Wróć   Forum Wizaz.pl > Hobby > Moje gotowanie

Notka

Moje gotowanie Dzielimy się wiedzą jak przyrządzić, ugotować i upiec tak wspaniale jak nasze babcie!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-08-06, 13:32   #1
mysiuniunia
Raczkowanie
 
Avatar mysiuniunia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 101
Question kukurydza marynowana

tak sie zastanawialam czy daloby sie zamarynowac kukurydze, teraz na polu sa takie male kukurydzy wiec myslalam ze moze by je pokroic w grubsze plasterki i zalac jakas zalewa, tylko nie wiem czy takie cos istnieje wogole moglby mi ktos pomóc?
mysiuniunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-06, 19:20   #2
mysiuniunia
Raczkowanie
 
Avatar mysiuniunia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 101
Dot.: kukurydza marynowana

ojej naprawde nikt nie wie?
mysiuniunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-08, 20:19   #3
sniezynkaa
Raczkowanie
 
Avatar sniezynkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Bielsko Biała
Wiadomości: 279
GG do sniezynkaa
Dot.: kukurydza marynowana

marysiunia myśle ze dałoby sie ja zamarynowac. przepis powinien byc taki sam jak do zalewy do patisonów w watku przetwory
__________________
Nie trzeba umieć tylko kochać trzeba również umieć okazac MIŁOŚĆ
..::wszystko jest możliwe niemożliwe wymaga poprostu wiecej czasu::..

Moje pracki: http://www.wizaz.pl/forum/showthread...26#post5396626
sniezynkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-09, 06:57   #4
lullaby22
Zakorzenienie
 
Avatar lullaby22
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 8 409
Dot.: kukurydza marynowana

Wiem, że nie zupełnie o to chodziło, ale wczoraj natknęłąm się na innym forum na taki przepis:

Przepis na kukurydzę konserwową:
Zalewa:6szklanek wody,5 łyżeczek soli,3 łyżki cukru.
Kukurydzę obrac i ugotowac w wodzie z solą i cukrem/tak na oko do smaku/można dodać też troche mleka do wody ,można też gotowac całe kolby a potem obrać. Nastepnie włożyc do słoikow i zalać zalewą,gotować w tem 95 stopni na malym ogniu ok 90minut,wyjąć i nastepnie po 36u 48 godzin gotować ponownie przez 40 minut.
lullaby22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-09, 08:39   #5
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 873
Dot.: kukurydza marynowana

moi rodzice swego czasu marynowali kukurydze, ale to byla taka na prawde mlodziutka, mala kukurydza - kilka ich wchodzilo do sloika i wcinalo sie ja w calosci. w sklepach taka sprzedaja. cos takiego
lain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-09, 09:55   #6
mysiuniunia
Raczkowanie
 
Avatar mysiuniunia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 101
Dot.: kukurydza marynowana

no wlasnie o taka kukurydze mi chodzi, ja mam troszke wieksza niz ta na zdjeciu
mysiuniunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-11, 17:57   #7
naisha
Raczkowanie
 
Avatar naisha
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 274
GG do naisha
Dot.: kukurydza marynowana

lullaby22 dzięki serdeczne za ten przepis na kukurydzę konserwową - ile ja się już naszukałam tego i nic. I dopiero tutaj przypadkiem się natknęłam jak juz szukać przestałam. Wypróbuje go, bo mam mnóstwo tej kukurydzy. Mówią że od przybytku głowa nie boli, ale czasem.... Jeszcze raz dzięki
naisha jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moje gotowanie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:46.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



nie zapisałem pliku!