Zorac raz jeszcze - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-21, 15:14   #331
marianna
Rozeznanie
 
Avatar marianna
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 933
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez Erato Pokaż wiadomość
Hm. No i jak tu się bardziej zmasakrować?
Na ciepłą rozgrzaną twarz próbowałaś?
__________________
<= <= <= to jest kot davinci'ego
marianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 15:20   #332
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 343
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez marianna Pokaż wiadomość
Na ciepłą rozgrzaną twarz próbowałaś?
No jakoś szczególnie ciepłą to nie... Tylko tak zaraz po wyjściu spod gorącego prysznica. Rozgrzewania to ja nie lubię, bo naczynka mi zaraz szlag trafia
__________________
Adoptuj psa! Wirtualnie - http://chorzow.schronisko.com/

Erato jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 21:45   #333
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez Erato Pokaż wiadomość
To Ty jakoś fajnie liniejesz U mnie nie ma żadnych efektów kolorystycznych poprzedzających złuszczanie, no i łuszczy się nierównomiernie - właściwie tylko broda i wokół ust, nad policzkami to się musze solidnie napracować, żeby choć trochę oblazły
Skórę mam prawie caly czas lekko zaczerwienioną (na szyi też), niestety nie jest blada To efekt lekkiego podrażnienia, choć filtry mnie za bardzo nie szczypią (np. Bioderma z alkoholem nic a nic )
Dzisiaj powtórzę operację z Lysanelem, chociaż zastanawiam się raczej nad własnym tonikiem z kwasem mlekowym (stoi w DL buteleczka, a jakże ) Bo po tym Lysanelu to miałam wrażenie, że nie tylko nie zintensyfikował działania Zoraku, ale wręcz przeciwnie, utrudnił wchłanianie (Zorac się po Lysanelu ślizga tak jakby po jakimś żelu ). Hm. No i jak tu się bardziej zmasakrować?
Polecam na tonik z BHA - bez denata oczywiście.
Na tonik z mlekowym i HL też nakładałam - na BHA lepsze linienie.
Zawsze doprawiam HL po godzinie.
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 21:53   #334
agniecha17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 352
Dot.: Zorac raz jeszcze

No to i ja cos naskrobie, bo wczoraj jakos nie udalo mi sie wejsc na stronke

No wiec wczoraj wieczorem nalozylam po raz drugi zorac i znow zero sensacji (no, moze delikatne laskotanie pod okiem), no ale dzis rano jak codzien nalozylam Activ C i tez nic, ale jak nalozylam mleczko Avene to juz troszke zaszczypalo i widze, ze cos sie tam luszczy kolo nosa i na brodzie, ale odrobinke

Nie wiem, czy rano ryzykowac Activ C, jak myslicie ????
agniecha17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 22:03   #335
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 347
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez agniecha17 Pokaż wiadomość
No wiec wczoraj wieczorem nalozylam po raz drugi zorac i znow zero sensacji (no, moze delikatne laskotanie pod okiem), no ale dzis rano jak codzien nalozylam Activ C i tez nic, ale jak nalozylam mleczko Avene to juz troszke zaszczypalo i widze, ze cos sie tam luszczy kolo nosa i na brodzie, ale odrobinke

Nie wiem, czy rano ryzykowac Activ C, jak myslicie ????
Ja na razie bym sie wstrzymala z aplikacja activ C dopoki nie przekonasz sie, czy zorac nie uwrazliwil Ci skory; co moze ujawnic sie dopiero po kilku dniach.
Contax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 22:49   #336
agniecha17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 352
Dot.: Zorac raz jeszcze

No chyba tak zrobie, zwlaszcza, ze nalozylam przed chwila Hydraphase i troszke mnie szczypalo No i na dodatek nos mam obtarty od kataru, ze hej
agniecha17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 08:32   #337
Reni74
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 65
GG do Reni74
Dot.: Zorac raz jeszcze

