HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!! - Strona 6 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-02-08, 18:59   #151
ananonda191
Zadomowienie
 
Avatar ananonda191
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 354
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Głowa boli od wdychania formaldehydu. Staraj się nie malować paznokci w nosem przy samych paznokciach ale tak bardziej z dala, bo ten składnik powoduje choroby układu oddechowego.
ananonda191 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-09, 13:51   #152
idealnecialo
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 261
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Gonia pewno tak.. Wczoraj jak zrobilam na szczescie przy paznokciu nie bolało, ale tym razem w gardle mnie swedziało. Moze mi sie tylko zdaje.. chociaz z drugiej str czasem mysle sobie ze moze mialabym gorzej, np trudnosci z oddychaniem czy cos ale akurat biore wziemne dwa leki, własnie an drogi oddechowe by mi sie lepiej oddychalo bo po grypie mnie przyduszało troche, no i uczuleniowcem jestem masakrycznie! Ehh chcec miec ładne paznokcie i martwic sie czy aby czlowiek sobie na zdrowie nie szkodzi

Dzis drugie zmywanie.. Policzmy (zeby wiedziec kiedy bedzie 14 dni:/) hmm 1dzien-1malowanie,2dzien-2malowanie,3dzien-zmywanie+1malowanie,4dzie n-2malowanie,5dzien-zmywanie+1malowanie (czyli dzis juz 5 dzien.. ale zleciało)..
Hmm tak to jest no nie? dobrze maluje? 1,2, zmywanie+1, 2 i znow zmywanie+1 ??
idealnecialo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-09, 19:07   #153
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 6 035
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Cytat:
Napisane przez idealnecialo Pokaż wiadomość
Gonia pewno tak.. Wczoraj jak zrobilam na szczescie przy paznokciu nie bolało, ale tym razem w gardle mnie swedziało. Moze mi sie tylko zdaje.. chociaz z drugiej str czasem mysle sobie ze moze mialabym gorzej, np trudnosci z oddychaniem czy cos ale akurat biore wziemne dwa leki, własnie an drogi oddechowe by mi sie lepiej oddychalo bo po grypie mnie przyduszało troche, no i uczuleniowcem jestem masakrycznie! Ehh chcec miec ładne paznokcie i martwic sie czy aby czlowiek sobie na zdrowie nie szkodzi

Dzis drugie zmywanie.. Policzmy (zeby wiedziec kiedy bedzie 14 dni:/) hmm 1dzien-1malowanie,2dzien-2malowanie,3dzien-zmywanie+1malowanie,4dzie n-2malowanie,5dzien-zmywanie+1malowanie (czyli dzis juz 5 dzien.. ale zleciało)..
Hmm tak to jest no nie? dobrze maluje? 1,2, zmywanie+1, 2 i znow zmywanie+1 ??
o ile dobrzez zrozumiałam ;-) to dobrze liczysz
A może kup sobie w aptecie taką małą maseczkę na twarz.(na usta) ... może trochę uchroni Cie to przed wdychaniem oparów odzywki.....
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-09, 20:27   #154
amandine
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 52
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Hej przylaczam sie do zwolenniczek odzywki HEROME Nail Hardener Extra Strong- dla mnie okazala sie wybawieniem , moje zniszczone, lamliwe paznokcie z dnia na dzien stawaly sie mocniejsze, zdrowsze i po prostu ladniejsze; To cudenko polecila mi znajoma, ktora ma piekne paznokcie - zdradzila mi ze przed herome tak nie bylo, a od kiedy ja stosuje to nie ma zdnych problemow, aha i trzyma sie scisle wytycznych na ulotce tzn. kuracje 14 dniowa przeprowadza tylko co 6miesiecy nie czesciej;
Mam jeszcz do Was male pytanko - znacie moze jakas dobra odzywke - krem - olejek do skorek??
amandine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 15:52   #155
idealnecialo
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 261
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

