Solarium nie! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-10, 11:59   #1
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Smile

Solarium nie!


Wiec witam i zaczynam nowy watek ,wiem wiem jest wyszukiwarka ale nie znalazlam az tak podobnego watku jaki chce stworzyc.Wiec mam 17 lat unikam slonca jak sie da ani solarium(szkoda kasy i rak) ani naturalne slonce,gora 5 minut dziennie w drodze do szkoly,po prostu widze negatywne efekty opalania na kolezankach .Jak mamy godzine wolna miedzy lekcjami siedze w cieniu a one porozbierane na sloncu i jeszcze chodza na solarium prawie codziennie i majac 17 lat maja zmarszczki na czole .To mnie efektywnie zniecheca, ale blada nie jestem balsamy brazujace i puder brazujacy i wygladam jak one i sie pytaja gdzie sie opalam smiech po prostu bo nigdzie i nie zamierzam,i moj Tz popiera mnie i uwaza ze skwarki z patelni wcale nie sa az tak sexowne,popieram blada i piekna Nicole Kidman wklejam jej zdjecie,ja mam podobna do niej twarz ale jestem brunetka.

Prosze o wypowiedzi dziewczyn o podobnych do mnie pogladach na temat slonca


Bez przesady dziewczyny maniakalnie nie unikam slonca czasem na chwile na spacerze na sloncu posiedze chwile z buzka do slonca,ale napewno nie dluzej niz 15 minut i bylam raz w zyciu na solarium i wiecej tam sie nie pojawie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fotka.jpg (29,7 KB, 78 załadowań)

Edytowane przez ilo16na
Czas edycji: 2006-06-10 o 19:01
ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 12:12   #2
Rock_Fanka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 413
GG do Rock_Fanka
Dot.: Solarium nie!

Ja też uważam,że solarium to głupia rzecz Naturalna opalenizna to skarb.
__________________
I’m gonna live my life
I can’t ever run and hide
I won’t compromise
Cos I’m living now
I’m gonna close my eyes
I can’t watch the time go by
I won’t keep it inside
Just freak out and let it go

Rock_Fanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 12:15   #3
Joey
Zakorzenienie
 
Avatar Joey
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 3 412
Dot.: Solarium nie!

Jak to możliwe, że nic nie znalazłaś? O tym było już naprawdę mnóstwo wątków! Np.:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=60445
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...light=solarium
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...light=solarium
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...light=solarium
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...podkre%B6li%E6

PS. Przenoszę na kosmetyczne.
Joey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 16:25   #4
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: Solarium nie!

Ja nie mam nic przeciwko solarium, poprostu nie nalezy przesadzac.A ?Nicole Kidman mi sie nigdy nie podobala.Jest za chuda i blada (ale wlosy to ma ladne) A tak wogle to na solarium nie powinno sie chodzic codziennie.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 16:46   #5
Papiszynka
Zakorzenienie
 
Avatar Papiszynka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 11 785
Dot.: Solarium nie!

Nie wiem czy wiesz ale skora podczas opalania wytwarza witamine D3. Nie wiem tez czy wiesz, ale dzieci, ktore maja slaby kontakt ze sloncem sa narazone na krzywice kosci nie wspominajac juz o tym, ze przebywanie na sloneczku poprostu poprawia humor i nastroj nie uwazam ze opalenizna jest czyms zlym czlowiek chodzacy codziennie na solarium jest dla mnie tak samo dziwny jak czlowiek panicznie unikajacy slonca Poprostu podczas opalania trzeba uzywac odpowiednich filtrow i bedzie ok, ani rak, ani poparzenia nie beda wtedy zagrazac
Papiszynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 18:03   #6
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 586
Dot.: Solarium nie!

Cytat:
Napisane przez Papiszynka
Nie wiem czy wiesz ale skora podczas opalania wytwarza witamine D3. Nie wiem tez czy wiesz, ale dzieci, ktore maja slaby kontakt ze sloncem sa narazone na krzywice kosci nie wspominajac juz o tym, ze przebywanie na sloneczku poprostu poprawia humor i nastroj nie uwazam ze opalenizna jest czyms zlym czlowiek chodzacy codziennie na solarium jest dla mnie tak samo dziwny jak czlowiek panicznie unikajacy slonca Poprostu podczas opalania trzeba uzywac odpowiednich filtrow i bedzie ok, ani rak, ani poparzenia nie beda wtedy zagrazac
Ludzie dorosli nie muszą suplementowac wit D3 z powodu nie oplania sie. Sulementacje zaleca lakarz, tylko w konkretnych przeypadkach i nie jest nim unikanie słońca. Aby pobudzić produkcje wit D3 wystarczy przebywac na świeżym powietrzu codzinnie przez 10 min, gdyz jej prodkcja pobudzana jest przez promienie UV. WIedząc, ze promienie UV są obecne przez caly rok, nie tylko w lecie i wiedzac ze przenikają przez ubrania, trzeba sie naprawde starac, zeby ich uniknąć. CHodzenie na solarium i tłumaczenie sobie że to porfilaktyka w niedoborze D3 to, hmmmm....nice try, nie kupuje tego.
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 18:24   #7
Papiszynka
Zakorzenienie
 
Avatar Papiszynka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 11 785
Dot.: Solarium nie!

