Regulacja brwi - koszt, problemy, wrażenia, porady, zapuszczanie- WĄTEK ZBIORCZY - Strona 11 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-22, 23:43   #301
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Regulacja brwi metodą NITKOWANIA

a ja sobie tak depiluje miedzy brwiami i te drobniutkie wloski taki meszek pod brwiami jak penseta jest ciezki wyrywac po 1 malutkim wloskku szybka i o wiele dokladniejsza jest ta metoda
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 09:36   #302
jotemka
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 412
Dot.: Regulacja brwi metodą NITKOWANIA

Cytat:
Napisane przez kaczorka Pokaż wiadomość
a ja znalazłam taki filmik. Mówie Wam jaki bajer
http://video.google.pl/videoplay?doc...12&q=threading
auć
jotemka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-06, 19:05   #303
redrose89
Zadomowienie
 
Avatar redrose89
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 1 310
GG do redrose89
Dot.: Regulacja brwi

Ja miałam 15 jak poszłam pierwszy raz do kosmetyczki na regulację brwi. Później byłam u niej góra 5 razy. W końcu zaczęło mnie wqrzać to ciągłe chodzenie do niej noi też wydawanie raz na miesiąc koło 5zł (przecież zamiast tego mogłabym iść ze znajomymi na piwko/cole itp). Zaczęłam sama sobie je regulować. Nie chwaląc się wyglądają tak samo jakbym chodziła do kosmetyczki Moja kumpela też była zadowolona jak jej zrobiłam regulację
__________________
...czerp z życia to co najlepsze...


redrose89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-06, 19:53   #304
madelaine_16
Rozeznanie
 
Avatar madelaine_16
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Wiadomości: 684
Dot.: Regulacja brwi

Ja zazwyczaj reguluje sobie sama brwi i jestem zadowolona,tylko od czasu do czasu chodze do kosmetyczki zeby nadała im taki wyraźny kształt płace ok 6-8zł zależy gdzie
madelaine_16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-07, 11:16   #305
agiii
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Hongkong
Wiadomości: 1 491
Dot.: Regulacja brwi

up

Edytowane przez agiii
Czas edycji: 2007-03-12 o 17:34
agiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-15, 20:27   #306
kacha295
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 3
regulacja brwi

witam
chcę sobie wyregulować brwi i zatanawiam sie czy podjac sie sama czy lepiej pójsc do kosmetyczki?Mam czarne gęste brwi.
Słyszałam ze kiedy pierwszy raz wyrywa sie brwi to skóra wokół staje sie czerwona czy to prawda i czy regulowanie brwi jest trudne?bo jesli tak to wole nie ryzykować sama Co jaki czas trzeba poprawiac ich wygląd?
z góry dzieki za pomoc
kacha295 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-15, 20:48   #307
Casandra
Raczkowanie
 
Avatar Casandra
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 137
GG do Casandra
Dot.: regulacja brwi

Na pierwszy raz radziłabym Ci wybrać się jednak do kosmetyczki,która nada twoim brwiom odpowiedni kształt,później już sama będziesz mogła usuwać nowe włoski.Na początku może i jest to trochę bolesne i może powstać zaczerwienienie skóry(można podczas regulacji przyłożyć lód).Jeśli chodzi o odstępy czasu pomiędzy regulacjami brwi,trudno powiedzieć,niema okreslonej reguły,będziesz sama widziała gdy nowe włoski zaczną wyrastać.Jeśli będziesz już sama regulować brwi pamietaj o tym aby niewyrywać włosków nad brwiami tylko pod-(mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi) Pozdrawiam
Casandra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-15, 20:59   #308
m.a.r.t.a
Zakorzenienie
 
Avatar m.a.r.t.a
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 13 888
Dot.: regulacja brwi

Nigdy nie byłam z brwiami u kosmetyczki.Od prawie 10 lat sama je "skubie" fakt skóra jest nieco zaczerwieniona ale nie robie tego zabiegu przed samym wyjsciem z domu .

pozdrawiam
__________________
Mam jedno marzenie...
m.a.r.t.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-15, 21:16   #309
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: regulacja brwi

wazneeee!!!!!! nie idz na oslep do kosmetyczki.wybierz taka co ci sie jej brwi podobaja. bo sa kosmetyczki artystki (tak samo jak fryzjerki) i rzemieslniczki.te 1 dopasyja ci ladnie ksztalt brewki a te 2 wyrwia standardowo i zazwyczaj beda za cienkie jak po cyrklu namalowane:/


a najlepiej to daj fote a ja w swoich zbiorach znajde cos co bedzie pasowalo:P zawsze wtedy moszesz sie wybrac z tym zdjeciem i powiedziec ze chcesz mniej wecej cos takiego
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-15, 22:02   #310
marsi11
Zakorzenienie
 
