kosmetyczka dla chlopaka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-17, 23:35   #1
patrykdom
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 8

kosmetyczka dla chłopaka wrocław


czesc wszsytkim
juz jest cos takiego w naturze czlowieka ze, istnieje zawsze bedzie istniec zazrosc, mysle ze akurat w tym przypadku to moze nie byc zanadtto szkodliwa, poniewaz chodzi mi o pielegnacje swego ciala. Poniewaz moja cera nie nalezy do najlepszych przeszla przez walke z teradzikiem, to zawsze jak wiedze ludzi o brzoskwiniowem cerze sie troche wzruszam i im zazdroszcze. Latka ceca zbiza za kilka dni trzydzestka, chcialbym w koncu zadbac o swoja cere.
Bylem dawno temu u kosmetyczki i coz spotkalem jedna wspaniala a pozniej juz musialem isc do innej a tu niespodzianka naprawde niebo a ziemia, koszmar tearz czerwona i wogole chyba niektore z was to znaja, a przedtem wszystko bez specjanych podraznien i wogole z wyczuciem.
Szukam pani ktora by mnie prowadzila(mam juz swojego dermatologa jeszcze o zabiegi nie pytalem) o znaczy potrafiaca wykonych zabiegi dla cery z problemami doradzila by i wiecie ktos godny zaufania.
Jesli, moze znacie kogos takiego we wroclawiu to prosze o wiadomosc.co do gabinetu nie musi byc to firmowy z duzym bilbordem, najwaznjiesze dla mnie to kwalifikacje i kompetencje,a troszke sie krepuje poniewaz jestem mezczyzna a to troszke zmienia. Pamietam tyle ze dobre rece potrafia nawet zrelaksowac, bardzo milo na fotelu zwlaszcza masazyk mi sie podobal, zreszta chyba znacie roznice jesli osoba nie posiada kwalifikacji i jeszcze przeprowadza dany zabieg tak zeby poprostu wziazc pieniazki.(oczywiscie to wyjatki)
pozdrawiam serdecznie licze ,na pomoc.
pappa

Edytowane przez patrykdom
Czas edycji: 2006-06-18 o 00:22
patrykdom jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-18, 14:56   #2
szymon-szymon
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 2
Dot.: kosmetyczka dla chlopaka

tez jestem zainteresowany, taka podpowiedzia,
do kogo sie zwrocic, do jakies osoby gabinetu.
jesli mozecie piszcei na priva,
milego dnia
szymon-szymon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-18, 15:20   #3
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: kosmetyczka dla chlopaka

Polecam zajrzeć tutaj :
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=95387
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:19.