No tez jestem ciekawa, choc pewnie jakis dłuuuuuuuuugi watek o tym gdzies jest. Tez mam brzudkie skórki. Przede wszystkim daleko mi zachodza na panokcie.. Oprócz palca wskazującego i małego.. tam mam zawsze skorki idealne.. ciekawe why???
idealnecialo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 19:40   #156
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 6 035
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Cytat:
Napisane przez idealnecialo Pokaż wiadomość
No tez jestem ciekawa, choc pewnie jakis dłuuuuuuuuugi watek o tym gdzies jest. Tez mam brzudkie skórki. Przede wszystkim daleko mi zachodza na panokcie.. Oprócz palca wskazującego i małego.. tam mam zawsze skorki idealne.. ciekawe why???
polecam krem do skórek Avonu.... jedyna rzecz , ktorą kupuję w Avonie
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 20:31   #157
eva19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 163
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

A ja polecam balsam Herba studio i maść ochronną z witaminą A do kupienia w aptece
eva19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 22:43   #158
Murszafka
To ja :)
 
Avatar Murszafka
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 9 771
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

W listopadzie skonczylam serie Herome'ow -zaczelam od Extra Strong, potem byl Strong, potem Soft -pazurki -rewelacja, nigdy nie mialam w takim swietnym stanie, jak po zastosowaniu Herome. No ale trzeba bylo odstawic, zeby nie przegiac. "Przelecialam" wiec jeszcze serie Nail Teka, teraz przesiadlam sie na zlota Sally Hansen, potem na niebieska i Tripple Strong i co?
I dzis mi sie 2 paznokcie znow rozdwoily... ;(
Herome wiec niestety nie naprawia pazurkow na stale, trzeba do niej wracac. Ale i tak uwazam, ze jest to najlepszy produkt na rynku
__________________
- Chciałem powiedzieć [...], że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć.
Śmierć zastanowił się przez chwilę.
-KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE.

Terry Pratchett, Czarodzicielstwo
Murszafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 23:22   #159
amandine
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 52
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Cytat:
Napisane przez Murszafka Pokaż wiadomość
W listopadzie skonczylam serie Herome'ow -zaczelam od Extra Strong, potem byl Strong, potem Soft -pazurki -rewelacja, nigdy nie mialam w takim swietnym stanie, jak po zastosowaniu Herome. No ale trzeba bylo odstawic, zeby nie przegiac. "Przelecialam" wiec jeszcze serie Nail Teka, teraz przesiadlam sie na zlota Sally Hansen, potem na niebieska i Tripple Strong i co?
I dzis mi sie 2 paznokcie znow rozdwoily... ;(
Herome wiec niestety nie naprawia pazurkow na stale, trzeba do niej wracac. Ale i tak uwazam, ze jest to najlepszy produkt na rynku

Tak sie zastanawiam nad Twoja wypowiedzia, dokladnie mowiac nad iloscia produktow jakie zuzylas, i wydaje mi sie po prostu za duzo tego wszystkiego stosowalas w tak krotkim czasie i wlasnie moze przez to Twoje paznokcie sa oslabione i sie lamia - zgodnie z zasada co za duzo to niezdrowo; A moze diete masz niewlasciwa? Czy jak uzywasz srodkow chemicznych do sprzatnia itp. zakladasz rekawiczki itp. Nie tylko pielegnacja jest wazna ale takze ochrona przed szkodliwymi czynnikami no i odopowiednia dieta.Hmmm juz sama nie wiem - kazdy chyba musi nalezc swoj zloty srodek na drodze prob i obserwacji!

Edytowane przez amandine
Czas edycji: 2009-02-10 o 23:24
amandine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 23:32   #160
amandine
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 52
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Gonia - kiedys kiedys uzywalam wlasnie, z avonu takiego kremu do skorek w srebnej malej tubce, no i niestety mi nie pomogl. Ps. nie wiem czy o tym samym kremie myslimy, bo wieki temu nie przegladalam oferty avonu wiec nie wiem czy o ten sam nam chodzi

Eva19 - racja masc z wit.A powinna byc dobra, chociaz teraz, a jestem na kuracji retinoidami nie powinnam nic uzywac z witam A a tego balsamu Herba studio nie znam, hmm ciekawe czy go dostane.


