TurboOpalanie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-16, 22:04   #1
patryk_18
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 719

TurboOpalanie


ostatnio dowiedzialem sie, ze kolezanka sie opala na oleju roslinnym podobno to przyspiesza opalanie sie. probowal ktos juz? jest to naprawde skuteczne? i jakie dla skory?

EDIT: NIE chodzi o SOLARKE
__________________
.

Edytowane przez patryk_18
Czas edycji: 2006-06-16 o 22:41
patryk_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 22:21   #2
Paula07
Wtajemniczenie
 
Avatar Paula07
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dania
Wiadomości: 2 053
Post Dot.: TurboOpalanie

Ja proponuje poopalać się na ropę!!! HA,ha, to dopiero przyspieszy opalanie .
Ludzie, jak juz sie opalamy to z preparatami z filtrem .
Paula07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 22:24   #3
patryk_18
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 719
Dot.: TurboOpalanie

moze ten olej byl dobrze w silniku przefiltrowany z tego co wiem, to ona jeszcze zyje i ma sie calkiem dobrze

EDIT: wlasne sie dowiedzialem, ze moja druka kolezanka z klasy tez to juz zlapala
__________________
.
patryk_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 22:27   #4
eve_malutka
Zadomowienie
 
Avatar eve_malutka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 332
GG do eve_malutka
Dot.: TurboOpalanie

Dokładnie
smoła najlepsza , i najlepiej opalać się na papie na dachu ..
eve_malutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 22:40   #5
Syringa
Zakorzenienie
 
Avatar Syringa
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 4 931
GG do Syringa
Dot.: TurboOpalanie

Patryk, jak już TY wątek założysz to klękajcie narody
__________________

------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam do galerii zdjęć


Syringa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:00   #6
Lexie
Przyjaciel wizaz.pl
 
Avatar Lexie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 35 155
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez Syringa
Patryk, jak już TY wątek założysz to klękajcie narody
Syringa

Racja


Patryk, nie szalej z olejem , samo wyobrażenie o smarowaniu się olejem i siedzeniu tak na słońcu sprawia, że robi mi się jakoś gorzej
Lexie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:03   #7
Fresa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 26 240
Dot.: TurboOpalanie

A może próbował ktoś Masmixem,Delmą ,czy też inną Ramą -jak już szaleć to na całego
__________________



Fresa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:05   #8
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez Fresa
A może próbował ktoś Masmixem,Delmą ,czy też inną Ramą -jak już szaleć to na całego
A solony Masmix daje od razu efekt kąpieli w morzu
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:06   #9
patryk_18
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 719
Dot.: TurboOpalanie

wy sie smiejecie, a te 2 dziewczyny tak na powaznie zobacze jak beda wygladac po wakacjach
__________________
.
patryk_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:07   #10
Syringa
Zakorzenienie
 
Avatar Syringa
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 4 931
GG do Syringa
Dot.: TurboOpalanie

Masełkiem Fresiu
__________________

------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam do galerii zdjęć


Syringa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:09   #11
Syringa
Zakorzenienie
 
Avatar Syringa
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 4 931
GG do Syringa
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez patryk_18
wy sie smiejecie, a te 2 dziewczyny tak na powaznie zobacze jak beda wygladac po wakacjach
Będą miały na pewno problemy z tłustością skóry
__________________

------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam do galerii zdjęć


Syringa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:17   #12
Fresa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 26 240
Dot.: TurboOpalanie

Podejrzewam,że wysuszą się na skwarki
__________________



Fresa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:31   #13
God_give_me_truth_in_me
Raczkowanie
 
Avatar God_give_me_truth_in_me
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Wiadomości: 285
Dot.: TurboOpalanie



Racja,że opalanie na olej i oliwkę jest skuteczne - tzn owszem,przyciąga promienie słoneczne ze zwiększoną siłą co daje szybszą opaleniznę..

