Violet & Bronze - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-16, 17:57   #1
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Smile

Violet & Bronze


Mój dzisiejszy makijaż
Mam nadzieję że się spodoba
Zapomniałam przyciemnić brwi do zdjęć zrobiłam to po hehe

Kosmetyki:
dermacol 211 i 215, podkład La Roche-Posay, p. CC, kuleczki Vollare, Kuleczki Roberto Boro
cienie RR, Vollare i Joko
tusz L'oreal
kredka brązowa Inglot i czarna Rimmel
błyszczyk Maybelline brązowy

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg oczy.JPG (46,8 KB, 383 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.JPG (64,2 KB, 245 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.JPG (62,6 KB, 260 załadowań)
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu

Edytowane przez Rei
Czas edycji: 2012-06-06 o 22:47
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 18:13   #2
poczatkujaca-dagmara
Wtajemniczenie
 
Avatar poczatkujaca-dagmara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 120
Dot.: Violet & Bronze

Bardzo ladnie wygladasz....choc jak zwykle przyczepie sie do modelowania twarzy...ale to malutki szczegol.....jest pieknie
poczatkujaca-dagmara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 18:20   #3
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Violet & Bronze

Cytat:
Napisane przez poczatkujaca-dagmara
Bardzo ladnie wygladasz....choc jak zwykle przyczepie sie do modelowania twarzy...ale to malutki szczegol.....jest pieknie
modelowanie twarzy jest
mój aparat poprostu to ukrywa
Dziękuję dagmaro
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 18:38   #4
sylwusiaaniolek
Wtajemniczenie
 
Avatar sylwusiaaniolek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 450
GG do sylwusiaaniolek
Dot.: Violet & Bronze

slicznieeee!!!
__________________
Po prostu SYLWIA

Uczę się szyć na maszynie

Moje małe "dzieła" Galeria - zajrzyj
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=737889
sylwusiaaniolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 19:04   #5
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Violet & Bronze

Slicznie jak zwykle-masz bardzo ladna cere-a makijaze zawsze wywazone-nie przesadzone
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 19:06   #6
Beata321
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 140
GG do Beata321
Smile Dot.: Violet & Bronze

Jak zawsze ładnie...
__________________
Pracuję nad Avatarkiem...

Uzależnienie od kosmetyków pogłębia się z dnia na dzień...
Beata321 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 19:13   #7
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Violet & Bronze

o rany coś sobie skojarzyłam z tym "zrobiłam to po" i już chciałam napisać, że przyjemności są fantastycznym natchnieniem co widać w twoim makijażu, .........ale zaraz zaraz przecież chodziło o brwi.

bardzo ładnie ci w fioletach, takie połączenie jest przepiękne, fajnie by równiez wyglądało jakbyś na mokro zrobiła kreseczkę tym fioletowym cieniem na górnej powiece.

candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 19:37   #8
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: Violet & Bronze

sliczny z zwlaszca gorna powieka a jaki podklad LRP?
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 19:57   #9
Luna83
Zadomowienie
 
Avatar Luna83
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 699
Dot.: Violet & Bronze

bardzo ladne oczka i rzęsy, podoba mi się cieniowanie, w sam raz na ciepłe niedzielne popoludnie.
Luna83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 20:40   #10
Editaphx
Zadomowienie
 
Avatar Editaphx
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: gdzieś pomiędzy wierszami.
Wiadomości: 1 475
Dot.: Violet & Bronze

ślicznie a powiedź mi, na dolnej powiece masz tylko fiolet, czy też kredkę czarną?
__________________

Editaphx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 21:33   #11
rambo
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 273
GG do rambo Send a message via Skype™ to rambo
Dot.: Violet & Bronze

Pięknie, pięknie.... Śliczne połączenie kolorów... Ale najpiękniejszy jest błystek na twoich usteczkach Mniaaam
__________________
"I'm all alone, I smoke my friends down to the filter"
Tom Waits
rambo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 22:06   #12
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Violet & Bronze

Ładny makijaż, fajnie i apetycznie błyszczyk podkreśla suta.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 22:15   #13
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: Violet & Bronze

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Ładny makijaż, fajnie i apetycznie błyszczyk podkreśla suta.
- oooo kurczę, nie widzę tego na zdjęciu

Mmmmmm no ładniutko wyszlo. Masz taka nieskazitelna cere zawsze i wogole wyglad takiego aniolka slodkiego. Makijaz mi sie podoba - oczy i usta, tylko wlasnie ten aparat niedobry, bo modelowania ani widu. No i na rzeskach przy nasadach porzadnie sie tam cos obsypalo.
__________________
Czary mary nie istnieje....

Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce....

