanie
 
Avatar watka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 925
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Cytat:
Napisane przez BabciaWeatherwax
Jak Jedras wyrośnie z Maxi Cosi Cabrio to chyba się na niego zdecyduję bo Maxi Cosi ma kolejny fotelik trochę drogi
Mam pytanie: czy Maxi Cosi Cabrio dla newbornów rzeczywiście jest CAŁKOWICIE OK? W sklepie polecają, ze dość obszerny, wysokie boczki i coś tam jeszcze...
Przy okazji mam pytanie: czy na sezon zimowy warto myśleć o wożeniu fotelika na stelażu wózka? Czy warto to brać pod uwagę przy zakupie osobnym fotelika i wózka ? Do jakich wózków się wpina Maxi Cosi?
watka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-02, 17:42   #12
BabciaWeatherwax
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 5 833
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Cytat:
Napisane przez watka
Mam pytanie: czy Maxi Cosi Cabrio dla newbornów rzeczywiście jest CAŁKOWICIE OK? W sklepie polecają, ze dość obszerny, wysokie boczki i coś tam jeszcze...
Przy okazji mam pytanie: czy na sezon zimowy warto myśleć o wożeniu fotelika na stelażu wózka? Czy warto to brać pod uwagę przy zakupie osobnym fotelika i wózka ? Do jakich wózków się wpina Maxi Cosi?
Tak, zwłaszcza, ze ma dodatkową osłonkę na główkę dla noworodków i możliwość zmiany głębokości fotelika w zaleznosci od wielkości dziecka (poniżej 5 kg i powyżej). Służył mi dodatkowo jako bujaczek i fotelik w domu ze względu na mozliwość zmiany położenia rączki.
Ja nie miałam stelaża dopasowanego do fotelika, kilka razy mi brakowało, ale wyłącznie w momentach wyjazdów na zakupy czy szybkiego wyskoczenia do miasta. Ale da się przeżyć bez
Można wpinać do stelaży wózków Maxi-Cosi, Quinny, Emmaljunga, Mutsy, X-Lander, na forum internetowym czytałam, ze pasują też do polskich wózków dzięki adapterom wózek-fotelik (podobno np. do Roana), ale szczegółów nie znam.
Tak wyglądał 2-dniowy Jędrek przywieziony ze szpitala
__________________
liberalny
<tolerancyjny, nie stosujący przymusu, wolnościowy, nierygorystyczny>
(Słownik Języka Polskiego PWN)

Jędrek ma...

Forum techniczne dla katalogu kosmetyków
mikroREKLAMA
Smaczny?...
No pewnie :-D

Ta reklama pokazywana jest pod 5 833 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
BabciaWeatherwax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-02, 17:59   #13
watka
Rozeznanie
 
Avatar watka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 925
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Bardzo zachęcająco w nim dzidziuś wyglądał Ciekawe jak wygląda obecnie...

Aha, jakby kogoś to zainteresowało, ten fotelik ma jeszcze daszek z materiału chowany w zaplecku i napinany na rączkę, i schowek z tyłu "na pieluchę".
watka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-02, 20:48   #14
moniolla
Raczkowanie
 
Avatar moniolla
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 410
GG do moniolla
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Cytat:
Napisane przez BabciaWeatherwax
Rozkłada się Ramatti Venus Comfort, ma bardzo dobre oceny użytkowniczek na forum GW Zakupy i zrobione testy ADAC.
http://www.allegro.pl/item104956247_..._4gratisy.html
Jak Jedras wyrośnie z Maxi Cosi Cabrio to chyba się na niego zdecyduję bo Maxi Cosi ma kolejny fotelik trochę drogi
mój synek podrózuje w ramatti venus(poprzedni model ale rózni się tylko tapicerką) od swoich pierwszych urodzin.moim zdaniem fajny fotelik ,cena tez ok ale w trakcie uzytkowania wyszły małe minusy.
po pierwsze ma dosyc niewygodne mocowanie pasów.jak ktos często wyjmuje fotelik z auta to nie polecam bo mozna dostac nerwicy zanim sie to wszystko poprzeplata i ponaciska guziczki.
drugi minus to -w naszym przypadku -w niewielkim samochodzie,taki 2,5 latek -mimo tego że na wysokośc szerokośc i wagowo jeszcze sie mieści -to nogami kopie po oparciu kierowcy i nie ma mowy żeby rozłozyc fotelik jak zasnie .nie mieszczą sie nogi....
przymierzamy sie do kupienia nastepnego fotelika graco junior -bardzo fajny.
tak jako ciekawostke ci napisze że porównywałam w sklepie fotelik ramatti venus(9-18) z deltim mały podróznik (9-36) i okazało sie że ten pierwszy jest wiekszy od tego drugiego...dla mnie to absurd...przeciez 30 kg dziecko nie wejdzie do niego na pewno.....
__________________
Marcin styczeń 2004
moniolla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-07, 09:09   #15
plusik_99
Raczkowanie
 
