Różowo-czarny:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-03, 13:17   #1
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna

Różowo-czarny:)


Witam ponownie!

To mój kolejny makijażyk. Stworzony tak, by pasowal do stroju Przetrwał o dziwo (czarny cień z Revlonu jest niestety bardzo nietrwały, nawet na bazie)do późnego wieczora, w prawie nienaruszonym stanie

Do tego makijażu użyłam:
Dermacolu
podkładu Dr Irena Eris Lirene nature matte
pudru Astor anti shine

pudru brązującego Vipera
kulek Sensique
pudru rozświetlającego Sephora
skrobi z cynamonem

bazy pod cienie Lumene
perłowego cienia Joko
różowego cienia Wibo
grafitowego cienia Revlon
czarnej kredki Rimmel
cienia z drobinkami Collection 2000
bazy pod tusz Miss Sporty
tuszu do rzęs Maybelline Volum' Express Curved Brush (wspaniały, cudowny, mój!)
błyszczyka Avon chocolate drop

Proszę o sugestie i komentarzyki!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (55,3 KB, 135 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (58,1 KB, 76 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5.jpg (46,8 KB, 197 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (88,8 KB, 77 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (101,7 KB, 212 załadowań)

Edytowane przez pasywno-agresywna
Czas edycji: 2006-06-03 o 13:30 Powód: zaginione zdjęcie
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 13:25   #2
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: Różowo-czarny:)

Ojeje, kolory polaczylas ok, ale wogole, lub bardzo niewiele roztarte. Musisz popracowac nad technika rozcierania No i uwazam, ze powinnas do gory troszke takze te cienie rozetrzec i dodac jakis jasny swietlisty/perlowy kolor na gornej czesci powieki. Ten ciemny kolor polozony wewnetrznym kaciku powieki gornej, jakos mi nie pasuje wogole, przytlacza Twoje oczko, obciaza powieke i gasi piekny kolor Twoich oczu niestety. Trzeba dolozyc jakis jansniejszy kolorek - np srebrzysty i dodac w kacik ladnie rozetrzec i bedzie git.

I czemu nie ma zdjecia calej twarzy, gdzie usteczka, policzki?

Edit: Juz widze calosc, usta pięknie, brakuje mi jednka podkreslenia policzkow.
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 13:32   #3
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez ryba82
Ojeje, kolory polaczylas ok, ale wogole, lub bardzo niewiele roztarte. Musisz popracowac nad technika rozcierania No i uwazam, ze powinnas do gory troszke takze te cienie rozetrzec i dodac jakis jasny swietlisty/perlowy kolor na gornej czesci powieki. Ten ciemny kolor polozony wewnetrznym kaciku powieki gornej, jakos mi nie pasuje wogole, przytlacza Twoje oczko, obciaza powieke i gasi piekny kolor Twoich oczu niestety. Trzeba dolozyc jakis jansniejszy kolorek - np srebrzysty i dodac w kacik ladnie rozetrzec i bedzie git.

I czemu nie ma zdjecia calej twarzy, gdzie usteczka, policzki?
zgadzam się z rybką za mało roztarcia i za nisko skończyłaś cienie. Ale ogólnie efekt bardzo przyjemny
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 13:38   #4
marta_so
Rozeznanie
 
Avatar marta_so
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 773
Dot.: Różowo-czarny:)

Bardzo fajnie połączone kolorki, ale tak jak napisaly dziewczyny-za bardzo widoczna granica między nimi i jakos tak gwałtownie sie "kończą". Mogłas pociągną je troszke wyżej i rozetrzec,żeby nie bylo takiego odcięcia jak jest teraz,ale pomysl całkiem fajny. Znowu ładny błyszczyk No i nie widze modelowania twarzy - Ale moze padlo mi na oczy, bo leze chora
marta_so jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 13:38   #5
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 460
GG do grin_ajz
Dot.: Różowo-czarny:)