-------------------------------

Nadzieja nie umiera nigdy
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 22:30   #14
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: Violet & Bronze

Cudownie Jestem pełna podziwu
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 22:35   #15
super
Raczkowanie
 
Avatar super
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 51
Dot.: Violet & Bronze

Czesc. Zgadzam sie z Pomadką, że błyszczyk "apetycznie podkreśla Twoje usta". Wygląda bardzo bardzo, że sie tak posłuże cytatem z filmu Barei. Reszta tez mi się podoba- kolorystyka w sam raz na lato, technika- wiadoma rzecz, OK. Uwazam ze nie potrzeba przyciemniac brwi- imo wyglądaja dobrze, bo sa wyraźne i ladnie zarysowane .Pozdrawiam

Edytowane przez super
Czas edycji: 2006-07-16 o 23:51
super jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 22:44   #16
ewa.nea
Zakorzenienie
 
Avatar ewa.nea
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 502
Dot.: Violet & Bronze

Jaki Ty masz ładny kolor oczu. Te kolory chyba jeszcze to podkreślają. Apetyczny błyszczyk
__________________
W zamęcie myśli
upadam na samo dno
serca...
ewa.nea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:15   #17
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: Violet & Bronze

bardzo ciekawe zestawienie kolorkow
wygladasz slicznie bardzo mi sie podoba
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:23   #18
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Smile Dot.: Violet & Bronze

sylwusiaaniolek, CzarnyElf, Beata321, candibar, Luna83, rambo, Pomadka, ryba82, destiny666, ewa.nea, haallka Dziękuję WAM bardzo

Mary_Q LRP unifiance 13
Dziaa

Editaphx Sam fiolet Na wewnetrznej stronie tej powieki jest brązowa kredka przy lini rzęs

super
Cytat:
Napisane przez Rei
Zapomniałam przyciemnić brwi do zdjęć zrobiłam to po hehe
Dzięki
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:29   #19
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Violet & Bronze

Cytat:
Napisane przez ryba82
- oooo kurczę, nie widzę tego na zdjęciu
Cóż za wymowna literówka mi się zrobiła.

Oczywiście chodziło mi o usta.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:30   #20
Martek88
Zadomowienie
 
Avatar Martek88
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 701
Dot.: Violet & Bronze

ślicznie Ci w takim makijażu, masz piękne oczy
Martek88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:31   #21
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Violet & Bronze

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Cóż za wymowna literówka mi się zrobiła.

Oczywiście chodziło mi o usta.
Ja to wiem Pomadko

Martek88 Dzięki
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:39   #22
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Violet & Bronze

Cytat:
Napisane przez Rei
Ja to wiem Pomadko
Ja wiem, że TY wiesz, albo przynajmniej domyśliłaś się, ale sprostowanie się należało.

__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:49   #23
carmelka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 90
Dot.: Violet & Bronze

Bardzo ladny letni makijaż. Fajne zestawienie kolorów cieni i błyszczyka oraz staranne wykonanie.
__________________
carmelka
carmelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 01:10   #24
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Violet & Bronze

Pomadka

carmelka dziękuję
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 01:40   #25
Dunka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 825
GG do Dunka
Dot.: Violet & Bronze

cudowny makijaż strasznie spodobał mi sie błyszczyk, jaki to dokładnie "model"?
Dunka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 01:43   #26
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Violet & Bronze

Cytat:
Napisane przez Dunka
cudowny makijaż strasznie spodobał mi sie błyszczyk, jaki to dokładnie "model"?
Meybelline water shine diamonds liquid 12

Dziękuję Dunka
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 01:47   #27
Dunka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 825
GG do Dunka
Dot.: Violet & Bronze

dzieki za szybka odpowiedz chyba jutro wybiore sie na zakupy mialam juz blyszczyk z tej serii ale jakos nie przypadl mi do gustu odnioslam wrazenie ze te drobinki sa jednak troche za duze i jak blyszczyk sie "sciera" to coraz bardziej je widac na ustach... ale wlasnie skonczyl mi sie l'oreal glam shine (04 bodajze) i szukalam czegos takim odcieniu jak water shine diamonds liquid 12!!! chyba sie skusze w takim razie i jeszcze na zakonczenie dodam, ze strasznie lubie ogladac twoje makijaze- sa genialne i slicznie wygladasz w ciemnych wlosach, bo widzialam zdjecia w jasnych i jednak ciemne to jest to- taka kobieta wamp
Dunka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 01:57   #28
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Violet & Bronze

Cytat:
Napisane przez Dunka
dzieki za szybka odpowiedz chyba jutro wybiore sie na zakupy mialam juz blyszczyk z tej serii ale jakos nie przypadl mi do gustu odnioslam wrazenie ze te drobinki sa jednak troche za duze i jak blyszczyk sie "sciera" to coraz bardziej je widac na ustach... ale wlasnie skonczyl mi sie l'oreal glam shine (04 bodajze) i szukalam czegos takim odcieniu jak water shine diamonds liquid 12!!! chyba sie skusze w takim razie i jeszcze na zakonczenie dodam, ze strasznie lubie ogladac twoje makijaze- sa genialne i slicznie wygladasz w ciemnych wlosach, bo widzialam zdjecia w jasnych i jednak ciemne to jest to- taka kobieta wamp
ojjj dziękuję Ci bardzo za te komplementy
Ten błyszczyk bardzo lubie To już drugi taki sam mam
Pozdrawiam
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 10:01   #29
justyna_dt
Zakorzenienie
 
Avatar justyna_dt
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 19 596
Dot.: Violet & Bronze

Rei, piękny jest Zauważyłam, że ostatnio masz tendencję do kolorowania dolnej powieki innym kolorkiem niż górnej fajniusio
__________________

Yamaha WR125X » Suzuki SV650S » Yamaha R6
justyna_dt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 10:05   #30
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: Violet & Bronze

Ładniusio
Podoba mi się
Aparat pożarł kuleczki Roberto Boro, a mój jak na złość zawwze wszystko "koloruje" za mocno
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:22.