Ps.Dzieki za info
amandine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 23:16   #161
Murszafka
To ja :)
 
Avatar Murszafka
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 9 771
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Cytat:
Napisane przez amandine Pokaż wiadomość
Tak sie zastanawiam nad Twoja wypowiedzia, dokladnie mowiac nad iloscia produktow jakie zuzylas, i wydaje mi sie po prostu za duzo tego wszystkiego stosowalas w tak krotkim czasie i wlasnie moze przez to Twoje paznokcie sa oslabione i sie lamia - zgodnie z zasada co za duzo to niezdrowo; A moze diete masz niewlasciwa? Czy jak uzywasz srodkow chemicznych do sprzatnia itp. zakladasz rekawiczki itp. Nie tylko pielegnacja jest wazna ale takze ochrona przed szkodliwymi czynnikami no i odopowiednia dieta.Hmmm juz sama nie wiem - kazdy chyba musi nalezc swoj zloty srodek na drodze prob i obserwacji!
Nie, ja mialam zawsze slabe paznokcie, to genetyczne, moj Tata tez ma bibulki, nie paznokcie
Ilosc odzywek duza, owszem, ale tylko Herome i nail Tek sa takimi, ktorych mozna uzywac jedynie przez jakis czas, pozostale sa do uzywania na stale.
Lykam poza tym witaminki, zeby i od srodka paznokciom pomoc. Ale wczoraj wrocilam do Herome i widze, ze rozdwajanie nie idzie dalej To jednak cudotworca jest
__________________
- Chciałem powiedzieć [...], że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć.
Śmierć zastanowił się przez chwilę.
-KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE.

Terry Pratchett, Czarodzicielstwo
Murszafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 12:55   #162
eva19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 163
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Ja też uważam że HEROME jest super ale narazie ją odstawiłam i wróciłam do SH złotej ale jeszcze do niej wróce użyłam jedna buteleczke myśle że wystarczy bo mam twarde paznokcie a co za dużo to nie zdrowo
eva19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-16, 22:38   #163
idealnecialo
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 261
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Chcialam przyjsc predzej sie pozalic, ale teraz to wogole 3 paznokcie musialam obciac(dosłownie z boku w poprzek zrobiła mi sie taka kreska, przerwane nie wiem jak wam to opisac) a jeszcze kolejne pare mam porozdwajane.. az odechcialo mi sie dalej stosowac tej odzywki, myslalam ze skoncza sie problemy... a wcale nie mialam takich dlugich jeszcze dosc dosc brakowalo zeby wyszly za opuszki palcow.. no coz chyba jestem skazana na całkiem krótkie (mimo ze b.dlugich nie chcialam, takie do brzegow opuszek bylyby ok), a teraz marzenia znow..
idealnecialo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-18, 17:58   #164
LadyMadalena
Wtajemniczenie
 
Avatar LadyMadalena
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 140
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Tez mam spory problem z paznokciami. Zapuszczam wieki, nagle sie rozdwaja i trzeba obcinac prawie do zywego. I rozdwaja sie dalej, wiec dalej przypilowuje delikatnie. Ale tak stopniowo robia mi sie coraz krotsze paznokcie az w koncu chyba w ogole je strace Zastanawiam sie nad zakupem herome ale wlasciwie boje sie tylko tego ze odstawie i znowu wroca mi moje super paznokcie. Probowalam juz wszystkich odzywek odprocz tej. Nic nie dziala oprocz troszeczke nail tek. Wlasciwie najlepsze efekty sa kiedy jakos staram sie wytrzymac z niepomalowanymi paznokciami i tylko smaruje rece kremami. Pomaluje paznokcie i ciach, trzeba ciac. Probowalam wszystkich rozdzajow pilniczkow;( odzywiam sie dobrze. Jedno slowo mi pozostaje. Pomocy?
LadyMadalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-18, 22:02   #165
loona211
Raczkowanie
 
