gruuudki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-04, 21:54   #1
fistaszkowa
Raczkowanie
 
Avatar fistaszkowa
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 266

gruuudki


mam problem z grudkami na twarzy ... mam je juz od jakiegoś miesiąca-półtora tak na lini policzków od skroni po brode( tam gdzies gdzie nakłada sie rów mniej wiecej z "tyłu" policzków) dermatolog przepisała mi na to Acneroxid L na noc i na rano żel Clenidacne i to raczej mi nic nie pomaga sama doszłam do wniosku ze to moze tradzik posterydowy bo czasem stosowałam Elocom na twarz i dlatego skombinowałam sobie metronidazol zachwalany tutaj na wizazu- i uzywam go od jakie 2 tygodni ale nic sie nie zmienia były tu podobne watki ale wszedzi sprowadzały sie one do prosaków, kaszaków czy innym takich ... a to na pewno nie to ... moje grudki sa raczej małe, nie widać ich w lusterku ale pod światło sa bardzo widoczne i liczne, bardzo łatwo sie wyciskaja i wychodzi z nich taka jakby biała niteczka długa ale nie wiem czego =D ale i tak chocbym cały dzien wyciskała i tak rano jest to samo =( co moge na to poradzic i jaka tego przyczyna? a moze przesuszenie ? lub przeciwnie- za bardzo natłuszczam cere? lub od słodyczy? a wiecie moze jak to zwalczyc? bardzo proze o pomoc
fistaszkowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-04, 22:21   #2
hałas
Wiele hałasu o nic.
 
Avatar hałas
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Zachodnniopomorskie
Wiadomości: 385
Dot.: gruuudki

Nie jestem expertem, wiec nie sugeruj sie dosłownie moja opinią, ja również posiadam coś podobnego na twarzy gdy patrzę pod światło oczom mym ukazuje się tysiące małych grudek, takich maćupkich, jak jest jakaś większa i się ja wycisnie (czego wiem że nie wolno ale tak bardzo kusi) to wychodzi "wydzielina" przypominajaca "spagetti", zgodne z twoim opisem, uważam (ale jak już wspomniałam nie jestem expertem) że są to pozapychane pory, może coś w rodzaju potówek (u mnie nasila sie to gdy jest ciepło), myslę że najlepszym sposobem jest regularne oczyszczanie skóry, zauważyłam że jak zrobie maseczkę a przedtem peeling to jest ich jakby mniej, skóra sie wygładza i są "one" mniej widoczne, chętnie poznam opinie doświadczonych i bardziej oczytanych forumowiczek które podzielą sie swoją wiedzą na ten temat
__________________
Na ochronę przed hałasem organizm zużywa ogromne ilości energii.
hałas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-04, 22:29   #3
Sweet_21
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet_21
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8 054
Dot.: gruuudki

Też mam te cholerne grudki Używałam w zimie davercinu i jakby sie to zmniejszało..Moja dermatolog nazywała to zaciekami..I przepisała Mi na to paste cynkową przeszło..ale teraz znowu wróciły niestety...
__________________

Bartuś
29.08.2009

"Byle smród co walczy z wentylatorem uważa się za Don Kichota"
/S.J.Lec/
Sweet_21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-04, 22:30   #4
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: gruuudki

Smialo moge do was dolaczyc :/ mam cos takiego na twarzy od 2dni,nie wyciskam Zrobilam peeling ale sie nie zmniejszylo,moze faktycznie to od slonca :/ kurcze nigdy wczesniej nie mialam niczego takiego
__________________


Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-04, 22:55   #5
hałas
Wiele hałasu o nic.
 
Avatar hałas
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Zachodnniopomorskie
Wiadomości: 385
Dot.: gruuudki

moje dotychczaswoe sposoby walki z "nimi":
1.Sudocrem-efekt działania niewielki za to wielki efekt bielenia
2.Pasta cynkowa-efekt bieleni podobnie jak w przypadku Sudocremu, jednak zauważalny efekt działania
3.Acnefan-stosowany na całą twarz przynosi zauważalne efekty jednak miał pewien skutek uboczny, otóż:
acnefan jako preparat punktowy ma za zadanie oczyścić, wysuszyc i regulowac wydzielanie sebum, u mnie z tym sebum było jakos nie tak (zresztą jak w przypadku kazdego preparatu który ma to zadanie wpisane w ulotke), no więc nieby powinien regulowac a u mnie potęguje, po jego zastosowaniu regularnie kilkanaście razy w ciagu dnia pojawiały sie na nosie kropelki jak mniemam potu czy jak kto woli sebum, kropelki wyrazne i bardzo uciążliwe
Tak więc na tym poprzestałam moje experymenty, zniechecona działaniem w/w prepartów
__________________
Na ochronę przed hałasem organizm zużywa ogromne ilości energii.
hałas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 08:13   #6
fistaszkowa
Raczkowanie
 
Avatar fistaszkowa
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 266
Dot.: gruuudki

dobrze że nie jestem z tym sama dziewczyny
fistaszkowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 11:37   #7
ewkamo
Raczkowanie
 
Avatar ewkamo
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 221
Dot.: gruuudki

Ja nie mam takie czegoś ale na róźne problemy skórne skuteczna jest maść LORINDEN A, jako dziecko miałam problemy ze skórą podziałało, działa nadal. Pozatym jest tania i nic nie tracisz...
ewkamo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 14:53   #8
Misiata
Raczkowanie
 
