Kombinacje z zielenią - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-28, 15:45   #1
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200

Kombinacje z zielenią


Witajcie Dziś wkleję dwa makijaże z zielonym akcentem. Dwa dlatego, że rozstaje się aż na dwa tgodnie z wizażem

1 - brąz ożywiony jaskrawą zielenią - gdyby nie kreska zrobiona zielonym cieniem, to ten makijaż byłby takim moim standardem.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.JPG (64,8 KB, 106 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (81,6 KB, 142 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kosmetyki.JPG (58,4 KB, 120 załadowań)

Edytowane przez candibar
Czas edycji: 2006-08-20 o 17:23
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 15:46   #2
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Kombinacje z zielenią

2 - zgniła zieleń z miedzią
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.JPG (79,7 KB, 127 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (55,8 KB, 68 załadowań)

Edytowane przez candibar
Czas edycji: 2006-08-20 o 17:32
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 15:54   #3
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: Kombinacje z zielenią

O kurcze- ladnie. Ten zielony akcnet bardzo mi sie podoba - ozywia oko. I bardzo ladny kolor ust .
ładna z Ciebie dziewczyna

Drugi tez super, ale ze wzgledu na ciemniejszy kolor ust - bardziej wieczorowy. Widze, ze ladnie podkreslilas policzki

Makijaz oczu zarowno w pierwszym jak i drugim raczej spokojny i delikatny, oba sa do siebei podobne, mi bardziej podoba sie jedynka

ps. czemu dajesz takie male fotki? Moze choc troche wieksze kolejnym razem?
__________________
Czary mary nie istnieje....

Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce....

-------------------------------

Nadzieja nie umiera nigdy
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:00   #4
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez ryba82
O kurcze- ladnie. Ten zielony kacnet bardzo mi sie podoba - ozywia oko. I bardzo ladny kolor ust .
ładna z Ciebie dziewczyna

Dtugi tez super, ale ze wzgledu an ciemniejszy kolro ust - bardziej wieczorowy. Widze, ze ladnie podkreslilas policzki

ps. czemu dajesz takie male fotki? Moze choc troche wieksze kolejnym razem?
dziękuję za komentarz, jeśli chodzi o rozmiar zdjęć to myślałam, że są one akurat, ale następnym razem nie będę aż tak zmniejszać. Ten kolor ust - w obywu makijażach są to jedynie kredki do ust - obrys i wypełnienie. W tym drugim to była brązowa kredka wręcz. Lubię takie bardzo....
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:07   #5
justyna_dt
Zakorzenienie
 
Avatar justyna_dt
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 19 596
Dot.: Kombinacje z zielenią

Pierwszy o wiele bardziej mi się podoba nie mówiąc, że zachorowałam na Twoją buzię - jesteś śliczna i masz świetną cerę chyba Ci to już pisałam
__________________

Yamaha WR125X » Suzuki SV650S » Yamaha R6
justyna_dt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:08   #6
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 838
Dot.: Kombinacje z zielenią

Bardzo ladnie Ci w obu makijażach - pasują do wlosów, karnacji i wogóle do całkiem buźki.

To zdjęcie http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1154094658 jest

W pierwszym makijażu jednak na jaskrawa zieleń taka wcale nie jest - może to wina fotek?? Też Lubię łączenie zieleni z brązem. Slicznie by Ci paował sypki cien Vollare nr 20 (jasna błyszcząca zieleń )


BTW-jak sie spisuje ten podkład Lirene?? jakie masz kolory? (na fotce nie moge przeczytać)
__________________
28.11 - Wings of Color - nowość do makijażu AA

mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 838 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:10   #7
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez ryba82
O kurcze- ladnie. Ten zielony akcnet bardzo mi sie podoba - ozywia oko. I bardzo ladny kolor ust .
ładna z Ciebie dziewczyna

Drugi tez super, ale ze wzgledu na ciemniejszy kolor ust - bardziej wieczorowy. Widze, ze ladnie podkreslilas policzki

Makijaz oczu zarowno w pierwszym jak i drugim raczej spokojny i delikatny, oba sa do siebei podobne, mi bardziej podoba sie jedynka

ps. czemu dajesz takie male fotki? Moze choc troche wieksze kolejnym razem?

