Dodzia! :) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-08-02, 22:40   #31
CaliDreamin
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: los angeles
Wiadomości: 1 239
Dot.: Dodzia! :)

Jestes bardzo ladna, przsypominasz mi Giselle Bundchen czy jak jej tam.

Nie wiem jak dokladnie wyglada Doda ale powiem tylko ze granatowy liner nie pasuje do koloru twoich oczu, tz. nic im nie dodaje (mam dokladnie taki sam kolor). Zauwazylam ze na drugim makijazu przedstawionym tutaj mialas podobny liner.

Oprucz tego fajny makijaz, piekne usta.
__________________

Tell from my attitiude that I'm most definitely

Nakarm zwierzeta w schroniskach ZA DARMO
CaliDreamin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-02, 22:41   #32
Anarchia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 676
Dot.: Dodzia! :)

dobra zabieram się za odpowiedzi

makijaż był mocniejszy na żywo, ale faktycznie, macie rację, że i tak lżejszy :P (może być, że Britney.)

dziękuję bardzooo za wszystkie komplementy!!!

jeejku, jak ja bym chciała wyglądać jak Kate Moss... (najładniejsza jest jak dla mnie ) (miło, że choć troszkę Mary_Q ją przypominam hehe)

błyszczyk jest z hameryki haha ale to Rimmel Vinyl Lip nr.101 Eastend Snob

co do włosów, one są świeżo po wysuszeniu i dlatego się jeszcze puszą przy końcówkach, nie prostuję ich zniszczone są, ale podcinać się boję, próbuję je zapuścić, a fryzjerka nie rozumie "końcówki końcówek" i obcina po 5cm :/
Anarchia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-02, 22:43   #33
Anarchia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 676
Dot.: Dodzia! :)

ale ja nie mam granatowego lineru :/ to ten aparat... widać po moich włosach, jak on przekłamuje kolory :| ja nie mam takich siwych :P

aha :P rzęsy są z photoshopa bo sztucznych nie posiadam, moje własne są dość liche, a tusz się buntuje coś.
Anarchia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-02, 22:48   #34
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Talking Dot.: Dodzia! :)

Cytat:
Napisane przez Anarchia
..a fryzjerka nie rozumie "końcówki końcówek" i obcina po 5cm :/
fakt
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-02, 22:54   #35
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: Dodzia! :)

Cytat:
Napisane przez karo-la
Fajnie fajnie tylko trochę za blado- Doda ma zazwyczaj mocno podkreślone załamanie powieki, i rozjaśnioną powiekę ruchomą. No i cztuczne rzęsiska.

Ty wyglądasz sto razy lepiej niż Doda i chwała ci za to
tak wlasnie na dode trzeba mocniej i to w doslownym znaczeniu tego slowa co oczywiscie nie znaczy lepiej...
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-03, 09:24   #36
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Dodzia! :)

Cytat:
Napisane przez karo-la
Fajnie fajnie tylko trochę za blado- Doda ma zazwyczaj mocno podkreślone załamanie powieki, i rozjaśnioną powiekę ruchomą. No i cztuczne rzęsiska.

Ty wyglądasz sto razy lepiej niż Doda i chwała ci za to
się zgadzam
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-03, 12:33   #37
Mysia_
Zadomowienie
 
Avatar Mysia_
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 1 295
Dot.: Dodzia! :)

jestes bardzo podobna do niej slicznie
__________________
D
Mysia_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-03, 13:00   #38
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: Dodzia! :)

Delikatna wersja dody slicznie Ci
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-03, 14:27   #39
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: Dodzia! :)

normalnie natchnelas mnie musze sie zobaczyc w czyms podobnym ale na dode chyba za delikatnie ;P
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-03, 14:43   #40
kroofk@
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 2 870
Dot.: Dodzia! :)

Cytat:
Napisane przez karo-la
Fajnie fajnie tylko trochę za blado- Doda ma zazwyczaj mocno podkreślone załamanie powieki, i rozjaśnioną powiekę ruchomą. No i cztuczne rzęsiska.

