essence - Strona 155 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-10-15, 22:50   #4621
mOna01
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 109
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez black-bubu Pokaż wiadomość
Witam ja dziś na zakupach byłam w naturze, kupiłam puder mineralny, koretor 3 w 1 i eliner w pisaku, bohemia przebrana, ogółem pustki w szafie. A dziewczynki mam pytanie, takie nieco głupie, jak puder mineralny ma taką plastykowe sitko na sobie, to co przed użyciem mam go zdjać czy jak go używać z tym sitkiem, kiedys już miałam taki problem ale zdjełam sitko i wkładałam pędzel bezpośrednio do pudru.
No z sitkiem tylko musisz tą folię zerwać, a w mineralnych Essence jest bardzo ciężko tego dokonać (ja zawsze robiłam to cyrklem )
__________________

mOna01 jest offline  
Stary 2008-10-15, 23:44   #4622
Shikami
Raczkowanie
 
Avatar Shikami
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 51
Dot.: essence

Mi tam sie zawsze wysypuje przez to sitko za duzo jak chce wytrząchnąc tylko troche :/

A w "HT" te takie jakby pisaki co stoją obok linero to co to u licha jest?^^'
Shikami jest offline  
Stary 2008-10-16, 00:27   #4623
mOna01
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 109
Dot.: essence

Czekałam aż ktoś o to spyta

No więc to są takie mazaki-stempelki gwiazdeczkowe zrobiłam sobie stempelka obok kresek z linerów na którymśtam zdjęciu wśród innych z HT
__________________

mOna01 jest offline  
Stary 2008-10-16, 00:41   #4624
Shikami
Raczkowanie
 
Avatar Shikami
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 51
Dot.: essence

Aha, czyli już wszystko zidentyfikowane :P

A nie wybierasz sie do DM jeszcze, przez przypadek? ^_-
Shikami jest offline  
Stary 2008-10-16, 00:59   #4625
Eurydyke
Raczkowanie
 
Avatar Eurydyke
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 256
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez Shikami Pokaż wiadomość
Aha, czyli już wszystko zidentyfikowane :P

A nie wybierasz sie do DM jeszcze, przez przypadek? ^_-
Hihihi Ja wiedziałam, że tak będzie (aha,aha).

Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać,ale to samo mi przyszło na myśl,jak zobaczyłam zdjęcie paletki cieni.
Eurydyke jest offline  
Stary 2008-10-16, 10:58   #4626
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez mOna01 Pokaż wiadomość
Info do dziewczyn które zamawiały u mnie rzeczy z Hello Tokyo - właśnie wysłałam każdej z Was już, priorytetem, więc czekajcie, bo niebawem powiecie "Heloł Tokjoł"
a do mnie wysylalas?? bo mojego adresu chyba nie mialas

Cytat:
Napisane przez DianaM Pokaż wiadomość
Mona doszło i do mnie !!! Dziękuję!!! Kochana jesteś!!!

Zamieszczam zdjęcie wykonane przed chwilką mojej małej kolekcji essence (dużo kosmetyków oddałam - conajmniej 3 błyszczyki, kilka odżywek już zużyłam) i ogólne zdjęcie mojej kolorowanki. Niepełna, ale to są kosmetyki, które noszę zawsze w kosmetyczce. Reszta, których nie używam - gdzieś drugie tyle jak nie więcej to nic ciekawego.
Aha, baaaardzo rzadko się maluję
oj podoba mi sie oj podoba mi sie ta paletka Hello Tokyo
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-16, 13:40   #4627
cypressangel
Zakorzenienie
 
Avatar cypressangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 28 618
Dot.: essence

Na stronie essence pojawiła się informacja, że wkrótce dostępne będą nowe produkty i nowe kolory kosmetyków http://www.essence.eu/pl/products/coming-soon.html
__________________


cypressangel jest offline  
Stary 2008-10-16, 13:50   #4628
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez cypressangel Pokaż wiadomość
Na stronie essence pojawiła się informacja, że wkrótce dostępne będą nowe produkty i nowe kolory kosmetyków http://www.essence.eu/pl/products/coming-soon.html
chca nas pocieszyc za te limitowanki ktorych nie ujrzalysmy??
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-16, 13:53   #4629
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 849
Dot.: essence