Ale też proponuje nie praktykowac ; p

może być to niebezpieczne dla skórki..

filtry górą
__________________
Uważaj jak tańczysz-bo życiowy parkiet bywa śliski...

God_give_me_truth_in_me jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:40   #14
Lexie
Przyjaciel wizaz.pl
 
Avatar Lexie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 35 155
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez Różowy Strachulec
A solony Masmix daje od razu efekt kąpieli w morzu
To jest solony masmix?

--> wyobraziłam sobie smarowanie się kostką masła
Lexie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:47   #15
patryk_18
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 719
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez God_give_me_truth_in_me
Racja,że opalanie na olej i oliwkę jest skuteczne - tzn owszem,przyciąga promienie słoneczne ze zwiększoną siłą co daje szybszą opaleniznę..
chyba jednak tez sprobuje tylko se kupie cos specjalnie do opalania, a nie jakis olej roslinny
__________________
.
patryk_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:49   #16
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez lexie
To jest solony masmix?
Tak, chyba (przez Twoje pytanie zwątpiłam )
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 23:59   #17
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: TurboOpalanie

Dziewczyny wy się śmiejecie, a moje koleżanki praktykujące Ostatnio codziennie około południa wybierają się na kocyk wygrzewać, lub na dachu, odpowiednim wyposażeniem - oliwka, olej, woda w rozpylaczu, nafta I bez przerwy porównują, która się bardziej "zjarała".
Powodzenia
beoneself jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 00:45   #18
deska123
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Ireland
Wiadomości: 2 113
Dot.: TurboOpalanie

Ja jednak radzę opalać się smalcem... podobnież jest lepszy od masła....
__________________
dieta!
56...54...53...52...51...50

21.08.09 - zdane prawko.
deska123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 11:21   #19
mabo
Rozeznanie
 
Avatar mabo
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 557
Dot.: TurboOpalanie

łomatko

Patryk mam jedną koleżankę, która uskutecznia opisaną przez Ciebie metodę opalania i nie polecam
fakt jest czarna
ale litości proponuję sięgnąć po dobre filtry a z olejem na patelnię
mabo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 11:51   #20
paulinka_vel_paulinka
Wtajemniczenie
 
Avatar paulinka_vel_paulinka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 971
Dot.: TurboOpalanie

moja koleżanka się opalała na oleju roślinnym.....wtedy byłyśmy pare di na łódce, nie dość że calutki jachcik to była ślizgaweczka to jeszcze się popażyłam niemiłosiernie!!!
__________________
Dbam o siebie dieta od 3.09.2010!!!
20.12.2010 jeszcze 6,7kg TO GO!!!
paulinka_vel_paulinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 11:51   #21
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez patryk_18
wy sie smiejecie, a te 2 dziewczyny tak na powaznie zobacze jak beda wygladac po wakacjach
A jak wygląda mięso, które się wrzuca na gorący tłuszcz? One będą tak samo wyglądać


Ropa naftowa, olej Kujawski, olejek Bamino-wszystko pięknie i fajnie,a potem poparzyłam sie,a przecież tylko trochę leżałam
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 12:19   #22
patryk_18
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 719
Dot.: TurboOpalanie

dzisiaj chcialem testowac ale nie za dlugo a tu peszek slonca nie ma ucieklo, jak o tym slyszalo
__________________
.
patryk_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 16:56   #23
mychaaa
Raczkowanie
 
Avatar mychaaa
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Bryjoow;)
Wiadomości: 386
GG do mychaaa
Dot.: TurboOpalanie

ja ostatnio opalalam sie wysmarowana oliwka dla dzieci i raczki to mi ladnie zlapalo ale mam uczulenie na slonce i nie chcialam wiecej tak probowac zeby mnie ne poparzylo i przerzucilam sie na kremy z filtrem
mychaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 17:19   #24
taniacos
Rozeznanie
 
Avatar taniacos
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 772
Dot.: TurboOpalanie

