---- Palette/ Color XXL ---- wätek zbiorczy - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-09, 22:53   #61
LustForLife
Rozeznanie
 
Avatar LustForLife
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 748
Palette deluxe-ryzykować czy nie?+wätek zbiorczyPalette

Długo szukałam odcienia, który by mi sie spodobał, aż w koncu natknełam sie na "czarujący brąz" (nazwa w ogole nie pasuje, bo kolor mocno miedziany), ale niestety z Palette. Sama tylko pare razy farbowałam produktami tej firmy i w sumie nie pamiętam zeby bylo tak źle, ale na kazdym kroku natykam sie na jakies negatywy i ostrzeżenia przed ta farbą. Najbardziej boje sie, że zniszczy mi włosy, które i tak sa w średniej kondycji. Jak myslicie warto użyc tej farby?
LustForLife jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-10, 15:30   #62
lovellyhippo
Zakorzenienie
 
Avatar lovellyhippo
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: między sercem,a rozumem
Wiadomości: 3 903
GG do lovellyhippo
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

ja sama jej używałam i serdecznie polecam. nie niszczy, a żeby nie mieć większych obaw to po farbowaniu stosuj WAX do włosów suchych i zniszczonych i bedzie super.. na prawdę polecam. mi tylko pomogła, a nic nie zniszczyła - tym bardziej włosów
lovellyhippo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-10, 18:58   #63
Kot*
Raczkowanie
 
Avatar Kot*
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 46
GG do Kot*
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Hej, a ja ZDECYDOWANIE Palette odradzam. Mnie osobiście nigdy nie służyła, ale mam koleżankę, która po pięciu latach farbowania ich farbami, ma o połowę mniej włosów na głowie. Ale wciąż stoi na stanowisku, ze Palette jest super, i włosów nie niszczy. Ładnie jej się one błyszcza to fakt, ale chyba na tyle plusów ...
Kot* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-10, 19:52   #64
lovellyhippo
Zakorzenienie
 
Avatar lovellyhippo
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: między sercem,a rozumem
Wiadomości: 3 903
GG do lovellyhippo
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Cytat:
Napisane przez Kot* Pokaż wiadomość
Hej, a ja ZDECYDOWANIE Palette odradzam. Mnie osobiście nigdy nie służyła, ale mam koleżankę, która po pięciu latach farbowania ich farbami, ma o połowę mniej włosów na głowie. Ale wciąż stoi na stanowisku, ze Palette jest super, i włosów nie niszczy. Ładnie jej się one błyszcza to fakt, ale chyba na tyle plusów ...
ja używałam jej póki co jednorazowo, tylko od spodu mam nią włosy zrobione i baaardzo mi odpowiada..
lovellyhippo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-10, 22:40   #65
LustForLife
Rozeznanie
 
Avatar LustForLife
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 748
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Dzięki dzewczyny póki co jak widze zdania podzielone ja dalej nie wiem co zrobić. BOje sie tego wypadania, bo i bez tego mi włosy wypadają. Nie chce żeby fryzjerka farbowala mi swoja farbą, bo wiem z doswiadczenia, że te farby fryzjerskie, niby profesjonalne, ale szybko mi schodza...Być moze zalicze drogerie jeszcze raz i kupie inna, tym razem z joanny, bo te ponoc najmniej inwazyjne
LustForLife jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 07:08   #66
Calebia
Wtajemniczenie
 
Avatar Calebia
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 2 046
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Moja siostra używa brązów palette i kolory zawsze wychodzą dużo ciemniej niż na opakowaniu, w zasadzie zaraz po farbowaniu przez 3-4 dni ma czarne włosy.
__________________
Wymiana - http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=735896
Calebia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 11:27   #67
patrycja_20
Przyczajenie
 
Avatar patrycja_20
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: :)
Wiadomości: 12
GG do patrycja_20
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Cytat:
Napisane przez LustForLife Pokaż wiadomość
tym razem z joanny, bo te ponoc najmniej inwazyjne
znam osobiscie dziewczynę która włosy robiła Joanna, połowa jej wypadła, zadzwoniła do nich, wysłali przedstawiciela, w ramach rekompensaty zostawił jej duzo produktów joanny, odzywek itp, niestety nie udało sie włosów doprowadzic do stanu przed nałozeniem joanny
__________________
Mężczyzna jest jak wisienka na torcie. Ale tort to ja i jestem dobra sama w sobie. Nawet bez wisienki
patrycja_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 12:32   #68
LustForLife
Rozeznanie
 
