Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne???? - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2006-06-25, 22:41   #1
kirsza
Raczkowanie
 
Avatar kirsza
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomo軼i: 468

Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????


Wypadaly mu bardzo ale teraz jest jeszcze gorzej? Brac ja czy odstawic?? ((
kirsza jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-26, 00:16   #2
kasiek1331
Raczkowanie
 
Avatar kasiek1331
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 125
Dot.: Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????

Ja bym odstawi豉. Jejku, przerazi豉m si.
__________________
Bo ja nie mam co robi i b璠 g逝pie podpisy wymy郵a
kasiek1331 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-26, 00:25   #3
mroofka82
Raczkowanie
 
Avatar mroofka82
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomo軼i: 63
Dot.: Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????

No nie powinno tak byc. Moze to jakis przypadek.... Ja odstawilam skrzypovite po 3 tygodniach bo mialam po niej starszne nudnosci...
Pobierz jeszcze z tydzien i jak beda Ci dalej wypadac wloski to wtedy odstaw. W koncu jest to preparat wzmacniajacy wlosy...
mroofka82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-26, 00:31   #4
kasiek1331
Raczkowanie
 
Avatar kasiek1331
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 125
Dot.: Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????

A ja mia豉m zacz望 bra. Ale chyba nie zosta豉bym kompletnie 造sa??
__________________
Bo ja nie mam co robi i b璠 g逝pie podpisy wymy郵a
kasiek1331 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-26, 01:11   #5
mroofka82
Raczkowanie
 
Avatar mroofka82
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomo軼i: 63
Dot.: Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????

Cytat:
Napisane przez kasiek1331
A ja mia豉m zacz望 bra. Ale chyba nie zosta豉bym kompletnie 造sa??

Skrzypovita pomaga na wzmocnienie i porost wlosow. Bez obaw. Mnie przestaly wypadac jush po tygodniu przyjmowania, ale niestety zoladek odmowil posluszenstwa...
mroofka82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-26, 05:25   #6
kirsza
Raczkowanie
 
Avatar kirsza
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomo軼i: 468
Dot.: Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????

sama nie wiem....ja wysypuje z tych kapsulek i jem tylko to ze srodka nie jestemw stanie przelknac tych kapsulek...
kirsza jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-26, 08:46   #7
boniulka
Zadomowienie
 
Avatar boniulka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Mazury
Wiadomo軼i: 1 374
GG do boniulka
Dot.: Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????

Witaj
Ja mia豉m ten sam problem,wlosy lecia造 mi przy ka盥ym myciu,czesaniu i to tak sam nagle jak w Twoim przypadku.Mam tu nawet w徠ek na ten temat.Odstawilam te tabletki i przerzuci豉m si na Vitapil,kt鏎y jest naprawd dobry i chyba mam wrazenie,瞠 paznokcie rosn po nim jak szalone,w這sy r闚nie.Radzi豉bym odstawi tabletki i zmieni je na inne
Pozdrawiam
__________________
Oba, kot i pies s bogate w cnoty i talenty, ale pies ma o jeden talent za du穎: pozwala si tresowa i o jedn cnot za ma這: nie kryje w sobie 瘸dnych tajemnic
Erich Kastner
boniulka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-26, 09:12   #8
kirsza
Raczkowanie
 
Avatar kirsza
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomo軼i: 468
Dot.: Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????

tak sobie mysle ze to tak moze na poczatku sie dzieje ze z czasem bezie lepie jak nie pomoze skrzypo vita to wezme vitapol...a ile kosztuje i ile tab dziennie sie bierze??
kirsza jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-06-26, 10:06   #9
infante
Zadomowienie
 
Avatar infante
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: 郵御k
Wiadomo軼i: 1 659
Dot.: Jem skrzypo Vite od tygodnia i BARDZIEJ wypadaja mi w這sy ....to normalne????

Ja za vitapil da豉m 33 z, nierze si jedn tabletke na dziren , opakowanie starcza na 2 miesiace. Poki co nie widze jaki wielkich rezultat闚 ale biore je nieco ponad tydzien wiec mam nadzieje wszystko przede mna
infante jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:52.