Czy któraś gwiazda ma taką twarz? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-24, 14:00   #1
Juicy:*
Raczkowanie
 
Avatar Juicy:*
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 120
GG do Juicy:*
Unhappy

Czy któraś gwiazda ma taką twarz?


Znowu mam problem Mam taką beznadziejnie okrągła twarz, że nie wiem co z nią zrobić. Szukałam inspiracji u gwiazd, ale wydaje mi się, że nieco podobny kształt ma tylko Charlize Theron (z tym, że ona jest niesamowicie śliczna). Może znacie inne 'celebrities' o podobnych twarzach? Błagam, pomóżcie mi!!



A, i przepraszam, że ta fotka taka marna ale innej nie miałam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg untitled.JPG (39,8 KB, 710 załadowań)
__________________
At this point the truth seems absurd, but who we were is gone forever...
Juicy:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 14:16   #2
Wiwianna
Zadomowienie
 
Avatar Wiwianna
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: net
Wiadomości: 1 303
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Kształt jest bez zarzutu! Nie widzę tu żadnych dysproporcji czy defektów natury - niczego, czym należałoby się martwić
A pierwsza zasada traktowania siebie, którą stosują gwiazdy jest taka: "ten ma wady, kto o nich mówi"
Nieczego Ci nie brak
__________________
Wiwianna
Wiwianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 14:17   #3
Kawuśka
Zadomowienie
 
Avatar Kawuśka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Cat of Cheshire, Wonderland
Wiadomości: 1 311
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

a mnie sie kojarzysz z Alicią Silverstone. Macie obie bardzo ładne buźki
parę fotek
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg alicia-silverstone01.jpg (36,9 KB, 76 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg index_img.jpg (57,2 KB, 75 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg AliciaSilverstone_Granitz_178189.jpg (17,3 KB, 70 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Alicia_Silverstone.jpg (37,9 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg alicia_silverstone_150.jpg (4,4 KB, 44 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lg5a.jpg (9,5 KB, 214 załadowań)
Kawuśka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 17:33   #4
Juicy:*
Raczkowanie
 
Avatar Juicy:*
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 120
GG do Juicy:*
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Alicia na tym ostatnim zdjęciu wygląda uroczo Kurczę, jak ja bym chciała tak wyglądać! A mam paskudnie wielkie policzki i strasznie wysokie czoło Ciekawa jestem, czy można zamienić to w atut...
__________________
At this point the truth seems absurd, but who we were is gone forever...
Juicy:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 19:04   #5
Kawuśka
Zadomowienie
 
Avatar Kawuśka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Cat of Cheshire, Wonderland
Wiadomości: 1 311
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Juicy, wg mnie jestes na prawde bardzo podobna do niej
Ogrągła buzia wygląda bardzo fajnie i dziewczęco, a Ty nie masz co narzekać, jesteś bardzo ładna
Twoja grzywka jest OK, wcale nie widać, że masz wysokie czoło
Jeśli chodzi o policzki to używaj kuleczek rozświetlających (np Vollare, ksoztują 5 zł ) żeby podkreślić kości policzkowe Wtedy zamienisz to w atut
Pozdrawiam
Kawuśka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 19:15   #6
jami
Rozeznanie
 
Avatar jami
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 909
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

http://www.myheritage.com
jami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 19:17   #7
jami
Rozeznanie
 
Avatar jami
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 909
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

wg tego programu jestes podobna do:
Selmy Blair 75%
Mary-Kate Olsen 73%
Rene Ruso 73%
Ashlee Simpson 71% itd
Zreszta zobacz sama
http://www.myheritage.com/FP/Company...0&endYear=2005
jami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 20:29   #8
Juicy:*
Raczkowanie
 
Avatar Juicy:*
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 120
GG do Juicy:*
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Jami - ten program pokazał mi, że jestem podobna do Jessego McCartneya Tego jeszcze nie było Ale strona przydatna, dzięki

Kawuśka - bardzo miła jesteś Gdzie można kupić te kuleczki? Ciągle czytam o nich na forum ale nigdy się jeszcze nie spotkałam.
__________________
At this point the truth seems absurd, but who we were is gone forever...
Juicy:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 20:39   #9
Kawuśka
Zadomowienie
 
Avatar Kawuśka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Cat of Cheshire, Wonderland
Wiadomości: 1 311
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

ja kupowalam w biedronce, na stoisku z kosmetykami. Są też na roznych bbazarkach itp bardzo poszukaC
Kawuśka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 20:48   #10
Yola
Wtajemniczenie
 