Avatar LustForLife
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 748
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Cytat:
Napisane przez patrycja_20 Pokaż wiadomość
znam osobiscie dziewczynę która włosy robiła Joanna, połowa jej wypadła, zadzwoniła do nich, wysłali przedstawiciela, w ramach rekompensaty zostawił jej duzo produktów joanny, odzywek itp, niestety nie udało sie włosów doprowadzic do stanu przed nałozeniem joanny
O matko...to ja juz nie wiem najlpiej byłoby nie farbować , ale tak mnie drażni mój obecny wypłowiały kolor...
LustForLife jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 13:05   #69
lovellyhippo
Zakorzenienie
 
Avatar lovellyhippo
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: między sercem,a rozumem
Wiadomości: 3 903
GG do lovellyhippo
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Cytat:
Napisane przez LustForLife Pokaż wiadomość
O matko...to ja juz nie wiem najlpiej byłoby nie farbować , ale tak mnie drażni mój obecny wypłowiały kolor...
na pewno nie joanny!! nigdy!! na prawdę dziewczyno! nie rób tego błedu..
lovellyhippo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 15:48   #70
Agula 88
Zakorzenienie
 
Avatar Agula 88
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Malinowa chatka
Wiadomości: 3 891
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Ja też odradzam Joanne kiedyś byłam zadowolona że to taki można powiedzieć naturalny produkt i co farba się spłukała miałam płaski kolor a włoski leciały ale zresztą tak jest po każdej farbie teraz kupiłam farbę za 20 zł a czerń po 2 tygodniach ma poblask brązu
Agula 88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 18:52   #71
Chatul
ma zielone pojęcie
 
Avatar Chatul
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: T'Kashi (Wolkan)
Wiadomości: 40 446
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Zdecydowanie odradzam Palette. I to z dwóch powodów.
1. Palette znana jest z tego, że szkodzi włosom i skórze głowy. Nawet jeżeli przez początkowy okres używania jej, nie widać negatywnych skutków stosowania jej, w późniejszym czasie z pewnością się one pojawią.
2. Palette należy do Schwarzkopf, który testuje na zwierzętach!
__________________
Nowhere am I so desperately needed as among a shipload of illogical humans”.
Spock („Star Trek”)
Chatul jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-16, 12:45   #72
Agula 88
Zakorzenienie
 
Avatar Agula 88
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Malinowa chatka
Wiadomości: 3 891
Dot.: Palette Color XXL Xcite - Crazy Pink - potrzebna szybka pomoc!

Znalazłam takie zdjęcie na internecie może komuś się przyda

Edytowane przez Agula 88
Czas edycji: 2013-07-28 o 14:29
Agula 88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 20:13   #73
magnoliaa
Raczkowanie
 
Avatar magnoliaa
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 75
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Farbowałam kiedyś włosy palette delux czekoladowy brąz i muszę powiedzieć, że efekt był fatalny. Włosy były czarne w dodatku z "granatowymi" refleksami mimo, że trzymałam farbę tylko 50% zalecanego czasu, bo nie chciałam żeby wyszły zbyt ciemne... (mój naturalny to ciemny blond) Cóż...Zdecydowanie odradzam tą markę. Kolory przedstawione na zdjęciach/opakowaniach nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Szczęscie w nieszczęściu, że kolor szybko się zmył - po 3 miesiącach nie było śladu. Po tej przygodzie zraziłam się do farb w ogóle. Przez ostatnie lata używałam szampnetek. Zawsze był to jakiiś odcień brązu, ale wedle nastroju zmieniałam jego intensywność. Nigdy się nie zastanawiałam czy to szkodzi włosom. Mógły ktoś coś powiedzieć na ten temat?
__________________
Nawet pomyślny wiatr nie sprzyja temu kto nie ma określonego celu.
magnoliaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-09, 01:50   #74
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: Palette deluxe-ryzykować czy nie?

