Schodząca skóra, przesadziłam z opalaniem. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-08, 15:24   #1
zidanetka
Raczkowanie
 
Avatar zidanetka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 32
GG do zidanetka Send a message via Skype™ to zidanetka

Schodząca skóra, przesadziłam z opalaniem.


Witam! Mam Problem, Smieszny I Dosc Glupi Ale Kazdemu Sie Kiedys Zdarzyl...Byly Tera Piekne Sloneczne Dni, Wiec Postanowilam Razem Z Kolezanka Sie Opalic. Pojechalysmy Nad Wode, Posmarowalysmy Sie Przyspieszaczem Do Opalania. Efekt Jest taki, Skora Juz Nie Piecze, Ale Schodzi. Najgorzej Jest Z Buzka. Bo na Nosku Twarda Jak Strasznie A Fe...Nie Wiem Co Zrobic. Musi Mi To Zejsc Do Poniedzialku Bo Do Pracy Ide a Tu Jak Z Takim Czyms. na Dodatek Skorka Na twarzy Jest Czerwona Niech Ktos Mi Powie Co Zrobic Bo Oszaleje
zidanetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 15:33   #2
misia_bella
Zakorzenienie
 
Avatar misia_bella
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wesołe miasteczko :)
Wiadomości: 3 241
Dot.: Opalanie! Ajj

Obawiam sie , ze raczej już nic nie zrobisz. Przyspieszacze opalania to najgorsze co moze być. Smaruj buzie kremami nawilżającymi powinno troche złagodzić tą twardą skórę na nosku.
__________________
''Starzenie się jest nieuniknione.
Doroślenie jest opcjonalne
.
Śmianie się z samego siebie jest terapeutyczne
."
misia_bella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 17:58   #3
-Finezja-
Rozeznanie
 
Avatar -Finezja-
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 931
Dot.: Opalanie! Ajj

A ja czytałam w jakiejś gazecie, że przyspieszacz opalania wcale nie jest taki zły, bo skraca czas przebywania na słońcu dla uzyskania opalenizny ALE: mogą go stosować tylko osoby niewrażliwe na promienie słoneczne (te które nigdy nie mają kłopotów z czerwienieniem się skóry itp) i pod filtr ! I tu nasówa mi się od razu pytanie po co osoba która ładnie i szybko się opala, nigdy nie czerwieni i nie ma taki8ch kłopotów - ma kupować sobie przyspieszacz opalania ? No ale jak komuś się serio spieszy to ok. Widocznie Ty masz za delikatną skórę. Jakim jesteś typem ?
-Finezja- jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 23:20   #4
agateczka
BAN stały
 
Avatar agateczka
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 660
Dot.: Opalanie! Ajj

editt

Edytowane przez agateczka
Czas edycji: 2006-07-09 o 10:42
agateczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 23:44   #5
marycha0033
Zadomowienie
 
Avatar marycha0033
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 004
Dot.: Opalanie! Ajj

A może spróbujesz zrobić sobie peeling, żeby ten naskórek zszedł? Co o tym myślicie?
__________________

marycha0033 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 00:11   #6
greenmagda
Raczkowanie
 
Avatar greenmagda
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 217
Dot.: Opalanie! Ajj

Cytat:
Napisane przez marycha0033
A może spróbujesz zrobić sobie peeling, żeby ten naskórek zszedł? Co o tym myślicie?
peeling?!! ....przy takim stanie skóry?!
...to by było dopiero ajjjj...
greenmagda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 10:12   #7
zidanetka
Raczkowanie
 
Avatar zidanetka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 32
GG do zidanetka Send a message via Skype™ to zidanetka
Dot.: Opalanie! Ajj

No Wiec Skora Z Pleckow I Dekoldu Dalej Schodzi Ale Z Buzka Juz Nie Mam takiego Problemu Przy Myciu Buzki W Cieplej Wodzie Sama Praktycznie Zeszla Gorzej Z Noskiem, Ale Juz Prawie Nic Nie Mam Mam Ciemna Karnacje, No Ale Nawet Mnie Przydarzaja Sie Takie Wpadki W kazdym razie Jest Dobrze. Aaa Probowalam Peelingu Tylko Na Policzku I To Tak Boli, Ze Zrezygnowalam Wiec Ten Sposob Odradzam Ciepla Woda Jest Najlepsza No I Czas... A Mnie Sie Tak Spieszylo Zeby Sie Opalic Dziekuje Wam Za Porade
zidanetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 11:16   #8
taniacos
Rozeznanie
 
Avatar taniacos
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 773
Dot.: Opalanie! Ajj

Proponuje kupić pantenol w piance w aptece i smarować sie tym do upadłego,mi to pomogło kiedy bardzo sie poparzyłam z własnej głupoty,bardzo dobrze goi ,nawilża i regeneruję skóre.Dodatkowo dobrze było by zażywać jakieś witaminy wspomagające leczenie.Można pić wapno dla złagodzenia rumienia na skórze
taniacos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 14:39   #9
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Opalanie! Ajj

zidanetko, proszę, nie zaczynaj każdego wyrazu od dużej litery, bo czuję się jakbym literowała każdy wyraz a z pewnością zabiera Ci to dużo więcej czasu niż normalny sposób pisania
__________________

agnieska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 15:05   #10
kicala1
Raczkowanie
 
Avatar kicala1
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 168
GG do kicala1
Dot.: Opalanie! Ajj