Fajnie by było, gdyby zwiększyli wybór kolorów pudrów- zwłaszcza sypkiego mineralnego
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 849 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline  
Stary 2008-10-16, 13:54   #4630
cypressangel
Zakorzenienie
 
Avatar cypressangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 28 618
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
chca nas pocieszyc za te limitowanki ktorych nie ujrzalysmy??
Pewnie tak
__________________


cypressangel jest offline  
Stary 2008-10-16, 14:25   #4631
nowka1
Raczkowanie
 
Avatar nowka1
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 405
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez DianaM Pokaż wiadomość
Mona doszło i do mnie !!! Dziękuję!!! Kochana jesteś!!!

Zamieszczam zdjęcie wykonane przed chwilką mojej małej kolekcji essence (dużo kosmetyków oddałam - conajmniej 3 błyszczyki, kilka odżywek już zużyłam) i ogólne zdjęcie mojej kolorowanki. Niepełna, ale to są kosmetyki, które noszę zawsze w kosmetyczce. Reszta, których nie używam - gdzieś drugie tyle jak nie więcej to nic ciekawego.
Aha, baaaardzo rzadko się maluję
wszystko z chęcią bym przygarnęła Powiedz mi może czy ten pisak do paznokci jest dobry?

Cytat:
Napisane przez black-bubu Pokaż wiadomość
Witam ja dziś na zakupach byłam w naturze, kupiłam puder mineralny, koretor 3 w 1 i eliner w pisaku, bohemia przebrana, ogółem pustki w szafie. A dziewczynki mam pytanie, takie nieco głupie, jak puder mineralny ma taką plastykowe sitko na sobie, to co przed użyciem mam go zdjać czy jak go używać z tym sitkiem, kiedys już miałam taki problem ale zdjełam sitko i wkładałam pędzel bezpośrednio do pudru.
Ja równiez byłam dzisiaj w Naturze i nareszcie dopadłam kredke hot chocolate uzupełnili cała półkę
__________________
Don't stop me now
I'm having such a good time...

nowka1 jest offline  
Stary 2008-10-16, 15:33   #4632
mOna01
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 109
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a do mnie wysylalas?? bo mojego adresu chyba nie mialas


oj podoba mi sie oj podoba mi sie ta paletka Hello Tokyo
No nie wysłałam bo Ty tylko kredkę chciałaś a ja w sumie tej szarej nawet nie wypróbowałam porządnie bo używam cały czas paletki HT


Cytat:
Napisane przez cypressangel Pokaż wiadomość
Na stronie essence pojawiła się informacja, że wkrótce dostępne będą nowe produkty i nowe kolory kosmetyków http://www.essence.eu/pl/products/coming-soon.html
No to to są te rzeczy o których ja mówiłam nowy rodzaj błyszczyka, nowy rodzaj cieni w 4 kolorach, kilka (ok 3-4) nowych kolorów cieni pojedynczych i nowy podkład w 4!!! kolorach
__________________

mOna01 jest offline  
Stary 2008-10-16, 16:13   #4633
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: essence

Shikami ale fajny ten zielony akurat na kolorowy akcent w kąciku oczka
a puder minrealny z sitka, odrobinkę wysypuję, zbieram pędzlem i jeszcze nim szuram po pokrywce wtedy równo się rozklada na nim i na twarzy.

w sumie wolałabym PL, ST i HT zamiast tych nowych błyszczyków i kolorów cieni....
ale nie będę wybrzydzać, dają to się cieszę!
gdzieś wa warszawie można dostać serię pocket beauty?
rozwielitka jest offline  
Stary 2008-10-16, 17:37   #4634
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez cypressangel Pokaż wiadomość
Pewnie tak
niech dadza lepiej limitowanki!