__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:11   #8
comilon
Raczkowanie
 
Avatar comilon
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 248
Dot.: Kombinacje z zielenią

podobaja mi sie te polaczenia zieleni z brazem
super ta zielona kreseczka w pierwszym makijazu
a w drugim usta rewelacja
no i nie sposob oderwac oczu od korali
i do zobaczenia za dwa tygodnie.czyzby urlopik?
comilon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:18   #9
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez comilon
podobaja mi sie te polaczenia zieleni z brazem
super ta zielona kreseczka w pierwszym makijazu
a w drugim usta rewelacja
no i nie sposob oderwac oczu od korali
i do zobaczenia za dwa tygodnie.czyzby urlopik?
O ! Comilon Wszyycho powiedziała
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:23   #10
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Kombinacje z zielenią

justyna_dt - bardzo miło słyszeć takie rzeczy kurczę z tą cerą to jest jednak ściema tak naprawdę mam problemową, tyle, że jestem aktualnie opalona.
Hosenka* - jeśli chodzi o tę zieleń, nazwałam ją jaskrawą, ale ona rzeczywiście taka nie jest. Na fotce z kosmetykami jest ten cień (potrójny vollare), zdjęcie oddaje prawdziwy kolor. Podkład Lirene stosuje z przyzwyczajenia, 2 pod oczy, 3 na całą twarz, ale świeci się ona po nim niesamowicie. Już w drugim makijażu zrezygnowałam z podkładu, mam sam puder joko. Nie polecam tego kosmetyku, a jego wady uświadomiła mi niejaka Rambo
Rei -
comilon - dziękuję za komentarz, bardzo się cieszę, że się podoba - korale mojej mamy (już zabrałam). A te dwa tygodnie - wyjeżdam do Bułgarii jeje
mona1978 - dzięki
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:49   #11
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Kombinacje z zielenią

Ładnie Ci w połączeniu brązów i zieleni... jednak zdecydowanie nr 1 jest lepszy, jakiś taki bardziej zdecydowany a poza tym mam wrażenie, że i Ty lepiej czujesz się w tym makijażu, bo na fotkach w tym makijażu właśnie Twoja buzia jakoś tak promienieje a może mi się zdaje?
w drugim makijażu uwagę zwraca niewątpliwie ta kreska miedziana na dolnej powiece i za nią plusik
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 16:51   #12
czarownicagosia
Zakorzenienie
 
Avatar czarownicagosia
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: brooklyn,ny
Wiadomości: 7 828
GG do czarownicagosia
Smile Dot.: Kombinacje z zielenią

Pasuja Ci takie zielenie Pierwszy makijaz bardzo mi sie podoba - fajne polaczenie kolorow. I cala stylizjacja - fryzura, bluzka, makijaz - swietnie sie prezentujesz Ostatnie zdjecie sliczne.
Drugi tez fajny - szczegolnie fajnie podkreslone policzki i usta, na oczach brakuje mi czegos mocniejszego, ale i tak ladnie I korale super
Udanego wypoczynku, baw sie dobrze!
__________________
moje zdjecia

czarownicagosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 17:06   #13
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: Kombinacje z zielenią

Pierwszy jest prześliczny! Te połyskujące cienie i kredeczka... Miodzio
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 17:26   #14
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez madziunia80
Ładnie Ci w połączeniu brązów i zieleni... jednak zdecydowanie nr 1 jest lepszy, jakiś taki bardziej zdecydowany a poza tym mam wrażenie, że i Ty lepiej czujesz się w tym makijażu, bo na fotkach w tym makijażu właśnie Twoja buzia jakoś tak promienieje a może mi się zdaje?
w drugim makijażu uwagę zwraca niewątpliwie ta kreska miedziana na dolnej powiece i za nią plusik
dzięki madziunia za ciepłe słowa. możliwe, że nr 1 jest bardziej zdecydowany, jednak aparat zjadł intensywność zieleni w nr2 a ja w którym się lepiej czuję? a sama nie wiem, drugi makijaż robiony dziś - po imprezie, wczorajszy - przed imprezą...chyba wszystko powinno być teraz jasne
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 17:28   #15
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez czarownicagosia
Pasuja Ci takie zielenie Pierwszy makijaz bardzo mi sie podoba - fajne polaczenie kolorow. I cala stylizjacja - fryzura, bluzka, makijaz - swietnie sie prezentujesz Ostatnie zdjecie sliczne.
Drugi tez fajny - szczegolnie fajnie podkreslone policzki i usta, na oczach brakuje mi czegos mocniejszego, ale i tak ladnie I korale super
Udanego wypoczynku, baw sie dobrze!
dziękujęęęęę!!
pasywno-agresywna -
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 21:17   #16
aga_xy
Wtajemniczenie
 
