Moje wzorki na pazurkach - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-28, 22:40   #61
AnkaL
Raczkowanie
 
Avatar AnkaL
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 151
GG do AnkaL
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Czekam na Nail Tek Tyle sie naczytalam na forum o tym cudzie ze nie moge sie doczekac. Ciekawa jestem czy rzeczywiscie tak cudownie dziala?

Jutro ozdobie stopki to wrzuce. Buziaczki
__________________
Moj watek pazurkowy
AnkaL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 22:57   #62
Martini:)
Raczkowanie
 
Avatar Martini:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 496
GG do Martini:)
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

A mi się strasznie podoba palemka taka pomyslowa i zadziorna pozdrawiam
Martini:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 15:59   #63
taniacos
Rozeznanie
 
Avatar taniacos
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 772
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Palemka już jest na moich stópkach i jest cudowna.dzieki za pomysł AnkaL
taniacos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 16:19   #64
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

ladniutkie
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-31, 16:12   #65
AnkaL
Raczkowanie
 
Avatar AnkaL
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 151
GG do AnkaL
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Misia.m ciesze sie ze podoba Ci sie moj rozmazaniec
Cytrynka_Wawa baaardzo dziekuje! Milo
Martini
Taniacos Fajnie ze ktos robi sobie wzorek na wzor mojego Szkoda ze nie moge go zobaczyc bo jestem ciekawa jak wyglada na stopkach
Blue sky dzieki
__________________
Moj watek pazurkowy
AnkaL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-31, 20:01   #66
1708
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 190
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Wiem, że powinnam to pytanie zadać w innym wątku, ale jak się robi krok po kroku mazańce, bo próbowałam co prawda na tipsach ale mi zupełnie nie wychodzą. Pazurki ładne, ciekawe pomysły i jakieś nowe inspiracje dla wizażanek, takich jak ja, czyli nie mających pomysłu na inne wzorki. Pozdrawiam i będę Cię wspierać. Z każdym wykonanym wzorkiem będzie lepiej, jak to, któraś z dziewczyn powiedziała, praktyka czyni mistrza. Wyjeżdżam w środę na dwa tygodnie, będę tworzyć coś nowego, mam zamiar założyć nowy temat tytuł "Moje wzoreczki".
1708 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-31, 21:06   #67
AnkaL
Raczkowanie
 
Avatar AnkaL
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 151
GG do AnkaL
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Cytat:
Napisane przez 1708
Wiem, że powinnam to pytanie zadać w innym wątku, ale jak się robi krok po kroku mazańce, bo próbowałam co prawda na tipsach ale mi zupełnie nie wychodzą. Pazurki ładne, ciekawe pomysły i jakieś nowe inspiracje dla wizażanek, takich jak ja, czyli nie mających pomysłu na inne wzorki. Pozdrawiam i będę Cię wspierać. Z każdym wykonanym wzorkiem będzie lepiej, jak to, któraś z dziewczyn powiedziała, praktyka czyni mistrza. Wyjeżdżam w środę na dwa tygodnie, będę tworzyć coś nowego, mam zamiar założyć nowy temat tytuł "Moje wzoreczki".
Witaj 1708! Bardzo mi milo ze zajrzalas do mojego watku i napisalas tak przemile slowa Jak najbardziej zaloz swoj watek a napewno bede zagladac jak tylko dasz namiary na niego
Jezeli chodzi o mazance to w poscie 31 pisalam jak go zrobic. Najwazniejsze zeby lakier byl mokry no i zeby bylo go dostatecznie duzo Jedna warstwa to za malo. Sprobuj jeszcze raz i napisz co Ci wyszlo. Czekam. A jezeli bedziesz potrzebowala pomocy to wal smialo. Jezeli tylko bede mogla to pomoge
Powodzenia i jeszcze raz dziekuje
__________________
Moj watek pazurkowy
AnkaL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 10:33   #68
Poetka22
Raczkowanie
 
Avatar Poetka22
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 437
GG do Poetka22
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Wzorki ciekawe , rozwijaj dalej swoje talenty artystyczne
__________________
"I nawet kiedy będę sam, nie zmienię się, to nie mój świat, przede mną droga którą znam, którą ja wybrałem sam...."
MYSLOVITZ


ZAPRASZAM NA MÓJ PAZURKOWY WĄTEK
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=134430
Poetka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 13:57   #69
AnkaL
Raczkowanie
 
Avatar AnkaL
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 151
GG do AnkaL
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Poetko22 dzieki