no wlasnie..roztarcie to po pierwsze po drugie ciut wyzej ale to juz dziewczyny mowily a probuj moze cienie polozyc odwrotnie..roz blizej noska a czarnym modelowac kacik i powieke nieruchoma tez bedzie fajnie wygladac

poprzedni twoj jakos bardziej mi przypadl do gustu
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 13:40   #6
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez ryba82
Ojeje, kolory polaczylas ok, ale wogole, lub bardzo niewiele roztarte. Musisz popracowac nad technika rozcierania No i uwazam, ze powinnas do gory troszke takze te cienie rozetrzec i dodac jakis jasny swietlisty/perlowy kolor na gornej czesci powieki. Ten ciemny kolor polozony wewnetrznym kaciku powieki gornej, jakos mi nie pasuje wogole, przytlacza Twoje oczko, obciaza powieke i gasi piekny kolor Twoich oczu niestety. Trzeba dolozyc jakis jansniejszy kolorek - np srebrzysty i dodac w kacik ladnie rozetrzec i bedzie git.

I czemu nie ma zdjecia calej twarzy, gdzie usteczka, policzki?

Edit: Juz widze calosc, usta pięknie, brakuje mi jednka podkreslenia policzkow.


Pozdrawiam
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 13:55   #7
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 252
Dot.: Różowo-czarny:)

makijaż mocny, konkretny, jednak wydaje mi się, że nie najlepiej komponuje się on z Twoją jasną karnacją
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 13:57   #8
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: Różowo-czarny:)

Dziękuję Wam serdecznie za komentarze i Wasze cenne sugestie

Co do modelowania... Ono jest, ale delikatne. Mam bardzo jasną cerę, no i te piegi... Dotychczas używałam do modelunku twarzy pudru brązującego z drobinkami, ponieważ bardzo lubię efekt lekkiego połysku. Jednak macie rację, to modelowanie jest mało widoczne.
I tu moja prośba: mogłybyście polecić mi odcień różu pasujący do mojej karnacji?? Mam z tym niemały problem. W odcieniach różu, nawet z domieszką złota wyglądam fatalnie, jakbym miała gorączkę Moje włosy obecnie są w odcieniu ciemnego brązu z miedziano-czerwonymi pasemkami.
Wiem, że Wy doradzicie mi najlepiej
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 14:39   #9
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez agabil1
zgadzam się z rybką za mało roztarcia i za nisko skończyłaś cienie. Ale ogólnie efekt bardzo przyjemny
zgadzam sie z dziewczynami lepiej tego bym nie ujela
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 15:07   #10
marta_so
Rozeznanie
 
Avatar marta_so
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 773
Dot.: Różowo-czarny:)

kurcze, nie wiem co Ci doradzic. Moze jakas delikatna miedź, cynamon...

W rozowym różu też Cie jakos nie widze
marta_so jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 15:10   #11
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez pasywno-agresywna
tu moja prośba: mogłybyście polecić mi odcień różu pasujący do mojej karnacji?? Mam z tym niemały problem. W odcieniach różu, nawet z domieszką złota wyglądam fatalnie, jakbym miała gorączkę Moje włosy obecnie są w odcieniu ciemnego brązu z miedziano-czerwonymi pasemkami. [/COLOR][/SIZE][/FONT]
Wiem, że Wy doradzicie mi najlepiej

Ja się podejmę odpowiedzi - chodź być może się mylę, ale sądzę, że do tak jasniutkiej karnacji z uroczymi piegami , pasować będą kolory w tonacji lekkiej delikatnej brzoskwinii, moreli. Oto moje typy dla Ciebie z bourjois - polecam ten swietny roz
Przy czym pierwszy i trzeci odcien maja zlote dorbinki, kotre mysle, bardzo beda Ci pasowac do Twojej urody i wloskow oraz pieknie rozswietla buzke

Mozesz obejrzec wszystkie kolory na stronie: http://www.bourjois.pl/
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 15:36   #12
glamkitten
Raczkowanie
 
Avatar glamkitten
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33
Dot.: Różowo-czarny:)

