kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:) - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-12, 12:09   #61
dżoana103
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2
Dot.: kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:)

Cytat:
Napisane przez mia17str Pokaż wiadomość
Ja już miałam prawie wszystko i nic mi nie pomagało. Chociaż teraz sotuję Zineryt i nie jest najgorzej...
P.s Co jest dobre na przebarwienia? Mam ich mnóstwo
hej ja tez mialam no i teraz tez mam-ale o wiele mniej-przebarwienia po pryszczach.. musisz isc do dermatologa. moj przepisal mi unidox-antybiotyk do ustanie a przy tym musze brac priobiotyk. biore go juz 4czy5miesiecy. do tego twarz smaruje taka specjala masc no i urzywam codziennie peelingu jak cos to pisz..
dżoana103 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-12, 12:17   #62
dżoana103
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2
Dot.: kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:)

Cytat:
Napisane przez olciamm22 Pokaż wiadomość
...szczerze Ci powiem ze sama takze powinnas sie wybrac do lekarza (...)
moze to brzmi głupio ale zdrowe odzywianie pomaga w walce z trądzikiem. minął tydzień a syfki zaczeły mi schodzic ...


rzeczywiscie dieta bardzo pomaga w walce z tradzikiem,sama sie o tym teraz przekonuje zadnych ostrych potraw i czekolady,duzej ilosci kawy,coli oraz produktow kakao podobnych,ale co ja bede wam o tym pisac przeciez to wie kazda dziewczyna polecam picie zielonej herbaty lub pokrzywy(do przyzwyczajenia
polecam takze do oczyszczenia DETOX firmy VISION sa to ziola w kapsulkach, wysypie na poczatku ale pozniej juz tylko bedzie sie goic ja jestem z tego bardzo zadowolona a i uwaga na te wszystkie antybiotyki,niszcza watrobe!!!!!
hej. ja biore unidox-jest to antybiotyk na bazie tetracykliny. fakt cera mi sie polepsza ale zauwazylam dziwny wydzielany sluz-i to nie taki jak przy owulacji. ten ktory mam to bialy... ;/ do tego przed stosowanie antybiotyku. jakos 5miesiecy temu czy 4miesiace.. moj cykl trwal 28dni czasem 29. a teraz trwa 31 albo 32dni. czy antybiotyk powoduje takie zmiany??
dżoana103 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-24, 19:29   #63
olciamm22
Przyczajenie
 
Avatar olciamm22
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 14
Dot.: kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:)

nie wiem czy to ma zwiazek z antybiotykiem :/
olciamm22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-24, 19:31   #64
olciamm22
Przyczajenie
 
Avatar olciamm22
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 14
Dot.: kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:)

nie wiem czy to dobrze ze stosujesz peeling, czy czasami nie pogarszasz sprawy. powinnas to robic 2-3 razy w tygodniu
olciamm22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-03, 13:59   #65
karmat13
Przyczajenie
 
Avatar karmat13
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Racibórz
Wiadomości: 8
GG do karmat13
Dot.: kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:)

Ja też mam 14 lat i walczę z trądzikiem - teraz jest już lepiej, gdyż staram się używać kosmetyki z mała zawartościę chemii.
Myję twarz żelem Tintin Ziaja, tonikiem i kremem również z Tintin. Stosuję Brevoxyl (obecnie) a wcześniej Acnefan.
4 razy w tygodniu przemywam twarz tonikiem z octu jabłkowego,coziennie robię jakąs maseczk( z Tintin, drożdzową, z zielonej glinki lub z białka)
3 razy w tygodniu robię peeling i parówkę.
__________________

karmat13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-03, 15:24   #66
wonda81
Przyczajenie
 
Avatar wonda81
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 20
Dot.: kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:)

Hej dziewczyny Piszecie o swoich problemach z tradzikiem ja też to przeszłam mimo i z mam juz 26 lat to od czasu do czasu jakiś punkcik zagosci na mojej skórze :/. Od kilku lat biore tabletki hormaonalne Diane-35 zapisane i brane pod kintrolą lekarza. Musze powiedzieć ze sa rewelacjyjne !!! Zapytajcie lekarza i jeśli zdrowie Wam na to pozwoli poproscie o przepisanie. Pierwsze efekty widac już po 3 miesiącach stosowania. Pozdrawiam
wonda81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-03, 15:27   #67
wonda81
Przyczajenie
 
Avatar wonda81
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 20
Dot.: kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:)

Trądzik nie tylko leczy sie zewnętrznie ale i wewnętrznie. Nie liczcie na juakieś cud kremy i toniki bo się przeliczycie. Nie powinnyście także jeść czekolady, kwaśnych i ostrych przypraw
wonda81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-07, 09:43   #68
Naaataliaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 4
Dot.: kto ma problemy z trądzikiem?? wchodzcie!! prosze:)

No jasne. Ja miałam straszny tradzik na placach. A teraz.. ANI JEDNEJ KROSTKI !! Polecam.
Naaataliaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:39.