Avatar Yola
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 2 893
GG do Yola
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Kurcze fajnie że trafiłam na ten wątek.. wyszło że jestem podobna do Shakiry i Grety Garbo
Juicy - Alicia Silverstone - Kawusia trafiła w samą dziesiątke
__________________

Yola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 20:54   #11
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Juicy masz bardzo ladna buzke,troszke modelowania jak Ci sie nie podba i ok napawde bardzo ladnie wygladasz
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 21:06   #12
Juicy:*
Raczkowanie
 
Avatar Juicy:*
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 120
GG do Juicy:*
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Trudno, chyba muszę poszukać więcej zdjęć tej Alici Może ma jakiś fajny styl z któego warto zaczerpnąć
Dziękuję za podpowiedzi i w ogóle za te wszystkie miłe słowa
__________________
At this point the truth seems absurd, but who we were is gone forever...
Juicy:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 22:56   #13
gosiaska
Zadomowienie
 
Avatar gosiaska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 084
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

ELLOO

Droga Juicy okraglaczki są podobno słodkie aj się staram przekonac do tego bo wiele osób tak mówi. Ja chyab tez jestem

podpinam się do wątku Juicy mam nadzieje że Juicy nie ma nic przeciwko i że parę osób zauwazy

Jaki ja mam kształcik bo wydaje mi sie że okrąglak ze mnie :/ ehhh a raczje na pewno ale wolę sie upewnić i czy sa jakies gwiazdy podobne do mnie bo mi jakos ta stronka nie chce wchodzić- dziękuje z góry za pomoc
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg y444.JPG (44,4 KB, 72 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bez☠tytułu.JPG (38,7 KB, 81 załadowań)
__________________
Stażysta 2011
Misja WAKACJE- Gdańsk
Misja język niemiecki
Misja Wiedeń

Romantycznie:
Chuck&Blair, Blair&Chuck
have to be together
gosiaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 22:59   #14
gosiaska
Zadomowienie
 
Avatar gosiaska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 084
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

aha i pytanko jak sie mam modelować i w ogóle jeśłi ktos życzliwy ma jakis pomysł ... chodzi mi o makijaż i o fryz
__________________
Stażysta 2011
Misja WAKACJE- Gdańsk
Misja język niemiecki
Misja Wiedeń

Romantycznie:
Chuck&Blair, Blair&Chuck
have to be together
gosiaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 00:18   #15
Vampi_z_piekla_rodem
Zakorzenienie
 
Avatar Vampi_z_piekla_rodem
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 4 186
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

A mi wyszło,ze jestem w 71% podobna do Evy Longorii, a potem do Alby i Evy Mendes..szok dla pewnosci wstawilam inne zdjecie.I tym razem znowu wyszla mi Longoria i..George Clooney


gosiaska..tam sie trzeba zarejestrowac.przynajmnie j ja musialam.i dzialalo.
__________________

"Give me reason but don't give me choice.
'Cause I'll just make the same mistake again.."
Vampi_z_piekla_rodem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 12:01   #16
Kawuśka
Zadomowienie
 
Avatar Kawuśka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Cat of Cheshire, Wonderland
Wiadomości: 1 311
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

gosiaska - chyba masz owalną twarz
Amy Lee jest do Ciebie baaardzo podobna
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg enter4.jpg (48,0 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Amy Lee - Evanescence.jpg (80,7 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Agrandie_397.jpg (43,7 KB, 29 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg amy50.jpg (20,4 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sidebarAmyLeeFund2.jpg (13,9 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg foto.jpeg (20,3 KB, 26 załadowań)
Kawuśka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 12:09   #17
nikiii
Zadomowienie
 
Avatar nikiii
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 474
GG do nikiii
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Drogie Wizażanki! Postanowiłam, że i ja skorzystam z Waszej pomocy i podepnę się pod temat koleżanki Otóż chciałabym się dowiedzieć najpierw jaki kształt twarzy reprezentuję, bo uważam, że jest okrągła, ale kumpela mówi, że bardziej owalna... Byłabym wdzięczna gdybyście zaproponowały jakąś fryzurkę (najlepiej na fotce), która pomoże mi zakryć wysokie czoło i sprawić, że buzia nabierze ostrzejszych rysów
nikiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 12:25   #18
plameczka
Wtajemniczenie
 