Avatar loona211
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 73
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Cytat:
Napisane przez LadyMadalena Pokaż wiadomość
Tez mam spory problem z paznokciami. Zapuszczam wieki, nagle sie rozdwaja i trzeba obcinac prawie do zywego. I rozdwaja sie dalej, wiec dalej przypilowuje delikatnie. Ale tak stopniowo robia mi sie coraz krotsze paznokcie az w koncu chyba w ogole je strace Zastanawiam sie nad zakupem herome ale wlasciwie boje sie tylko tego ze odstawie i znowu wroca mi moje super paznokcie. Probowalam juz wszystkich odzywek odprocz tej. Nic nie dziala oprocz troszeczke nail tek. Wlasciwie najlepsze efekty sa kiedy jakos staram sie wytrzymac z niepomalowanymi paznokciami i tylko smaruje rece kremami. Pomaluje paznokcie i ciach, trzeba ciac. Probowalam wszystkich rozdzajow pilniczkow;( odzywiam sie dobrze. Jedno slowo mi pozostaje. Pomocy?
No to chyba nie pozostaje Ci nic innego jak zdecydować się na odżywkę HEROME.
Nie jest to majątek a może akurat w Twoim przypadku poskutkuje!! Ja postawiłam na HEROME i mi jak żadna inna pomogła!!! Wręcz uczyniła cud bo naprawdę moje paznokcie od ZAWSZE były tragiczne a już po ściągnięciu tipsów masakra!!!!!
Myślę że powinnaś zainwestować, trzymać się ściśle instrukcji a powinno być dobrze!! Jest to oczywiście moje osobiste zdanie na ten temat a już Ty sama musisz podjąć decyzje czy warto??
Daj znać jaką podjęłaś decyzje.
Pozdrawiam
loona211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-19, 15:05   #166
motylek1303
Raczkowanie
 
Avatar motylek1303
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Z otchłani samotności...
Wiadomości: 158
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Poczytałam i zamówiłam Herome Extra Strong. Do tej pory nic mi nie pomogło, większość SH, cała masa odżywek drogeryjnych a nawet Nail Tek. Pzanokcie się rozdwajają, łamią a po bokach to nawet w połowie się "nadrywają" i zostaje tylko całowite obcięcie. Koszmar, że aż wstyd ręce pokazać. Paznokcie tragiczne to i motywacji do dbania o skórki nie mam . Mam nadzieje, że Herome pomoże!Dam znać po.
__________________
Zwątpiwszy w miłość i cnotę, zostaje jeszcze rozpusta. Doskonale zastępuje miłość, wprowadza ciszę i daje nieśmiertelność.

Utrzymywanie wagi
Zapuszczanie włosów
Kocham i jestem kochana! (taki oto banał )



Edytowane przez motylek1303
Czas edycji: 2009-02-19 o 15:06
motylek1303 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-19, 15:48   #167
loona211
Raczkowanie
 
Avatar loona211
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 73
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Myślę że Ci pomoże. Przede wszystkim co trzeba zrobić przed rozpoczęciem kuracji to całkowicie je skrócić tak aby nie były narażone na urazy, dopóki paznokcie nie "stwardnieją" po tej odżywce nie ma co ich narażać na niepotrzebne uszkodzenia.
Moim zdaniem jest to pierwszy i podstawowy krok w rozpoczynaniu tej kuracji.
pozdrawiam
loona211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-19, 20:08   #168
Kareczka
Raczkowanie
 
Avatar Kareczka
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 131
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

U mnie jutro mija 14 dni od pierwszego uzycia odzywki Herome w czerwonym opakowaniu, i niestety nic mi nie pomogla a nawet moge stwierdzic, ze jest gorzej niz bylo, zaplacze sie chyba ( pomocy
Kareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-19, 20:41   #169
motylek1303
Raczkowanie
 
Avatar motylek1303
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Z otchłani samotności...
Wiadomości: 158
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

loona211 Zrobię jak mówisz ale w zasadzie nawet nie ma co obcinać Zacznę kurację dopiero jak skończę remont, żeby faktycznie nie narażać ich na dodatkowe zniszczenia.