[/quote]
Cytat:
Napisane przez marianna Pokaż wiadomość
Po prostu moje mamuś jest tam stałym klientem i pani aptekarka ją zna - a to jest 90% sukcesu - wiadomo, że aptekarz zakombinuje sobie brakujące recepty, ale musi mieć zaufanie do kupującego, że nie jest to jakiś głupek co to najpierw wyżebra taki specyfik, potem zrobi sobie kuku i będzie aptekę ciągać po sadach
No to Marianno, wykorzystałam Twój pomysł i nasłałam mum na aptekę .Pełny sukces oczywiście , dziś będę miała tubkę 0,05 .Zaczynam zorakowanie, a co? nie ma na co czekac
Reni74 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 09:06   #338
marianna
Rozeznanie
 
Avatar marianna
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 933
Dot.: Zorac raz jeszcze

No to Marianno, wykorzystałam Twój pomysł i nasłałam mum na aptekę .Pełny sukces oczywiście , dziś będę miała tubkę 0,05 .Zaczynam zorakowanie, a co? nie ma na co czekac[/QUOTE]
Chyba muminki sa bardziej wiarygodne w aptekach ???
__________________
<= <= <= to jest kot davinci'ego
marianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 10:59   #339
Nikita-v
Zadomowienie
 
Avatar Nikita-v
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 1 693
Dot.: Zorac raz jeszcze

eee nie tylko muminki.. ja mojego ojca wysyłam z listą do lekarza i apteki.. i zawsze wszytsko dostaję to co chcę
Nikita-v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 11:28   #340
Sunlit
Raczkowanie
 
Avatar Sunlit
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 57
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez Ash Pokaż wiadomość
Ja mam jedynie komunikat: Nie mozna odnaleźć serwera
Ash, u mnie wszystko dzialalo, wiec moze wejdz sobie po prostu na strone http://www.vitanea.pl i tam juz odnajdziesz sobie w wyszukiwarce produkty GAL.
__________________
Pozdrawiam,
MONIKA
Sunlit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:10   #341
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

No to co z tymi żelami? Macie jakiś pomysł?
Jak zaaplikować zorac, żeby uniknąć kontaktu z paznokciami - zagadka
Rękawiczki lateksowe odpadają , może zwykłe foliowe - takie cieniutkie?
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:13   #342
marianna
Rozeznanie
 
Avatar marianna
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 933
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
No to co z tymi żelami? Macie jakiś pomysł?
Jak zaaplikować zorac, żeby uniknąć kontaktu z paznokciami - zagadka
Rękawiczki lateksowe odpadają , może zwykłe foliowe - takie cieniutkie?
a może wystarczy na czas aplikacji paznokietki obtoczyć w jakimś tłustym kremie? tak z wierzchu , żeby nie kolidowało z wcieranym opuszkami zorakiem?

p.s
np jakas niebotycznie tłusta parafinka
__________________
<= <= <= to jest kot davinci'ego
marianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:15   #343
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez marianna Pokaż wiadomość
a może wystarczy na czas aplikacji paznokietki obtoczyć w jakimś tłustym kremie? tak z wierzchu , żeby nie kolidowało z wcieranym opuszkami zorakiem?

p.s
np jakas niebotycznie tłusta parafinka
Jakieś wyjście, choć z wielu powodów ryzykowne .
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:16   #344
marianna
Rozeznanie
 
Avatar marianna
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 933
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Jakieś wyjście, choć z wielu powodów ryzykowne .
no to poproś TŻ-ta żeby Ci buźkę posmarował
__________________
<= <= <= to jest kot davinci'ego
marianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:18   #345
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez marianna Pokaż wiadomość
no to poproś TŻ-ta żeby Ci buźkę posmarował

Nie wykluczam takiego rozwiązania.
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:25   #346
marianna
Rozeznanie
 
Avatar marianna
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 933
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość

Nie wykluczam takiego rozwiązania.
No to pewnie zrobi zdziwoną minkę jak się dowie, że korzystasz z jego rączek bo krem jest zbyt żrący dla twoich paznokci i dlatego aplikujesz go sobie na twarz
__________________
<= <= <= to jest kot davinci'ego
marianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:33   #347
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: Zorac raz jeszcze

a co przeszkadzają żelowe paznokcie z nakładaniu zoracu? bo ja tez mam żelowe i nakładam normalnie i czasem nawet po tym rąk nie myje jak mi sie nie chce i nie zauważyłam jakiś efektów ubocznych, paznokcie sa slicze tak jak były
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:36   #348
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez Grazin Pokaż wiadomość
a co przeszkadzają żelowe paznokcie z nakładaniu zoracu? bo ja tez mam żelowe i nakładam normalnie i czasem nawet po tym rąk nie myje jak mi sie nie chce i nie zauważyłam jakiś efektów ubocznych, paznokcie sa slicze tak jak były
Wow - to dobra wiadomość
Znaczy jednak nie robią się matowe?

