moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-08-01, 10:21   #1
paulinka:)
Przyczajenie
 
Avatar paulinka:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Piaseczno
Wiadomości: 3
Talking

moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA


Witam wszystkie Wizażanki,

jeśli znajdziecie chwile czasu prosze o pomoc w zmianie( nawet niewielkiej). Ogolnie chcialam poradzic sie Was na temat makijazu dla mnie i fryzurki.
Dołączyłam moja w miare aktualna fotke.

Z gory dzieki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg paula2.jpg (76,1 KB, 168 załadowań)
__________________
"z nadzieją jest bardziej do twarzy"
paulinka:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 12:20   #2
Bettinah_77
Raczkowanie
 
Avatar Bettinah_77
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 177
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

Witaj!

Nie jestem ekspertem ale widzialabym Cie w jasniejszych wloskach.Mysle ze rozswielilyby Ci one buzke.Mozejakies pasemka-ale na pewno dziewczyny cos doradza.Jeszcze dodalabym grzywke skosna dluzsza i to wszystko ode mnie.Pozdrawiam
Bettinah_77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 12:20   #3
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

witaj
masz może zblizenie oczu? Z tego zdjęcia trudno określić precyzyjnie ich kształt.
Piękne, pełne usta
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 12:23   #4
olcia17666
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 327
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

tez mi sie wydaje ze w jasniejszych wloskach by ci bylo lepiej.No i grzyweczka lekka na bok.
__________________
olcia17666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 12:28   #5
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 5 986
Smile Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

na pewno jaśniejsze włoski ale nie mówię o blondzie, jakiś może sarni brąz z jaśniejszym balejażem ? na pewno też zmiana fryzury, żeby złagodzić mocną i szeroką szczekę (żuchwe? ;-) ) .
Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 12:40   #6
paulinka:)
Przyczajenie
 
Avatar paulinka:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Piaseczno
Wiadomości: 3
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

Dziekuje Wam bardzo za rady,

o zrobieniu grzywki ukosnej myslalam ale jakos sie nie zdecydowałam,
(Macie moze zdjecia jakis grzywek i ogolnie fryzurek ktore by mi pasowały ????????? , bo fryzjerce nie umialabym zaufac a jak jej pokaże zdjecie to bede miala wieksza pewnosc ze zrobi tak jak chce)


a co do jasniejszych wlosow to mialam wczesniej ale wydawaly sie takie jakies wyplowiałe i bez zycia , nie wiem...

Agabil dzieki za komplement, na moje usta nigdy nie narzekalam ale oczy mi sie nie podobaja za bardzo, na razie nie mam zdjecia z bliska ale sprobuje cos skombinowac.
__________________
"z nadzieją jest bardziej do twarzy"
paulinka:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 12:45   #7
anuś_87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 14
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg paula.jpg (33,3 KB, 41 załadowań)
anuś_87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 13:12   #8
Sylwia***
Wtajemniczenie
 
Avatar Sylwia***
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 480
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

Paulinko! Ja tez nie jestem ekspertem, ale napisze, jak mi sie wydaje

Moim zdaniem moglabys bardziej wycieniowac grzywke, bo taka dlugosc, jaka jest na zdjeciu, podkresla szeroka hm... zuchwe (kurcze musi byc jakies lepsze slowo na to! ale nie wiem w tym momencie), tzn. wycieniuj mocniej wyzej, tak, zeby wycieniowane pasma grzywki opadaly na policzki.

Uwazaj, zeby grzywka nie skrocila Ci jeszcze optycznie czola. Moze przy samym czole nei powinnas cieniowac?

Troszke jasniejszy kolorek wlosow bylby ok. Jesli tu boisz sie eksperymentowac, to zrob pasemka czy balejaz w jakichs naturalnych kolorach, zeby nie wyszlo zbyt zdecydowanie.

Co do oczek - na zdjeciu masz je chyba pomalowane, tak? Ja bym zrobila troche mocniejsza czarna kreske (od polowy do zewnetrznych kacikow oczu), ale tak, zeby nie wygladala za sztucznie, ewentualnie wiecej tuszu na rzesy. Uzywalas kiedys zalotki? Z jakim efektem? Fajnie otwiera oko! Poza tym przydaloby sie cos rozswietlajacego w kaciki oczu (moze byc jasniejszy korektor). I delikatny roz na policzki, tu musisz porzadnie pocwiczyc, zeby nie byc wymalowana lala Taki roz moze zdzialac cuda, ladnie modeluje twarz, jesli go odpowiednio nalozysz. Kolor rozu - mysle, ze rozowe sie nie nadaja, bardziej stonowany bylby lepszy, bardziej naturalny.