Kareczka Tego właśnie boje się najbardziej. Taką samą sytuację miałam z Nail Tek. Na wielkich nadziejach się skończyło Sama nie wiem, może po prostu musimy trafić na taki skład odżywki, który indywidualnie dopasuje się do naszych paznokciowych potrzeb. Wiem na pewno, że jak Herome mi nie pomoże wybiorę się do dermatologa. Kiedyś jak wypadały mi włosy i nic dostepnego w sklepach mi nie pomogło, pozbyłam się problemu stosując mieszankę witamin od dermatologa własnie. Jest szansa, że z paznokciami będzie podobnie. Ale na razie powalczę sama
__________________
Zwątpiwszy w miłość i cnotę, zostaje jeszcze rozpusta. Doskonale zastępuje miłość, wprowadza ciszę i daje nieśmiertelność.

Utrzymywanie wagi
Zapuszczanie włosów
Kocham i jestem kochana! (taki oto banał )


motylek1303 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-20, 13:54   #170
loona211
Raczkowanie
 
Avatar loona211
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 73
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Ja z kolei byłam tak zdesperowana że nawet nie liczyłam że HEROME mi pomoże. Trafiłam w wizażu na nią przez przypadek i długo sie wahałam czy ją kupić?? Miałam mieszane uczucia ponieważ żadne odżywki mi nie pomagały ani łykanie tabletek typu skrzypowita czy belissa.
Od zawsze miałam słabe rozdwajające się paznokcie, moja mama również, no i mam dwie córeczki które mają tak słabe paznokcie a one przecież jako dzieci nie mają do czynienia z detergentami i innymi czynnikami które mogą źle wpływać na paznokcie dlatego jestem przekonana że jest to dziedziczne.
I właśnie ku mojemu zaskoczeniu moje paznokcie po HEROME wyglądają tak jak powinny wyglądać ładne, długie zadbane!! Dlatego właśnie piszę że warto spróbować. Może akurat??
Z tego co piszą inne dziewczyny zdecydowanej większości ona pomaga!!
Mimo iż dla mnie zakup HEROME okazał się strzałem w dziesiątkę to i tak zaglądam tu bardzo często bo jestem ciekawa jak działa na innych. I z tego co widzę to jest malutko dziewczyn które są z niej niezadowolone.
dlatego życzę powodzenia
loona211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-21, 11:28   #171
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 6 035
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

ja jestem po pierwszej kuracji Herome ok. 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wciąż jest super
Dzięki dziewczyny, za odkrycie tego cuda
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-21, 23:57   #172
alineczkaa
Raczkowanie
 
Avatar alineczkaa
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Legnica
Wiadomości: 192
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Również zakupiłam tę odżywkę bo moje paznokcie znów stały się łamliwe... bo... przyznam się... znowu zaczęłam je obgryzać !!!!!!!! PAznokcie które teraz posiadam są krótkie, postrzępione i maja przerażająco paskudny kształt.. Czekam na moją przesylke... Mego wybawce??
alineczkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-24, 19:05   #173
eva19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 163
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

czy wam też żółkną paznokcie po Herome jestem po kuracji teraz wróciłam do SH bo co za dużo to nie zdrowo ale napewno do niej wróce jeszcze
eva19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-25, 11:35   #174
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 6 035
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Cytat:
Napisane przez eva19 Pokaż wiadomość
czy wam też żółkną paznokcie po Herome jestem po kuracji teraz wróciłam do SH bo co za dużo to nie zdrowo ale napewno do niej wróce jeszcze
może nie żółkną, ale płytka z czasów kuracji ma inny kolor niż ta nowa, która teraz mi odrasta.....
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-27, 01:07   #175
denis44a
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 8
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

trafiłam tu przypadkiem,powiem tylko jedno-ta substancja to straszne swiństwo i jej opary b.szkodzą.Mam na nią duże uczulenie i wiem,że paznokcie nie są tego warte!
denis44a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-28, 16:20   #176
bojestemtegowarta
Rozeznanie
 