Oliwke dla dzieci przeżyję bo ma składniki łagodzące i jest przebadana dermatologicznie ale opalanie na masło rope i olej jadalny to już dla mnie przesada i przegiecie,jak juz tak sie ktoś chce opalać to może wogóle niczym sie nie smarowąc i tak poleżeć na słoncu jak jest 30 stopni.moja mądra kolezanka równiez wypróbowała metode na olej .rezultat bym paskudny przebarwienia czerwone plamy wysypka i skóra schodziła z niej płatami.PO co stosować tak okropne metody kiedy w sklapach są cudowne olejki nawet z niskimi faktorami które sa zdrowsze i pielęgnuja skóre w czasie opalania.Po co ryzykowac zdrowie jest tylko jedno
taniacos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 18:11   #25
patryk_18
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 719
Dot.: TurboOpalanie

to moze zarzuccie nazwami tych olejkow chetnie se tez potestuje
__________________
.
patryk_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 19:19   #26
cute_girl0
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Mazowsze
Wiadomości: 26
Dot.: TurboOpalanie

Olej jest bardzo dobry do opalania! Serio! Ja próbowałam i szybciej sie opaliłam! POlecam~!
cute_girl0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 19:21   #27
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez patryk_18
to moze zarzuccie nazwami tych olejkow chetnie se tez potestuje

Pod jednym warunkiem- nie założysz wątku pt. Ale się poparzyłem Bo prawdopodobieństwo,że się popalisz jest ogromne.


Dla mnie to jest głupie i już kiedyś to tłumaczyła. Każdy z nas wie jak wygląda sytuacja gdy na gorącą patelnię, na której jest olej położy się cos do smażenia. To można przyrównać to naszego ciała. Coś położone na tej patelni, szczególnie kiedy ten tłuszcz jest bardzo gorący ulega bardzo szybkiemu popaleniu wręcz
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 19:27   #28
Malinka_Malwinka
Zakorzenienie
 
Avatar Malinka_Malwinka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 007
Dot.: TurboOpalanie

Miałam ci ja pieczeń...
__________________
Wystarczy pozostawić na lodówce serek, a po miesiącu nie dość, że ożyje, odzyska barwy, zapach i sprężystość, to na dodatek sam do nas przyjdzie. Gdy zaś poczekamy cierpliwie znów miesiąc, serek ten zacznie do nas przemawiać w ludzkim języku, a przy odrobinie ćwiczeń nad głosem na pewno zaśpiewa
Malinka_Malwinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 19:33   #29
Paula07
Wtajemniczenie
 
Avatar Paula07
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dania
Wiadomości: 2 053
Post Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez patryk_18
to moze zarzuccie nazwami tych olejkow chetnie se tez potestuje

Patryk, wystarczy zaglądnąć na KWC :

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/kategoria.php?kat=131
Paula07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 20:14   #30
koteknaplotek
Zadomowienie
 
Avatar koteknaplotek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 629
Dot.: TurboOpalanie

Cytat:
Napisane przez natii4
Pod jednym warunkiem- nie założysz wątku pt. Ale się poparzyłem Bo prawdopodobieństwo,że się popalisz jest ogromne.


Dla mnie to jest głupie i już kiedyś to tłumaczyła. Każdy z nas wie jak wygląda sytuacja gdy na gorącą patelnię, na której jest olej położy się cos do smażenia. To można przyrównać to naszego ciała. Coś położone na tej patelni, szczególnie kiedy ten tłuszcz jest bardzo gorący ulega bardzo szybkiemu popaleniu wręcz
Ja nie jestem za opalaniem sie bez filtrow ale to jest przyklad lekko przesadzony. Na patelni olej nagrzewa sie do temp. ok 290stopni, na skorze nic sie do takiej temperatury nie rozgrzeje.
Pozatym mięso na patelni nie ma naskorka i ewentualne fotostarzenie ma gleboko gdzies :P
koteknaplotek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:37.