Nie ryzykuj, Palette to najbardziej szkodliwa farba obok Safiry i Joanny i innych "cudów" jak Delia itp.
Jest bardzo naszpikowana amoniakiem, nie ryzykuj, wybierz się do sklepu fryzjerskiego i tam jest wielka oferta różnych kolorów farb profesjonalnych, które tak nie niszczą włosów i dadzą pewność kolorku z testerku a sprzedawcynie z takiego sklepu intruują co, jak z czym mieszać, nawet to na palecie jest napisane.
I takie farby mają bardzo dużą pojemność, więc płacisz ok.28-35 zł do tego trzeba dokupić jeszcze mleczko utleniające, ale to starczy na dwa farbowania sporych odrostów.
johnw57 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 13:31   #75
piubella
Raczkowanie
 
Avatar piubella
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Milano
Wiadomości: 222
farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

Mam pytanie do dziewczyn ktore uzywaly farb Palette. Czy polecacie czy tez odradzacie? Mam wlosy jasny brąz, niebieskie oczy, ciemne brwi i srednia karnacje. Ostatnio myslalam nad zmiana koloru wlosow. Kupilam farbe Palette - średni brąz i szampon kolozyzujacy Palette - ciemna czekolada. Nie wiem czy sobie pofarbowac ktoras z nich wlosy dlatego mam pytanie do wizazanek ktore juz probowaly tych farb Moze macie jakies zdjecia jak wlosy wygladaja po nich? Bede wdzieczna
piubella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 15:47   #76
piubella
Raczkowanie
 
Avatar piubella
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Milano
Wiadomości: 222
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

czy ktos mi odpowie?? z gory thx za opd
piubella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 15:53   #77
trollcia
Raczkowanie
 
Avatar trollcia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 452
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

palette to mocna farba jezeli chcesz zachowac kolor na dluzej by sie nie spieral jest ok, troche przesusza wlosy i ciezko ja z wlosa sciagnac ale na moje oporne wlosy czasami dziala tylko ona
a chcesz przyciemniac czy rozjasniac?
trollcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 16:39   #78
Plumbum
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 3
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

Ja farbowałam wiele razy włosy farbą i szamponetkami z serii "palette color xxl". Kolory są ładne, intensywne, włosy się nie niszczą, ale farby nie są zbyt trwałe
Ale może to dlatego, że długo miałam rudy i ciągle mi wybija spod nowego koloru;/
Plumbum jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 18:20   #79
JadowitaBiedronka
Raczkowanie
 
Avatar JadowitaBiedronka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Żywiec
Wiadomości: 90
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

odradzam .
okropnie wysusza wlosy na dluuuuuugi czas
__________________
Zapuszczam wlosy
Jest - 42 cm
Bedzie - 59 cm
JadowitaBiedronka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 18:52   #80
piubella
Raczkowanie
 
Avatar piubella
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Milano
Wiadomości: 222
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

ja chcialam sobie wlasnie przyciemnic wloski z jasnego brazu na taki troche ciemniejszy :P a jakie farby polecacie? ktore ladnie wychodza na wlosach i nie niszcza ich za bardzo?
piubella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 19:25   #81
Błękitny Frędzelek
Raczkowanie
 
Avatar Błękitny Frędzelek
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 198
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

zdecydowanie odradzam. Kolor zawsze wychodził ciemniejszy niż na opakowaniu. Poza tym trudno się go potem pozbyć, bo nie chce go "przykryć" żadna inna farba. I co najgorsze strasznie wysusza włosy, które zaczęły się urywać i łamać.
Serdecznie odradzam!
Błękitny Frędzelek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 20:24   #82
Zafirah
Rozeznanie
 
Avatar Zafirah
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 717
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

Palette to najgorszy badziew jaki mozna sobie nalozyc na wlosy

1. wysusza
2. wlosy czesto po niej wypadaja
3. najmocniej pigmentująca farba na rynku - czasem nawet rozjasniacz nie moze sie przez to przegryzc, nigdy nie mozna zagwarantowac co wyjdzie na glowie po sciagnieciu koloru jesli chcemy go zmienic.

