Dylemat - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-08-07, 15:08   #1
Aniaa16
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4
Post

Dylemat


Czesc wszystkim Nie dawno zalogowalam sie na tej stronie wiec nie jestem tutaj dobrze obeznana mam nadzieje ze odpowiecie na zadane przeze mnie pytania Wiec moj problem polega na tym ze chce zafarbować wlosy. Jestem ciemną szatynką, a chcialbym zafarbować wlosy normalnie na ciemny brąz (tak naturalnie zeby wyglądaly ale cche rowniez odspodu zafarbowac na czarny. Co o tym myslicie?? Bedzie to ladnie wygladac?? Dodam rowniez ze jestem osoba mlodą (16 latek) Czekam z niecierpliwoscia na odpowiedź. Pozdrawiam
Aniaa16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-07, 16:09   #2
lesyeux
Zadomowienie
 
Avatar lesyeux
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 1 505
Dot.: Dylemat

Witaj, ja tez od wczoraj jestem zalogowana dopiero i mam 18 lat
wiesz... ja bym Ci radzilaiść do fryzjera, bo wydasz kase a efekt bedzie niezadawalajacy lub bedziesz miala "niewiadomo co" na glowie, zainwestuj w fryzjera;-) ja tak zrobilam i jestem zadowolona,mam blond psemka i gdzieniegdzie brązowe,
a tak od serca Ci radze zrezygnoj z czarnego koloru bo postarza i nie pasuje wszystkim, tak jak mi nie pasowal, wygladalam strasznie, a po zza tym moim zdaniem juz inny dol tzn, czarny nie jest zbytnio modny. nie niszcz wloso;-) pozdrawiam
lesyeux jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:01.