Blyszczyk na piekne usta - i gotowe

A wiesz, jakbys zwiazala wlosy w kucyk wysoko na glowie (musi byc wysoko) i zostawila pare pasemek z grzywki, to bys pieknie wygladala!
Sylwia*** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 13:39   #9
izanna
Raczkowanie
 
Avatar izanna
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 263
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

Ja też uważam, że powinnaś rozjaśnić włosy, a przy Twoim kształcie twarzy lepiej będzie jeżeli zdecydujesz się nosić przedziałek jeszcze bardziej na boku, bo to optycznie wydłuża twarz.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg medium3.jpg (61,3 KB, 10 załadowań)
izanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 13:44   #10
paulinka:)
Przyczajenie
 
Avatar paulinka:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Piaseczno
Wiadomości: 3
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

zalotki nigdy nie uzywałam, zajrzalam na allegro no i sa tam jakies zwykle i termiczne (ogolnie i te i te nie sa drogie) ktora polecacie-zwykla czy termiczna?
Postaram sie zrobic sobie taki makijaz jak proponowałas (Sylwia***) i tak sie uczesac i zrobie fotke i za jakis czas ja tu umieszcze

A jesli chcodzi o róż - to nie bedzie go w tym makijażu bo nigdy wczesniej go nie używalam i efekty nie byly by powalające a raczej marne

Serdeczne dzieki za porady
Jesli ktos ma jeszcze jakies pomysł to prosze piszcie
__________________
"z nadzieją jest bardziej do twarzy"
paulinka:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 14:08   #11
Sylwia***
Wtajemniczenie
 
Avatar Sylwia***
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 480
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

Paulinka, kup sobie jakies tanie kuleczki brazujace i pomiziaj sie nimi lekko na poczatek z czasem sie nauczysz. U mnie na poczatku albo nic nie bylo widac (bo tak lekko), albo za bardzo sie wymalowalam. Pierwsza wersja jest lepsza, a z czasem sie nauczysz.

Zalotke normalna kup sobie w sklepie, kosztuje pare zl. Tylko zeby na koncowce miala takie gumowe cos (bo jak bedzie metalowa cala, tez tam, gdzie sciskasz mocno rzesy, to moga sie polamac).
Ja uwazam, ze nie trzeba kupowac drogiej zalotki, ja sama nie zauwazylam roznicy... Tylko niech ma gumowe koncowki. Swoja kupilam pare lat temu w jakims centrum handlowym i pamietam, ze byla bardzo tania. Potem przez pare lat lezala, bo zle sie nia poslugiwalam i nie bylo efektow, i dopiero niedawno sie nauczylam i efekty sa super! Ale nie uzywam jej na codzien.
Jak juz bedziesz mala te zalotke, to pytaj dziewczyn na wizazu, jesli Ci nie bedzie z nia wychodzilo.

PS. Sorry za chaotyczna wypowiedz ale sasiedzi boruja cos i juz mi glowa peka
Sylwia*** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 19:22   #12
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

wyszczupliłabym dół twarzy poprzez nałozenie bronzera w zaznaczone okolice.
Oczy masz o raczej normalnym kształcie, może ciut za blisko osadzone
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg paula2.jpg (94,0 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4blisko.jpg (25,1 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg amy_259.jpg (6,8 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg chloe_259.jpg (6,6 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg linda_259.jpg (6,7 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg missyelliot_259.jpg (6,8 KB, 3 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 23:10   #13
dzazga
Raczkowanie
 
Avatar dzazga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 117
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

Zdecydowanie grzyweczka nie musi byc jakas radykalna wystarczy chyba zrobic pazurki i bedzie ok no i jakos nadac jakiegos pazura wlosa moze jakis kolorek jasniejszy lub jakis akcent (moze ciemny blond)a co do maijazu to raczej naturalny mysle ze brazy i beze chyba ze chcesz szalec w koncu mamy waxy to znajdziesz napewno jakies pomysly na MM
dzazga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-01, 23:11   #14
dzazga
Raczkowanie
 
Avatar dzazga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 117
Dot.: moze jakies rady dla mnie?? -METAMORFOZA

A no i jeszcze jedno nie wiem czy na codzien chodzisz na czarno czy akurat pech chcial ze mialas akurat taka bluzke ale odradzam wygladasz w czerni jakos tak smutno i strasznie blado sa wakacje poswtaw na kolorki !!!
dzazga jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:49.