Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-08, 01:45   #1
martatreda
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2

Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?


Hej
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże bo już sama nie wiem jak mam sobie z tym poradzić. Należę do typu cery tłustej na twarzy. Swego czasu intensywnie wyciskającej wszelkie grudy, przyscze itp, itd z twarzy. W rezultacie mam na niej przebarwienia i nie wiem jak je zmniejszyć(nie liczę, że da się ich pozbyć).
Nie mam dużo funduszy aby zainwestować ale zdaję sobie sprawę, że drogie to niekoniecznie skuteczne. Proszę o radę dziewczyny, które spotkały się z podobnym problemem i mogą mi jakoś pomóc. Będę niezmiernie szczęśliwa za wszelkie rady.

Pozdrowionka
martatreda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 03:40   #2
guia
Zadomowienie
 
Avatar guia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Północ-Południe ;)
Wiadomości: 1 120
GG do guia
Dot.: Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?

Już pod samym Twoim postem, zjeżdzasz suwakiem w dół i masz 4 wątki o przebarwieniach. Jeżeli wpiszesz to hasło w wyszukiwarkę (http://www.wizaz.pl/forum/search.php) - gwarantuję, że lektury będziesz miała na kilka dni. Pozdrawiam
guia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 18:31   #3
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?

Oczywiscie podpisuje sie pod postem kolezanki powyzej...
Poza tym: takie przebarwienia da sie zlikwidowac!! Idziesz do kosmetyczki na zabieg kwasami i juz. Oczywiscie ona musi zbadac czy nie masz jakichs przeciwwskazan... Tylko ze kwasy AHA nie sa zalecane latem, bo przy nich trzeba unikac slonca i uzywac filtry SPF+50 wiec najwyzsze...natomiast w lato mzna wykonac zabieg kwasami BHA. Tak wiec wybierz sie do jakiejs dobrej kosmetyczki, ktora ci doradzi
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 19:14   #4
recydywiska
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar recydywiska
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 9
Dot.: Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?

Hej... mam swietna recepte na pryszcze... moja koleżanka ktora regularnie chodzial do dermatologa podala mi sklad na tonik przeciwko wypryskom... tonik jest robiony w aptece na zamowienie a jego koszt wacha sie meidzy 5 a 10zł... nalezy jedynie isc do lekrza rodzinnego o przpisanie recepty... jedynym problemem jest to ze tonik bardzo wysusza cere, uzywajac go codziennie doslownie schodzi mi skura z twarzy a wiec nalezy go uzywac rozsadnie, raz na 2 dni a nie jak jest przepisane 2x dziennie... gdybys chciala moglabym ci zeskanowac sklad abys mogla udac sie do lekarza rodzinnego w przychodni ktory przepisze ci recepte.. moj email: recydywistka@gmail.com
recydywiska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 11:27   #5
martatreda
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2
Talking Dot.: Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?

Kochane dziewczyny, strasznie jestem wam wdzięczna za te rady, i bardzo chętnie zastosuję je. Interesuje mnie skład tego toniku z apteki, na zamówienie, dlatego poproszę o skan. Jescze raz bardzo wam dziękuję i cieszę się, że istnieje takie forum jak to. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. i całuski.
martatreda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 12:35   #6
recydywiska
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar recydywiska
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 9
Dot.: Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?

napisz do mnie na gg to przesle ci zeskanowany sklad emailem
recydywiska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 12:37   #7
Mrówcia17
Przyczajenie
 
Avatar Mrówcia17
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Czeladź
Wiadomości: 20
GG do Mrówcia17
Dot.: Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?

ja tesh mam ten problem jush nie mam tak duzio wyprysków zostały mi blizny i przebarwienia próbowałam wielu rzeczy drogich które nic nie pomogły ... ostatnio przeziebiłam sie i udałam sie do zwyklego rodzinnego lekarza który na buzie przepisał mi METRONIDAZOL kosztuje na RECEPTE 1 ,80 a po 3 dniach widzialam poprawe smaruje na noc bo w dzien słoneczko to nie można
Powodzenia
Mrówcia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 18:01   #8
sucha20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2
Dot.: Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?

ja też mam ten problem ale mam strasznie suchą skóre więc srodki wysuszające odpadaja mógł by mi ktos pomóc
sucha20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 21:59   #9
magdaa_j
Zadomowienie
 
Avatar magdaa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 956
Dot.: Kto wie jak zmniejszyć przebarwienia na twarzy?

Cytat:
Napisane przez Mrówcia17
ja tesh mam ten problem jush nie mam tak duzio wyprysków zostały mi blizny i przebarwienia próbowałam wielu rzeczy drogich które nic nie pomogły ... ostatnio przeziebiłam sie i udałam sie do zwyklego rodzinnego lekarza który na buzie przepisał mi METRONIDAZOL kosztuje na RECEPTE 1 ,80 a po 3 dniach widzialam poprawe smaruje na noc bo w dzien słoneczko to nie można
Powodzenia
Ja też używam Metronidazol.Dermatolog mi go przepisała, to jest dobry lek i nie drogi na receptę. Ja też u siebie zauważyłam po nim poprawę, a na te przebarwienia to pamiętam dawała mi lekarka Skinoren w kremie.To jest lek chyba ok.50 zł kosztuje, ale pomógł mi trochę, bo na czole miałam i nawet do tej pory jakieś tam mam przebarwienia.Możesz zapytać się lekarza co sądzi o tym leku albo może któraś z Wizażanek używała?
__________________
magdaa_j jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:05.