Opinię moją wyrażam na podstawie doswiadczen z klientkami w salonie w ktorym jestem stylistką.
Zafirah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-15, 15:35   #83
JadowitaBiedronka
Raczkowanie
 
Avatar JadowitaBiedronka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Żywiec
Wiadomości: 90
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

no zgadzam sie.
polecam ci farby z garniera
po niej wlosy wypadaly mi corpawda ale to chyba standrard bo po kazdej farbie wypadaja
kolor wyszedl bardzo ladny, gleboki z ladnymi refleksami
__________________
Zapuszczam wlosy
Jest - 42 cm
Bedzie - 59 cm
JadowitaBiedronka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-15, 18:08   #84
piubella
Raczkowanie
 
Avatar piubella
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Milano
Wiadomości: 222
Question farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

Hej
Niedawno sobie kupilam farbe firmy Palette - "średni brąz" oraz szampon do 24 myc kolor "ciemna czekolada". Czytalam tutaj na wizazu ze odradzacie uzywania tych farb. Chcialabym sie dowiedziec czy kiedys juz farbowalyscie sobie wloski ktorąś z farb Palette (niekoniecznie te kolory co kupiłam) . Macie moze jakies fotki?
Dodam jeszcze ze mam wloski koloru jasny brąz i chcialabym sobie je jakos przyciemnic. Mam ciemne brwi (prawie czarne :P), niebieskie oczy i średnią karnacje.
Czy jak uzyje tych farb Palette to wyjdzie mi kolor czarny?? I jeszcze czytalam ze te szampony do 24 myc palette sie latwo nie zmywaja.
Wiec polecacie farby palette czy odradzacie

p.s. Jakie farby wy uzywacie najczesciej i ktore waszym zdaniem sa najlepsze Mozecie tez wkleic jakas fotke

Z góry dzieki :
piubella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-15, 18:22   #85
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: farby palette. polecacie czy odradzacie? :)

Twöj wczorajszy wätek na temt farby Palette poläczylam z watkiem zbiorczym.Prosze nie zakladac kolejnego.Prosze rowniez uzywac wyszukiwarki.
Wätki läcze.
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-15, 21:01   #86
YOUdith
Rozeznanie
 
Avatar YOUdith
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Koniec świata...
Wiadomości: 912
Kto farbował włosy farbą Palette XXL sexi jasny brąz?

Chcę zmienić kolor włosów z blondu na jasny brąz. Nie chcę, by kolor wyszedł za cieny ani rudy. Czy sądzicie, że farba Palette XXL sexi jasny brąz będzie dobra? Podzelcie się swoimi doświadczeniami z tą farbą. Jeśli możecie to załączcie jakieś foteczki...
__________________
Kobieta bez mężczyzny jest jak ryba bez roweru...
YOUdith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-20, 11:48   #87
akakata
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: krk
Wiadomości: 3
jasny braz Palette xxxl

witam, czy moze ktos napisac jak ten kolor wychodzi na wlosach? czy nie przyciemnia bo z tego co slyszlam, palette łapie mocniej a efekt nie jest zblizony do tego z opakowania, a niestety nie spotkalam nigdzie w sklepach probki sztucznych wlosow tego koloru akurat, Prosze o zdaniea na temat tego kolorku
Pozdrawiam
akakata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-20, 15:48   #88
serduszkoiz
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: dublin
Wiadomości: 1 656
Dot.: jasny braz Palette xxxl

ja bardzo dawno robilam kolorek ta farba wiec moze nie seguruj sie tylko moja wypowiedzia
Ale rzeczywiscie mnie zwykle ciemny braz wygladal na czarny :P
__________________
Mama Alexa 18-07-2010
Zonka 10-07-2009

Wizazanka
Bloggerka
www.aajonaa.blogspot.com/
serduszkoiz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-21, 10:47   #89
trollcia
Raczkowanie
 
Avatar trollcia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 452
Dot.: jasny braz Palette xxxl

palette zawsze wychodz duzo ciemniej niz na opakowaniu
trollcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-21, 17:17   #90
julittaa22
Zadomowienie
 
Avatar julittaa22
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bolesławiec
Wiadomości: 1 863
Dot.: ---- Palette/ Color XXL ---- wätek zbiorczy

Nie zgodze sie z niektórymi wypowiedziami.Kolor "sexy jasny brąz" jest naprawde śliczny wogole nie ciemny a z kazdym kolejnym myciem jasnieje az dochodzi do takieo jak miala czy ma marta trzebiatowska.Ja narazie przezucilam sie na henne bo chce zregenerowac wlosy po farbowaniach ale jak tylko to zrobie od razu wracam do tego odcienia bo jest idealny
julittaa22 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
color xxl, farbowanie, farbowanie w domu, palette, słodko-gorzka czekolada

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:17.