Cytat:
Napisane przez mOna01 Pokaż wiadomość
No nie wysłałam bo Ty tylko kredkę chciałaś a ja w sumie tej szarej nawet nie wypróbowałam porządnie bo używam cały czas paletki HT




No to to są te rzeczy o których ja mówiłam nowy rodzaj błyszczyka, nowy rodzaj cieni w 4 kolorach, kilka (ok 3-4) nowych kolorów cieni pojedynczych i nowy podkład w 4!!! kolorach
aaaaaa
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-16, 19:16   #4635
Dewjani
Zadomowienie
 
Avatar Dewjani
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Varsovia Optima Maxima
Wiadomości: 1 289
Dot.: essence

no i kurde...Laski...muszę się wyżalić!!!! Po mniej więcej tyogdniu, półtora używania pudru mineralnego mam zastrzeżenie: zostawia placki! pierwszy raz mi się to zdarzyło (no prócz różu Bell). Na szczęście są bardzo mało widocznie, i po chwili jakby "stapiają się" ze skórą. Być może jest to kwestia pędzla (chociaż używam pędzla Estee Lauder...). Co myślicie? Macie rady?
Drugie zastrzeżenia mam do eylinera w pisaku: zostawia ślad na nieruchomej powiece, tzn. po prostu odbija się Jest to okropna sytuacja bo trudno go poprawić bez niszczenia nałożonego cienia...Jest super wygodny, pięknie rysuje etc. ale niestety...będę musiała wrócić do kałamarza.

Aha, i jeszcze przestrzegam: nie kupujcie tuszu Sensique za 5,99. Jest po prostu tragiczny, szczypie i zupełnie nic nie daje!!!! W ogóle po raz pierwszy kupiłam tusz poniżej 25zł (!!!!! ) i już wiem dlaczego się często mówi, że jakość=wysoka jakość.
__________________
Mój awatar jest chroniony prawem autorskim. Zabrania się go kopiować i/lub rozpowszechniać.


Dewjani jest offline  
Stary 2008-10-16, 19:18   #4636
Shikami
Raczkowanie
 
Avatar Shikami
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 51
Dot.: essence

rozwielitka - juz probowalam tak, nawet na moich oczach o mało wyraxnym kolrze wyglada fajnie tak podkreslony kącik

Mona - a powaznie, jakby sie wybierała do DM to czy ja Cie mogę jeszcze zmeczyc o coś?

Ciekawe, kiedy niby te nowosci do nas dotra... Swoja droga, te limitowanki na stronie ichniej coraz gorze OS juz w ogole paskudna jak dla mnie
Shikami jest offline  
Stary 2008-10-16, 19:32   #4637
DianaM
Zadomowienie
 
Avatar DianaM
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z każdego miejsca na Ziemi
Wiadomości: 1 639
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez nowka1 Pokaż wiadomość
wszystko z chęcią bym przygarnęła Powiedz mi może czy ten pisak do paznokci jest dobry?
Odżywki w pisakach jak dla mnie są rewelacyjne !!! Szybko wysychają, nie pozostawiają na paznokciu warstwy, szybko schną, można na nie spokojnie nałożyć lakier. Pięknie pachną, paznokcie zadbane, lściące.
__________________
DianaM jest offline  
Stary 2008-10-16, 20:08   #4638
nowka1
Raczkowanie
 
Avatar nowka1
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 405
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez DianaM Pokaż wiadomość
Odżywki w pisakach jak dla mnie są rewelacyjne !!! Szybko wysychają, nie pozostawiają na paznokciu warstwy, szybko schną, można na nie spokojnie nałożyć lakier. Pięknie pachną, paznokcie zadbane, lściące.
Dzięki za odpowiedz Przydałoby mi sie czymś podreperować moje pazurki, ciągle sie rozdwajają Może ten pisak będzie dla mnie ratunkiem a po ile on jest? Może masz coś jeszcze co możesz polecić dla rozdwajających sie paznokci?
__________________
Don't stop me now
I'm having such a good time...