Avatar marsi11
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 9 684
Dot.: regulacja brwi

moja kosmetyczka od brwi to prawdziwa artystka-stylistka, jest po prostu genialna i nie wiem czemu jej nie odkrylam wczesniej ,tylko przez lata sama nieumiejetnie sia katowalam,tzn radzilam sobie niezle ale po takich cudach jak ona robi to szok. Depiluje woskiem, wloski odrastaja znacznie wolniej, i przyznam,ze nie jest skora mocno zaczerwieniona,bierze ok 10 zl z henna
marsi11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-15, 22:15   #311
mrówka_zeta
Raczkowanie
 
Avatar mrówka_zeta
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 243
Dot.: regulacja brwi

jesli masz wprawna reke i dobra pensete to mozesz pobawic sie sama .
ja w wieku bodajze 14 lat stanelam przed lustrem i wyskubalam zbedene wloski i wyszlo nawet fajnie. a u kosmetyczki bywa roznie. raz pewnien babsztyl tak mnie urzadzil, ze wstydzilam sie z domu wyjsc. do tej pory gdy widze ja na ulicy to mam ochote pokazac jej srodkowy palec dloni
mrówka_zeta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-17, 11:32   #312
motylek1007
Zakorzenienie
 
Avatar motylek1007
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 26 606
Dot.: regulacja brwi

ja wczoraj poszlam pierwszy raz na regulacje (do tej pory kolezanka mi robila ale wyjechala) i powiem wam ze troszke sie obawialam czy bedzie ok...bo w niedziele mam spotknie
coz...troche mnie bolalo, ze 3 razy slabo mi bylo (norma) ale wyszlam bardzo zadowolona tylko trochce duzo zaplacilam ale coz warto....
__________________

[*] 11.09.2012
jeszcze się kiedyś spotkamy...
motylek1007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-17, 11:48   #313
kaczorka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 2 375
Dot.: regulacja brwi

Cytat:
Napisane przez motylek1007 Pokaż wiadomość
ja wczoraj poszlam pierwszy raz na regulacje (do tej pory kolezanka mi robila ale wyjechala) i powiem wam ze troszke sie obawialam czy bedzie ok...bo w niedziele mam spotknie
coz...troche mnie bolalo, ze 3 razy slabo mi bylo (norma) ale wyszlam bardzo zadowolona tylko trochce duzo zaplacilam ale coz warto....
a ile zapłaciaś jeśłi można wiedzieć ??
kaczorka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-17, 11:52   #314
motylek1007
Zakorzenienie
 
Avatar motylek1007
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 26 606
Dot.: regulacja brwi

10zł, moze to i malo ale kolezanka mi mowiala ze jej mama w tym SAMYM salonie co ja za regulacje + henne zapłacila 8zł wiec sie trochce zdziwilam ale jak mowilam nie załuje.
Najgorzej jak czlowiek sie nastawi, bo gdybym poszla w ciemno to pewnie te 10zł potraktowalabym normanie...
__________________

[*] 11.09.2012
jeszcze się kiedyś spotkamy...
motylek1007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-17, 11:52   #315
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: regulacja brwi

moi faworyci
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bez☠tytułusaddasdasda.JPG (21,7 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ewtgwegtwet.JPG (12,2 KB, 36 załadowań)
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-17, 11:53   #316
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: regulacja brwi

szczegolnie pierwszy przypadek marze o takich brawiach
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-24, 16:38   #317
Bijonse
Przyczajenie
 
Avatar Bijonse
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: skądinąd ;]
Wiadomości: 25
Dot.: Depilacja brwi

Hmm to ja nie wiem gdzie Wy mieszkacie.. w moim mieście średniej wielkości regulowanie brwi jest po 10 zł, wcześniej chodziłam do salonu gdzie było po 15 zł Henna 15-30 zł, zależy jak leży Ja tam henny nie używam, bo mam bardzo ciemne brwi i sama kosmetyczka mi powiedziała, że nie trzeba.. a znajomi twierdza że mam henne na brwiach Ja chodzę raz na miesiąc, odrastają po ok 2 tyg. ale wtedy jeszcze sam sobie jakoś radzę, wyrywam te co wystają poza łuk zrobiony przez kosmetyczke, a później jak wszystkie odrastają to śmigam do kosmentyczki, płacę dyche i znów ciesze sie pieknymi brwiami
Pozdrawiam!
__________________
"Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje."
George Nathan


Now it's just too late We can't go back I'm sorry I can't be perfect...

Bijonse jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-05, 19:16   #318
agata_
Raczkowanie
 
Avatar agata_
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 83
Dot.: regulacja brwi

a ja mam takie pytanie czy po regulacji brwi pęsetą muszą być potem takie czarne kropki?czy tak sie dzieje bo włoski odrastają czy może były zle wyrwane??wiem może głupie pytanie ale może ktoś odp
pozdr
agata_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-06, 19:14   #319
agata_
Raczkowanie
 
Avatar agata_
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 83
Dot.: regulacja brwi