Ty wyglądasz sto razy lepiej niż Doda i chwała ci za to
Popieram.
__________________
Przegrałam swój najlepszy czas...
MARZENIA I MIŁOŚĆ BOLĄ...

kroofk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-03, 22:53   #41
julka:)
Zakorzenienie
 
Avatar julka:)
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 3 367
Dot.: Dodzia! :)

mnie tez bardzo sie podoba moze sie wymaluje jutro podobnie i walne tu jakiegos pixa-tylko nie wiem jak go wladowac to mojej wypowiedzi
pomozcie!
__________________
"Just come to see me
everyday
and let me remind you
how much I care"


I told myself I won't miss you,but I remember what it feels like beside you...
julka:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-03, 23:11   #42
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Dodzia! :)

zmienić fryzjera, jeśli nie slucha jest do bani..i kto to mówi
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-04, 02:21   #43
Anarchia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 676
Dot.: Dodzia! :)

Smile, twórz, twórz, a potem wstaw zdjęcia i wywołaj moją zazdrość

Julko, zeby wladowac zdjecie musisz kliknac w odpowiedz ale ta na samym dole strony po lewej, i wybraz opcje "zarzadzaj załącznikami", tam załadować zdjęcie i już

Neonko, oni są wszyscy tacy sami ;( muszę sobie kupić nożyczki i mamusia mi obetnie, tak... chlip heheh :p
Anarchia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-04, 05:32   #44
Leo$
Zadomowienie
 
Avatar Leo$
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: New York
Wiadomości: 1 025
Dot.: Dodzia! :)

Cytat:
Napisane przez Rei
Nie wyglądasz jak Doda.. bo wyglądasz sto razy lepiej.. zostańmy więc przy Anarchi
Mnie się podoba i to bardzo
Super kobieto!
tak tak , slicznie
Leo$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-04, 08:14   #45
kirsza
Raczkowanie
 
Avatar kirsza
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 468
Wink Dot.: Dodzia! :)

bardzo ładnie )))))))))))))))))))
__________________

MIŁOŚĆ JEST WTEDY GDY JEDNO SPADA W DÓŁ A DRUGIE CIĄGNIE GO KU GÓRZE....
kirsza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-04, 08:40   #46
bluegirl
Zakorzenienie
 
Avatar bluegirl
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Busko Zdrój
Wiadomości: 16 909
GG do bluegirl Send a message via Skype™ to bluegirl
Dot.: Dodzia! :)

tez wydaje mi się że jak na Dodę to trochę za delikatnie, ale tym bardziej mi sie podaba ten Twój makijaz, nie przepadam za az tak mocnymi makijażami jakie miewa Doda, błyszczyk na ustach tez bardzo ładny
__________________
Świat w moich oczach nie mieni się tysiącem barw, ale za to pięknie pachnie.

http://bluegirl-ewa.blogspot.com/
bluegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-04, 10:24   #47
julka:)
Zakorzenienie
 
Avatar julka:)
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 3 367
Dot.: Dodzia! :)

Dzieki Anarchia
__________________
"Just come to see me
everyday
and let me remind you
how much I care"


I told myself I won't miss you,but I remember what it feels like beside you...
julka:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-04, 10:40   #48
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: Dodzia! :)

Niestety ale to absolutnie nie jest w stylu Dody - ona ma mocny makijaż oka i zawsze dwa cienie, które ze sobą kontrastują. Jesteś blizsza wersji Britney a raczej jej młodszej siostry. Sama maluje sie tak jak Doda tzn malowałam sie tak za nim jeszcze Dorotka wyszła i zadebiutowała na scene
A co do makijażu to wyszedł Ci ładnie
__________________


Edytowane przez Tapcia
Czas edycji: 2006-08-05 o 13:58
Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-04, 11:03   #49
kami828
Zadomowienie
 
Avatar kami828
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 1 240
Dot.: Dodzia! :)

No właśnie jak sama napisałaś Doda ma dużo wszystkiego i aż po brwi u Ciebie jest tego mniej ale też ładnie Dodzia czasem przsadza z make-up'em i bez niego jest ładna
kami828 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-09, 15:45   #50
Diorissimo
Zadomowienie
 
Avatar Diorissimo
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 1 099
Dot.: Dodzia! :)

Makijaż super, jesteś bardzo ładna. Wklejam fotki makijażu Dody, jest on znacznie bardziej wyrazisty i mocniejszy

Edytowane przez Diorissimo
Czas edycji: 2006-11-03 o 10:58
Diorissimo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-10, 18:25   #51
simonka005
Raczkowanie
 
Avatar simonka005
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 213
Dot.: Dodzia! :)

bardzo fajnie generalnie podobaja mi sie takie makijaze ciemne oczy jasne usta , ale takie makijaze wygladaja ładnie przy ciemnej cerze przy jasnej juz mniej , dlatego doda ma tak apomaranczowa twarz ale u ciebei wszystko bardzo ładnie
simonka005 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:36.