nowka1 jest offline  
Stary 2008-10-16, 20:51   #4639
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez Dewjani Pokaż wiadomość
no i kurde...Laski...muszę się wyżalić!!!! Po mniej więcej tyogdniu, półtora używania pudru mineralnego mam zastrzeżenie: zostawia placki! pierwszy raz mi się to zdarzyło (no prócz różu Bell). Na szczęście są bardzo mało widocznie, i po chwili jakby "stapiają się" ze skórą. Być może jest to kwestia pędzla (chociaż używam pędzla Estee Lauder...). Co myślicie? Macie rady?
Dewjani, a używasz pędzla do pudru mineralnego? podobno ma to kolosalne znaczenie, ja nie wyobrażam sobie nakładania takim zwykłym miękkim. "Zainwestowałam" w kabuki essence i nie ma żadnych plam

co do pisaczków to zainteresował mnie flamaster do french manicure. Na początku był cudny, pod lakierem bezbarwnym trzymał się z tydzień...ale bardzo szybko zasechł i właściwie jest do wyrzucenia szkoda, bo szybko był delikatny fajny efekt.

odkryłam ostatnio, że tęsknię za moimi kosmtykami zostawionymi w wawie gdy wracam do domu...to już jakaś paranoja?
rozwielitka jest offline  
Stary 2008-10-16, 21:21   #4640
mOna01
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 109
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez Shikami Pokaż wiadomość
rozwielitka - juz probowalam tak, nawet na moich oczach o mało wyraxnym kolrze wyglada fajnie tak podkreslony kącik

Mona - a powaznie, jakby sie wybierała do DM to czy ja Cie mogę jeszcze zmeczyc o coś?

Ciekawe, kiedy niby te nowosci do nas dotra... Swoja droga, te limitowanki na stronie ichniej coraz gorze OS juz w ogole paskudna jak dla mnie
No zależy co byś chciała, ja do domu będę jechać dopiero w następny weekend i nie sądzę żeby z Hello Tokyo coś jeszcze zostało ;/
__________________

mOna01 jest offline  
Stary 2008-10-16, 21:34   #4641
Shikami
Raczkowanie
 
Avatar Shikami
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 51
Dot.: essence

Mona - tandetną rózową szminke i liner granatowy^^ Zwłaszcza jakos ta szminka mnie zaciekawiła^^
Shikami jest offline  
Stary 2008-10-16, 21:55   #4642
mOna01
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 109
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez Shikami Pokaż wiadomość
Mona - tandetną rózową szminke i liner granatowy^^ Zwłaszcza jakos ta szminka mnie zaciekawiła^^
Ale ja ją testowałam i ona nie daje koloru tylko sam połysk i drobinki :P a linerów za tydzień już pewnie nie będzie, ale sprawdzę
__________________

mOna01 jest offline  
Stary 2008-10-16, 22:05   #4643
Shikami
Raczkowanie
 
Avatar Shikami
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 51
Dot.: essence

A buuu, myślałam, ze taka różowiasta będzie. Szukam takiej i znaleźć nie moge, a w Essence wszystkie pomadki z tym brokatem :/

To w takim razie rezygnuję, a i z linerem spasuje - poszukam sobie jakiegos granatowego tutaj, wybadałam ostatnio ze jakas dziwna firma ma sklepik w Złotych Tarasach, "Beauty Colors" czy jakos tak - moze tam bea mieli
Shikami jest offline  
Stary 2008-10-16, 22:36   #4644
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: essence

Dewjani, pytanie o pedzel jest nieglupie, w końcu to od niego zależy nałożenie podkładu mineralnego. Sprawdź czy twój pędzel jest do podkładu mineralnego, najlepiej jakiś typu kabuki.

Swoją drogą ciekawa jestem, czemu ci ten tusz z Sensique nie odpowiadał. Mi ta mascara odpowiada, jest dobra na co dzień...