??
agata_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-06, 22:34   #320
Nushi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 239
Dot.: regulacja brwi

to ja Ci odpowiem..zależy kiedy pojawiaja się te kropki..jeżeli zaraz po depilacji to znaczy, że włoski były pourywane..a jesli po ok. tygodniu to odrastają a te czarne kropki to cebulki..szczególnie jest to widoczne u osób z ciemnymi włoskami
Nushi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-04, 08:36   #321
kiziamiziaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 34
Dot.: Depilacja brwi

hey ja mam taki problem.Mam okropny łuk brwiowy i chcialabym go skorygowac na taki bardzdziej naturalny, grubszy i inny kształt. Czy to juz zapośno?? czy mam czekać aż całe brwi mi odrosną??? czy jakos stopniowo chodzić do kosmetyczek?
kiziamiziaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-20, 13:16   #322
agulla_91
Przyczajenie
 
Avatar agulla_91
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 9
Wink Dot.: Wyrywanie włosków nad brwiami

a moze ktoś napisze jak je wyrywać?
do gory nie wyrywa sie
agulla_91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-13, 08:30   #323
Joseph88
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 24
Dot.: Regulacja brwi

Mój problem jest taki, że jestem facetem i mam krzaczaste, grube i długie brwi, a do tego połączone. Chyba przydało by się je regulować, ale nie chcę żeby wyglądały nienaturalnie. Zastanawiam się też, czy kosmetyczka może je skracać? Oto jak wyglądają.
http://img166.imageshack.us/my.php?i...sc00165ji9.jpg
http://img166.imageshack.us/my.php?i...sc00178us8.jpg
Joseph88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-17, 11:43   #324
DagmaraRose2000
Perfumoholik z wyboru
 
Avatar DagmaraRose2000
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 658
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Regulacja brwi

Mnie osobiscie podobaja sie brwi a'la elisha cuthbert (patrz - dziewczyna z sasiedztwa) ... wczoraj sie przelamalam i samodzielnie nadalam brwiom ksztalt ... wzielam czarna kredke do oczow narysowalam na swoich brwiach ksztalt brwi jaki chce miec... i niezamalowane wloski usunelam
DagmaraRose2000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-17, 12:15   #325
zyna
Raczkowanie
 
Avatar zyna
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Nidzica
Wiadomości: 253
GG do zyna
Dot.: Regulacja brwi

ja również musze się odważyć, chyba pójdę do kosmetyczki... tylko w moim miasteczku raczej nie ma dużego wyboru

podobno jak się lodem przyłoży i potem wyrywa pensetką to mniej boli???? czy to prawda
__________________
Bałagan w porządek, smutek w śmiech, dostatek – nie znam, nie wiem...
zyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-17, 21:29   #326
DagmaraRose2000
Perfumoholik z wyboru
 
Avatar DagmaraRose2000
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 658
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Regulacja brwi

tak to prawda! osobiscie to sprawdzilam wczoraj malo bolu
DagmaraRose2000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-18, 11:43   #327
myszkakinia
Rozeznanie
 
Avatar myszkakinia
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 581
Dot.: Regulacja brwi

Ja zaczełam regulowac brwi jakos w szóstej klasie podstawówki albo w pierwszej gimnazjum, już nie pamietam dokładnie.. Na poczatku były to takie delikatne próby usunięcia tylko tych najbardziej oddalonych od linii brwi włoskow. Nigdy nie byłam u kosmetyczki, zawsze regulowałam sama i jestem zadowolona z kształtu, który posiadam. A co do bólu.. to reguluje juz tyle lat, ze własciwie go nie odczuwam. Nie ma sie czego bać!
__________________
Pozdrawiam!


myszkakinia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-19, 18:09   #328
natka100
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 17
Dot.: Regulacja brwi


pierwszy raz regulację brwi zrobiłam sobie sama w wieku 14 lat,więc już się przyzwyczaiłam do bólu,nie było najlepiej ale już robię to bezproblemowo sobie i koleżancę,ale sądzę że ten pierwszy raz warto skorzystać z usług kosmetyczki.
natka100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-19, 18:16   #329
Tuppence_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 397
Dot.: Regulacja brwi

Cytat:
Napisane przez kakki_s Pokaż wiadomość
Podobno górnej części brwi nie można regulować bo będzie się rozrastać?! To prawda?
U góry usuwam zawsze tylko meszek,czyli króciutkie słabe wloski. Nie ruszam linii brwi. Kosmetyczka powiedziałą mi,że tak włąsnie nalezy robic. Gdy wyrwała mi brwi z góry, to sie wystraszyłam na początku, bo tez myslałam, ze nie nalezy ich wyrywac, ale okazalo sie ze wygląda o wiele ladniej.
Tuppence_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-19, 19:56   #330
Olka:)
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 748
Dot.: Regulacja brwi

A ja właśnie dziś byłam u kosmetyczki na regulacji Płaciłam tylko 4zł. I zadowolona jestem ^^ trochę bolało, aż mi łzy poleciały, nie wiem czemu ale warto było się pomęczyć żeby teraz mieć takie ładne brwi^^
Olka:) jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
brwi, brwi rzadkie małe, grube włoski, krzaczaste, nie układają się, pinceta, regulacja, uroda, wyrywanie

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-08 15:39:11


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:00.