W telewizji, w radio, na wizażu () wszyscy ostrzegają przed skutkami nadmiernego opalania. Aż się chce powiedzieć "masz za swoje"
Przepraszam, że tak piszę, ale nie mogłam się powstrzymać
kicala1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 19:05   #11
~grusia~
Przyczajenie
 
Avatar ~grusia~
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Radooom
Wiadomości: 29
GG do ~grusia~
Dot.: Opalanie! Ajj

Ja bym poszła do wanny sie wymoczyc, lekko gabeczka pojezdzic [ale nie trzec] najlepeij dolac jakiegos plynu nawilzajacego a potem balsamem[garnier mleczko do bardzo suchej skory moze?] trzeba bylo troszke pomyslec ze lezenie na mocnym sloncu z przyspieszaczem moze sie tak skonczyc [ale na twarz przyspieszacz ładowac ehhh]. Ja smaruje sobie dekolt i brzuch czasami nozki, ale zawsze pamietam zeby nie lezec za dlugo, bo wiem jak potem wyglada moja skora, ale od twarzy trzymam go z daleka
~grusia~ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 19:30   #12
paulinka_vel_paulinka
Wtajemniczenie
 
Avatar paulinka_vel_paulinka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 971
Dot.: Opalanie! Ajj

zdarzyć się może każdemu, polecam pentanol...sama właśnie ostatnio postanowiłam pojechać na łódeczke, wysmarowałam się filtrem (wogóle sporo się nim smarowałam) i jak to sie skończyło po 1,5 dnia....spalona...tak to jest, mam wrażenie, że słońce jest coraz mocniejsze...do tej pory mi się to jeszcze nie zdarzyło
__________________
Dbam o siebie dieta od 3.09.2010!!!
20.12.2010 jeszcze 6,7kg TO GO!!!
paulinka_vel_paulinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 19:42   #13
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Opalanie! Ajj

a reaplikowałaś filtr?
__________________

agnieska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 19:47   #14
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: Opalanie! Ajj

Cytat:
Napisane przez -Finezja-
A ja czytałam w jakiejś gazecie, że przyspieszacz opalania wcale nie jest taki zły, bo skraca czas przebywania na słońcu dla uzyskania opalenizny ALE: mogą go stosować tylko osoby niewrażliwe na promienie słoneczne (te które nigdy nie mają kłopotów z czerwienieniem się skóry itp) i pod filtr ! I tu nasówa mi się od razu pytanie po co osoba która ładnie i szybko się opala, nigdy nie czerwieni i nie ma taki8ch kłopotów - ma kupować sobie przyspieszacz opalania ? No ale jak komuś się serio spieszy to ok. Widocznie Ty masz za delikatną skórę. Jakim jesteś typem ?
Ostatnio mnie Rzastin zaskoczyła pisząc,że przyspieszacze też nie są takie dobre,bo ponoć ścinają białko Pierwszy raz takie coś słyszę i nie wiem ile w tym prawdy,ale jest to powiedziane przez kogoś z AM
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-10, 07:49   #15
zidanetka
Raczkowanie
 
Avatar zidanetka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 32
GG do zidanetka Send a message via Skype™ to zidanetka
Dot.: Opalanie! Ajj

Pisanie Z Duzej Literki Nie Zajmuje Mi Wiecej Czasu Kwestia Przyzwyczajenia, Bo Niestety W Mojej Pracy Rzeczowniki Musze Tak Pisac I Potem Mi Juz Zostaje...Ajj.. Ale Bede Sie Starac Mam Za Swoje! Wiem, Ale Teraz Jest Lepiej, Skorka Schodzi Na Buzce Gladko Za To Schodzi Teraz Z Pleckow ale To Juz Jest Pikus
zidanetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-10, 09:12   #16
kicala1
Raczkowanie
 
Avatar kicala1
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 168
GG do kicala1
Dot.: Opalanie! Ajj

Hej, zidanetko
Przepraszam, że tak z głupia frant, ale oglądałaś mecz finałowy? Bo po nicku wnoszę, że lubisz zidana
kicala1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-10, 10:00   #17
awadawa
Raczkowanie
 
Avatar awadawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: gród Kraka
Wiadomości: 170
GG do awadawa
Dot.: Opalanie! Ajj

Cytat:
Napisane przez paulinka_vel_paulinka
zdarzyć się może każdemu, polecam pentanol...sama właśnie ostatnio postanowiłam pojechać na łódeczke, wysmarowałam się filtrem (wogóle sporo się nim smarowałam) i jak to sie skończyło po 1,5 dnia....spalona...tak to jest, mam wrażenie, że słońce jest coraz mocniejsze...do tej pory mi się to jeszcze nie zdarzyło
No właśnie sobie zaaplikowalam pantenol. Wczoraj troszkę mnie przypiekło i walczę, żeby mi skóra nie złaziła. Mam nadzieję, że wygram tę batalię bo schodzenie skóry u mnie to rzadkość
__________________
Ciemność, ciemność widzę.... słońca mi potrzeba
awadawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-10, 12:39   #18
zidanetka
Raczkowanie
 
Avatar zidanetka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 32
GG do zidanetka Send a message via Skype™ to zidanetka
Dot.: Opalanie! Ajj

[quote=kicala1]Hej, zidanetko
Przepraszam, że tak z głupia frant, ale oglądałaś mecz finałowy? Bo po nicku wnoszę, że lubisz zidana[/quote

Oczywiscie ze ogladalam, niestety nie wygrali. Podlamalam Sie, ale dziadek niezle gral
zidanetka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:37.