Czekam namiętnie na GR i OS, w obu limitowankach mam swoje typy do zakupienia Zwłaszcza te rzęsy, paznokcie i puder Ech... Czekam z utęsknieniem...
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline  
Stary 2008-10-16, 23:33   #4645
Eurydyke
Raczkowanie
 
Avatar Eurydyke
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 256
Dot.: essence

Monie dziękuję za przesyłkę Dzisiaj doszła.
Eurydyke jest offline  
Stary 2008-10-17, 14:14   #4646
cypressangel
Zakorzenienie
 
Avatar cypressangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 28 618
Dot.: essence

Na stronie essence można już zobaczyć, jak wygląda ołówek do diamentowych rzęs z limitowanki glam rock
__________________


cypressangel jest offline  
Stary 2008-10-17, 16:42   #4647
CzarnaLandrynka
Rozeznanie
 
Avatar CzarnaLandrynka
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 779
Dot.: essence

Wreszcie wiemy, jak wygląda aplikator. Myślę że to raczej coś w stylu 'zakraplacza' niż kredki. Chociaż napisali to iście po chińsku ;D
__________________
zdrowe odżywianie → ładna cera → nauka, nauka - LO czeka!

Ograniczamy kupowanie mazideł do ust i zużywamy stare!
kupionych - 1
zużytych - 1


House Addict.
Poniedziałek, wtorek, środa, House, piątek, sobota, niedziela.
CzarnaLandrynka jest offline  
Stary 2008-10-17, 18:08   #4648
DianaM
Zadomowienie
 
Avatar DianaM
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z każdego miejsca na Ziemi
Wiadomości: 1 639
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez nowka1 Pokaż wiadomość
Dzięki za odpowiedz Przydałoby mi sie czymś podreperować moje pazurki, ciągle sie rozdwajają Może ten pisak będzie dla mnie ratunkiem a po ile on jest? Może masz coś jeszcze co możesz polecić dla rozdwajających sie paznokci?
Odżywki essense takie w przezroczystym pisaku z pędzelkiem, wykręcane są wspaniałe. Szczegónie ten zielony i różowy. Paznokcie są po nich takie zdrowe, że jak tylko zaczyna mi się coś dziać z pazurami niedobrego od razu kupuję tą odżywkę (7.99zł) i już problem z głowy
Te w pisaku a`la marker kosztowała chyba 10.99zł, ale nie jestem pewna.

Poza tym drugą marką, którą używam do paznokci to Sally Hansen. Mam chyba 8 ich używek

Cytat:
Napisane przez mOna01 Pokaż wiadomość
No zależy co byś chciała, ja do domu będę jechać dopiero w następny weekend i nie sądzę żeby z Hello Tokyo coś jeszcze zostało ;/
Jakby jeszcze były zielone paletki do oczu to się piszę
__________________
DianaM jest offline  
Stary 2008-10-17, 20:04   #4649
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: essence

dziewczyny jakie macie zdanie na temat eyelinerkow w pisaku???
bo juz mialam kupowac ale na kwc no nie za dobre opinie wiec kupilam maybellina
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-18, 15:11   #4650
nowka1
Raczkowanie
 
Avatar nowka1
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 405
Dot.: essence

Cytat:
Napisane przez DianaM Pokaż wiadomość
Odżywki essense takie w przezroczystym pisaku z pędzelkiem, wykręcane są wspaniałe. Szczegónie ten zielony i różowy. Paznokcie są po nich takie zdrowe, że jak tylko zaczyna mi się coś dziać z pazurami niedobrego od razu kupuję tą odżywkę (7.99zł) i już problem z głowy
Te w pisaku a`la marker kosztowała chyba 10.99zł, ale nie jestem pewna.

Poza tym drugą marką, którą używam do paznokci to Sally Hansen. Mam chyba 8 ich używek


Jakby jeszcze były zielone paletki do oczu to się piszę
Dziękuje bardzo za odpowiedz . Postaram sie znaleźć te odzywki w Naturze jak będę w poniedziałek .

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dziewczyny jakie macie zdanie na temat eyelinerkow w pisaku???
bo juz mialam kupowac ale na kwc no nie za dobre opinie wiec kupilam maybellina
Sama się nad nimi zastanawiałam, ktoś wspominał ze łatwo można namalować kreskę? Nie pamiętam dokładnie...
__________________
Don't stop me now
I'm having such a good time...

nowka1 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
essence

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:56.