Avatar plusik_99
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kopenhaga/Bronshoj
Wiadomości: 225
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Moniolla a ile Twoje dziecko teraz wazy?
plusik_99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 07:12   #16
anulaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 155
Który fotelik

Bardzo proszę doradźcie, który fotelik kupić nie mogę się zdecydować córcia ma 21miesięcy waży 12kg. Będę bardzo wdzięczna za pomoc bardzo mi na tym zależy

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=108077395
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=108273350

anulaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 07:39   #17
patula
Raczkowanie
 
Avatar patula
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 428
GG do patula
Dot.: Który fotelik

Mi się podbają oba! Ten pierwszy jest tańszy więc bym go wybrała
patula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 07:45   #18
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 867
Dot.: Który fotelik

trudno powiedziec bo jestem przeciwniczka sadzania np 9 kg i w tym samym foteliku 20 kg dzieci

fotelik drugi ma wlasne pasy nie sadze aby 20 kg dziecko (wiek ok 5 lat ) zmiescilo sie w te pasy np. w zimie w kurtce.

pierwszy tez jest dziwny bo niby od 0 czyli noworodka wsadzic w takie cos ? niby jak?

lepiej kupic pierwszy a gdy dziecko osiagnie wage ok 20 kg ,zmienic na fotelik zapinany w pasy auta.
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 08:01   #19
moniolla
Raczkowanie
 
Avatar moniolla
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 410
GG do moniolla
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Cytat:
Napisane przez plusik_99
Moniolla a ile Twoje dziecko teraz wazy?
mój marcinek teraz ma ok 15,5 kg.nie jest bardzo duzy -jakies 97 cm.
mimo tego własnie wczoraj sprzedaliśmy naszego ramatti i kupilismy graco junior.
ramatti nie jest najgorszy -w tej cenie jest bardzo dobry .u nas problem tkwił w tym że niewielki samochód,do tego trzydrzwiowy,wysoki mąż-co oznacza odsuwanie fotela kierowcy max do tyłu,i mocowanie fotelika właśnie za fotelem męża sprawiało że mały nie miał miejsca i trzymał nózki niemal na głowie męża.próbowaliśmy zamocowac za pasażerem -ale wtedy kłopotliwe było wsiadanie do tyłu bo kierowca musiał wysiadac ...
ogólnie jednak uważam że fotelik jest ok.-ale do dużego samochodu.
__________________
Marcin styczeń 2004
moniolla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 08:43   #20
Boz
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 1 487
Dot.: Który fotelik

Cytat:
Napisane przez anulaa
Bardzo proszę doradźcie, który fotelik kupić nie mogę się zdecydować córcia ma 21miesięcy waży 12kg. Będę bardzo wdzięczna za pomoc bardzo mi na tym zależy

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=108077 395
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=108273 350
Jak mój syn skończył rok i nie mieścił się w nosidełku kupiłam mu fotelik podobny do tego pierwszego który pokazujesz. A jeszcze bardziej do tego http://www.allegro.pl/item106410592_...isy_w_wa_.html
Syn jeździł w nim prawie do końca piątego roku życia. Byłam bardzo zadowolona szczególnie z faktu że można go było odchylać, Dużo jeździmy samochodem i syn często w nim spał i możliwość odchylenia oparcia była dla mnie niezbędna. Bardzo żałowałam że większe foteliki dla starszych dzieci nie mają tego udogodnienia.

Edytowane przez Mariqa
Czas edycji: 2006-06-08 o 09:10
Boz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 09:31   #21
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 867
Dot.: Który fotelik

My takze mielismy fotelik ktory mozna bylo ustawic do pozycji wygodnej do spania (renolux)na takiej podstawce na ktorej fotelik mozna byla zsuwac w dól.

w zeszlym roku kupilismy kolejny zapinany pasami auta a za 5 kg mozna odczepic boki i plecy o zostawic podpupnik

narazie gdy jedziemy w dluzsze trasy a wiemy ze corka zasnie podkladany miedzy plecy fotelika a siedzenie zwiniety koc, wtedy fotelik przesuaw sie do przodu i dziecku glowa nie leci do przodu i jest oparta o fotelik.
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 21:07   #22
plusik_99
Raczkowanie
 