Zgadzam się z dziewczynami - cień powinien być bardziej roztarty ku górze a ten błyszczyk poprostu śliczny kolorek kolory cieni fajnie kontrastują z tęczówkami ale technika malowania jeszcze troszke do dopracowania
glamkitten jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 15:48   #13
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: Różowo-czarny:)

oj ciezki ten makijazyk... wedlug mnie za ciezki jak na Ciebie i Twoja delikatna w sumie urode... moze powinnas postawic na jakies brazy, cynamon?... czekam na Ciebie w innej kolorystyce
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 17:15   #14
Luna83
Zadomowienie
 
Avatar Luna83
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 699
Dot.: Różowo-czarny:)

Zgadzam się z dziewczętami co do roztarcia cieni Ten malinowy kolorek jest przecudny ale faktycznie najlepiej, podobnie jak ciemne róże i fiolety, najlepiej wyglądają na ciemnej karnacji, choć myślę, że mogłabys spróbować ją przyciemnić. Może spróbujesz kremu brązującego do buźki j&j albo z tańszych Ziaji? Samym puderkiem brązującym może wyjśc sztuczny efekt, najlepiej byłoby zaopqatrzyć się w Ziemię Egipską ale to niestety kupa formy A co do cieni to rybka ma absolutną rację. Ja ze swej strony polecam Ci sypki cień sephory jaśniutki połyskujący róż odcień 01.

A co do samego makijażu - i tak mi się podoba, zwłaszcza połączenie kolorów i usteczka
Luna83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 17:16   #15
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Różowo-czarny:)

Ja zamieniłabym miejscami te cienie Nie pasuje mi czarny wewnątrz - jeżeli już to bardziej roztarłabym te cienie i cosik wcisnęła w załamanie powieki
A teraz trochę lukru
Masz śliczne piegi, cerę, usta i kolorek na nich
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 18:52   #16
BaByCaKe
Zadomowienie
 
Avatar BaByCaKe
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krk
Wiadomości: 1 759
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez mona1978
Ja zamieniłabym miejscami te cienie Nie pasuje mi czarny wewnątrz - jeżeli już to bardziej roztarłabym te cienie i cosik wcisnęła w załamanie powieki
Mona wyjęła mi to z ust, tez jestem za tym, żeby ten ciemny cień był po stronie zewnętrznej a żeby jeszcze był wyciągnięty to by było bosko .
Ale usta i cera
__________________
BaByCaKe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 21:04   #17
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Różowo-czarny:)

Obciązyłaś się troche tym makijażem, choć on nie jest aż taki mocny.

Dziewczyny już napisały o wszystkich minusach, a ja się podpisuję pod ich wypowiedziami.
Dorzuce od siebie, że masz bardzo ładną, gładką cere... Super.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 23:47   #18
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: Różowo-czarny:)

Dziękuję Wam za komentarzyki. Jesteście wspaniałe!
Makijaż z założenia miał być cięższy, taki imprezkowy nawetCo do zamiany kolorów (róż w wewnętrznym kąciku, czerń na zewnątrz), to nie wyglądało to u mnie najlepiej, jakbym miała zapłakane oczy Miało być odmiennie

ryba82, dziękuję Ci serdecznie za podpowiedź. Odwiedziłam Sephorę i przyjrzałam się różykom. I jest jeden problem... Podobają mi się wszystkie!
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-03, 23:51   #19
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez Luna83
(...) mogłabys spróbować ją przyciemnić. Może spróbujesz kremu brązującego do buźki j&j albo z tańszych Ziaji? Samym puderkiem brązującym może wyjśc sztuczny efekt, najlepiej byłoby zaopqatrzyć się w Ziemię Egipską ale to niestety kupa formy (...)
Niestety to absolutnie nie wchodzi w grę. Lubię swoją bladość, nie chcę tego zmieniać. Jednak rzeczywiście część kolorków lepiej wygląda na ciemnej karnacji. Wolę jednak z nich zrezygnować niż przyciemniać się
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-04, 00:00   #20
Luna83
Zadomowienie
 
