VICHY: Traitement Anti-Transpirant -Nadmierne pocenie się - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-08, 16:27   #1
mitabe
Rozeznanie
 
Avatar mitabe
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: B-stok
Wiadomości: 750

VICHY: Traitement Anti-Transpirant -Nadmierne pocenie się


Witam
Mam problem z nadmierną potliwością. 3 tygodnie temu trafiłam na informacje o preparacie firmy VICHY: Traitement Anti-Transpirant, w związku z tym mam pytanie czy ktoś z was używał tego preparatu?. Zaczełam kurację, po 1 dniu było super - zero potu. Niestety w tej chwili problem powrocił (po 2 tyg stosowania), żałuje że wczesniej nie zajżałam na forum i nie znalazłam informacji na temat Etiaxilu i Antidralu. Po przeczytaniu kilku wątków stwierdzam, że spróbuje raz jeszcze z tym Vichy, tylko będę stosować go wieczorem przed spaniem, tak jak postępujecie z antidralem , moze jak sie wchłonie dokładnie to zadziała w 100%. Trzymajcie kciuki dziewczyny . Jak to nie pomoże kupie antidrial, bo na etiaxil narazie nie mam funduszy( Vichi kosztował mnie 35 zł )
mitabe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 17:04   #2
Gabi2
Zakorzenienie
 
Avatar Gabi2
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 818
Wpisy w blogu: 6
GG do Gabi2
Dot.: VICHY: Traitement Anti-Transpirant -Nadmierne pocenie się

polecam antidral, w ciągu tygodnia użyłam go 2 razy i już widze zmiany, ale pamietaj żeby nie golic pach tego dnia a nawet przed bo za pierwszym razem to mnie strasznie piekło...
Gabi2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-09, 15:37   #3
mloda123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 1
Dot.: VICHY: Traitement Anti-Transpirant -Nadmierne pocenie się

a ten antidral jest na recepte ? i ile kosztuje ?
mloda123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-09, 20:19   #4
teufel69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 106
Dot.: VICHY: Traitement Anti-Transpirant -Nadmierne pocenie się

Cytat:
Napisane przez mloda123 Pokaż wiadomość
a ten antidral jest na recepte ? i ile kosztuje ?
dolaczam sie do pytania.
teufel69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-10, 13:25   #5
dominika 84
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 33
Thumbs up Dot.: VICHY: Traitement Anti-Transpirant -Nadmierne pocenie się

drogie dziewczynki jesli macie problem z poceniem sie to ja wam polecam z calego serducha etiaxil,kulke dostepna tylko w aptece!stosuje ja od okolo roku!odkrylam ja dzieki mojej kolezance!to naprawde rewelacja!tak jak juz wspomnialam produkt ten jest w kulce o pojemnosci 12,5 ml.jest niewielki ,ale za to bardzo wydajny.Sa do wyboru dwa rodzaje do skory wrazliwej (niebieski)i do normalnej (czerwony).ja uzywam do skory normalnej .Nie bede sie tu rozpisywac na temat sposobu jego aplikacji poniewaz wszystkie informacje sa zamieszczone w ulotce.Jednak chce was przestrzec przed nadmiernym smarowaniem tzn.preparat jest naprawde bardzo silny dlatego musicie sie z nim obchodzic bardzo ostroznie.Smarowac tylko na sucha,niepodrazniona skore i tylko raz przejechac po skorze.Bron Boze kilka razy w tym samym miejscu.Wtedy nastapi podraznienie,wysypka,swed zeinie,pieczenie itd (wiem to z autopsji).Aha wazne jest to aby nie uzywac go po goleniu bo tez moze dojsc do posraznienia.Cena tego cudenka to okolo 50 zl w zaleznosci od apteki,ja swoj kupilam za ok 30zl na allegro.Sprobujcie a gwarantuje wam 1000 % satyswakcji!ps.to nie jest zadna reklama.pozdrawiam
dominika 84 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:47.