Avatar plusik_99
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kopenhaga/Bronshoj
Wiadomości: 225
Dot.: Który fotelik

Cytat:
Napisane przez anulaa
Bardzo proszę doradźcie, który fotelik kupić nie mogę się zdecydować córcia ma 21miesięcy waży 12kg. Będę bardzo wdzięczna za pomoc bardzo mi na tym zależy

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=108077395
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=108273350

ja tez zastanaiwalam sie nad tym drugim,na fotkach wyglada calkiem-calkiem,ale w rzeczywistosci
Beznadziejny material,twarde boki. Nie wyglada na wygodny. Odradzam!
plusik_99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 21:17   #23
plusik_99
Raczkowanie
 
Avatar plusik_99
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kopenhaga/Bronshoj
Wiadomości: 225
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Moniolla no to samochody mamy podobne ja mam problem taki, ze moja mala wazy juz 10kilo, a ma dopiero 6 miesiecy i nasz fotelik-nosidelko robi sie zamaly...musze sie wybrac do hurtowni i przymierzyc Ramatti
plusik_99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-22, 13:00   #24
plusik_99
Raczkowanie
 
Avatar plusik_99
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kopenhaga/Bronshoj
Wiadomości: 225
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

od miesiąca maja mała jeżdzi w foteliku Ramatti Venus Comfort. Jestem zadowolona z zakupu. Fotelik wygodny, materiał ok, zapinanie dziecka nie sprawia problemu. łatwo zmienia sie pozycje. Polecam.
plusik_99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-23, 13:29   #25
moniolla
Raczkowanie
 
Avatar moniolla
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 410
GG do moniolla
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Cytat:
Napisane przez plusik_99
od miesiąca maja mała jeżdzi w foteliku Ramatti Venus Comfort. Jestem zadowolona z zakupu. Fotelik wygodny, materiał ok, zapinanie dziecka nie sprawia problemu. łatwo zmienia sie pozycje. Polecam.
gratuluje trafnego wyboru.mój mały-po ramatti venus- jeździ graco junior i też bardzo sobie chwale.spał cała noc wracając znad morza -a tego bałam się najbardziej,że bedzie mu niewygodnie i bedzie marudził ...
chociaz z powodu małego auta równiez nie mam możliwości rozsunąc go tak żeby mały mógł leżec,tylko siedzi z oparcien pod małym kątem do tyłu...jednak w niczym to nie przeszkadza bo raczej długich tras nie pokonujemy.
__________________
Marcin styczeń 2004
moniolla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-06, 16:48   #26
zet21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 46
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

proszę o pomoc szukam fotelika do małego samochodu w przedziale wagowym od 9 kg- i do ok 400 zl
zet21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-07, 18:15   #27
moniolla
Raczkowanie
 
Avatar moniolla
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 410
GG do moniolla
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

polecam Ramatti Venus .też mamy nieduże auto i się sprawdził
__________________
Marcin styczeń 2004
moniolla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-13, 09:32   #28
zieniutek84
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 2
Dot.: Jaki fotelik samochodowy?- Zebrane wątki

najlepiej kupić cybex solution 15-36 jest to fotelik niemiecki z bardzo dobrym wykończeniem i ma 4 gwiazdki w testach adac
zieniutek84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-13, 09:33   #29
zieniutek84
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 2
Dot.: Jaki fotelik samochodowy?- Zebrane wątki

Cytat:
Napisane przez esti Pokaż wiadomość
Mam zamiar kupić fotelik od 15 do 36 kg czy ktoś z was ma doświadczenie może cos polecić kwota do 350 zł
najlepiej kupić cybex solution bardzo dobra niemiecka konstrukcja 4 gwiazdki w testach adac
zieniutek84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-29, 10:40   #30
Xantia
Zakorzenienie
 
Avatar Xantia
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Figloland
Wiadomości: 3 883
GG do Xantia
Dot.: jaki fotelik samochodowy ??

Cytat:
Napisane przez moniolla Pokaż wiadomość
polecam Ramatti Venus .też mamy nieduże auto i się sprawdził
Ramatti Venus nie ma żadnych godnych uwagi testow bezpieczeństwa... Dlatego ja odradzam.
__________________
http://www.suwaczek.pl/cache/724d9643b4.png

Szefowa wydziału ds. niemożliwych
Xantia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
9-18kg isoxiv, fotelik 9-18, fotelik samochodowy, king, romer

Nowe wątki na forum Dziecko - Mama z klasą


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-05-30 23:41:29


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:05.