Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-23, 13:54   #1
Joasia20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Unhappy

Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc


Witam bardzo serdecznie,
ostatnio przesadziłam z opalaniem..teraz konsekwencje tego są widoczne na moich plecach.. mianowicie naskórek mi się złuszcza, wyglądam na plecach jak łaciata. Smaruje się kremami ale to nic nie pomaga.. Ktoś mi zaproponował gorącą kąpiel, zetrzeć gąbką złuszczającą się skórę, a po kąpieli posmarować się balsamem brązującycm. Czy to jest dobre rozwiazanie ?! Nie próbowałam jeszcze , bo boję się ze to moze pogorszyć stan mojej skóry. Poza tym nie wiem jakiego balsamu używac

Bardzo proszę o porady, opinie
Joasia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 15:45   #2
migdalek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 155
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

skora i tak ci zejdzie czy bedziesz temu zapobiegac czy nie
wsmarowuj balsamy, natluszczaj ja ale nie łudz sie, ze to zapobiegnie odpadaniu spalonego naskorka
nie polecam tego balsamu brazujacego, zatuszuje moze ale co to da... poczekaj jeszcze troszke i jak bol spalonych sloncem plecow minie to zrob delikatny peeling
nastepnym razem uwazaj i nie opalaj sie zbyt dlugo, tez w tym roku sie raz spalilam ale skora zeszla i opalam sie teraz po trochu i brazowieje ladnie
migdalek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 17:31   #3
Joasia20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

..skóra na plecach mnie nie piecze, lecz bardzo swędzi. Niedługo ją chyba zdrapie. Czy jak mi zejdzie skóra to zejdzie i opalenizna? Po jakimś czasie skóra chyba odzyska naturalną barwę?!
Joasia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 19:34   #4
Patrycja155
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 103
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

mam ten sam problem tyle ze na ramionach (łuszcząca sie skóra ciagnie sie az do łokci) gorąca kąpiel pomoże? musze jak najszybceij złuszczyć ta skore, bo w piatek wyjezdzam nad morze i zamierzam sie opalic na "normalnej skorze"
Patrycja155 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 19:38   #5
Kasioola
Rozeznanie
 
Avatar Kasioola
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: MiastoMoje
Wiadomości: 789
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

Miałam ten sam problem. Zetrzyj skore gąbką, zrób peeling. Na początku miałam straszne łatki, jednak po paru dniach się wyrównało. Nie wystawiałam pleców na słońce przez ten czas. Cały czas smarowałam je balsamem. Teraz jest OK i napewno drugi raz tak sie nie spiekę.
Kasioola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 19:39   #6
migdalek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 155
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

jak zejdzie ci skora to oczywiscie ze ta zewnetrzna warstwa opalenizny rowniez, ale calkiem blada raczej nie bedziesz. Mi zeszla skora z absolutnie calych plecow (w pracy mi tak spalilo cale nagie plecy) i nie mialam zadnych plam czy przebarwien. Jesli cie skora nie boli (mnie bolala, mialam poparzenia, pecherze) to zrob sobie peeling delikatny, kawowy np. i nawilzaj, po jakims czasie mozesz sie znowu opalac ale juz nie tak intensywnie!
migdalek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 20:59   #7
Patrycja155
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 103
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

ale ta skore zetrzec gabka np podczas brania prysznica? cala łuszczaca sie czesc zejdzie? nigdy nie mialam takich problemow a tu taka nispodzianka
Patrycja155 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 22:28   #8
Joasia20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

kolejne pytanie:czy mogę uzyc balsamu 25 na skóre ze zluszczajacym sie naskorkiem?! Chce sie kapac nie opalac i obawiam sie ze sytuacja sie pogorszy, jesli znow wyjde na slonce, stosując balsam 25. Nic mi się nie stanie gdy ją tym balsamem posmaruje ?!
Joasia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 22:49   #9
Kasioola
Rozeznanie
 
Avatar Kasioola
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: MiastoMoje
Wiadomości: 789
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

Ja podczas kompieli starłam łuszczący sie naskórek. Używałam balsamu z masłem kakaowym i tam było napisane że pomaga zregenerowac skórę i takie tam. Później jak byłam nad jeziorem kąpałam się w koszulce, albo zakładałam na plecy pareo.
Kasioola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 23:00   #10
sammira
Zadomowienie
 
Avatar sammira
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 041
Wpisy w blogu: 12
GG do sammira
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

Moim zadniem peeling i balsamiki to najlepsze rozwiązanie. No i czas...
sammira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 23:09   #11
Joasia20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

..a myslicie ze jak posmaruje się balsamem 25, to nic mi się nie stanie?! Dalej jestem łaciata na plecach, ale ja chce się kąpac sie opalac. Nie wiem czy sytuacja sie nie pogorszy gdy wyjde na slonce mimo iż zasotosowalam ten balsam.
Joasia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 23:09   #12
Joasia20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

*chce sie kąpac nie opalac
Joasia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 11:04   #13
migdalek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 155
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

joasiu sprobuj, juz chyba gorzej byc nie moze
zartuje mysle, ze jak sie posmarujesz balsamikiem z filtrem to nic ci sie nie stanie ale ja jak sie tak spalilam to najpierw poczekalam jakis czas zeby mi cala skora zeszla z plecow i sie lekko zregenerowala i dopiero wtedy zaczelam sie powolutku opalac, napisalam juz w jakims watku "ze sloncem nie ma zartow"
migdalek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 10:07   #14
Joasia20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

dzięki migdalek za odpowiedzi
a skora juz troszke mi sie zregenerowala, ale ja juz nie chce sie opalac tylko kapac. Najwyzej posmaruje sie balsamem i będe przykryta ręcznikiem na plazy
pozdrawiam
Joasia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 20:03   #15
migdalek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 155
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

no wlasnie chyba ze sie przykryjesz recznikiem bo jak jestes nad woda to nawet jesli nie planujesz opalania to go nie unikasz, wychodzac z wody jeszcze bardziej jestes podatna na opalanie, stosuj nad woda dobre filtry i sie kryj gdzies w cieniu ;P
migdalek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 20:34   #16
Joasia20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

heh nie wiem gdzie ja znajde cień na plazy, chyba ze do lasku pójde
będe się starac aby sytuacja 'łaciatych' pleców nie uległa pogorszeniu hahh
..minelo juz 5 dni od opalania a skora dalej schodzi sama ją zdrapuje, moze to przyspieszy regeneracje
Joasia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 15:55   #17
migdalek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 155
Dot.: Schodząca skóra z pleców;(.. Proszę o pomoc

cien na plazy to jak dla mnie parasol
nie wiem czy zdrapywanie to dobry pomysl, ja poczekalam kilka dni az mnie przestalo bolec i pozniej robilam peelingi, nie lubie sobie odrywac skory, bleeh
migdalek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:51.