Avatar plameczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 589
Unhappy Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

http://www.myheritage.com/FP/Company...ecognition.php Mi to nie działa Co robie nie tak? Zarejestrowalam sie i wszytsko jest ok ale jak juz wezme zeby mi pokazalo do kogo jestem podobna to pojawia sie puste tło...
__________________

plameczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 12:55   #19
plameczka
Wtajemniczenie
 
Avatar plameczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 589
Unhappy Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Nikt nic nie wie?
__________________

plameczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 13:37   #20
Kawuśka
Zadomowienie
 
Avatar Kawuśka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Cat of Cheshire, Wonderland
Wiadomości: 1 311
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

plameczka wrzuc fotke to Ci sprawdze...
Kawuśka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 13:41   #21
merry_ann
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 345
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

ten program jest fantastyczny
wyszło mi ze jestem podobna m.im. do Ayumi Hamasaki -74%, Christiny Ricci i Jessicy Alby

ale fajnie
merry_ann jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-25, 21:50   #22
gosiaska
Zadomowienie
 
Avatar gosiaska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 084
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Cytat:
Napisane przez Kawuśka
gosiaska - chyba masz owalną twarz
Amy Lee jest do Ciebie baaardzo podobna
Dziekuje Kawuśko nie znam tej postaci -kobitki ale ...hmmm nie wiem jak to jzu ze mną jest i moja buźką...może macie pomysły jak umalowac takiego Ktosia jak ja
__________________
Stażysta 2011
Misja WAKACJE- Gdańsk
Misja język niemiecki
Misja Wiedeń

Romantycznie:
Chuck&Blair, Blair&Chuck
have to be together
gosiaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 12:09   #23
Kawuśka
Zadomowienie
 
Avatar Kawuśka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Cat of Cheshire, Wonderland
Wiadomości: 1 311
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Gosiaska:
71% - cameron diaz
71% - mischa barton
70% - katie holmes
70% - kate winslet
70% - amy lee
68% - rachel leigh cook
67% - alexis biedel
66% - kristin davis
66% - alyson hannigan
66% - cindy crawford
Kawuśka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 12:27   #24
Scarlet_17
Wtajemniczenie
 
Avatar Scarlet_17
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: południowo-wschodnia Polska;)
Wiadomości: 2 316
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Cytat:
Napisane przez plameczka
Nikt nic nie wie?
A moze odczekaj chwile i się załaduje?Też tak miałam kiedyś jak net źle działał A po chwili dopiero sie pojawiało
__________________
"Trzeba gonić,trzeba gonić swe marzenia,a nie czekac ile trosk przyniesie los"



Scarlet_17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 14:22   #25
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

a jeszcze jeden aspekt dla którego warto mieć pełną buzię - wolniej się starzejś :P
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 15:44   #26
plameczka
Wtajemniczenie
 
Avatar plameczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 589
Talking Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

Kawuśka dziekuje wielkie za chceci ale faktycznie Scarlet dobrze mówiła-dzisiaj juz mi działa i... jestem podobna do Mary-Kate Olsen Alez zem sie ucieszyla na ten widok
__________________

plameczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 15:54   #27
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

łe..mi też ten program nie działa...
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 15:59   #28
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

kurcze nic z tego!!! wie któraś dlaczego ukazuje mi się ze nie że może otworzyć tej strony jak załaduję fotę >
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 16:01   #29
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

tylko zastanawiam się jaka jest wiarygodność tego testu, bo Kawuśce pokazało 71% - cameron diaz
71% - mischa barton
70% - katie holmes
a przeciez cameron i homles to 2 różne typy urody :/, ale fajna zabawa w sumie i to się pewnie liczy
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-26, 20:24   #30
gosiaska
Zadomowienie
 
Avatar gosiaska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 084
Dot.: Czy któraś gwiazda ma taką twarz?

hihi dziekuje Kawusko !! najbardziej cieszy mnie podobienstwo do Katie Holmes w sumie ponowie pytanko czy ktos by mi doradził jak by tu sie ulepszyc - jakąś metamorfozę - potrzeba mi będe bardzo wdzięczna za porady i opinie.
__________________
Stażysta 2011
Misja WAKACJE- Gdańsk
Misja język niemiecki
Misja Wiedeń

Romantycznie:
Chuck&Blair, Blair&Chuck
have to be together
gosiaska jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:11.