Dziewczyny skarżyły się, że zorac lakier zżera, więc zastanawiałam się czy nie zmatowi żelu - stąd pytanie.

Skoro twierdzisz, że jest ok to chyba się skuszę.
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:41   #349
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: Zorac raz jeszcze

no wiesz na moich paznokciach to wiekszego wrazenia nie robi ale nie wiem jak bedzie z Twoimi, takze nie biore na siebie odpowiedzialności, takze jakby co to mnie tu nie było;p ale spróbuj może akurat nie bedzie matowił i bedziesz miała problem z głowy. powiem szczerze ze sie nawet nie zastanowiłam przed pierwsza aplikacja że to może na żel zaszkodzić;p
pozdrawiam
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 14:49   #350
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez Grazin Pokaż wiadomość
no wiesz na moich paznokciach to wiekszego wrazenia nie robi ale nie wiem jak bedzie z Twoimi, takze nie biore na siebie odpowiedzialności, takze jakby co to mnie tu nie było;p ale spróbuj może akurat nie bedzie matowił i bedziesz miała problem z głowy. powiem szczerze ze sie nawet nie zastanowiłam przed pierwsza aplikacja że to może na żel zaszkodzić;p
pozdrawiam
Zabiorę skład zoracu do stylistki i zapytam czy jest dla żelu niebezpieczny.
Przypuszczam jaka będzie odpowiedź, ale spróbować warto.

Grazin - dzięki za pomoc , ode mnie pretensji nie usłyszysz, gwaratnuję.
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 22:06   #351
Nikita-v
Zadomowienie
 
Avatar Nikita-v
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 1 693
Dot.: Zorac raz jeszcze

a ja własnie siedze z Effaclarem na paszczy i szukam zajęcia dla rąk zeby nie podrapac niemiłosiernie swędzącej twarzy ( to dziwne swędzi i piecze, ale nie pozostawia żadnych podraznien ani zaczerwienień).. jeszcze tylko 20 minut i posmaruje się kwasem HA.. ktory mam nadzieje ulży mojej buzi
Nikita-v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 22:36   #352
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: Zorac raz jeszcze

A ja dzisiaj się łsuzcze jak baardzo mocno. Rano to miałam taką "brudna skorupę" ze skóry, jak to brzmi I musiałąm poobrywac te skorki troche, potem pelno filtra i i tak widac Linieję też na brodzie....akurat w sootatni dzien szkoly, spedzilam 30 min przed lustrem zeby jakos wygladac...
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 23:15   #353
agniecha17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 352
Dot.: Zorac raz jeszcze

Ja z lakierem na paznokciach mialam tak samo, tylko pomyslalam sobie, ze jakies zwidy mam

Doradzcie dziewczyny co poczac z tym zorakiem.... Mialam tak :
1 dzien zorac,
2 dzien nawilzanie
3 dzien zorac
4 dzien nawilzanie
Szczypie mnie troszke jak nakladam Hydraphase i mleczko Avene, cos tam sie walkowalo na brodzie i przy nosie, no i swedzi mnie troche szyja, ale to od czasu jak zaczelam ja smarowac Diacnealem... Podraznien, zaczerwienienia nie mam, buzia ladna, tylko pod oczkami troszke sucha.