Avatar Misiata
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: moje małe niebo ;)
Wiadomości: 415
Dot.: gruuudki

ja tez mam to paskudztwo ale jak narazie nie znam niczego co mogloby pomoc
Misiata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 18:03   #9
Belladonna7
Raczkowanie
 
Avatar Belladonna7
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Mazury :)
Wiadomości: 150
GG do Belladonna7
Dot.: gruuudki

Ja na grudki dostałam recepte na DIFFERIN. Nie wiem czy podziała, ale mam nadzieję, ze tak bo chyba się potnę .
Belladonna7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-06, 07:43   #10
Misiata
Raczkowanie
 
Avatar Misiata
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: moje małe niebo ;)
Wiadomości: 415
Dot.: gruuudki

Cytat:
Napisane przez Belladonna7
Ja na grudki dostałam recepte na DIFFERIN. Nie wiem czy podziała, ale mam nadzieję, ze tak bo chyba się potnę .
prosimy o recenzje ze stosowania
Misiata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-06, 12:28   #11
Belladonna7
Raczkowanie
 
Avatar Belladonna7
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Mazury :)
Wiadomości: 150
GG do Belladonna7
Dot.: gruuudki

Zaczynam recenzję
Przede wszystkim stosuje żel od paru dni, ale już zauważyłam, że grudek jest jakby troche mniej. Niektóre wyszły na wierzch i najnormalniej w świecie odpadają.
Nie wygląda to strasznie. To raczej tak jakby miejscowo bardziej złuszczała sie skóra. Dokładnie tak jak goi sie strupek .
Zobaczymy co będzie dalej .
Belladonna7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-06, 14:03   #12
Madzialena888
Raczkowanie
 
Avatar Madzialena888
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 147
Dot.: gruuudki

Też miałam taki problem.
Grudki na czole, polikach i skroniach (?)
Do tego okropne zaskórniki na nosie i białe zaskórniki w okolicach oczu. Jakby tego było mało, miałam okropnie suchą skórę.
Pomogły mi:
żel do mycia Sebium Moussant z Biodermy (idealnie zmywał zanieczyszczenia i sebum, nie wysuszał, matował, baardzo wydajny)
tonik wiesiołkowy Oeaparol (cholera, to było moje odkrycie, tonik za niecałe 6 złociszy, po którym moja skóra był nawilżona, gładka, napięta i pachnąca, łagodził podrażnienia wywołane innymi lekarstwami, mmm ^^)
co do kremów, to różnie bywało, lepiej i gorzej, nie chce mi się teraz szukać opakowań i sprawdzać nazw

i peeling zrobiony z kawy i śmietany- cudo!!
maseczka z drożdży i śmietany (proporcje ok 1:3), oczyszcza pory, stopniowo likwiduje zaskórniki dzięki drożdzą, nawilża i rozjaśnia dzięki śmietanie
tonik cytrynowy (sok z cytryny: woda- 3:1) rozjaśnia przebarwienia, sciąga pory
maseczka cynamonowa na nos, zbawinnie działająca na zaskórniki
i oczywiści glinka

Teraz mam niemal idealną skóre , tylko bardzo "pracochłonna", wystarczy kilka dni względnego zaniedbania i wszystko zaczyna wracać.
Madzialena888 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-07, 18:52   #13
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: gruuudki

Madzialena8888 mogłabyś napisać cos więcej na temat tej maseczki cynamonowej,jak ją sporządzasz,stosujesz i jak działa,z góry dziękuje
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-07, 20:10   #14
MaRtUhA
Zadomowienie
 
Avatar MaRtUhA
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 1 424
GG do MaRtUhA
Dot.: gruuudki

ja też na takie grudki dostałam differin(u mnie dochodziły "do kompletu" jeszcze ropne wypryski) i smiało mogę stwierdzic że jest ich na mojej buzi zdecydowanie mniej(zuzyłam dwa opakowania differinu) a i "niespodzianki" mam bardzo rzadko nie miałam zadnego wysypu na poczatku stosowania a skóra była przesuszona jedynie bardzo nieznacznie.
__________________
"Niech ludzie nie znający miłości szczęśliwej twierdzą, że nigdzie nie ma miłości szczęśliwej. Z tą wiarą lżej im będzie żyć i umierać. "
Wisława Szymborska
MaRtUhA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-17, 11:21   #15
alexya
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 17
Dot.: gruuudki

I co tam z tymi grudkami co to wogóle jest jak jest tego przyczyna i czym sie leczy
prosze o swoje spostrzezenia
alexya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-17, 19:29   #16
Jessiczka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: zzzz kanapy ;-p
Wiadomości: 720
GG do Jessiczka
Dot.: gruuudki

Przepraszam że wcinam sie w wątek ale moze i mi ktos pomoze hmmm
Wprawdzie niemam takich grudek jak Wy opisujecie ale zaczeły pojawiac sie inne na żuchwie na szyji nawet takie gule nie dowycisniecia i niewiem jak mam sobie z tym radzic czy moze ktos wie co to jest i jak walczyc z tym;/
__________________
...KtÓż Z NaS kOcHa NiE gŁuPiEjĄc PrZy TyM...
Jessiczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-18, 10:08   #17
alexya
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 17
Dot.: gruuudki

Cytat:
Napisane przez alexya Pokaż wiadomość
I co tam z tymi grudkami co to wogóle jest jak jest tego przyczyna i czym sie leczy
prosze o swoje spostrzezenia
i jaktam moje grudki wiedomo coś...
alexya jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:47.