Avatar bojestemtegowarta
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: -"Tam, gdzie..." Cholera. "Tam, gdzie..." - ''Dobranoc'' - powiedział Diabeł.
Wiadomości: 586
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

podbijam.
zaczynam kurację od nowa, bo poprzednim razem prowadziłam ją jakieś 4 dni (bardziej niż na wzmocnieniu zależało mi w tamtym czasie na szybkim wzroście, więc rzuciłam Herome i stosowałam SH Miraclegrowth -efekty znakomite). Teraz mam już długie paznokcie, więc wracam do Herome. Mam nadzieję, ze zareguję na nia tak jak ostatnio ( czyli bez bólu ).
A więc Herome dzień pierwszy !
__________________
uparcie i skrycie
Ah,życie,kocham cię,
kocham cię,kocham cię nad życie![B][COLOR=Blue]
bojestemtegowarta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-02, 09:02   #177
motylek1303
Raczkowanie
 
Avatar motylek1303
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Z otchłani samotności...
Wiadomości: 158
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Wczoraj pierwszy raz użyłam Herome. Bałam się pieczenia i bólu płytki ale nic się na szczęście nie działo. Strasznie cyrkowałam, żeby nie wdychać odżywki, bo dużo w niej świnstwa. Udało się jednak pomalować wszystkie pazurki bez bólu głowy. Teraz czekam na efekty.
__________________
Zwątpiwszy w miłość i cnotę, zostaje jeszcze rozpusta. Doskonale zastępuje miłość, wprowadza ciszę i daje nieśmiertelność.

Utrzymywanie wagi
Zapuszczanie włosów
Kocham i jestem kochana! (taki oto banał )


motylek1303 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-02, 13:26   #178
bojestemtegowarta
Rozeznanie
 
Avatar bojestemtegowarta
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: -"Tam, gdzie..." Cholera. "Tam, gdzie..." - ''Dobranoc'' - powiedział Diabeł.
Wiadomości: 586
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

a ja chyba wykrakałam - paznokcie mnie bolały, aż się zdziwiłam. Ale może to i dobrze, przynajmniej nie mam wątpliwości, że działa. Efekt jest właściwie natychmiastowy - paznokcie już są twardsze, a to dopiero 3 dzień. Dzisiaj zmywam. Najgorsze w tym jest to, że przy malowaniu ciekną mi łzy gorzej niż przy cebuli. Strasznie mocne to cholerstwo... no ale... liczy się efekt
__________________
uparcie i skrycie
Ah,życie,kocham cię,
kocham cię,kocham cię nad życie![B][COLOR=Blue]
bojestemtegowarta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-02, 17:25   #179
alineczkaa
Raczkowanie
 
Avatar alineczkaa
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Legnica
Wiadomości: 192
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Dzisiaj doszła odżyweczka
Przed spankiem zaczynam kuracje juz sie doczekać nie moge

A i mam pytanko.. tam jest napisane, że pierwszego i drugiego dnia malowac a tzreciego zmyć... czyli juz w 3 dzien gdy zmywam to nie nakładam odżywki?

pzodrawiam
alineczkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-02, 19:31   #180
motylek1303
Raczkowanie
 
Avatar motylek1303
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Z otchłani samotności...
Wiadomości: 158
Dot.: HEROME- najlepsza odżywka do paznokci!!!!

Nakładasz, tak jak w pierwszy dzień.
__________________
Zwątpiwszy w miłość i cnotę, zostaje jeszcze rozpusta. Doskonale zastępuje miłość, wprowadza ciszę i daje nieśmiertelność.

Utrzymywanie wagi
Zapuszczanie włosów
Kocham i jestem kochana! (taki oto banał )


motylek1303 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-17 16:04:01


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:16.