Dawac zorac
agniecha17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 03:39   #354
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez agniecha17 Pokaż wiadomość
Ja z lakierem na paznokciach mialam tak samo, tylko pomyslalam sobie, ze jakies zwidy mam

Doradzcie dziewczyny co poczac z tym zorakiem.... Mialam tak :
1 dzien zorac,
2 dzien nawilzanie
3 dzien zorac
4 dzien nawilzanie
Szczypie mnie troszke jak nakladam Hydraphase i mleczko Avene, cos tam sie walkowalo na brodzie i przy nosie, no i swedzi mnie troche szyja, ale to od czasu jak zaczelam ja smarowac Diacnealem... Podraznien, zaczerwienienia nie mam, buzia ladna, tylko pod oczkami troszke sucha.

Dawac zorac
Dawać
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 07:56   #355
agniecha17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 352
Dot.: Zorac raz jeszcze

Oj dzieki Kate ,bo ja w taka w goracej wodzie kapana. No wiec jednak nalozylam najpierw cieniutenko na policzki i zero szczypania, no to dalej na czolo i tez nic, wiec dalej nosek, broda i na koniec machnelam lekko pod oczkami, ale wszystko cieniutko - szczypania brak. Rano buzia normalna, po avence lekkie szczypanie, ale tylko przez moment

Zastanawia mnie szyja, bo nalozylam kilka razy Diacneal i to chyba po nim tak mnie denerwuje - jakbym miala "gryzacy" golf
agniecha17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 08:49   #356
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez agniecha17 Pokaż wiadomość

Zastanawia mnie szyja, bo nalozylam kilka razy Diacneal i to chyba po nim tak mnie denerwuje - jakbym miala "gryzacy" golf
Pisałałyśmy już o tym - twarz zwykle traktujemy różnymi smarowidłami, jest bardziej zahartowana, szyja mniej - mnie też najbardziej swędzi szyja .
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 08:58   #357
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: Zorac raz jeszcze

dziewczyny stosuje zorac gdzies od miesiaca mniej wiecej co mtrzy cztery dni i do tej pory elegancko mi schodziła skóra i zauważyłam poprawe w wyglądzie, tylko teraz jak sie nim smaruje nawet grubą warstwą to schodzi mi tylko skóra z nosa i troszke z brody. a w sumie najbardziej zalezy mi na czole. czy tam juz nie bedzie schodzic w ogole?czy smarowac np częściej grubszą warstwe?
pozdrawiam wszystkie Panie męczące się ze schodzącą skórą
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 11:06   #358
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 347
Dot.: Zorac raz jeszcze

Grazin powinnas sie cieszyc, bo twoja skora b. dobrze toleruje zorac. Jak nie schodzi to wcale nie oznacza, ze nie dziala. Zwieksz czestotliwosc nakladania zoracu i obserwuj jak sie bedzie zachowywac.
Contax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 17:42   #359
Nikita-v
Zadomowienie
 
Avatar Nikita-v
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 1 693
Dot.: Zorac raz jeszcze

ech a ja własnie przechodzę kryzys popatrzyłam sobie na moją paszczkę z bliska.. i stwierdzam ze te zaskórniki wogole nie chcą mi schodzić , po początkowym zmniejszerniu ich ilości teraz się to unormowało... i nic juz nie znika powoli więc zaczynam chyba myśleć o zmianie Zoracu na Atrederm (no własnie jeszcze nie wiem jakie stężenie), w koncu wykończyłam go juz dwie tubki... i poprawa jest tylko w pewnym stopniu...
za tydzien dołączę jeszcze tonik BHA.. a później wybiorę się po receptę do lekarza.. tylko na co? jak radzicie? ciągnąc trzecią tubkę zoracu + effaclar k i tonik BHA, mając nadzieję (która chwilowo jest bardzo zachwiana) na pozbycie się zaskórników... czy spróbować atredermu.. w końcu do Zoracu przecież zawsze mogę wrócić..

sama juz nie wiem... poradźcie dziewczyny coś bo wpada w "depresję skórną"
Nikita-v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-24, 11:18   #360
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zorac raz jeszcze

Nikita, zanim przejdziesz na atre wypróbuj jeszcze kombinację zoracu z tonikiem BHA.
U mnie to jest strzał w dziesiątkę.
Obłażę wciąż ze skóry jak złoto, zaskórnika ani śladu.
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
retinoidy, tazaroten

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-01-23 16:28:16


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:52.