Czekam i czekam na Nail Tek i nie moge sie doczekac dlatego postanowilam przykleic sobie sztuczniaki A co Na prawej rece na serdecznym palcu jest jakas nie planowana kropka ale powiedzmy ze tego nie widzimy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg FT2.jpg (104,5 KB, 49 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg FT3.jpg (105,0 KB, 47 załadowań)
__________________
Moj watek pazurkowy
AnkaL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 14:13   #70
AnkaL
Raczkowanie
 
Avatar AnkaL
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 151
GG do AnkaL
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Dorzucam jeszcze moje obiecane stopki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SP3.jpg (101,4 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SP2.jpg (99,2 KB, 25 załadowań)
__________________
Moj watek pazurkowy
AnkaL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 15:24   #71
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Frenczyk ciekawie wykombinowany ale mnie nie zachwyca bo za frenczami nie przepadam. Natomiast stópki podobają mi się
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 17:06   #72
taniacos
Rozeznanie
 
Avatar taniacos
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 772
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

stópki są fajne
taniacos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 17:09   #73
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Fajne te 'tipsiaki' ładnie wyglądają. Frenczyk też jest OK. Nóżki fajnie pomazane
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 17:29   #74
maszka4
Zadomowienie
 
Avatar maszka4
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Oleśnica
Wiadomości: 1 535
GG do maszka4
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Pazury fajne, tylko chyba nie potzrebnie tak na przemian ten wzorek, mogłaś zdezydować się na jedno zdobienie, no i resztki kleju mnie rażą na skórkach .
a stópki są ok, tylko, że na stopach nie przepadam za takimi fantazyjnymi zdobieniami.
__________________
Moja fotogaleria
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=235829
Moje pazurki
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=93829

Różowy
maszka4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 17:58   #75
Misia.m
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 195
GG do Misia.m
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Chociaż obydwa wzorki są w tonacji niebieskiej, to nie dawalabym ich jednocześnie.Jest to pomysł na dwa osobne zdobienia.Sa staranne,ale bez szaleństwa .
Wzorek na stopach bardzo sympatyczny,zdecydownie podoba mi się taki odważny pedicure!
Misia.m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-10, 09:31   #76
czerwona84
Raczkowanie
 
Avatar czerwona84
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Jarocin
Wiadomości: 51
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Cytat:
Napisane przez AnkaL
Witam serdecznie!
Wrzuce kilka moich wzorkow, ktore ostatnio zrobilam. Czekam na Wasza ocene
Pozdrawiam
Anka
sa slicznnnnnnnnnnnnnne najardziej podobaja mi sie te z nr2 fajna kolorystyka i wykonanie
zapraszam do siebie http://www.wizaz.pl/forum/showthread...49#post2472049 ładne pazurki to podstawa
czerwona84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-14, 15:31   #77
AnkaL
Raczkowanie
 
Avatar AnkaL
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 151
GG do AnkaL
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Angel@; taniacos; La_Monica bardzo dziekuje
maszka4; Misia_m nakleilam najpierw gwiazdki i pozostale wydaly mi sie jakies takie "gole" no i zrobilam kreski linerem
czerwan84 milo mi

Bardzo przepraszam, ale ostatnio mam same zakrety w zyciu i nie mam kiedy usiasc przy kompie. Moze dzisiaj wieczorem nadrobie zaleglosci i zajrze do wszystkich zasubskrybowanych watkow Buziaczki!
__________________
Moj watek pazurkowy
AnkaL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-02, 19:34   #78
olcia2000
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 3
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

mi sie najbardzije podoba zdobienie ostatnie! takie leciutkie i naturalne
olcia2000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-02, 22:44   #79
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: Moje wzorki na pazurkach

ladne
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-21, 13:10   #80
AnkaL
Raczkowanie
 
Avatar AnkaL
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 151
GG do AnkaL
Exclamation Dot.: Moje wzorki na pazurkach

Witam po latach
odkurzam moj watek pazurkowy, poniewaz baaaaaardzo duzo sie zmienilo od ostatniego posta
Najwazniejsze to zrobilam kurs przedluzania paznokci metoda zelowa Super sprawa! Rozkrecam sie w tym temacie zdajac sobie sprawe, ze do idealu dluuuuuga droga i lata praktyki, ale moja determinacja jest wielka!
Wrzucam pazurki z kursu na modelce z obgryzionymi paznokciami oraz moje pierwsze osobiste zelki
Pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg S6302110a.jpg (55,2 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg S6302167a.jpg (45,7 KB, 11 załadowań)
__________________
Moj watek pazurkowy
AnkaL jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:31.