Avatar Luna83
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 699
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez pasywno-agresywna
Niestety to absolutnie nie wchodzi w grę. Lubię swoją bladość, nie chcę tego zmieniać. Jednak rzeczywiście część kolorków lepiej wygląda na ciemnej karnacji. Wolę jednak z nich zrezygnować niż przyciemniać się
To się cieszę podstwa to przecież lubić siebie Ja tylko tak pisałam, gdybyś chciała, wiesz jak to jest czasem z nami kobitkami
Luna83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-04, 00:08   #21
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez pasywno-agresywna
ryba82, dziękuję Ci serdecznie za podpowiedź. Odwiedziłam Sephorę i przyjrzałam się różykom. I jest jeden problem... Podobają mi się wszystkie!
Nie ma sprawy . A co do problemu, to mam ten sam
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-04, 00:25   #22
czarownica
Zadomowienie
 
Avatar czarownica
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 177
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez BaByCaKe
Mona wyjęła mi to z ust, tez jestem za tym, żeby ten ciemny cień był po stronie zewnętrznej a żeby jeszcze był wyciągnięty to by było bosko .
Ale usta i cera
Zupełnie się z wami zgadzam, cienie powinny być na odwrót. Ale za to masz śliczną karnację i piękny błyszczyk
czarownica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-04, 00:43   #23
WioletaM
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 222
Dot.: Różowo-czarny:)

Czemu do skrobi dodajesz cynamomu?
WioletaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-04, 23:15   #24
_Brzoskwinka_
Zakorzenienie
 
Avatar _Brzoskwinka_
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 3 740
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez ryba82
Ojeje, kolory polaczylas ok, ale wogole, lub bardzo niewiele roztarte. Musisz popracowac nad technika rozcierania No i uwazam, ze powinnas do gory troszke takze te cienie rozetrzec i dodac jakis jasny swietlisty/perlowy kolor na gornej czesci powieki. Ten ciemny kolor polozony wewnetrznym kaciku powieki gornej, jakos mi nie pasuje wogole, przytlacza Twoje oczko, obciaza powieke i gasi piekny kolor Twoich oczu niestety. Trzeba dolozyc jakis jansniejszy kolorek - np srebrzysty i dodac w kacik ladnie rozetrzec i bedzie git.

I czemu nie ma zdjecia calej twarzy, gdzie usteczka, policzki?

Edit: Juz widze calosc, usta pięknie, brakuje mi jednka podkreslenia policzkow.
Również się zgadzam .
_Brzoskwinka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-04, 23:40   #25
Momo
Zakorzenienie
 
Avatar Momo
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: ok. Bydgoszczy
Wiadomości: 5 521
Dot.: Różowo-czarny:)

Trochę za ostry ten makijaż
__________________
Moim ulubionym sprzętem kuchennym jest laptop ...

Kobieta zmienną jest...moje hobby
http://turkusowykwiat.blogspot.com/

Awatar - made by Momo
Momo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-11, 17:58   #26
kroofk@
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 2 870
Dot.: Różowo-czarny:)

Cytat:
Napisane przez ryba82
Ojeje, kolory polaczylas ok, ale wogole, lub bardzo niewiele roztarte. Musisz popracowac nad technika rozcierania No i uwazam, ze powinnas do gory troszke takze te cienie rozetrzec i dodac jakis jasny swietlisty/perlowy kolor na gornej czesci powieki. Ten ciemny kolor polozony wewnetrznym kaciku powieki gornej, jakos mi nie pasuje wogole, przytlacza Twoje oczko, obciaza powieke i gasi piekny kolor Twoich oczu niestety. Trzeba dolozyc jakis jansniejszy kolorek - np srebrzysty i dodac w kacik ladnie rozetrzec i bedzie git.
Fajne połączenie kolorów, ale w odwrotnej kolejności - w wewnętrznym kąciku róż, a na zewnętrznym - ten drugi.
Poza tym zgodzę się z Rybą.
__________________
Przegrałam swój najlepszy czas...
MARZENIA I MIŁOŚĆ BOLĄ...

kroofk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:21.