brynetka=> chce być blondynka :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-06-26, 21:19   #1
truskawaa
Raczkowanie
 
Avatar truskawaa
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: piękne miasto
Wiadomości: 488

brynetka=> chce być blondynka :)


Witam forumowiczki
Chcialabym zmienic kolor wlosow na wakacje. Od dawna mi chodzi blond po glowie.
Naturalnie jestem szatynka, ale od ok 2lat co jakis czas farbuje sie na cimny braz. Znudzilo mi sie, ida wakacje, wlosy i tak mi rozjasnia sie.
Ogolem chce isc do fryzjera, ale mam nie mile doswiadczenia. Tak jak kolezanka cmoczek (przepraszam jak pzrekrecilam nicka).
Zdazylo mi sie 2 czy 3 razy, ze nie wyslzo to co mialo wyjsc (zamiast delikatnych pasemek siwe pasma, zamiast brazu rudy. Wygladalo to smiesznie i odpustowo. A ja w placz.

Dlatego boje sie fryzjera. Bo moge isc ze zdjeciem etc, zarzadac tego i tego, miec odwage na reklamacje, ale co z tego jak mi spieprza wlosy? Co o tym myslicie? Dalabym rade zrobic to w domu? Chyba mam za ciemne jendak.

Ok, nie rozpisuje sie!

Na koniec podam jeszcze 2 fotki.
Mam krecone wlosy, ale chcialabym, zeby mi si etak ladnie zakrecily w takie rowne lole-afro, jak to zrobic? Grube walki? (lokowka na pewno odpada)

Dzieki i pozdrawiam


Shakira to kolor, jaki chcialabym miec, ashanti i lopez to te lole, a tamto zdjecie to chyba ja %):P
truskawaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-26, 21:37   #2
kasiek1331
Raczkowanie
 
Avatar kasiek1331
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 125
Dot.: brynetka=> chce być blondynka :)

Jeśli chcesz mieć blond to wybierz się do fryzjera... W domu możesz zniszczyć włosy, albo zamienić się w kurczaka.
__________________
Bo ja nie mam co robić i będę głupie podpisy wymyślać
kasiek1331 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-26, 22:42   #3
_cleooo_
Raczkowanie
 
Avatar _cleooo_
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 382
Dot.: brynetka=> chce być blondynka :)

a ja słyszalam, że loki po rozjaśnianiu sie prostują i brzydko układają, wiec moze idz do fryzjera, on ci na pewno lepiej to zrobi
__________________
_cleooo_


_cleooo_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-26, 22:57   #4
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: brynetka=> chce być blondynka :)

ja tez radze iść do fryzjera. Samemuy bardzo łatwo zniszczyć sobie włosy, tym bardziej przy rozjaśnianiu
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-26, 23:02   #5
sylia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: dolnyśląsk
Wiadomości: 603
Dot.: brynetka=> chce być blondynka :)

tak idź do fryzjera,ale jakiegoś sprawdzonego!
__________________






sylia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:00.