Avatar aga_xy
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 454
GG do aga_xy Send a message via Skype™ to aga_xy
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez mona1978
O ! Comilon Wszyycho powiedziała
I ja z dziewczynami się zgodzę . Candibar wyglądasz powalająco!!
__________________
Marzenia są to po to,aby je spełniać



ja w innym miejscu
aga_xy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 21:48   #17
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez aga_xy
I ja z dziewczynami się zgodzę . Candibar wyglądasz powalająco!!
dziękuję, jesteś kochaniutka
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 22:11   #18
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: Kombinacje z zielenią

Comilon wszystko powiedziała co słuszne zgadzam sie w 100% ślicznie
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 22:20   #19
Juicy:*
Raczkowanie
 
Avatar Juicy:*
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 119
GG do Juicy:*
Dot.: Kombinacje z zielenią

Dwójka ok, jedynka nie za bardzo mi się podoba, ale ogólnie przyznam, że jestem pod wrażeniem
__________________
At this point the truth seems absurd, but who we were is gone forever...
Juicy:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 22:43   #20
tinak
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 32
Dot.: Kombinacje z zielenią

mnie się też podoba
tinak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 22:47   #21
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Kombinacje z zielenią

Podoba mi sie nr 2-masz swietne korale i urocze piegi-wogole sliczna jestes
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 23:46   #22
ewa.nea
Zakorzenienie
 
Avatar ewa.nea
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 502
Dot.: Kombinacje z zielenią

Kolorystyka jak najbardziej trafiona. W pierwszym makijażu podobasz mi się ogromnie, bo generalnie wolę takie własnie mocniejsze. Drugi też uroczy Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie
__________________
W zamęcie myśli
upadam na samo dno
serca...
ewa.nea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-28, 23:52   #23
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Dot.: Kombinacje z zielenią

Obydwa makijaże są super. Drugi podoba mi się bardzo, pewnie z uwagi na te podkreślone usta
Super!
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 10:45   #24
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Kombinacje z zielenią

bardzoładnie i bardzoładna z Ciebie dziewuszka!!!
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 11:09   #25
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: Kombinacje z zielenią

swietnie wygladasz w obu, choc mnie urzekly ciemniejsze usta w drugiej propozycji jestes bardzo ladna i umiesz to podkreslic>.. bardzo fajnie wyszly tez policzki.
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 12:29   #26
dureksis
Zadomowienie
 
Avatar dureksis
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: z pracy ;)
Wiadomości: 1 366
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez ryba82
O kurcze- ladnie. Ten zielony akcnet bardzo mi sie podoba - ozywia oko. I bardzo ladny kolor ust .
ładna z Ciebie dziewczyna

Drugi tez super, ale ze wzgledu na ciemniejszy kolor ust - bardziej wieczorowy. Widze, ze ladnie podkreslilas policzki

Makijaz oczu zarowno w pierwszym jak i drugim raczej spokojny i delikatny, oba sa do siebei podobne, mi bardziej podoba sie jedynka

ps. czemu dajesz takie male fotki? Moze choc troche wieksze kolejnym razem?
zgadzma sie w 100%
__________________
Empty skies but a butterflies wings
beat silent like air...
dureksis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 12:30   #27
marta_so
Rozeznanie
 
Avatar marta_so
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 773
Dot.: Kombinacje z zielenią

O to to Dokładnie to samo chciałam napisac. No i mam jednak jedno ale-rzęski jakos tak słabiutko wytuszowane
__________________
KOCHANKOWIE W CIEMNOŚCIACH...
NA CZTERY I PÓŁ GODZINY DO NIEBA WZIĘCI...

marta_so jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 12:31   #28
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: Kombinacje z zielenią

chociaz obstawalabym za 2 gdyby ktos mi chcial glowe uciac jak sie nie zdecyduje tylko walnelabym jeszcze jakis akcentos na usta zeby bylo charakternie ale cieniowanie bardzo mi sie podoba
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 16:01   #29
kroofk@
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 2 870
Dot.: Kombinacje z zielenią

Cytat:
Napisane przez comilon
podobaja mi sie te polaczenia zieleni z brazem
super ta zielona kreseczka w pierwszym makijazu
a w drugim usta rewelacja
no i nie sposob oderwac oczu od korali
i do zobaczenia za dwa tygodnie.czyzby urlopik?
__________________
Przegrałam swój najlepszy czas...
MARZENIA I MIŁOŚĆ BOLĄ...

kroofk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-31, 11:58   #30
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Kombinacje z zielenią

Obydwa mi się podobają Pasują do Ciebie
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:59.