Usuwanie owłosienia u męzczyzn - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-14, 11:58   #1
gomez
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 3city
Wiadomości: 5

Usuwanie owłosienia u męzczyzn


W zwiazku z tematem. Dotychczas usuwalem tylko owlosienie pod pachami. Do tej pory byla to maszynka, jednak chcialbym wiedziec czy istnieje lepszy i bardziej "przyjemny" domowy sposob na tego typu zabieg??

Mialem zamiar pozbyc sie owlosienia na torsie, wiec kolezanka zaproponowała mi pianke z rosmana (nakladamy, czekamy 8-10min i zmywamy) jednakze stosujac sie wg. opisu na opakowaniu skóra szczypie a nastepnego dnia mam male "ranki" jakby mi ktos wyrywal te wlosy z korzeniami. podejrzewam ze to przez zbyt dlugie trzymanie pianki na skorze (wg tego co sprawdzilem wystarczy 2-4min a nie 8-10 jak to napisali na opakowaniu). Gdyby nie te "ranki" srodek bylby idealny

I ostatnia rzecz. padalo juz kilka razy haslo dot. usuwania tudziez przycinana owlosienia z czesci intymnych. Jak sie do tego zabrac, a moze czy to wlasciwie ma sens?
gomez jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-14, 14:35   #2
kuki9
Zakorzenienie
 
Avatar kuki9
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 929
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

Pod pachami możesz zrobic wosk lub usunąć depilatorem ale nie należy to do najprzyjemniejszych doznań.
Na torsie też możesz spróbowac wosku.Chociaż ja nie ręcze za tą metode.Nie wiem jak to będzie w męskim przypadku.
Jeżeli ten krem depilujący z rossmana wywołuje takie ranki to może spróbuj jakiegos innego? np veet?
Dodam moje skromne zdanie tutaj-nie wiem czy jestes modelem czy kimś kto bardzo eksponuje ciało i goly tors mu jest niezbędny.Ale jeśli jesteś takim normalnym facetem to nie rób tego.to nie wygląda ładnie

A co do miejsc intymnych spróbuj golarką.Włosy na podbrzuszu możesz przyciąć delikatnie nożyczkami a reszte ogolic maszynką.Czy ma sens?Chyba tak bo jest higieniczniej i czyściej po prostu.Nie wiem jakie sa upodobania Twojej partnerki np. To może mieć znaczenie przy intymnych czynnościach
kuki9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-14, 18:25   #3
Kasiek85
Raczkowanie
 
Avatar Kasiek85
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiadomości: 263
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

do depilacji miejsc intymnych najlepsze są kremy i zwyczajna maszynka..wyrywanie włosków z cebulkami moze i je osłabia, ale niestety u wielu potem wrastają
Kasiek85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-15, 10:43   #4
gomez
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 3city
Wiadomości: 5
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

nie chce calkowicie sie pozbyc owlosienia zatem czy do strzyrzenia czesci intymnej wystarczy maszynka do wlosow z odpowiednio dobrana nasadka?
gomez jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 12:45   #5
MATiM
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 19
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

Ja przycinam w miejscach intymnych nozyczkami, mam w lazience lustro i korzystam z niego nie do konca tylko przycinam prawie ze tyle ile chwyca nozyczki, najwazniejsze zeby po przycieciu wygladalo ponetnie,mesko moja kobieta to uwielbia chyba ze Twoja lubi gladko, to wtedy wiecej roboty i na poczatku podraznienia
MATiM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-22, 15:31   #6
gomez
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 3city
Wiadomości: 5
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

odswieze temat.
moja partnerka stwierdzila ze warto by bylo zebym sie wydepilowal w czesci intymnej zatem pytanie: czy pianka do depilacji wystrczy do tego zabiegu? i jaka polecacie bo widze ze veet ma kilka pozycji do wyboru: Veet Duo Bikini, Veet Rasera Zestaw bez Ostrza oraz pianka. co wybrac aby bylo dobrze ?
gomez jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-22, 15:43   #7
Inkoming
Przyczajenie
 
Avatar Inkoming
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 21
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

Ja usuwam wszystko maszynką Na torsie nie mam wlosów....bleee...Ale np pod pachami uzywam maszynki ...do miejsc intymnych również..na początku mialem podrażnienie ale po kilku goleniach ono przechodzi...nie polecam wosku...ja mialem po nim straszna wysypke..ktorej nie moglem dlugo sie pozbyć!
Pianki nie uzywalem..ale wydaje mi sie dobra...jeżeli akurat ta pianka zakupiona w rosmanie cie podrażniła wypróbuj pianki z innych firm..albo kremy do depilacji..ale wosku unikaj jak ognia....!!!!!!!!!!!!!
__________________
Ziuta zjadła banana..i mrówki:P:P:P
Kocham Ziute i Misianie oraz Karczocha
Inkoming jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-22, 15:51   #8
gomez
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 3city
Wiadomości: 5
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

maszynka odpada. zatem ktory z wymienionych przeze mnie srodkow bedzie najlepszy do depilacji ?
gomez jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 09:28   #9
Inkoming
Przyczajenie
 
Avatar Inkoming
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 21
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

Wybrubij pianke chemiczną...tylo po prostu innego producenta
__________________
Ziuta zjadła banana..i mrówki:P:P:P
Kocham Ziute i Misianie oraz Karczocha
Inkoming jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 03:14   #10
gomez
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 3city
Wiadomości: 5
Dot.: Usuwanie owłosienia u męzczyzn

zaopatrzylem sie w krem do depilacji Soraya, bardzo dobry i nie powoduje podraznien
gomez jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:15.