L_V ale ja wcale nie tlumacze solarium, bo tez jestem raczej przeciwna chodzi mi bardziej o maniakalne unikanie slonca
Papiszynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 18:32   #8
vretka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 4 104
GG do vretka
Dot.: Solarium nie!

Cytat:
Napisane przez Papiszynka
L_V ale ja wcale nie tlumacze solarium, bo tez jestem raczej przeciwna chodzi mi bardziej o maniakalne unikanie slonca
A jak według Ciebie wygląda maniakalne unikanie słońca?
__________________
R 08.2013, K 09.2016
vretka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 19:13   #9
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 586
Dot.: Solarium nie!

Cytat:
Napisane przez Papiszynka
L_V ale ja wcale nie tlumacze solarium, bo tez jestem raczej przeciwna chodzi mi bardziej o maniakalne unikanie slonca
Papiszynka, ja wiem ze akurat w Twojej wypowiedzi nei było takiego sformułowania, ale wiele absurdów już słyszałam/ czytalam. Z ta wit D3 to mocno przesadzona kwestia, dodatkowa sulementacja D3 jest naprawde potrzebna baaaaardzo zadko, zwłaszcza ze witaminę przyswajamy także z, np. jaj, serów, mleka
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-10, 19:17   #10
kffiatuszek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 4
Dot.: Solarium nie!

Ja nie lubie slonca, zawsze go unikalam, smarowalam sie krememi itp. Ale szczerze mowiac nie chce byc blada. A musze przyznac ze z natury jestem po prostu biala jak maka Mysle ze solarium jest ok, ale nie codziennie ... Poza tym poopalac sie czasami trzeba
Pozdrawiam
kffiatuszek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-11, 16:07   #11
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: Solarium nie!

Mi sie blada cera nie podoba bo wyglada nie zdrowo i tak samo jest mocna opalenizna to tez nie dobrze.Nie jestem przeciwniczka solarium bo sama tam czasem chodze i nie widze w tym nic zlego jesli korzysta sie z niego z glowa. A jesli chodzi o slonce to jest nam potrzebne do zycia i bez niego swiat by nie istnial.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-11, 18:01   #12
quietly
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar quietly
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 879
GG do quietly
Dot.: Solarium nie!

Ja nie jestme zbyt przeciwna solarium - jak ktoś chce być czarny to proszę bardzo, ja się nie wtrącam. Jednak w dużych ilosciach wygląda to MASAKRYCZNIE, i, nie oszukujmy się, na starszych kobietach też - a nie tylko na młodych dziewczynach. Grunt to umiar.
ilo16na, rozumiem, że nie lubisz opalenizny, ale ja na przykład lubię słońce i nie zamierzam się przed nim chronić, jestem aktywna - spacreuję, jeżdżę na rowerze, w wakacje biegam, kąpię się w basenie odkrytym (dobra - w palstikowym baseniku), gram w siatkówkę, tenisa, więc NIE MA SZANS, żeby słońce mnie nie "łapnęło". Mam ciemną karnację i szybko się opalam. Nie uważam, ze opalenizna jest brzydka - raczej bladość uważam za brzydką, ale co kto lubi.

Poza tym ja wolę iść pobiegać na słoneczko niż ładować na twarz n-tą tonę purdru brązującego, jak to niektóre to robią (nie mówię, że Ty)

EDIT: Znalazłam bardzo fajny artykuł, w sam raz dla Ciebie: http://wiadomosci.onet.pl/1339801,242,1,1,kioskart.html
quietly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-11, 18:20   #13
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 392
Dot.: Solarium nie!

Cytat:
Napisane przez traci
Ja nie mam nic przeciwko solarium, poprostu nie nalezy przesadzac.A ?Nicole Kidman mi sie nigdy nie podobala.Jest za chuda i blada (ale wlosy to ma ladne) A tak wogle to na solarium nie powinno sie chodzic codziennie.
Wszystko jest dobre, ale z umiarem
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-12, 12:20   #14
traci
Wtajemniczenie
 
Avatar traci
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Chocolate Factory
Wiadomości: 2 765
Dot.: Solarium nie!

No dokladnie umiar to wazna rzecz.Ja nie mowie tutaj o czarnych nienaturalnych kolorach ale taki ladny delikatny brazik jest niczego sobie.Mi sie tez nie podoba jak ktos jest za mocno opalony bo to juz z daleka widac ze solarka no i taka strasznie mocna opalenizna postarza, nie ma co ukrywac.
traci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-12, 13:10   #15
malenka294
Wtajemniczenie
 
Avatar malenka294
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: kosmos:D
Wiadomości: 2 001
GG do malenka294
Dot.: Solarium nie!

ja uwielbiam słonce,nie mogłabym bez niego zyc,zresztą swiat by umarł gdyby nie bylo słonca
i nikt mi nie wmówi,ze to jest szkodliwe bo potrafie zachowac umiar,tym bardziej,ze z natury blada nie jestem więc nie potrzebuje godzinnych sesji wylegiwania się
__________________
Only God can judge me

Prawdziwy przyjaciel to ktoś, do kogo możesz zadzwonić o trzeciej w nocy i powiedzieć: 'Jestem w więzieniu w Meksyku', a on na to odpowie: 'Nic się nie martw, zaraz tam będę





malenka294 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:27.